Bachelorette Suomi OFFICIAL
Tänään klo 21 alkaa! Bachelorettena ensimmäiseltä Bachelor-kaudelta tuttu Jenny Helenius, joka pääsi tuolloin loppukaksikkoon. Tämä on Suomen ensimmäinen Bachelorette koskaan, ja kilpailevat miehet ovat tässä:
Kommentit (2208)
Yllättäen kotiin lähtivät ne, joilla on lapsia. Sääli, sillä Mikkomatias vaikutti ihan huipputyypiltä.
Muuten on tullut fiilis, että Jennyä kiinnostaa vain 1) ulkonäkö (pituus) 2) matkustelu ja ulkomailla asuminen. Vaikutelma voi tosin johtua siitä, mitkä kommentit tuotanto on leikannut mukaan. Mutta aika pinnallinen olis parisuhde, jos toinen ei saa kyseenalaistaa mitään ja pitää vain palvoa. Arvostan esim. Joonan tapaa huomioida muut, mutta Jennyä tuntuu painavan vain se, ettei Joona ehkä taistele hänestä, kun ei käytä ruusua.
Toivottavasti Jennylle löytyy vielä rakkaus ja Jenny osaa arvostaa ja huomioida myös miestä.
Vierailija kirjoitti:
Jotakin mättää Jessessä. Ihme nillitystä tuolikisan häviöstä (yhyy, olisin ansainnut voiton), treffien varastamisesta (Joona, Leo vei mun treffit), koko ajan ”leikillistä” uhoamista (heitän sut laidan yli), vänkäämistä siitä miten on ”kokenut enemmän kuin muut”, yms. yms. Onko jotenkin epätoivoinen, ei ole toipunut vaikeasta erosta tms. merkit viittaa siihen. Yrittää vitsailla mutta sisältä kireä kuin viulunkieli.
Sama fiilis jäi. Ihme jankkausta ja tuli olo että pettääkö hermo.
Saa alapeukuttaa mut miusta tuo Joona on söötti, mutta onko Jennylle liian nuori?
Pääsikö kaikki kolme treffeille? Oliko siis Leo yönylitreffeillä? Miten Joonan treffit meni?
Säälittävää käytöstä Jesseltä, tuli jo myötähäpeä siitä itkemisestä et Joona vei mun treffit yms. Jennyhän Joonan valitsi ja treffeillä vielä sanoi et oli iloinen kun nimenomaan Joona oli se joka pääsi.
Ei taida Jessellä olla muutenkaan tilannetaju parhaasta päästä.
Aikuistu jo hyvä mies ja lopeta tuo vollotus. Onneksi tippui, eihän tuota jankkaamista jaksa kuunnella edes pientä hetkeä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä enemmän annettavaa Jessellä olisi kuin muilla miehillä?? Haluaisin oikeasti tietää, mitä tarkoitti? Todella ylimielisesti sanottu. Mielestäni Jessellä on vähiten hyvää annettavaa noista miehistä...
Pelottava mies. En tiedä uskaltaisinko luottaa omaan turvallisuuteen tuon miehen kanssa...
Eikös tuolla Jessellä ole edellisestä suhteesta ainakin yksi lapsi ja asui melko kaukana - Oulussa vissiin?
”Olen Jenny ja olen ihan mahottoman kärsimätön. Oon kotosi Turuust ja nykysi asun Helsingis. Kävin täs kesäl Turkis kattelee jos löytys mies, mut eihän niist ollu mihinkään! Hauska reissu oli kyllä.”
Kirjottaa Jenny blogissaan. Käykää vaikka itse lukemassa...
Vierailija kirjoitti:
Joopajoojieowo kirjoitti:
Joo o meni viiminenkin ilo koko ohjelmasta kun luin Jennyn blogii ja siel luki ”olin kesällä ettimäs Turkista miestä. Mutta ei niistä ollu mihinkää.”.
:))) loppuratkasu onki sitte selevä että ei tästä ohjelmasta rakkautta löytyny Jennylle.
Huoh näitä jotka vetoaa tuohon blogitekstiin? Et sitten sattunut lukemaan loppuun asti. Se ei ollut JENNYN kirjoittamaa, vaan jonkun miehistä. Lukutaito nyt taas ennen kuin luodaan vaan kohua.
Öö... siis Jenny nimenomaan siinä kirjottelee kun alku teksti menee näin ”Olen Jenny ja olen ihan mahottoman kärsimätön. Oon kotosi Turuust ja nykysi asun Helsingis. Kävin täs kesäl Turkis kattelee jos löytys mies, mut eihän niist ollu mihinkään! Hauska reissu oli kyllä.”
Vaikka onkin jonkun kaverin kirjottama jennyn puolesta. Nii eiköhä siinä jtn perää mahda olla..
Niiiiiiiiiiiin.. kirjoitti:
”Olen Jenny ja olen ihan mahottoman kärsimätön. Oon kotosi Turuust ja nykysi asun Helsingis. Kävin täs kesäl Turkis kattelee jos löytys mies, mut eihän niist ollu mihinkään! Hauska reissu oli kyllä.”
Kirjottaa Jenny blogissaan. Käykää vaikka itse lukemassa...
No hauskaa. Not.
Joona olis kaikin puolin Jennylle paras :) Ainakin itse olisin tiputtanut jo loput pelistä. Jenny ihmettelee, miksi Joona ei ole käyttänyt ruusua...en itsekään käyttäisi, jos kaverit eivät muutenkaan ole päässeet treffeille. Kaikkea hyvää Jennylle ja kaikille pojille <3
Mä olisin ottanut noista Mikkomatiaksen. Kaikista eniten sytytti Santtu, mutta sen luonne oli niin karmea ettei missään nimessä sittenkään. Eli valinta olisi ollut Mikkomatias. Ei tää vika kolmikkokaan kyllä paha ole, hyviä kaikki👍
Tuo Jennin kuittaus miehille, siellä laivalla mix and mingelissä:- " Ai kun oli hauska ilta teidän kanssa. Te ootte vähän ärsyttäviä, mutta kivoja tyyppejä." (kohottaa shampanjalasit). Oli tosi osuva. Hyvät naurut! :DD
Vierailija kirjoitti:
Tuo Jennin kuittaus miehille, siellä laivalla mix and mingelissä:- " Ai kun oli hauska ilta teidän kanssa. Te ootte vähän ärsyttäviä, mutta kivoja tyyppejä." (kohottaa shampanjalasit). Oli tosi osuva. Hyvät naurut! :DD
Luulen, että ärsyttävällä tarkoitti Jessen jankkausta?
Jesse on ihan nössö ja kireä, kateellinen ja mustis.
Olisko Jenny arvannut, että se siistein tuoli voisi olla Jessen ja sen vuoksi ei valinnut sitä parasta tuolia eli otti tarkoituksella jonkun toisen tuolin?
Nuo muut miehet ovat realisteja ja haluavat parasta myös kavereilleen, eikä tuollaista uhoamista ja ilkeilyä kuten Jesse.
Vierailija kirjoitti:
Mitä enemmän annettavaa Jessellä olisi kuin muilla miehillä?? Haluaisin oikeasti tietää, mitä tarkoitti? Todella ylimielisesti sanottu. Mielestäni Jessellä on vähiten hyvää annettavaa noista miehistä...
Pelottava mies. En tiedä uskaltaisinko luottaa omaan turvallisuuteen tuon miehen kanssa...
Itselle tuli heti mieleen, että Jesse tarkoitti että jäljellä olevista hän oli se, joka oli oikeasti kiinnostunut ja ihastunut. En tiedä, osuiko ajatus yhtään oikeaan, mutta sellaiselta musta se kuulosti.
Varsinkin kun olin yllätyksekseni huomaavinani, että Mikkomatiaskaan ei enää tässä jaksossa tuntunut niin ihastuneelta kuin aiemmin. Tietty nää on pelkkiä fiiliksiä, tuntumia ja arvailuja. Totuuden kunkin kiinnostuksen ja ihastuksen asteesta tietävät tietenkin vain tyypit itse.
Minäkin sain sen käsityksen, että Jesse on eniten kiinnostunut Jennystä, jopa liikaa ja fanaattisesti.
Mulla on vahva fiilis, kun oon nyt seuraillut finaalikolmikon ja Jennyn käyttäytymistä IG:ssä, että valinta on Kimmo.
Monet ajattelee, ettei valinta vois olla Kimmo, koska hän edelleen tanssii Hunkseissa, mut mitäs, jos hän ois heti lopettanut tanssimisen, sehän ois ollut selvä merkki valinnasta. Jenny lukee näitä palstoja ja tykkää ”höynäytä” ihmisiä, joten tekee varmasti kaikkensa, ettei ”taika paljastuisi” ;)
Jotenkin Kimmostakin aistii tietyn malttamattomuuden etenkin ig-stooreissa, kun haluaisi jo kuuluttaa kaikille olevansa Jennyn <3 Tai sitten on kiire takas sinkkumarkkinoille..
Toivottavasti oon ymmärtänyt ja tulkinnut rivien välit oikein :D
Mielenkiintoinen kausi minun mielestä, varsinkin kun kerrankin on Bachelorette, eikä aina Bachelor. Ihan turha syytellä Jennyä pinnalliseksi, ihan samalla tavalla Bachelorit on arvoineet deittejään yhtä syvällisesti kuin olisivat etsimässä joulukinkkua. Ohjelma on viihdettä, ja varmasti kiinnostavimmat osuudet on leikattu katsojille, syvällisemmät keskustelut saavat kansan kuitenkin lähinnä haukottelemaan loppupeleissä. Niin ja sitä toivon aina vaan naisilta, että miksi te haukutte niin paljon Jennyn ulkonäköä? Jotenkin se on vaan niin hiton surullista, että naiset mollaa toistensa ulkonäköä paljon enemmän kuin miehet.
Täytyy kyllä myöntää, että syyt Jennin sinkkuudelle on aika lailla nähtävissä. Jotenkin tulee fiilis, ettei kriteerit miehelle ole kovin realistiset. Osaa sitä, osaa tätä, olen lihaksikas, kuitenkin tykkäät lipitellä viiniä, menestynyt ura, paljon rahaa, mutta vapaa-aika mieluiten Netflixin ääressä jnejne. Sen erottaminen että mikä on realistista ja mikä ei, on aina fiksua. Myös tuo Jennin eräänlainen huumorintajuttomuus on vaivaannuttavaa. Loukkaantuu todella herkästi. Sitten kuitenkin itse heittelee lapsellisia kommentteja. Esim tuolikisan jälkeen kun lähti Joonan kanssa, niin sanoi jotain todella "mukahauskaa" miehille, jotain että "kivat teille" tai jotain. Oli jotenkin alentava kommentti, sen jälkeen kun olivat yrittäneet parhaansa.
Lisäksi tuo blogikommentti jonka joku oli tänne linkannut, oli törkeä heitto Jennyltä sanoa ettei Turkissa olleista miehistä ollut mihinkään...Tai sitten koko kommentti oli pelkkää hämäystä (epäilen).
Myös se, että jos Jenni valitsi tosissaan tuolin mukamas "tyylitietoisena sisustajana", kertoo siitä ettei ymmärrä designista paljoakaan. Kuten Jesse sanoi, niin nahkaa EI MAALATA, ja Jesse teki upean pintakäsittelyn ja työstön tuolille. Silti Jessen itkeminen tuolikisasta kertoi todella paljon hänen luonteestaan, ja tuon jakson edetessä hän vain tuntui koko ajan etovammalta tyypiltä. Omassakin elämässä olen todennut sen, että mitä enemmän mies jotain todistelee, niin sitä vähemmän asia on totta. Tässä asiassa siis Jessen ylivertaisuus kumppanina....
jatkuu..
..jatkuu...
Mikko-Matias sitten. En ymmärrä hänen hehkutusta. Suomi on pullollaan näitä Mikko-Matiaksia, tavallisia, hajuttomia ja värittömiä tylsiä miehiä. Ja sillähän ei pitäisikään olla merkitystä mitä muut ajattelee kumppanista, mutta siinä mielessä olen samaa mieltä Jennin kanssa mitä kirjoitti blogiinsa, että kyllä miehen pitää häntä viihdyttää, niin kuin hänkin viihdyttää miestä. Miksi hemmetissä valita mies/nainen joka on paperilla hyvä mutta käytännössä sitä ei jaksa katsella tai kuunnella? Kyllä sen kumppanin kanssa täytyy olla hauskaa, vaikka vakavistakin aiheista pitää pystyä keskustelemaan.
Leo taas. Saan Leosta sellaisen vielä partyvaiheessa olevan fiilikset, ja vaikka yrittää olla kovin aikuinen niin elämänkokemuksen puuttuminen jollain lailla näkyy hänestä. En usko että Leolla on innostusta pidempiaikaiseen suhteeseen.
Kimmo on kuitenkin ehdottomasti kypsimmän oloinen näistä miehistä. Yllätyn itsekin sanoessani tämän, sillä en olisi uskonut että Hunks-ryhmäläistä voisin pitää ajattelevana ihmisestä (minä ja minun ennakkoluulot :D).
Joonan hehkutusta en myöskään tajua. Pitkät hiukset ei sovi, enkä pidä hänen kasvoistakaan. Ei vaan iske. Joona, ja oikeastaan muutkin miehet on varmaan todenneen päässeensä kivalla lomamatkalle. Mitään aitoja, syviä tunteita tai kiinnostusta en oikein saa tästä ohjelmasta irti mihinkään suuntaan. En tiedä johtuuko se siitä, ettei niitä ole mihinkään suuntaan, vai siitä että esim jenkkiversiossa on amerikkalaisia, jotka myös näyttävät tunteitaan helpommin. En osaa sanoa.
Vaikea joka tapauksessa nähdä, että Jenni kenenkään kanssa päätyisi yhteen.
Kohtalaisen hyvä analyysi tuossa yllä. MikkoMatiaksesta ja Joonasta olen eri mieltä, mutta muuten aika lailla samoilla linjoilla. Nyt vaikuttaa melkein siltä että Hunks-Kimmo on liian tasokas mies Jennylle, mitä ei olisi vielä alussa uskonut.
Kiinnostavinta ohjelmassa on miesten toilailut keskenään ja heidän väliset kuviot. Kertooko tämä sitten Jennystä vai koko ohjelman tasosta...