Bachelorette Suomi OFFICIAL
Tänään klo 21 alkaa! Bachelorettena ensimmäiseltä Bachelor-kaudelta tuttu Jenny Helenius, joka pääsi tuolloin loppukaksikkoon. Tämä on Suomen ensimmäinen Bachelorette koskaan, ja kilpailevat miehet ovat tässä:
Kommentit (2208)
Jesse todellakin on ahdistava...
Jotakin mättää Jessessä. Ihme nillitystä tuolikisan häviöstä (yhyy, olisin ansainnut voiton), treffien varastamisesta (Joona, Leo vei mun treffit), koko ajan ”leikillistä” uhoamista (heitän sut laidan yli), vänkäämistä siitä miten on ”kokenut enemmän kuin muut”, yms. yms. Onko jotenkin epätoivoinen, ei ole toipunut vaikeasta erosta tms. merkit viittaa siihen. Yrittää vitsailla mutta sisältä kireä kuin viulunkieli.
SPOILER:
Kimmo tunnusti kahden keskisillä treffeillä, että hiukan epäröi tunteiden/tulevaisuuden kanssa. Tuntui kuitenkin, että Jenny ei ottanut tätä kuuleviin korviinsa, vaan lähinnä ajatteli Kimmon epäröivän muiden kuin tunteiden laimenemisen takia. Kuitenkin Kimmosta huomasi kehonkielestä, että hän oli aika välinpitämätön ja etäisen oloinen.
Jenny on useampaan kertaan toitottanut, kuinka puheet alkaa menemään liian vakaviksi ja kaipaa enemmän naurua ja viihdettä. Tuntuu jotnekin vähän siltä, että eikö hän kestä mitään vakavaa, vaan pitääkö kaikki olla aina hauskaa. Kaipa se tunnelma on mutenkin tilanteenseen ja asiaan riippuvainen, eikä mikään "Noniin, nyt naurattakaa mua. Ei mitään vakavaa nyt. " Ehkä alan tietyllä tavalla vähän ymmärtämään niitä Santun sanoja. En tiedä onko Jenny ylipäätään antanut itsestään paljoakaan, ehkä sellainen syvyys puuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti en ole ainoa jonka mielestä Mikkomatias on ihan todellinen catch. Siis ihana mies, mieletön luonne, tasapainoinen mutta hauska. Sellainen mies jonka kanssa olisi tosissaan hyvä rakentaa elämää yhdessä. Ulkonäöllisestikin alkoi viehättää enemmän ja enemmän sarjan edetessä - aluksi oli omaan silmään aika tavallisen näköinen ja nyt lopussa komea.
Itse olen oman Mikkomatiakseni löytänyt ja pois en vaihtaisi mutta jos oma mieheni ei olisi kohdalleni koskaan astellut niin lähtisin oitis Kuopioon! 😂
Oon miettinyt samaa. Oisin ihan myyty jos tapaisin tuollaisen!
Ihan huippu ruususeremonia tässä viimeisimmässä Ruutu+-jaksossa! Ei malttaisi odottaa seuraavaa.
Spoiler
Kuulinko oikein, että Kimmo sanoi Jennylle rymätreffeillä, että, jos Jenny valitsee Leon tai Joonan niin ei se ainakaan huono valinta ole. Siis siinä kohtaa, kun nämä olivat yhdessä pelaamassa tennistä ja Jenny ja Kimmo juttelivat kentän laidalla kahdestaan katsellen Leon ja Joonan pelaamista. Siis ei kai kukaan edes miettisi toisten miehen valintaa, jos itse on tosi ihastunut. Vähän epäilen.
Kimmon pisteet nousee koko ajan. Hän taitaakin olla oikein hyvä tyyppi.
Ei noista miehistä kukaan tuskin tuota jennya ajattele vakavissaan. Varmaan kaikista ihan ok jos pääsevät finaaliin mutta en usko suhteita noiden välillä. Jenny on tosi pinnallisen oloinen nainen joka tuskin edes hakee mitään syvällistä. Eikä edes enää kaunis. Näkee että on jo ikää ja luonne tullut esille joka ei ole kovin kaunis.
Tässä kaudessa ei kyllä mitään romanttista eikä kiehtovaa. Vaivaannuttavaa.
Jennystä ei näe mitään myötätuntoa esim noita pudottamiaan kohtaan. Toisaalta mitään aitoja tunteitakaan ei ole.
Miehillä keskenään on vissiin ollut ihan suht kivaa.
Mitä enemmän annettavaa Jessellä olisi kuin muilla miehillä?? Haluaisin oikeasti tietää, mitä tarkoitti? Todella ylimielisesti sanottu. Mielestäni Jessellä on vähiten hyvää annettavaa noista miehistä...
Pelottava mies. En tiedä uskaltaisinko luottaa omaan turvallisuuteen tuon miehen kanssa...
Jennyllä veikkaan tuo alkoholi aika suuressa roolissa elämässä.
Kimmo on tullut luultavasti siihen tulokseen, ettei ole enää riittävän kiinnostunut Jennystä: Kimmon työn arvostelu aika voimakkaasti, muidenkin miesten kanssa läheisyys... onko Jenny lainkaan sopiva Kimmolle?
Leo ja Joona haluavat nuoremman naisen, eikä Jenny varmaan tutustuttuaan ole niin hyvä mätsi kuin alussa vaikutti?
Joopajoojieowo kirjoitti:
Joo o meni viiminenkin ilo koko ohjelmasta kun luin Jennyn blogii ja siel luki ”olin kesällä ettimäs Turkista miestä. Mutta ei niistä ollu mihinkää.”.
:))) loppuratkasu onki sitte selevä että ei tästä ohjelmasta rakkautta löytyny Jennylle.
Huoh näitä jotka vetoaa tuohon blogitekstiin? Et sitten sattunut lukemaan loppuun asti. Se ei ollut JENNYN kirjoittamaa, vaan jonkun miehistä. Lukutaito nyt taas ennen kuin luodaan vaan kohua.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti en ole ainoa jonka mielestä Mikkomatias on ihan todellinen catch. Siis ihana mies, mieletön luonne, tasapainoinen mutta hauska. Sellainen mies jonka kanssa olisi tosissaan hyvä rakentaa elämää yhdessä. Ulkonäöllisestikin alkoi viehättää enemmän ja enemmän sarjan edetessä - aluksi oli omaan silmään aika tavallisen näköinen ja nyt lopussa komea.
Itse olen oman Mikkomatiakseni löytänyt ja pois en vaihtaisi mutta jos oma mieheni ei olisi kohdalleni koskaan astellut niin lähtisin oitis Kuopioon! 😂
Mullakin on juuri tuollainen Mikkomatias itselläni. Alkuaikoina en meinannut ensin edes syttyä kunnolla, kun myönnän etsineeni jotain erilaista.
Nyt ollaan oltu yhdessä jo 10 vuotta. Ja mies todella on niin tasapainoinen, että ihan mieletöntä! En ikinä vaihtaisi pois, en ikinä. Olen ollut niin onnellinen. Voi Jenny minkä mokan teit... Minäkin meinasin tehdä saman aikoinaan, mutta onneksi en tehnytkään.
RUUTU+ SPOILER
Minä tulkitsin Kimmon puheet eri lailla kuin mitä tuolla aiemmin joku kommentoinut tulkitsi. Kimmo oli tosiaan treffien alussa etäisen oloinen (Jennykin sanoi kameroille noin), mutta se johtui lähinnä siitä, ettei Kimmo tiedä "paikkaansa" tuolla eikä tiennyt onko Jenny hänestä kiinnostunut. Epävarma siis. Mielestäni heillä oli todella hyvät keskustelut. Kimmo sanoi jopa, että voisi harkita tanssiuran lopettamista jos se on naiselle ongelma, koska hän haluaa pistää parisuhteen kaiken muun edelle. Kimmo kertoi Jennylle, ja treffien jälkeen kamerallekin, kuinka helpottunut olo hänellä oli treffien jälkeen, eli varmaan ne epävarmuudet katosivat, ainakin hetkeksi.
Olin noiden treffien jälkeen jo aivan varma, että Jenny valitsee Kimmon.
Aika varma olin myös siitä, ettei kukaan tässä jaksossa putoa. Olinkin hämmästynyt kun näytti siltä, että Jenny pudotti Leon, ilman "viimeisiä treffejä". Leon ja Jennyn treffeiltä välittyi aivan selkeä fyysinen kemia, parempi kuin muiden kanssa. Olisi kiva tietää mitä yönyli-treffeillä tapahtui. ;) Nähtyäni nuo treffit, en ole sittenkään varma Kimmon valinnasta. Vielä kun Leo jutteli, että kavereilla on lapsia eikä hänkään ajatusta kavahda...
Ihan jännäksihän tämä meni sitten kuitenkin. :) Uskon, että finaalissa ovat Kimmo ja Leo.
Vierailija kirjoitti:
Joo o meni viiminenkin ilo koko ohjelmasta kun luin Jennyn blogii ja siel luki ”olin kesällä ettimäs Turkista miestä. Mutta ei niistä ollu mihinkää.”.
:))) loppuratkasu onki sitte selevä että ei tästä ohjelmasta rakkautta löytyny Jennylle.
Huoh näitä jotka vetoaa tuohon blogitekstiin? Et sitten sattunut lukemaan loppuun asti. Se ei ollut JENNYN kirjoittamaa, vaan jonkun miehistä. Lukutaito nyt taas ennen kuin luodaan vaan kohua.
No tuo on vanha juttu. On siinä kuitenkin sen verran perää, ettei sitä miestä reissusta löytynyt. Onko joku oikeesti vielä sellainen, joka luulee, et Jenny löysi ohjelmasta miehen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuo on vanha juttu. On siinä kuitenkin sen verran perää, ettei sitä miestä reissusta löytynyt. Onko joku oikeesti vielä sellainen, joka luulee, et Jenny löysi ohjelmasta miehen?
Ei kukaan ole yhtään missään luulossa, täällä spekuloidaan! Valitsee tai ei, nyt mennään näillä.
Jennin rinta on mennyt ihan ryppyiseksi kun on ottanut liikaa aurinkoa ja varmaan palanut monesti. Ei ole hyvä malli nuorille. Pitäisi suojautua paremmin ja pysyä varjossa.
”Ei ole hyvä malli nuorille”:D
Rusketuksen/ihon kunnob perusteellako ohjelmaan olisi pitänyt valita?