Voiko ns. luuserimies saada naisen?
Vai pitääkö tässä aloittaa joku epätoivoinen muutosleikki, että edes saisi elämäänsä sen yhden naisen? Sekin riittäisi.
Tuntuu aika raskaalta katsella pariskuntia kun itse ei oikein uskalla tehdä aloitteita, koska miettii vain, että tuhlaako tässä nyt molempien aikaa jos alkaa jotain treffejä tms. virittelemään.
Kommentit (70)
Ei voi saada.
Minä olen komea, mutta ujo ja työtön
32 vuotta ilman naista...seuraavia pyöreitä en tule näkemään.
Eikö kysymyksen pitäisi olla toisinpäin:
Onko luuseri, jos ei saa naista?
tai
Minkälainen luuseri ei saa naista?
Vierailija kirjoitti:
Tärkeintä on kuitenkin lopettaa itsensä ajattelu luuserina, koska tällainen asenne helposti paistaa ihmisestä.
Näkyykö tämä paistaminen esm videolla, kuvasta/äänestä vai miten? Jos peität itsesi kokonaan vaikka pussilakanalla ja sitten koet kaikenlaista erittäin negatiivista tunnetta, paistaako ne tunteet lakanan läpi?
121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
121212 kirjoitti:
Tässä kehittämäni mainio testi. Mitä enemmän miinuspisteitä, sitä suurempi riski jäädä naisettomaksi (ja päin vastoin, ap tulee varmasti jäämään miinukselle):
1. Pituus:
- pitkä +20
- noin keskipituinen 0
- lyhyt -10
- todella lyhyt -302. Vartalo:
- raamikas ja atleettinen +20
- nallekarhu +10
- tavallinen 0
- hoikka -10
- ylipainoinen -10
- hintelä -203. Leuka:
- jykevä +10
- tavallinen 0
- heikko -104. Ääni:
- matala +10
- tavallinen 0
- korkea -105. Yleisarvosana ulkonäöstä
- 10, +30
- 9 +20
- 8, +5
- 7, 0
- 6 -5, -5
- 4-5, -306. Ammatti ja koulutus
- superkorkea (kv. tason julkkis tms) + 200
- huippukorkea (suomalainen julkkis) +100
- erittäin korkea (ison firman tj, tunnettu taiteilija, huippu-urheilija) +70
- korkea status (lentäjä, juristi, hyvin pärjäävä yrittäjä) +30
- opiskelen korkean statuksen ammattiin +10
- tavallinen/opiskelija 0
- opiskelen matalan statuksen ammattiin -10
- matala status (kaupan kassa, harjoittelija, apulainen) -20
- työtön/syrjäytynyt -307. Tavoitteet
- olen kunnianhimoinen ja määrätietoinen, go big or go home +10
- tavallinen työ ja elämä ovat hyviä 0
- olen vähään tyytyväinen -208. Luonne
- luontainen alfa, laumanjohtaja +30
- sosiaalisesti taitava porukan naurattaja +20
- ekstrovertti +10
- tavallinen 0
- introvertti -10
- epäsosiaalinen -209. Seksikumppanien määrä
- yli 50 +30
- yli 10 +10
- yli 5 +5
- yli 2 0
- 1-2 -5
- olen täysin kokematon, ikää alle 18v -10
- olen täysin kokematon, ikää yli 18v -15
- olen täysin kokematon, ikää yli 20v -20
- olen täysin kokematon, ikää yli 25v -30
- olen täysin kokematon, ikää yli 30v -50
- olen täysin kokematon, ikää yli 35v -100
10. Kumpi tekee aloitteen?
- minä +10
- kumpi tahansa 0
- nainen -30
11. Naiselle ja naapurillenne tulee riita, sinä
- astut väliin ja hoidat miehekkäästi tilanteen +10
- hoidatte tilanteen yhdessä 0
- tasa-arvoa, nainen hoitaa aloittamansa riidan -1012. Seksuaaliset mieltymykset
- haluan dominoida, haluan seksin olevan rajua ja eläimellistä, BDSM-leikit kiinnostavat +20
- minä vien, nainen vikisee +10
- molemmat vievät vuorotellen 0
- hellä seksi on parasta -15
- haluan että nainen vie -30Takuulla oma kehittämäsi, mutta en siitä mainiosta nyt niin tiedä. 😂 Millä perusteella ajattelit olevasi joku asiantuntija tällä alalla? 😂😂😂
Oman aviomiehen tulos 125 miinuspistettä. Hajosin totaalisesti, se on meinaan mun unelmamies.
Mutta joo, tää on taas tätä samaa jankutusta. Voi teitä ja teidän defenssejä. Eikö nyt mistään saa tuohon pakkomielteeseen ammattiapua?
Testi mittaa todennäköisyyttä, se ei väitä etteikö roimastikin miinuspisteitä saava voisi pariutua. Tässä huomaa kyllä taas naisten tavan ajatella. Yksittäisinä nuo hyväksyttäisiin, mutta yhdistettynä ei. Niistä kun muodostuu kaava. Naiset eivät voikaan selitellä kuinka "no juuri minä nyt vain satun suosimaan pitkiä, ja koska olen visuaalinen ihminen...".
1. Valtava enemmistö naisista suosii pitkiä miehiä, fakta.
2. Selkeä enemmistö naisista suosii raamikkaita miehiä, joko atleettisina tai nallekarhumaisina (geneettisesti sama mies, eroa vain elintavoissa). kts. kv. tutkimus miehen ideaalivartalosta.
3. Selkeä enemmistö naisista suosii maskuliinisia kasvoja, fakta.
4. Selkeä enemmistö naisista suosii matalaa ääntä mieluummin kuin korkeaa, fakta.
5. Ulkonäöllä on merkitystä, eikös vain?
6. Todistettu tilastollisesti. Mitä suuremmat tulot ja arvostetumpi ammatti, sitä vähäisempi riski jäädä vastentahtoisesti sinkuksi.
Jatketaanko?
Joo, hei jatketaan ehdottomasti! Hyvä kun joku nosi tätä.
Kerro ekaks nämä:
1. Lähteet, joihin perustat sun ”faktat”. Katso, että ne on tieteellisiä tutkimuksia, ei mitään miestenblogitasoa.
2. Miten sun valitsemat lähteet vastaa kysymyksenasetteluun. Eli kuinka esimerkiksi ”naisten mielestä paras pituus miehelle on 185 cm” ei tietenkään tarkoita samaa kuin ”alle 185 cm miehet jäävät naisettomiksi”. Siispä selvitä, miten olet kääntänyt tulokset sun testiin sopiviksi.
3. Pistepainotusten valinta? Perustele siis, mieluiten jonkin lähteen avulla, miksi painotat jotakin ominaisuutta muiden yli.
4. Miten olet vakioinut muuttujat.
5. Millä perusteella olet valinnut juuri nämä ominaisuudet testattaviksi ja jättänyt joitakin (ainakin omasta mielestäni) olennaisia testin ulkopuolelle.
Pelkästä mutusta ei viitsi jutella, mutta jos sulla on tästä oikeasti jokin tutkimukseen perustuva teoria niin katsellaan.
Ja ai niin: mun oma rakas ei ollut mikään vasta-argumentti sun testilles, höpsö. Kerroin vaan, että pisteytit mun unelmamiehen aika matalaksi.
Oletko kitaraa soittava spiidialkoholistirenttu joka oksentaa kenkään ja nukkuu känniään pois toisten ihmisten autoissa joista on hakannut ikkunat sisään? Ei hätää, naisseuraa kyllä löytyy joka päivälle.
Jos taas olet tylsä diplomi-insinööri joka käy kuuliaasti töissä että olisi joskus rahaa ostaa asunto ja volvo niin unohda koko juttu.
Vierailija kirjoitti:
Oletko kitaraa soittava spiidialkoholistirenttu joka oksentaa kenkään ja nukkuu känniään pois toisten ihmisten autoissa joista on hakannut ikkunat sisään? Ei hätää, naisseuraa kyllä löytyy joka päivälle.
Jos taas olet tylsä diplomi-insinööri joka käy kuuliaasti töissä että olisi joskus rahaa ostaa asunto ja volvo niin unohda koko juttu.
Kumpikaan näistä ei ole luuseri.
En tarvitse naista. Olen autisti varmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luusereita ovat ainoastaan pitkäaikaistyöttömät syrjäytyneet miehet, koska he eivät ole sen paremmin varakkaita kuin jänniäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luusereita ovat ainoastaan pitkäaikaistyöttömät syrjäytyneet miehet, koska he eivät ole sen paremmin varakkaita kuin jänniäkään.
En tiedä ovatko luusereita. Jos luuserius määritellään kyvyllä päästä parisuhteeseen niin sitten luultavasti ovat melko kärjessä tällä listalla joo. Mikä prosentti suomalaisista naisista aloittaisi suhteen tuollaisessa tilanteessa olevan miehen kanssa? Veikkaan alle 0,1% ja se on melko pieni määrä.
Testi mittaa todennäköisyyttä, se ei väitä etteikö roimastikin miinuspisteitä saava voisi pariutua. Tässä huomaa kyllä taas naisten tavan ajatella. Yksittäisinä nuo hyväksyttäisiin, mutta yhdistettynä ei. Niistä kun muodostuu kaava. Naiset eivät voikaan selitellä kuinka "no juuri minä nyt vain satun suosimaan pitkiä, ja koska olen visuaalinen ihminen...".
1. Valtava enemmistö naisista suosii pitkiä miehiä, fakta.
2. Selkeä enemmistö naisista suosii raamikkaita miehiä, joko atleettisina tai nallekarhumaisina (geneettisesti sama mies, eroa vain elintavoissa). kts. kv. tutkimus miehen ideaalivartalosta.
3. Selkeä enemmistö naisista suosii maskuliinisia kasvoja, fakta.
4. Selkeä enemmistö naisista suosii matalaa ääntä mieluummin kuin korkeaa, fakta.
5. Ulkonäöllä on merkitystä, eikös vain?
6. Todistettu tilastollisesti. Mitä suuremmat tulot ja arvostetumpi ammatti, sitä vähäisempi riski jäädä vastentahtoisesti sinkuksi.
Jatketaanko?