Bachelorette Suomi OFFICIAL
Tänään klo 21 alkaa! Bachelorettena ensimmäiseltä Bachelor-kaudelta tuttu Jenny Helenius, joka pääsi tuolloin loppukaksikkoon. Tämä on Suomen ensimmäinen Bachelorette koskaan, ja kilpailevat miehet ovat tässä:
Kommentit (2208)
Jenny tuskin on sitoutuva nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.seiska.fi/Uutiset/Oho-Suomen-Bachelorette-Jenny-Helenius-ka…
No olipa taas uutinen! Saapas nähdä löytyykö tästäkään ohjelmasta ketään, joka Jennylle kelpaa.
Jotenkin on tunne et ei löydy. Spoilervaroitus:
Kolmosjakson loppuklipissä sanoo et ”odotukset tuli niin alas Kimmon suhteen, petyin niin paljon.”
Musta tuntuu et ei tuo muuta osaakaan kuin pettyä noihin miehiin, mistä asiasta milloinkin. Saa nähdä mistä tossa on kyse.Onko yksikään Suomen Bachelor -pareista enää yhdessä? Antti Peltonen seurusteli Tina Cousinsin kanssa ja meni naimisiin eri naisen kanssa, Juha Rouvinen meni naimisiin Jutta Gustafsbergin kanssa, mutta ohjelmassa syntyneet suhteet eivät ole kestäneet. Yhdysvalloissa muutama pari on mennyt naimisiin ja lapsiakin tullut mutta Suomessa ei ole oltu yhtä onnekkaita.
Tiedoksi vain, et Joni ja Janette ovat vielä yhdessä.
Tarviiko toi Jenny edes miestä rinnalleen? Vaikuttaa olevan hyvinkin itsenäisen oloinen nainen ja elämäänsä tyytyväinen. Yhdestä lapsesta on puhunut, mutta mä vähän luulen ettei sekään ole hänelle mikään pakollinen asia ollenkaan, muutenkaan ei vaikuta yhtään kiirehtivän, vaikka ikää sen puolen on.
Mä luulen, että tää Jenny tosiaan pärjäisi ihan itsekseen ja vaikuttaa olevan onnellinen sinkkuna.
Muistaakseni Jenny itse oli täällä vastannut (siinä kysy ja vastaa ketjussa), että hänellä on koulu edelleen kesken. Ja siis tradenomiksi on opiskellut, mutta ei ole vielä koskaan valmistunut.
Taitaa olla siis koulutukseltaan tällä hetkellä vasta ylioppilas eikä mitään muuta?
Jennylle on julkisuus ja pissa noussut päähän. Vaatimaton koulutus, ikää, kulunut kasvo julkisuudessa, ei löydä miestä vapailta markkinoilta eikä televisiosta. Kannattaisi hilata sitä rimaa alemmas kun ei itsekään ole varsinaisesti mikään saalis vaan ihan tavallinen tyttö jostain toimistosta. Miten voi jonkun absolutismikin olla ongelma?
Mua ei Kimmon hunkseilu häiritsisi, onhan herralla ihan säädyllinen päivätyökin. Jenny on vaan niin epävarma että ei kestä sitä että muut naiset katsovat Kimmoa.
Miksi tämä keskustelu täällä on niin negatiivista? Eihän sitä oikeasti kukaan tiedä vaikka Jenny olisi oikeasti löytänyt ohjelmasta miehen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä keskustelu täällä on niin negatiivista? Eihän sitä oikeasti kukaan tiedä vaikka Jenny olisi oikeasti löytänyt ohjelmasta miehen.
Emmehän me voikaan sitä tietää tällä hetkellä. Jennyn käytös ohjelmassa ja mediassa tällä hetkellä ehkä antaa sellaisen vaikutelman, että ehkei hän ole se helpoin persoona.
Hyvin monihan piti Jennystä siinä Bachelor -ohjelmassa. Ehkä tämän tyyppinen ohjelma on kuitenkin se kerran elämässä -tyylinen juttu eikä kolmatta kertaa elämässä - tyyliä.
jennyaurajoellaTänään on taas telkkaripäivä, jee! Ja tänään ollaan jo Turkissa vähän itkemässä, vähän tanssimassa ja vähän haaveilemassa suukoista. Vähän olisin voinut suudella 🤓 Niin. Mutta suutelinko? W/ @leorantanen #bachelorettesuomi
miljabeeMuija höpöttää kuinka ei ymmärrä sulhasehdokkaaksi strippari hunksia mut ite imuttelee, tanssii itämaisia tansseja eroottisesti ja on niin tyrkyllä että huhhuh. Kaksinaismoralismi vahvana sulla läsnä 😂👍. Onnea vaan aidon sulhasehdokkaan löytymiseen 😂.
Jenny sai instassa kommentin. Mitä mieltä?
Vierailija kirjoitti:
jennyaurajoellaTänään on taas telkkaripäivä, jee! Ja tänään ollaan jo Turkissa vähän itkemässä, vähän tanssimassa ja vähän haaveilemassa suukoista. Vähän olisin voinut suudella 🤓 Niin. Mutta suutelinko? W/ @leorantanen #bachelorettesuomi
miljabeeMuija höpöttää kuinka ei ymmärrä sulhasehdokkaaksi strippari hunksia mut ite imuttelee, tanssii itämaisia tansseja eroottisesti ja on niin tyrkyllä että huhhuh. Kaksinaismoralismi vahvana sulla läsnä 😂👍. Onnea vaan aidon sulhasehdokkaan löytymiseen 😂.
Jenny sai instassa kommentin. Mitä mieltä?
Puhuu nainen, joka ei todellakaan tiedä moraalista mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 35-vuotias, sivistynyt nainen ja arvostan Hunks-tanssijoita tosi paljon. Mielestäni heillä on hieno positiivinen julkisuuskuva, paljon esim. hyväntekeväisyystempauksia ym. Myös tuo asetelma, että miehet laittavat kehonsa peliin ja tuottavat iloista mieltä monelle, niin sehän on aivan loistavaa :). Tää kyseinen lastenhoitaja-hunks vaikuttaa kaikenlisäksi tosi symppikseltä... Itse olisin ollut Jennyn asemassa vaan iloisesti yllättynyt :).
Kyllähän sitä iloa voi tuottaa ja olla mukana hyväntekeväisyysjutuissa monella muullakin tapaa.
Toki, mutta mitä vikaa on Hunksien ilon tuottamisessa, en ymmärrä noin rajoittuneita ihmisiä.
Olipa huonot kropat miehillä eikä tanssi sujunut. Oma suosikkini on se nuori Jesse vai mikä Joensuusta. Mutta Jennylle varmaan liian nuori kun tuntuu pitävän perinteisistä sukupuolirooleista.
Voi mikä junttilauma, kaikki ilman paitaa aamiaisella! Ruokapöydässä pidetään aina vähintään t-paita päällä, vaikka olisi sata astetta lämmintä. Suomalaiset riisuutuu ja pukeutuu lämpötilan, ei tilanteen mukaan, siihen jotain tyylitajua kaipaisin.
Ei ole kiva syödä kenenkään rintakarvoja katsellen.
No enpä minäkään stripparia huolisi. Viikonloppuhuvitteluihin sellaiset, aviomieheksi ei.
Lätsäpäitä suurin osa ehdokkaista. Missä miehet?
Jenny unohtaa sen ettei jatkuva miehen etsintä tositv-sarjoissa ole myöskään mikään meriitti. Turhaan ja turhasta valittaa, Kimmo voisi olla hyvinkin hänelle sopiva mies.
Alan ymmärtämään kokoajan paremmin miksi Jenny on sinkku. Uskomatonta kaksinaismoralismia tuon tanssin suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Jennylle on julkisuus ja pissa noussut päähän. Vaatimaton koulutus, ikää, kulunut kasvo julkisuudessa, ei löydä miestä vapailta markkinoilta eikä televisiosta. Kannattaisi hilata sitä rimaa alemmas kun ei itsekään ole varsinaisesti mikään saalis vaan ihan tavallinen tyttö jostain toimistosta. Miten voi jonkun absolutismikin olla ongelma?
Mua ei Kimmon hunkseilu häiritsisi, onhan herralla ihan säädyllinen päivätyökin. Jenny on vaan niin epävarma että ei kestä sitä että muut naiset katsovat Kimmoa.
Jenni ei ole mikään tavallinen tyttö toimistosta vaan teknologiayrityksen toimistopäällikkö.
Miksi on ok että Jenny tanssii Turkissa vähäpukeisesti ja eroottisesti koko jätkälaumalle, turkkilaisille miehille, TV-kuvaajalle ja katsojille ja etsii sulhasta jo kolmannessa tosi-TV-ohjelmassa pussailtuaan ympäriinsä mutta ei ole ok että Kimmo tanssii Hunkseissa tai Jesse suunnittelee oman tanssiryhmän perustamista? Tanssi on tanssia, strippaus on asia erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenny on 35 vuotta ja nyt pitäisi pitää kiirettä jos haluaa lapsia.
Jotenkin tuntuu että Jenny elää niin kuin elää 25v. nainen.Meinaat että kahteen paritusohjelmaan osallistuminen ei ole kiireen pitämistä?
Ei taida Jennylle kelvata kukaan näistäkään ja syy on silloin täysin hänen, löytyiskö kenties vielä joku kolmas formaatti, mihin hän voisi osallistua.
Mites tämä viimeisin Bachelor-kausi, onko vielä yhdessä sen valittunsa kanssa, siis se tamperelaistaustainen jääkiakkoilija?