Voiko ns. luuserimies saada naisen?
Vai pitääkö tässä aloittaa joku epätoivoinen muutosleikki, että edes saisi elämäänsä sen yhden naisen? Sekin riittäisi.
Tuntuu aika raskaalta katsella pariskuntia kun itse ei oikein uskalla tehdä aloitteita, koska miettii vain, että tuhlaako tässä nyt molempien aikaa jos alkaa jotain treffejä tms. virittelemään.
Kommentit (70)
Mitä tuo "Sekin riittäisi" tarkoittaa? Siis haluaisitko oikeasti useita naisia?
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo "Sekin riittäisi" tarkoittaa? Siis haluaisitko oikeasti useita naisia?
Se nyt oli lähinnä mauton viittaus tähän nykyajan jatkuvaan eroamiseen ja suhteesta toiseen hyppimiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu vähän millainen luuseri olet? Työtön? Juoppo? Mt-ongelmainen? Rikollinen? Ruma? Lihava? Köyhä? Sosiaalisesti kömpelö? Luottotiedoton?
Työtön. Ruma. Sosiaalisesti kömpelö. Tylsä. Peräkammarinpoika. Enkä ole rikaskaan.
Itselleni työttömyys ei olisi ehdoton no-no, jos mies on kuitenkin aktiivinen eikä vain löhöä kotona. Joten jos opiskelet sekin on paljon parempi kuin olla vain passiivisena kotona.
Jos koet olevasi fyysisesti epämiellyttävä, kompensoi tätä puutetta mm. pitämällä hyvä huoli ainakin hampaista, hiuksista, henkilökohtaisesta hygieniasta. Jos on ylimääräisiä kiloja, ryhdy kuntokuurille.
Keksi elämääsi mielekästä tekemistä, josta voit luontevasti keskustella. Sinullahan on jo opiskelu, josta voit jutella. Entäs harrastukset? Hanki harrastus, sen parista voit löytää vaikka itsellesi naisen.
Tärkeintä on kuitenkin lopettaa itsensä ajattelu luuserina, koska tällainen asenne helposti paistaa ihmisestä.
Hampaat on jo valitettavasti sitä luokkaa, että ei niitä esitellä kelpaa. Pesen kyllä aamuin illoin ja käyn hampilääkärissä vuosittain, ja silloin kun tarvis on.
Harrastuksiakin on, mutta ei sieltä naisia löydä.
Vierailija kirjoitti:
Ei
Tämähän se vähän pelottaakin. Ei ole kyllä yhtään kivoja nämä paritumishommat, pelkkää stressiä ja harmaita hiuksia. Kivaa toki, että jotkut tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu vähän millainen luuseri olet? Työtön? Juoppo? Mt-ongelmainen? Rikollinen? Ruma? Lihava? Köyhä? Sosiaalisesti kömpelö? Luottotiedoton?
Työtön. Ruma. Sosiaalisesti kömpelö. Tylsä. Peräkammarinpoika. Enkä ole rikaskaan.
Yksinjäämisen todennäköisyys 100%.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eikä sulla ole siis sisäistä tarvetta tehdä mitään asioiden muuttamiseksi? Olet hyväksynyt ettei mikään muutu ja syytät sitten siitä muita? Niinkö?
Sulla on mahis hankkia töitä. Sulla on mahis opetella tapoja. Sulla on mahis olla vähemmän tylsä. Vähemmän tylsän ulkonäkökään ei ole niin suuri miinus kuin tylsä.Keskustelutaitoiset ja kohteliaat ovat viehättäviä vaikkeivat mallikamaa olisikaan.Sulla on mahis lakata olemasta peräkammarinpoika. Sulla on mahis vauraustua.Pienistä puroista kasvaa pikkuhiljaa virta.
Ainoa joka pystyy potkimaan sua ahterille olet sitä itse. jos sulta puuttuu oma tahto tehdä asioiden muuttamiseksi asioita, turhaan valitat täällä. Palastele urakka ja aloita jostain jo heti huomennna.
Jos sä vaan makaat siellä säälien itseäsi ja odottaen että kaikki tippuu valmiina sun syliin, saat tasan maata siellä itseäsi säälien vielä ensi vuona tähän aikaan.
Aivan, parinmuodotuksessa tärkeimmät seikst ovat saavutukset, pinnalliset ominaisuudet, hyväksyttävät luonteenpiirteet ja normaalius. Poikkeavalla ihmisellä ei ole mitään arvoa tässä pelissä ja onkin monen luuserin harhakuvitelma, että olemalla ns. hyvä ihminen voisi joku sinusta kiinnostua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saat ainakin ns. luuserinaisia.
Onko varma? Minulle kun on väitetty, että naiset pyrkivät pariutumaan ylöspäin.
Totta. Kerran olen yrittänyt pelastaa erään huumeita käyttävän naisen. Hän valitsi kuitenkin pelastajakseen huumediilerin. Minä olin isompi luuseri hänelle kuin diileri ja narkomaani.
Sillä oli sille huumeita, dille. Ei kannata ottaa henkilökohtaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää aloittaa nimenomaan se muutosleikki, jos ketään ei näy.
nimim. "On tässä aika paljon muuttuneet muutkin"
Teeskennellä ja esittää jotain mitä ei oikeasti ole.
Entä sitten kun todellisuus paljastuu?Minä olen arka ja ujokin, en rikaskaan, en ole mitenkää hirveän sosiaalinenkaan mieluummin pysyttelen taustalla hiljaa, yksin elänyt lähes koko elämäni.
Luuseriudesta huolimatta minäkin kelpaan naiselle jolla ulkonäönkin perusteella olisi mahdollisuudet vaikka mihin.
En esitä mitään mitä en oikeasti ole.
Mietipä tätä neuvoa, jonka antoi eräs kouluttaja lähinnä esitysten pitoon:
"Teeskentele olevasi hyvä jossain, kunnes olet hyvä siinä."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saat ainakin ns. luuserinaisia.
Onko varma? Minulle kun on väitetty, että naiset pyrkivät pariutumaan ylöspäin.
Totta. Kerran olen yrittänyt pelastaa erään huumeita käyttävän naisen. Hän valitsi kuitenkin pelastajakseen huumediilerin. Minä olin isompi luuseri hänelle kuin diileri ja narkomaani.
Hassua, miten eri tavoin tällaisen asian voi esittää ja käsittää. Munkin eksä oli narkkari ja yritin pitää sen kamasta erossa sen ajan, kun oltiin yhdessä. Valitsi ennemmin huumeet ja jätti mut narkkarimuijan takia.
Ei tullut mieleenkään puhua mistään pelastamisesta, omia valintoja noi on. Mutta ennen kaikkea: mä en kyllä uhriuttanut itseäni minään luuserina missään vaiheessa! Ei tullut edes mieleeni miettiä noin! 😳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää aloittaa nimenomaan se muutosleikki, jos ketään ei näy.
nimim. "On tässä aika paljon muuttuneet muutkin"
Teeskennellä ja esittää jotain mitä ei oikeasti ole.
Entä sitten kun todellisuus paljastuu?Minä olen arka ja ujokin, en rikaskaan, en ole mitenkää hirveän sosiaalinenkaan mieluummin pysyttelen taustalla hiljaa, yksin elänyt lähes koko elämäni.
Luuseriudesta huolimatta minäkin kelpaan naiselle jolla ulkonäönkin perusteella olisi mahdollisuudet vaikka mihin.
En esitä mitään mitä en oikeasti ole.
Jos opettelen puhumaan vierasta kieltä, niin teeskentelenkö esittäväni jotain, mitä en oikeasti ole? Vai miten se, että kehittää esimerkiksi sosiaalisia taitojaan, on teeskentelyä? Eikö se helpottaisi omaakin elämää, kun ei tarvitsisi koko ajan tuntea olevansa jollakin tavalla awkward?
Voi se. Itselläkin ollut monta kertaa ihan kivan näköisiäkin, vastoin useimpien ihmisten uskomuksia :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eikä sulla ole siis sisäistä tarvetta tehdä mitään asioiden muuttamiseksi? Olet hyväksynyt ettei mikään muutu ja syytät sitten siitä muita? Niinkö?
Sulla on mahis hankkia töitä. Sulla on mahis opetella tapoja. Sulla on mahis olla vähemmän tylsä. Vähemmän tylsän ulkonäkökään ei ole niin suuri miinus kuin tylsä.Keskustelutaitoiset ja kohteliaat ovat viehättäviä vaikkeivat mallikamaa olisikaan.Sulla on mahis lakata olemasta peräkammarinpoika. Sulla on mahis vauraustua.Pienistä puroista kasvaa pikkuhiljaa virta.
Ainoa joka pystyy potkimaan sua ahterille olet sitä itse. jos sulta puuttuu oma tahto tehdä asioiden muuttamiseksi asioita, turhaan valitat täällä. Palastele urakka ja aloita jostain jo heti huomennna.
Jos sä vaan makaat siellä säälien itseäsi ja odottaen että kaikki tippuu valmiina sun syliin, saat tasan maata siellä itseäsi säälien vielä ensi vuona tähän aikaan.
Aivan, parinmuodotuksessa tärkeimmät seikst ovat saavutukset, pinnalliset ominaisuudet, hyväksyttävät luonteenpiirteet ja normaalius. Poikkeavalla ihmisellä ei ole mitään arvoa tässä pelissä ja onkin monen luuserin harhakuvitelma, että olemalla ns. hyvä ihminen voisi joku sinusta kiinnostua.
Tämä on totta. Joskus uskoin vielä pyytettömään rakkauteen ja ihmisten väliseen puhtaaseen, pinnallisuudesta vapaaseen kemiaan. Nuo asiat voivat tapahtua ja olla totta vain, jos ihminen on normaali ja edennyt elämässään yhteisesti sovitun kaavan mukaan tai edes sen suuntaisesti. Luuseri on oiva nimitys meille epäonnistujille, jotka luuseriuttamme emme toteuta yhteiskunnan jäseneltä odotettavaa toimintamallia ja tämän seurauksena menetämme mahdollisuutemme kokea onnea, iloa ja menestystä.
Jos perustus on laho tai olematon ei sille taloa kannata rakentaa.
Yleensä näissä keskusteluissa luuseriksi itsensä luokittelevat ei ookkaan mitään oikeita luusereita, kun vähän utelee. Sit oikeat luuserit on kuitenkin varmaan aina yksin. Määrittelykysymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä vaiheessa olen syyttänyt ketään muuta kui itseäni?
No mitä tässä tekee kun kukaan ei ota töihin? No nykyään opiskelen kun töihin ei yksinkertaisesti päässyt. En oikein usko, että voin muuttua kovinkaan mielenkiintoiseksi ihmiseksi. Se tylsyys lienee osa persoonaani. Olen vakavasti harkinnut kotoa muuttamista, mutta sopivan hintaisia asuntoja ei ole ainakaan tällä hetkellä vapaana. Eikä tässä ole oikein varaa mitään 500€ vuokraa alkaa maksella, tarkoitus kun kuitenkin olisi vähän säästääkin siinä sivussa. Keskustelutaidot on vähän mitä on, välillä menee ihan ok, mutta sitten taas välillä möläyttelen ihan typeriä juttuja. Ja alkuun olen ihan helvetin ujo, eli se aloitteen tekeminen keskustelulle on äärimmäisen vaikeaa. En oikein tahdo tyrkyttää itseäni tuntemattomille ihmisille, vaikka kuitenkin pitäisi pystyä tyrkyttämään sitä seuraansa.
Minkä ikäinen olet?
Et.
Nainen voi olla pelastettava, mies ei.
Toimintasankarinainen haluaa toimintasankarimiehen, koska samanlaiset leikkivät parhaiten yhdessä.
Kodin hengetär haluaa toimintasankarimiehen, koska vastakohdat täydentävät toisiaan.
Usein puhutaan hoivavietistä, mutta se koskee sitä renttua tai j.nnämiestä, jonka ruokaostokset ja siivoukset nainen hoitaa. Sillä miehellä on tarjota tunne miehestä joka tekee mitä huvittaa (on hyvässä asemassa), vaikka oikeasti elelisi sossun piikkiin.
Vaihtoehtosi ovat:
1. muuttumisleikki, otat miehen roolin
2. alat rentuksi tai j.nnämieheksi (tuskin onnistut)
3. jäät naisettomaksi
4. korjaat sukupuolesi naiseksi, saat kumppanin vaikka olisit luuseri
Se on kyllä hyvä neuvo aina, että ole mies. Eikä tosiaan mikään soijaa kittaava "äijäfeministi". Miehenä olemisen taidon on suomalainen mies unohtanut ja naiset kilvan riekkuvat sen ympärillä siitä hyvästä ja valitsevat ulkomaalaisen miehekkäämmän miehen.
Tässä kehittämäni mainio testi. Mitä enemmän miinuspisteitä, sitä suurempi riski jäädä naisettomaksi (ja päin vastoin, ap tulee varmasti jäämään miinukselle):
1. Pituus:
- pitkä +20
- noin keskipituinen 0
- lyhyt -10
- todella lyhyt -30
2. Vartalo:
- raamikas ja atleettinen +20
- nallekarhu +10
- tavallinen 0
- hoikka -10
- ylipainoinen -10
- hintelä -20
3. Leuka:
- jykevä +10
- tavallinen 0
- heikko -10
4. Ääni:
- matala +10
- tavallinen 0
- korkea -10
5. Yleisarvosana ulkonäöstä
- 10, +30
- 9 +20
- 8, +5
- 7, 0
- 6 -5, -5
- 4-5, -30
6. Ammatti ja koulutus
- superkorkea (kv. tason julkkis tms) + 200
- huippukorkea (suomalainen julkkis) +100
- erittäin korkea (ison firman tj, tunnettu taiteilija, huippu-urheilija) +70
- korkea status (lentäjä, juristi, hyvin pärjäävä yrittäjä) +30
- opiskelen korkean statuksen ammattiin +10
- tavallinen/opiskelija 0
- opiskelen matalan statuksen ammattiin -10
- matala status (kaupan kassa, harjoittelija, apulainen) -20
- työtön/syrjäytynyt -30
7. Tavoitteet
- olen kunnianhimoinen ja määrätietoinen, go big or go home +10
- tavallinen työ ja elämä ovat hyviä 0
- olen vähään tyytyväinen -20
8. Luonne
- luontainen alfa, laumanjohtaja +30
- sosiaalisesti taitava porukan naurattaja +20
- ekstrovertti +10
- tavallinen 0
- introvertti -10
- epäsosiaalinen -20
9. Seksikumppanien määrä
- yli 50 +30
- yli 10 +10
- yli 5 +5
- yli 2 0
- 1-2 -5
- olen täysin kokematon, ikää alle 18v -10
- olen täysin kokematon, ikää yli 18v -15
- olen täysin kokematon, ikää yli 20v -20
- olen täysin kokematon, ikää yli 25v -30
- olen täysin kokematon, ikää yli 30v -50
- olen täysin kokematon, ikää yli 35v -100
10. Kumpi tekee aloitteen?
- minä +10
- kumpi tahansa 0
- nainen -30
11. Naiselle ja naapurillenne tulee riita, sinä
- astut väliin ja hoidat miehekkäästi tilanteen +10
- hoidatte tilanteen yhdessä 0
- tasa-arvoa, nainen hoitaa aloittamansa riidan -10
12. Seksuaaliset mieltymykset
- haluan dominoida, haluan seksin olevan rajua ja eläimellistä, BDSM-leikit kiinnostavat +20
- minä vien, nainen vikisee +10
- molemmat vievät vuorotellen 0
- hellä seksi on parasta -15
- haluan että nainen vie -30
Mun miestä vois joku pitää luuserina: sairas, jonka takia ei töissä nyt, jonka takia myös köyhä. Masennuskin löytyy. Minä en kuitenkaan pidä miestä luuserina vaan rakkaana ja tärkeänä. Olisin itse saanut varmaan lähes kenet vaan mutta valitsin tuon miehen, koska hänellä on valtavasti muitakin ominaisuuksia, hyviä sellaisia. Esimerkiksi hän on erittäin empaattinen ja rakastava ja kohtelee minua arvostavasti. Meillä on hauskaa yhdessä.
Itselleni työttömyys ei olisi ehdoton no-no, jos mies on kuitenkin aktiivinen eikä vain löhöä kotona. Joten jos opiskelet sekin on paljon parempi kuin olla vain passiivisena kotona.
Jos koet olevasi fyysisesti epämiellyttävä, kompensoi tätä puutetta mm. pitämällä hyvä huoli ainakin hampaista, hiuksista, henkilökohtaisesta hygieniasta. Jos on ylimääräisiä kiloja, ryhdy kuntokuurille.
Keksi elämääsi mielekästä tekemistä, josta voit luontevasti keskustella. Sinullahan on jo opiskelu, josta voit jutella. Entäs harrastukset? Hanki harrastus, sen parista voit löytää vaikka itsellesi naisen.
Tärkeintä on kuitenkin lopettaa itsensä ajattelu luuserina, koska tällainen asenne helposti paistaa ihmisestä.