Bachelorette Suomi OFFICIAL
Tänään klo 21 alkaa! Bachelorettena ensimmäiseltä Bachelor-kaudelta tuttu Jenny Helenius, joka pääsi tuolloin loppukaksikkoon. Tämä on Suomen ensimmäinen Bachelorette koskaan, ja kilpailevat miehet ovat tässä:
Kommentit (2208)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vahva fiilis, kun oon nyt seuraillut finaalikolmikon ja Jennyn käyttäytymistä IG:ssä, että valinta on Kimmo.
Monet ajattelee, ettei valinta vois olla Kimmo, koska hän edelleen tanssii Hunkseissa, mut mitäs, jos hän ois heti lopettanut tanssimisen, sehän ois ollut selvä merkki valinnasta. Jenny lukee näitä palstoja ja tykkää ”höynäytä” ihmisiä, joten tekee varmasti kaikkensa, ettei ”taika paljastuisi” ;)
Jotenkin Kimmostakin aistii tietyn malttamattomuuden etenkin ig-stooreissa, kun haluaisi jo kuuluttaa kaikille olevansa Jennyn <3 Tai sitten on kiire takas sinkkumarkkinoille..Toivottavasti oon ymmärtänyt ja tulkinnut rivien välit oikein :D
Eikö sillä lue "Oli tanssija..." facessa ainakin, mutta puhuu kyllä keikoille menosta, että ei voi tuosta oikein päätellä mitään onko Jenny kuvioissa vai ei. Kimmo on ollut myös Martina ja hengenpelastajissa ja noina aikoina säpinää Janita Lukkarisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Säälittävää käytöstä Jesseltä, tuli jo myötähäpeä siitä itkemisestä et Joona vei mun treffit yms. Jennyhän Joonan valitsi ja treffeillä vielä sanoi et oli iloinen kun nimenomaan Joona oli se joka pääsi.
Ei taida Jessellä olla muutenkaan tilannetaju parhaasta päästä.
Aikuistu jo hyvä mies ja lopeta tuo vollotus. Onneksi tippui, eihän tuota jankkaamista jaksa kuunnella edes pientä hetkeä.
Minulla särähti korvaan, kun Jenny sanoi, että oli tosi kiva, kun nimenomaan Joona voitti tuolikilpailun. Tuli väistämättä mieleen, että tiesi kuka on tehnyt minkäkin tuolin ja jätti tahallaan Jessen tuolin valitsematta. En oikeastaan ihmettele, jos Jesselle tuli samanlainen tunne. Tai jos asia ei ole näin, eipä taida tuo Jenny ymmärtää tuollaista nikkarointijutuista mitään, vaikka sitä osaamistaan moneen otteeseen on mainostanut. Tuntuu, että Jessestä ihan tahallaan yritetään repiä draamaa. Nuo muut miehethän tuosta tuolistakin naljailivat. Ja Jenny naureskeli, kun Leo keskeytti Jessen keskustelin, mutta jos olisikin ollut toisin päin, varmasti olisi taas toruttu Jesseä.
Ja mitä hittoa hän nillittää tuosta, ettei Joona ole käyttänyt mustaa ruusua. Onhan hän käynyt tuolla jo ainakin kaksi kertaa Joonan kanssa treffeillä ja onko noiden kaikkien muiden kanssa käynyt edes sitä yhtä kertaa?
Jennyn punainen iltapuku oli outo. Luulen, että olkaimien kuului olla olkapäillä, vaan nyt ne leuhotti rumasti käsien sivuilla. Rintaosuus myös kääntyi ulospäin rumasti tästä syystä. Ehkä Jenny haki kovasti sex appeal - lookia, mutta ei jatkoon.
Mikkomatias, Jose ja Anssi - siinä 3 aitoa miestä, joiden varaan voisi tulevaisuuden rakentaa. Jenny olisi valinnut jonkun näistä,
j o s ulkonäkö olisi ollut enemmän alfa-uroksen. Vaikka puhuu sisäisestä kauneudesta, niin pinta ratkaisee. Lankeaa samaan kaavaan, josta itsekin puhuu - koska se ulkonäkö on hänelle nro 1. Miten Mikkomatiaksen kanssa olisi edes voinut syntyä mitään romantiikkaa, kun ei antanut hänelle yhtään aikaa? Yllätys- tunteet ei ehdi syventyä.
Näille kolmelle herralle löytyy kyllä kauniita ja fiksuja naisia, jotka ymmärtävät tällaisten miesten arvon, ohi pintaliidon!
Jesse on mun mielestä tosi töykeä ja luulen että sellainen kiusaaja tyyppi ja kommenttiensa mukaan arvaamaton kun useasti toisti että jollekkin voi käydä huonosti. Ei tosiaankaan aviomies ainesta.436
Minäkään en pitänyt Jessestä, hyvä että tippui.
Olihan Jesse tosi mustiksen tuntuinen, en itsekkään tuollaista huolisi. Kyllä kolmikko mikä viimeksi jäi vaikuttaa ihan kelvollisilta mutta löytyykö sitä lopullista tunnetta.
Siis oikea pullistelija oli olevinaan se Jesse, minäkin varmaan vetäisin enemmän penkistä kun se pulska elvistelijä vaikken juurikaan käy salilla.
Loppu porukka on oikein 👌Kaikki on myös lapsettomia, että siinäkin täydellistä matskua. M-M oli symppis ja niin myös Taneli. Yhtä miestähän täältä haetaan, eikä sille mitään voi, jos kemiaa ei ole. Jenny on kaunis, turha väittää muuta. Täällä on ihmeellisen huumorintajuttomia ihmisiä ja jotain vikaa silmissä.
Vierailija kirjoitti:
Siis oikea pullistelija oli olevinaan se Jesse, minäkin varmaan vetäisin enemmän penkistä kun se pulska elvistelijä vaikken juurikaan käy salilla.
Juurikin noin. Minä en edes tiedä, mikä sali on, mutta olisin varmana parempi.
Vierailija kirjoitti:
Loppu porukka on oikein 👌Kaikki on myös lapsettomia, että siinäkin täydellistä matskua. M-M oli symppis ja niin myös Taneli. Yhtä miestähän täältä haetaan, eikä sille mitään voi, jos kemiaa ei ole. Jenny on kaunis, turha väittää muuta. Täällä on ihmeellisen huumorintajuttomia ihmisiä ja jotain vikaa silmissä.
Perussievä keskiverto nainen, ns. kauppislook, ja joita on 13 tusinassa. Joten josko nyt tässäkin kuitenkin pysyttäisiin realiteeteissa.
Jesse ja myös osin Santtu paljastivat julkisesti luonteensa.
Onneksi en ole heitä tavannut!
Kyllä viini maistuu Jennylle, ja sen näkee naamasta
Kimmo vaikuttaa lämpimältä, sydämelliseltä ja tasapainoiselta mieheltä.
Jesse on ällöttävä. Kuin 6-vuotias kakara, joka ei osaa yhtään käsitellä ja hallita tunteitaan ja tuntemuksiaan. Suuttuu ja katkeroituu kuin mikäkin kakara ja näyttää siltä että on koko ajan purskahtamaisillaan itkuun. Ja sitten vielä ne Jessen lääppimiset... Olisi varmaan halunnut treffeille siksi että niiden varjolla pääsee taas hiplaamaan kiusallisella tavalla Jennyä. Hyi.
Olihan taas kanssahäpeä kun sai seurata Jessen toilailua. Mistähän tuollaisia tolloja vielä löytyy. Limainen hiplaaja ja olevinaan vaikka ei ole yhtään mitään.
Ihania miehiä on jäljellä. Itse tykkään aivan erityisesti Joonasta. Hän vaikuttaa fiksulta ja vilpittömältä. Ohjelmaa on ollut mukava seurata ja Turkin maisemat ovat tyrmäävän upeita (Enkä nyt siis tarkoita vain lihaksikkaita kroppia.. ;)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vahva fiilis, kun oon nyt seuraillut finaalikolmikon ja Jennyn käyttäytymistä IG:ssä, että valinta on Kimmo.
Monet ajattelee, ettei valinta vois olla Kimmo, koska hän edelleen tanssii Hunkseissa, mut mitäs, jos hän ois heti lopettanut tanssimisen, sehän ois ollut selvä merkki valinnasta. Jenny lukee näitä palstoja ja tykkää ”höynäytä” ihmisiä, joten tekee varmasti kaikkensa, ettei ”taika paljastuisi” ;)
Jotenkin Kimmostakin aistii tietyn malttamattomuuden etenkin ig-stooreissa, kun haluaisi jo kuuluttaa kaikille olevansa Jennyn <3 Tai sitten on kiire takas sinkkumarkkinoille..Toivottavasti oon ymmärtänyt ja tulkinnut rivien välit oikein :D
Taitaa olla vain toiveajattelua, et Kimmo ois Jennyn valinta. Viimeisen jakson kuvauksessa vihjataan hyvin selkeästi siihen, ettei Jenny valitse ketään noista miehistä. Jos Jennya on seurannut sosiaalisessa mediassa niin tämän voi myös sieltä aistia. Jos hän olisi jonkun valinnut, niin tuskin viettäisi niin paljon aikaa muiden miesten kanssa. Miehet myös vihjailleet paljon siitä, et bachelorette oli miesten reissu. Nytkin ilmeisesti aikovat juhlia yhdessä päätösjakson kuvausten jälkeen tai ainakin ovat tätä mainostaneet.
Itsehän toki ottaisin Kimmon, joka on mukava yhdistelmä tyylikkyyttä, seksikkyyttä, charmia ja sosiaalista älykkyyttä, mutta samalla kuitenkin vaikuttaa oikeasti todella mukavalta ja lämpimältä jalat maassa-tyypiltä. Näinköhän Kimmon hillitty charmi riittää Jennylle, joka ilmeisesti pistää paljon arvoa monesti toistelemalleen hauskuudelle ja hulvattomalle nauramiselle?
Joona on varmaan hauskaa ja lupsakkaa seuraa, mutta toimisi varmaan paremmin pikkuveljenä tai parhaana kaverina kuin puolisona. Leo taas vaikuttaa musta seipään nielijältä ja huokuu hitusen nuorta ylimielisyyttä, kaikista kypsyyspuheistaan huolimatta. Hylkäisin. Onneksi en ole Jenny.
Joonassa häiritsee hänelle luonteenomainen kulmien ja otsan rypistys.
Kimmosta itselle tulee mieleen mies, joka on todella, todella älykäs sosiaalisesti. Ja osaa varsinkin naisten kanssa olla juuri kuin unelmien mies. Joillakin on se taito ja osaavat niin kuin itsestään ja yrittämättä olla kuin kalat vedessä sosiaalisissa tilanteissa.
Varmasti viihdyttäjänä Hunkseissa on taito vielä hioutunut. Siellähän pitääkin osata kohdata kaikenlaisia ihmisiä kaikenlaisissa elämäntilanteissa. Hunksithan tekevät paljon hyväntekeväisyyskampanjoitakin ja ovat vaikka minkälaisten humalaistenkin ja vanhojen naisten ympäröimänä ja kuolattavana polttareissa ja juhlissa ym. Siinä sitä diplomatiaa todella tarvitaan ja sosiaalista älykkyyttä.
Siksi pidän Kimmoa kaikkein arvoituksellisempana noista miehistä. En jaksa uskoa, että hän pohjimmiltaan olisi harkitsemassa Jennyä vakavammassa mielessä. Mutta ehkä olen väärässä. Toivottavasti! Aika näyttää.