Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko ns. luuserimies saada naisen?

Vierailija
30.09.2018 |

Vai pitääkö tässä aloittaa joku epätoivoinen muutosleikki, että edes saisi elämäänsä sen yhden naisen? Sekin riittäisi.
Tuntuu aika raskaalta katsella pariskuntia kun itse ei oikein uskalla tehdä aloitteita, koska miettii vain, että tuhlaako tässä nyt molempien aikaa jos alkaa jotain treffejä tms. virittelemään.

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miestä vois joku pitää luuserina: sairas, jonka takia ei töissä nyt, jonka takia myös köyhä. Masennuskin löytyy. Minä en kuitenkaan pidä miestä luuserina vaan rakkaana ja tärkeänä. Olisin itse saanut varmaan lähes kenet vaan mutta valitsin tuon miehen, koska hänellä on valtavasti muitakin ominaisuuksia, hyviä sellaisia. Esimerkiksi hän on erittäin empaattinen ja rakastava ja kohtelee minua arvostavasti. Meillä on hauskaa yhdessä.

Miestäsi luuserina pitävät olisivat yksiselitteisesti väärässä, joten tilanne ei ole mitenkään relevantti tämän keskustelun osalta. Oikeat luuserit ovat täysin eri juttu.

Vierailija
42/70 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu vähän millainen luuseri olet? Työtön? Juoppo? Mt-ongelmainen? Rikollinen? Ruma? Lihava? Köyhä? Sosiaalisesti kömpelö? Luottotiedoton? 

Työtön. Ruma. Sosiaalisesti kömpelö. Tylsä. Peräkammarinpoika. Enkä ole rikaskaan.

Tunnistan itsessäni samoja piirteitä. Älä jää tuleen makaamaan. En minäkään aio jäädä. On parempi kuolla kuin jäädä tuleen makaamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu vähän millainen luuseri olet? Työtön? Juoppo? Mt-ongelmainen? Rikollinen? Ruma? Lihava? Köyhä? Sosiaalisesti kömpelö? Luottotiedoton? 

Työtön. Ruma. Sosiaalisesti kömpelö. Tylsä. Peräkammarinpoika. Enkä ole rikaskaan.

Tunnistan itsessäni samoja piirteitä. Älä jää tuleen makaamaan. En minäkään aio jäädä. On parempi kuolla kuin jäädä tuleen makaamaan.

Sama laki kuin sotatantereella: parempi kuolla kuin jäädä kidutettavaksi.

Vierailija
44/70 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ajatellaan hypoteettisesti, että nämä estävät sadan prosentin varmuudella sinulta suhteeseen pääsyn niin noiden asioiden muuttamisella voisi olla ehkä seuraavat vaikutukset mahdollisuuksiisi:

- työpaikka 10%

- parempi ulkonäkö 10%

- sosiaaliset taidot 20%

- vähemmän tylsä 1%

- poistuminen peräkammarista 10%

- rikkaus 5%

Vierailija
45/70 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon kanssa että ei.

Vaikka kovasti puhutaan erilaisesta miesmausta, niin oikeasti miehen rooli on aivan hemmetin kapea. Jos et mahdu siihen (tai ole joku aivan poikkeuksellisen karismaattinen taiteilija/guru/tms), huomaat että ainoa kiinnostunut on se klassinen joku nainen siellä jossain.

Alimmista alin on sellainen k.ltti mies joka on hierarkioissa alimpana. Kyvykkyys > hyvyys. Naisen liskonaivot sanoo että se mies voi haluta hyvää, mutta ei kaada perheelle suurriistaa.

Vierailija
46/70 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvoin, mutta ei nekään naiset mitään penaalin teräviä kyniä ole.

Vierailija
47/70 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, kun kerran narkkareillakin on tyttöystävät.

Vierailija
48/70 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

Tässä kehittämäni mainio testi. Mitä enemmän miinuspisteitä, sitä suurempi riski jäädä naisettomaksi (ja päin vastoin, ap tulee varmasti jäämään miinukselle):

1. Pituus:

- pitkä +20

- noin keskipituinen 0

- lyhyt -10

- todella lyhyt -30

2. Vartalo:

- raamikas ja atleettinen +20

- nallekarhu +10

- tavallinen 0

- hoikka -10

- ylipainoinen -10

- hintelä -20

3. Leuka:

- jykevä +10

- tavallinen 0

- heikko -10

4. Ääni:

- matala +10

- tavallinen 0

- korkea -10

5. Yleisarvosana ulkonäöstä

- 10, +30

- 9 +20

- 8, +5

- 7, 0

- 6 -5, -5

- 4-5, -30

6. Ammatti ja koulutus

- superkorkea (kv. tason julkkis tms) + 200

- huippukorkea (suomalainen julkkis) +100

- erittäin korkea (ison firman tj, tunnettu taiteilija, huippu-urheilija) +70

- korkea status (lentäjä, juristi, hyvin pärjäävä yrittäjä) +30

- opiskelen korkean statuksen ammattiin +10

- tavallinen/opiskelija 0

- opiskelen matalan statuksen ammattiin -10

- matala status (kaupan kassa, harjoittelija, apulainen) -20

- työtön/syrjäytynyt -30

7. Tavoitteet

- olen kunnianhimoinen ja määrätietoinen, go big or go home +10

- tavallinen työ ja elämä ovat hyviä 0

- olen vähään tyytyväinen -20

8. Luonne

- luontainen alfa, laumanjohtaja +30

- sosiaalisesti taitava porukan naurattaja +20

- ekstrovertti +10

- tavallinen 0

- introvertti -10

- epäsosiaalinen -20

9. Seksikumppanien määrä

- yli 50 +30

- yli 10 +10

- yli 5 +5

- yli 2 0

- 1-2 -5

- olen täysin kokematon, ikää alle 18v -10

- olen täysin kokematon, ikää yli 18v -15

- olen täysin kokematon, ikää yli 20v -20

- olen täysin kokematon, ikää yli 25v -30

- olen täysin kokematon, ikää yli 30v -50

- olen täysin kokematon, ikää yli 35v -100

10. Kumpi tekee aloitteen?

- minä +10

- kumpi tahansa 0

- nainen -30

11. Naiselle ja naapurillenne tulee riita, sinä

- astut väliin ja hoidat miehekkäästi tilanteen +10

- hoidatte tilanteen yhdessä 0

- tasa-arvoa, nainen hoitaa aloittamansa riidan -10

12. Seksuaaliset mieltymykset

- haluan dominoida, haluan seksin olevan rajua ja eläimellistä, BDSM-leikit kiinnostavat +20

- minä vien, nainen vikisee +10

- molemmat vievät vuorotellen 0

- hellä seksi on parasta -15

- haluan että nainen vie -30

Takuulla oma kehittämäsi, mutta en siitä mainiosta nyt niin tiedä. 😂 Millä perusteella ajattelit olevasi joku asiantuntija tällä alalla? 😂😂😂

Oman aviomiehen tulos 125 miinuspistettä. Hajosin totaalisesti, se on meinaan mun unelmamies.

Mutta joo, tää on taas tätä samaa jankutusta. Voi teitä ja teidän defenssejä. Eikö nyt mistään saa tuohon pakkomielteeseen ammattiapua?

Vierailija
49/70 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykynaiset määrittelevät luuserimieheksi melkein jokaisen miehen.

Vierailija
50/70 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, et kuulosta luuserilta kirjallisen ilmaisuso etkä ajatuskulun perusteella.

Et vaan arvosta itseäsi. Opettele sitä. Joka päivä jotain...mitä sinussa on hyvää ja hienoa. Sitä pidät itsessäsi. Uskalla pitää ja uskalla alkaa onnistumaan.

On hirmu helppoa epäonnistua jo etukäteen, niin ei tarvitse pettyä.

Entäs jo aloittaisit olemaan utelias ja rohkea. Pikkuhiljaa.

Hymy sinulle. Kuulostat hyvältä tyypiltä.

Anna jollekin kivalle mahdollisuus tutustua sinuun.

Vierailija
51/70 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saat ainakin ns. luuserinaisia.

Onko varma? Minulle kun on väitetty, että naiset pyrkivät pariutumaan ylöspäin.

Totta. Kerran olen yrittänyt pelastaa erään huumeita käyttävän naisen. Hän valitsi kuitenkin pelastajakseen huumediilerin. Minä olin isompi luuseri hänelle kuin diileri ja narkomaani.

Ihan oikeastiko ajattelit hävinneesi parisuhteen narkomaanin kanssa? Lähinnä onnistuit välttämään 24/7 vakavat ongelmat.

Vierailija
52/70 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen tulisi arvostaa ensin itse itseään.

Vierailija
53/70 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et vaan arvosta itseäsi. Opettele sitä. Joka päivä jotain...mitä sinussa on hyvää ja hienoa. Sitä pidät itsessäsi. Uskalla pitää ja uskalla alkaa onnistumaan.

Itsensä arvostamisella on hyvin vähän tekemistä pariutumisen kanssa. Lisäksi itsensä arvostaminen on luusereiden tilanteessa melko turhaa, koska yksikään potentiaalinen kumppani ei arvosta ihmistä, joka arvostaa elämää luuserina.

Vierailija
54/70 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoitatko mm. sitä, ettet aio tehdä työtä? Voit hetkeksi huijata jonkun seuraasi, mutta kunnollinen nainen jättää lopulta sinut.

Vierailija
55/70 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuserimiehissä ei ole mitään muuta ongelmaa kuin itsevarmuuden puute, jota kompensoidaan järjettömällä kontrolloinnilla. Jos luuserimies on rento ja luottaa elämään, ei yritä kontrolloida ja ohjailla vaan kohtaa naisen ihmisenä; ei välineenä saavuttaa seksi, parisuhde, yhteisön hyväksyntä jne jne, ei luuserimiehen harratuksissa tai elämäntavoissa ole ongelmaa.

Vierailija
56/70 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saat ainakin ns. luuserinaisia.

Onko varma? Minulle kun on väitetty, että naiset pyrkivät pariutumaan ylöspäin.

Totta. Kerran olen yrittänyt pelastaa erään huumeita käyttävän naisen. Hän valitsi kuitenkin pelastajakseen huumediilerin. Minä olin isompi luuseri hänelle kuin diileri ja narkomaani.

Epäterveelliset elämäntavat on monelle pienempi paha kuin parisuhde ylemmyyskompleksisen kanssa.

Vierailija
57/70 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsensä arvostamisella on hyvin vähän tekemistä pariutumisen kanssa. Lisäksi itsensä arvostaminen on luusereiden tilanteessa melko turhaa, koska yksikään potentiaalinen kumppani ei arvosta ihmistä, joka arvostaa elämää luuserina.

No siis, itsen ja toisten arvostaminen kulkee käsi kädessä. Jos arvostaa itseään, on helppo arvostaa muitakin, siitä huolimatta, mitä oikeastaan tekevät. Kun taas ei arvosta itseään, projisoi inhonsa ympärilleen ja pitää kaltaisiaankin vastenmielisinä. Tätä voi harjotella pyrkimällä suhtautumaan avoimemmin siihen, mitä pitää arvossa. Nyky-yhteiskunnassa konsensus on arvostaa lähinnä töissä ja salilla päivänsä kuluttavia tiedeuskovaisia, rikkaita ja menestyneitä, mutta ihmisyhteisö ja elämä on paljon laajempi ja monilla vähemmän arvostetuilla ryhmillä ja yksilöillä on oma tärkeä roolinsa. Yhden arvostaminen toisen kustannuksella on vähän kuin arvostaisi kukkaa ilman sitä ylläpitäviä olosuhteita paskasta ilmankosteuteen.

Vierailija
58/70 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ajatellaan hypoteettisesti, että nämä estävät sadan prosentin varmuudella sinulta suhteeseen pääsyn niin noiden asioiden muuttamisella voisi olla ehkä seuraavat vaikutukset mahdollisuuksiisi:

- työpaikka 10%

- parempi ulkonäkö 10%

- sosiaaliset taidot 20%

- vähemmän tylsä 1%

- poistuminen peräkammarista 10%

- rikkaus 5%

Ei noilla muilla ole mitään merkitystä, jos ulkonäkö on tarpeeksi huono eli siinä mielessä prosentit on pielessä. Nykyaikana on netti, joten peräkammarista käsin voi hyvinkin saada naisen. Komea ystäväni asui 25-vuotiaaksi asti peräkammarissa ja naisia riitti siitä huolimatta. Keskitasoa heikommillakin sosiaalisilla taidoilla voi olla naisten mieleen, jos ulkonäkö on kohdillaan

ohis

Vierailija
59/70 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarjoitatko mm. sitä, ettet aio tehdä työtä? Voit hetkeksi huijata jonkun seuraasi, mutta kunnollinen nainen jättää lopulta sinut.

Työtön sietääkin jäädä ikuisesti yksin. 

Vierailija
60/70 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siis, itsen ja toisten arvostaminen kulkee käsi kädessä. Jos arvostaa itseään, on helppo arvostaa muitakin, siitä huolimatta, mitä oikeastaan tekevät. Kun taas ei arvosta itseään, projisoi inhonsa ympärilleen ja pitää kaltaisiaankin vastenmielisinä. Tätä voi harjotella pyrkimällä suhtautumaan avoimemmin siihen, mitä pitää arvossa. Nyky-yhteiskunnassa konsensus on arvostaa lähinnä töissä ja salilla päivänsä kuluttavia tiedeuskovaisia, rikkaita ja menestyneitä, mutta ihmisyhteisö ja elämä on paljon laajempi ja monilla vähemmän arvostetuilla ryhmillä ja yksilöillä on oma tärkeä roolinsa. Yhden arvostaminen toisen kustannuksella on vähän kuin arvostaisi kukkaa ilman sitä ylläpitäviä olosuhteita paskasta ilmankosteuteen.

Mä yritin joskus tätä, mutta kun yleinen mielipide on niin yhtenäinen ja kapea huomasin yrittämisen turhaksi. Eikä minulla, luuserilla ole mitään roolia tässä yhteiskunnassa. Olen taakka. Häpeäpilkku. Täysin toisten hyväntekeväisyyden armolla.