Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bachelorette Suomi OFFICIAL

Vierailija
01.10.2018 |

Tänään klo 21 alkaa! Bachelorettena ensimmäiseltä Bachelor-kaudelta tuttu Jenny Helenius, joka pääsi tuolloin loppukaksikkoon. Tämä on Suomen ensimmäinen Bachelorette koskaan, ja kilpailevat miehet ovat tässä:

https://www.is.fi/viihde/art-2000005823130.html

Kommentit (2208)

Vierailija
1301/2208 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimmosta: kyllähän ihminen voi muuttaa imagoaan myöhemmin paljonkin. Esim. Kata Kärkkäinen oli nuorena Playboy-malli yms., nyt kuitenkin monet tietävät hänet vain kirjailijana ja käsikirjoittajana. Tosin täytyy myöntää että en ole koskaan pitänyt häntä uskottavana kirjailijana juuri tuon Playboy-taustan takia.

Miehenä mun täytyy muuten sanoa että Jenny on kyllä todella kaunis ja söpö. Ehkä siksi se pariutuminen onkin vaikeaa. Kyllä minä Jennyn ottaisin, mutta ei se minua huolisi koska olen myös tällainen mikkomatias.

Vierailija
1302/2208 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kimmosta: kyllähän ihminen voi muuttaa imagoaan myöhemmin paljonkin. Esim. Kata Kärkkäinen oli nuorena Playboy-malli yms., nyt kuitenkin monet tietävät hänet vain kirjailijana ja käsikirjoittajana. Tosin täytyy myöntää että en ole koskaan pitänyt häntä uskottavana kirjailijana juuri tuon Playboy-taustan takia.

Miehenä mun täytyy muuten sanoa että Jenny on kyllä todella kaunis ja söpö. Ehkä siksi se pariutuminen onkin vaikeaa. Kyllä minä Jennyn ottaisin, mutta ei se minua huolisi koska olen myös tällainen mikkomatias.

Samaa mieltä kanssasi siitä mitä kirjoitat ekassa kappaleessa.

Mutta en ymmärrä miten kauniille ja söpölle olisi jotenkin vaikeaa pariutuminen? Vaikeampaa kuin ei-kauniille, niinkö? Tiedän monta söpöä, jotka ovat pariutuneet, eikä ole ollut edes vaikeaa. Fiksu nainen ottaa nimenomaan esimerkiksi mikkomatiaksia ja ymmärtää hyvän päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1303/2208 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Jesse löytänyt naista?

Vierailija
1304/2208 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta en ymmärrä miten kauniille ja söpölle olisi jotenkin vaikeaa pariutuminen? Vaikeampaa kuin ei-kauniille, niinkö? Tiedän monta söpöä, jotka ovat pariutuneet, eikä ole ollut edes vaikeaa. Fiksu nainen ottaa nimenomaan esimerkiksi mikkomatiaksia ja ymmärtää hyvän päälle.

Ihan kuin se pariutuminen olisi ulkonäöstä kiinni. Tietenkin se on helpompaa jos näyttää miellyttävältä mutta kyllä ihan kaikenlaiset ihmiset jäävät yksin. Ärsyttää tämä yleistäminen. Omallakin kohdalla aina ihmetellään sitä, miksi olen sinkku. Noh, ei vain ole tapahtunut sellaista kohdalle jonka kanssa kiinnostaisi jakaa enemmänkin aikaa.

Vierailija
1305/2208 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loppu porukka on oikein 👌Kaikki on myös lapsettomia, että siinäkin täydellistä matskua. M-M oli symppis ja niin myös Taneli. Yhtä miestähän täältä haetaan, eikä sille mitään voi, jos kemiaa ei ole. Jenny on kaunis, turha väittää muuta. Täällä on ihmeellisen huumorintajuttomia ihmisiä ja jotain vikaa silmissä.

Pitää muistaa, että kauneus on katsojan silmässä. Mutta olet oikeassa, en tajua miksi Jennyn esim. ihosta pitää täällä rienata. Mielestäni hän on kaunis, mutta huumorintajuton. Yhden hauskan jutun on sanonut, ja se oli Kimmolle ryhmädeiteillä että "Parhaat vonkaleet löytyy keikkojen jälkeen" kun kalaa syötiin. Mutta oma huumorini nyt onkin aika pervoa ja räävitöntä, joten ei kai se toisaalta ole Jennyn vika, jos hänen "vitsi miten komeita paidattomia miehiä khihihihih"-jutut ei uppoo.

Vierailija
1306/2208 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks Jenny pitää aina tota typerää lätsää päässä?

Vierailija
1307/2208 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks Jenny pitää aina tota typerää lätsää päässä?

Ehkä bad hair day? Hänellähän näyttäisi olevan monille suomalaisille tyypillinen hennohko hius, joka varsinkin nykyisessä pituudessa vaatisi paljon laittamista.

Vierailija
1308/2208 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen lätsä?

Vierailija
1309/2208 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä moni ”liian” kaunis nainen valittaa tätä. Ensinnäkin monet miehet eivät uskalla lähestyä. Toiseksi, kun oma markkina-arvo ulkonäöllisesti on niin suuri, valinnanvaraa on liikaakin. Ja kun juuri kukaan mies ei tyrmää sinua ainakaan heti ulkonäön perusteella, on kiusaus koko ajan vain etsiä sitä täydellistä jota ei ehkä ole. mikkomatiakset olisivat kivoja luonteita, kimmot viehättävät fyysisesti. Sitten etsitään kilttiä mutta jännää, lempeää mutta vahvatahtoista, hellää mutta rajua, hyvintoimeentulevaa diplomi-insinööri-johtaja-kirurgi-huonekalupuuseppä yhdistelmää joka harrastaa ulkomaanmatkailua, urheilua, viinimaistelua, jolla on valtavasti mielenkiintoisia harrastuksia mutta ehtii kuitenkin joka iltaa hieroa tunnin jalkoja samalla kun rouva katsoo Netflixiä. Pitkä mutta ei liian pitkä, lihaksikas mutta ei liian lihaksikas, nuori muttei liian nuori, kokenut mutta ei liian kokenut, lapsirakas mutta ei lapsia. Oho, hups, olen kohta 40 ja vielä yksin, mites tässä nyt näin kävi.

Vierailija
1310/2208 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä moni ”liian” kaunis nainen valittaa tätä. Ensinnäkin monet miehet eivät uskalla lähestyä. Toiseksi, kun oma markkina-arvo ulkonäöllisesti on niin suuri, valinnanvaraa on liikaakin. Ja kun juuri kukaan mies ei tyrmää sinua ainakaan heti ulkonäön perusteella, on kiusaus koko ajan vain etsiä sitä täydellistä jota ei ehkä ole. mikkomatiakset olisivat kivoja luonteita, kimmot viehättävät fyysisesti. Sitten etsitään kilttiä mutta jännää, lempeää mutta vahvatahtoista, hellää mutta rajua, hyvintoimeentulevaa diplomi-insinööri-johtaja-kirurgi-huonekalupuuseppä yhdistelmää joka harrastaa ulkomaanmatkailua, urheilua, viinimaistelua, jolla on valtavasti mielenkiintoisia harrastuksia mutta ehtii kuitenkin joka iltaa hieroa tunnin jalkoja samalla kun rouva katsoo Netflixiä. Pitkä mutta ei liian pitkä, lihaksikas mutta ei liian lihaksikas, nuori muttei liian nuori, kokenut mutta ei liian kokenut, lapsirakas mutta ei lapsia. Oho, hups, olen kohta 40 ja vielä yksin, mites tässä nyt näin kävi.

:D ja pitää osata lisäksi naurattaa, suhtautua innokkaasti kaikkiin uusiin asioihin, ei saa olla aamuäreä, mitäs vielä?

Vierailija
1311/2208 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikainen analyysi omasta näkökulmasta. Jenny itse vaikutti aluksi mielestäni melko tyhjännaurajalta, mutta on osoittautunut kuitenkin oman arvonsa tuntevaksi aikuiseksi naiseksi, joka tunnistaa ja ilmaisee terveesti omat rajansa, tunteensa ja ajatuksensa. Toisaalta en tiedä, minkä verran hän saa tukea ja pääsee keskustelemaan tunteistaan, mikä saattaa vahvistaa hänen asemaansa versus, jos tilanteet olisivat normielämän puitteissa. Myös ohjelman asetelma ja siinä oleva valta-asema saattaa lisätä hänen itseluottamustaan.

Mitä tulee miehiin, niin onneksi Jesse nyt jo vihdoin lähti. Vaikkei saisi diagnosoida ihmisiä, niin todella voimakkaat epäterveen narsistiset piirteet ilmenivät hänessä koko ajan enenevässä määrin, kulissin ylläpitäminen alkoi selvästi käydä voimille. Sanoi, että hänellä on niin paljon annettavaa, mutta ei todellisuudessa kunnioittanut Jennyä, eikä muita miehiä. Jessellä olisi paljon tekemistä itsensä kanssa, sillä tällä hetkellä hänellä ei ole kenellekään mitään annettavaa, hän haluaa ainoastaan ottaa.

No, Mikko-Matias sitten. Periaatteessa ihan mukava mies, mutta jollain tasolla kuitenkin sulkeutunut ja tulee sellainen olo, että kaapissa saattaa olla luurankoja. Mene ja tiedä. Lisäksi tuntui hämmentävältä, kun vaikutti, että hän olisi pienessä sievässä koko ajan.

Kimmon ulkokuori on periaatteessa hyvin puhtoinen. Ehkä liiankin kiillotettu. Mitä on todellinen sisältö? Pelimieheltä vaikuttaa, vaikka toimiikin hyvin hienovaraisesti. Jollakin tasolla aistin hänestä ujoutta, ehkä itsetunnossa olisi hänenkin kohdallaan tutkiskeltavaa ja työstettävää, jotta terve parisuhde ja läheisyys hänen kanssaan olisi mahdollista.

Todelliset potentiaaliset kumppanit ovat siis Leo ja Joona, joista kallistuisin itse Joonan suuntaan. Joona vaikuttaa tasapainoiselta, älykkäältä, avarakatseiselta, avoimelta, rehelliseltä, terveet arvot ja elämäntavat omaavalta nuorelta mieheltä, jolla ikäisekseen kivasti elämänkokemusta ja joka on sinut itsensä kanssa. Toisaalta hän saattaakin haastaa Jennyn omaa tasapainoa, mikäli Jennyllä itsellään on vielä omassa itseluottamuksessaan työstettävää. Leossa taas on aavistus mystisyyttä ja hänen sitoutumiskykynsä herättää arvelua. Selvästi rohkea ja persoonallinen oman tiensä kulkija, mikä ei missään nimessä ole huono juttu. Mutta onko hän aviomiesainesta tai tarpeeksi turvallinen valinta? Mitä Jenny sitten etsiikin, sen tietää vain hän itse.

Mielenkiinnolla tämä sohvaneitoperuna jää seurailemaan, mitä jatkossa seuraa ü.

Vierailija
1312/2208 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa kun Jesse on laittanut uusimpaan instakuvaansa 19 hashtagia, jotka sisältää sanan "model" ja siihen päälle vielä suunnilleen sama määrä muita mallina olemiseen ja kuvauksiin liittyviä tageja :D Taitaa tosissaan tykätä olla esillä.

Vierailija
1313/2208 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä moni ”liian” kaunis nainen valittaa tätä. Ensinnäkin monet miehet eivät uskalla lähestyä.

Siis pitääkö paikkansa? Kauniit tuttavapiirin naiset saavat tosi paljon huomiota. Oon myös lukenut, että jos missin kanssa lähtee yöelämään, saa tavisnainen olla näkymättömänä seinäruusuna koko illan. Ja eikö julkkiskaunottaret jatkuvasti kertoile, kuinka inboxi on täynnä yhteydenottoja miehiltä, kohteliaista illallis- ja deittikutsuista aina k***inkuviin asti.

Eikö tuo oonliiankaunisniinsuomimieheteiuskalla -logiikka ole lähinnä kuultu joltain Tuksulta? Vai olenko aivan hakoteillä?

Vierailija
1314/2208 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten edellä joku kirjoitti, Jessellä olisi paljon työstettävää ammattilaisen kanssa... Jesse on jopa pelottava vaihtoehto puolisoksi tuossa tilassa, sillä hän ei selvästikään itse hahmota toisten reviiriä, eikä vapaaehtoisuutta tutustua puolin ja toisin. Jos Jenny olisi halunnut tavata enemmän häntä, aika olisi varmasti järjestynyt. Ehkä Jennyäkin ahdisti Jessen kireys ja omistamisenhalu??

Vierailija
1315/2208 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten edellä joku kirjoitti, Jessellä olisi paljon työstettävää ammattilaisen kanssa... Jesse on jopa pelottava vaihtoehto puolisoksi tuossa tilassa, sillä hän ei selvästikään itse hahmota toisten reviiriä, eikä vapaaehtoisuutta tutustua puolin ja toisin. Jos Jenny olisi halunnut tavata enemmän häntä, aika olisi varmasti järjestynyt. Ehkä Jennyäkin ahdisti Jessen kireys ja omistamisenhalu??

Mun mielestä tämä Jessen haukkuminen ja hänen tasapainoisuutensa kyseenalaistaminen alkaa mennä jo vainoamisen puolelle. Mistä ihmeestä nyt on kyse? Exä kenties?

Eikö olisi parempi keskustella positiivisemmin, kun Jennykin on positiivinen ja upea nainen ohjelmassa, jossa etsitään rakkautta? Ja nuo miehet on kuitenkin Jennyn itsensä jatkoon valitsemia ja ymmärtääkseni hän on ihan väleissä edelleen kaikkien kanssa. Anssikin pudotessaan iloitsi siitä, että sai kuitenkin Jennystä ystävän edes.

Vierailija
1316/2208 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tämä Jessen haukkuminen ja hänen tasapainoisuutensa kyseenalaistaminen alkaa mennä jo vainoamisen puolelle. Mistä ihmeestä nyt on kyse? Exä kenties?

Eikö olisi parempi keskustella positiivisemmin, kun Jennykin on positiivinen ja upea nainen ohjelmassa, jossa etsitään rakkautta? Ja nuo miehet on kuitenkin Jennyn itsensä jatkoon valitsemia ja ymmärtääkseni hän on ihan väleissä edelleen kaikkien kanssa. Anssikin pudotessaan iloitsi siitä, että sai kuitenkin Jennystä ystävän edes.[/quote

En ole exä enkä ole koskaan tavannut ketään noista miehistä, mutta ehkä em. kommentissani purin omaa pelkoa siitä, jos itse olisin ajautunut Jessen kaltaisen miehen seuraan... Mulla ei ole mitään häntä vastaan, mutta reagoin hänen käytökseen ohjelmassa. Kuten me kaikki omalla tavallamme...

Vierailija
1317/2208 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kyyläämässä Kimmon ja Joonan instaa.

Joonalla sinkkuuteen viittavia päivityksiä. Poseeraa milloin missäkin. Ei hehkuta bätselöretteä.

Kimmolla paljon bätselöretteen liittyviä päivityksiä, Jennin haluilukuvia sarjasta ym. Eikä mitään "katsokaa mua olen kuuma sinkku" -tyylisiä kuvia.

Kyllä noista voi kukaan mitään tajuava päätellä, että valinta on Kimmo.

Leoa en jaksanu edes kyylätä, ei se nyt sitävalitse.

Vierailija
1318/2208 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö olisi parempi keskustella positiivisemmin, kun Jennykin on positiivinen ja upea nainen ohjelmassa, jossa etsitään rakkautta? Ja nuo miehet on kuitenkin Jennyn itsensä jatkoon valitsemia ja ymmärtääkseni hän on ihan väleissä edelleen kaikkien kanssa. Anssikin pudotessaan iloitsi siitä, että sai kuitenkin Jennystä ystävän edes.

Minustakin menee jo liian pitkälle tuo Jessen haukkuminen. Hän on tehnyt aika paljon sellaisia asioita, joista Jenny on muita miehiä kehunut. "Oi, oli suloista kun Leo tuli keskeyttämään juttelun, on hyvä, kun mies pitää puolensa". Ja toisaalta "mitähän se Joona nyt oikein meinaa, onko edes kiinnostunut, kun ei käytä mustaa ruusua ja halua viedä treffejä toisten nenän edestä". Mutta Jesse on ainoa, jota syytetään omistamishalusta ja kiinnostuksen osoittamisesta. 

Vierailija
1319/2208 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä moni ”liian” kaunis nainen valittaa tätä. Ensinnäkin monet miehet eivät uskalla lähestyä.

Siis pitääkö paikkansa? Kauniit tuttavapiirin naiset saavat tosi paljon huomiota. Oon myös lukenut, että jos missin kanssa lähtee yöelämään, saa tavisnainen olla näkymättömänä seinäruusuna koko illan. Ja eikö julkkiskaunottaret jatkuvasti kertoile, kuinka inboxi on täynnä yhteydenottoja miehiltä, kohteliaista illallis- ja deittikutsuista aina k***inkuviin asti.

Eikö tuo oonliiankaunisniinsuomimieheteiuskalla -logiikka ole lähinnä kuultu joltain Tuksulta? Vai olenko aivan hakoteillä?

Ei se määrä mutta laatu. Toki kun enemmän tarjontaa, nousee todennäköisyys että kohdalle osuu hyviäkin. Kauneuteen positiivisten asioiden lisäksi stereotypisoidaan kuitenkin yhä myös niitä vähemmän hyviä, kuten ei ole älykäs, on helppo, pelottava, haaste. Ja lähestyjät sitten sillä meiningillä.

Vierailija
1320/2208 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin kyyläämässä Kimmon ja Joonan instaa.

Joonalla sinkkuuteen viittavia päivityksiä. Poseeraa milloin missäkin. Ei hehkuta bätselöretteä.

Kimmolla paljon bätselöretteen liittyviä päivityksiä, Jennin haluilukuvia sarjasta ym. Eikä mitään "katsokaa mua olen kuuma sinkku" -tyylisiä kuvia.

Kyllä noista voi kukaan mitään tajuava päätellä, että valinta on Kimmo.

Leoa en jaksanu edes kyylätä, ei se nyt sitävalitse.

Just joo. No eipä ole kyllä mitään viitteitä siitäkään, et yhdessä aikaa viettäisivät. Kimmo kulkee hunksien reissulla, ja Jenny viettää aikaa aivan muiden tyyppien kanssa. Ei tästä ohjelmasta sitä romanssia syntynyt

Ketju on lukittu.