Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko ns. luuserimies saada naisen?

Vierailija
30.09.2018 |

Vai pitääkö tässä aloittaa joku epätoivoinen muutosleikki, että edes saisi elämäänsä sen yhden naisen? Sekin riittäisi.
Tuntuu aika raskaalta katsella pariskuntia kun itse ei oikein uskalla tehdä aloitteita, koska miettii vain, että tuhlaako tässä nyt molempien aikaa jos alkaa jotain treffejä tms. virittelemään.

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat ainakin ns. luuserinaisia.

Vierailija
2/70 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on luuserimies?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko varma? Minulle kun on väitetty, että naiset pyrkivät pariutumaan ylöspäin.

Vierailija
4/70 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Kerran olen yrittänyt pelastaa erään huumeita käyttävän naisen. Hän valitsi kuitenkin pelastajakseen huumediilerin. Minä olin isompi luuseri hänelle kuin diileri ja narkomaani.

Vierailija
5/70 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kuin sä kutsut itseäsi luuserimieheksi, ei voi. Jos et sä pidä itseäsi minkään arvoisena yhtään missään, niin miksi jonkun muun pitäisi?

Ei tässä melko varmasti tarvita mitään varsinaisia muuttumisleikkejä, vaan sitä, että hoksaat itsestäsi niitä hyviä puolia ja tuot niitä esille negatiivisten sijaan. Kaikilla on positiivisia ja negatiivisia puolia, kukaan ei ole poikkeus siitä, ero ihmisten välille syntyy siitä kumpia itse tuo esille.

Vierailija
6/70 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Kerran olen yrittänyt pelastaa erään huumeita käyttävän naisen. Hän valitsi kuitenkin pelastajakseen huumediilerin. Minä olin isompi luuseri hänelle kuin diileri ja narkomaani.

Veetun pyhimys siinä kanssa, vai oikein pelastaa...

Vierailija
7/70 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän mitä luuseri tässä tarkoittaa. Jos se tarkoittaa päihdeongelmaa, jengiin kuulumista, vankilassa oloa tms niin vaikeaa voi olla ainakin ns tavisnaisten saaminen.

Vierailija
8/70 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän millainen luuseri olet? Työtön? Juoppo? Mt-ongelmainen? Rikollinen? Ruma? Lihava? Köyhä? Sosiaalisesti kömpelö? Luottotiedoton? 

Vierailija
9/70 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaverina ns. luuserimies ja se saa paljon enemmän naisseuraa kuin minä, joka oon aika hyvä vastakohta. Älä luovuta!

Vierailija
10/70 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan pariutuisi luuserimiehen kanssa kun on varaa valita?

Vierailija
11/70 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu vähän millainen luuseri olet? Työtön? Juoppo? Mt-ongelmainen? Rikollinen? Ruma? Lihava? Köyhä? Sosiaalisesti kömpelö? Luottotiedoton? 

Työtön. Ruma. Sosiaalisesti kömpelö. Tylsä. Peräkammarinpoika. Enkä ole rikaskaan.

Vierailija
12/70 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai pitääkö tässä aloittaa joku epätoivoinen muutosleikki, että edes saisi elämäänsä sen yhden naisen? Sekin riittäisi.

Tuntuu aika raskaalta katsella pariskuntia kun itse ei oikein uskalla tehdä aloitteita, koska miettii vain, että tuhlaako tässä nyt molempien aikaa jos alkaa jotain treffejä tms. virittelemään.

No jospa aloittaisit mielikuvaharjoittelemalla sitä että olet ihan tavis ja tavikset pariutuvat. Hommaa itsetuntoa. Huonolla itsetunnolla varustetut eivät pariudu. Ja opettele ajattelemaan että elämän tarkoitus ei ole saada nainen.Tee muutokset itsesi takia. Tai jos olet tyytyväinen itseesi tuollaisena, älä muuta mitään. Jonkun toisen takia muuttuminen ei ole mikään pysyvä muutos koska jos et sitten saakaan sitä mitä halusit ja miksi muutuit niinlipsut takaisin, katkeroidut ja vihaat koko maailmaa vaikka syy oli itsessäsi.

Vierailija
13/70 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mikä lasketaan luuserimieheksi, mutta pää pystyyn, eiköhän se tosirakkaus vielä löydy.

Vierailija
14/70 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän itseäni luuserina ja varmaan moni nainenkin, vaikka olen ns. kunnon mies. Arka ja sosiaalisesti kömpelö vain.

Naisia olen silti saanut. Ehkä ulkonäköni auttaa.

Vierailija
15/70 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää aloittaa nimenomaan se muutosleikki, jos ketään ei näy.

nimim. "On tässä aika paljon muuttuneet muutkin"

Vierailija
16/70 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työtön. Ruma. Sosiaalisesti kömpelö. Tylsä. Peräkammarinpoika. Enkä ole rikaskaan.

eikä sulla ole siis sisäistä tarvetta tehdä mitään asioiden muuttamiseksi? Olet hyväksynyt ettei mikään muutu ja syytät sitten siitä muita? Niinkö?

Sulla on mahis hankkia töitä. Sulla on mahis opetella tapoja. Sulla on mahis olla vähemmän tylsä. Vähemmän tylsän ulkonäkökään ei ole niin suuri miinus kuin tylsä.Keskustelutaitoiset ja kohteliaat ovat viehättäviä vaikkeivat mallikamaa olisikaan.Sulla on mahis lakata olemasta peräkammarinpoika. Sulla on mahis vauraustua.Pienistä puroista kasvaa pikkuhiljaa virta.

Ainoa joka pystyy potkimaan sua ahterille olet sitä itse. jos sulta puuttuu oma tahto tehdä asioiden muuttamiseksi asioita, turhaan valitat täällä. Palastele urakka ja aloita jostain jo heti huomennna.

Jos sä vaan makaat siellä säälien itseäsi ja odottaen että kaikki tippuu valmiina sun syliin, saat tasan maata siellä itseäsi säälien vielä  ensi vuona tähän aikaan.

Vierailija
17/70 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää aloittaa nimenomaan se muutosleikki, jos ketään ei näy.

nimim. "On tässä aika paljon muuttuneet muutkin"

Teeskennellä ja esittää jotain mitä ei oikeasti ole.

Entä sitten kun todellisuus paljastuu?

Minä olen arka ja ujokin, en rikaskaan, en ole mitenkää hirveän sosiaalinenkaan mieluummin pysyttelen taustalla hiljaa, yksin elänyt lähes koko elämäni.

Luuseriudesta huolimatta minäkin kelpaan naiselle jolla ulkonäönkin perusteella olisi mahdollisuudet vaikka mihin.

En esitä mitään mitä en oikeasti ole.

Vierailija
18/70 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eikä sulla ole siis sisäistä tarvetta tehdä mitään asioiden muuttamiseksi? Olet hyväksynyt ettei mikään muutu ja syytät sitten siitä muita? Niinkö?

Sulla on mahis hankkia töitä. Sulla on mahis opetella tapoja. Sulla on mahis olla vähemmän tylsä. Vähemmän tylsän ulkonäkökään ei ole niin suuri miinus kuin tylsä.Keskustelutaitoiset ja kohteliaat ovat viehättäviä vaikkeivat mallikamaa olisikaan.Sulla on mahis lakata olemasta peräkammarinpoika. Sulla on mahis vauraustua.Pienistä puroista kasvaa pikkuhiljaa virta.

Ainoa joka pystyy potkimaan sua ahterille olet sitä itse. jos sulta puuttuu oma tahto tehdä asioiden muuttamiseksi asioita, turhaan valitat täällä. Palastele urakka ja aloita jostain jo heti huomennna.

Jos sä vaan makaat siellä säälien itseäsi ja odottaen että kaikki tippuu valmiina sun syliin, saat tasan maata siellä itseäsi säälien vielä  ensi vuona tähän aikaan.

Missä vaiheessa olen syyttänyt ketään muuta kui itseäni?

No mitä tässä tekee kun kukaan ei ota töihin? No nykyään opiskelen kun töihin ei yksinkertaisesti päässyt. En oikein usko, että voin muuttua kovinkaan mielenkiintoiseksi ihmiseksi. Se tylsyys lienee osa persoonaani. Olen vakavasti harkinnut kotoa muuttamista, mutta sopivan hintaisia asuntoja ei ole ainakaan tällä hetkellä vapaana. Eikä tässä ole oikein varaa mitään 500€ vuokraa alkaa maksella, tarkoitus kun kuitenkin olisi vähän säästääkin siinä sivussa. Keskustelutaidot on vähän mitä on, välillä menee ihan ok, mutta sitten taas välillä möläyttelen ihan typeriä juttuja. Ja alkuun olen ihan helvetin ujo, eli se aloitteen tekeminen keskustelulle on äärimmäisen vaikeaa. En oikein tahdo tyrkyttää itseäni tuntemattomille ihmisille, vaikka kuitenkin pitäisi pystyä tyrkyttämään sitä seuraansa.

Vierailija
19/70 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu tulotasosta ja kauaksi olet valmis menemään naista hakemaan. Kannattaa muistaa että ajan vuokraaminen on huomattavasti edullisempaa kuin pysyvä parisuhde.

Jos töitä ei löydy niin suosittelen hommaamaan työturvallisuus- ja tulityökortit, joo maksavat aluksi, mutta noilla saa varmasti hommia, jos ei tarvitse olla erityisen mielenkiintoista tai sisätyötä duunin. Teollisuuteen pääsee tulityövahdiksi about kuka vain kun kortit on ja tulee selvinpäin töihin. Prosessiteollisuudessa tunteja sitten kertyy kivasti ettei tarvitse miettiä naisia kuin pestien välissä, mutta ainakin on varaa asua omillaan.

Vierailija
20/70 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä vaiheessa olen syyttänyt ketään muuta kui itseäni?

No mitä tässä tekee kun kukaan ei ota töihin? No nykyään opiskelen kun töihin ei yksinkertaisesti päässyt. En oikein usko, että voin muuttua kovinkaan mielenkiintoiseksi ihmiseksi. Se tylsyys lienee osa persoonaani. Olen vakavasti harkinnut kotoa muuttamista, mutta sopivan hintaisia asuntoja ei ole ainakaan tällä hetkellä vapaana. Eikä tässä ole oikein varaa mitään 500€ vuokraa alkaa maksella, tarkoitus kun kuitenkin olisi vähän säästääkin siinä sivussa. Keskustelutaidot on vähän mitä on, välillä menee ihan ok, mutta sitten taas välillä möläyttelen ihan typeriä juttuja. Ja alkuun olen ihan helvetin ujo, eli se aloitteen tekeminen keskustelulle on äärimmäisen vaikeaa. En oikein tahdo tyrkyttää itseäni tuntemattomille ihmisille, vaikka kuitenkin pitäisi pystyä tyrkyttämään sitä seuraansa.

Et kuulosta luuserilta. Ehkä oot masentunut. Silloin kuvittelee kaiken olevan huonommin. Joku saa susta hyvän miehen kun pääset töihin ja itsetunto paranee. Tai ei edes tarvitse työtä olla kunhan saat jotenkin itsetunnon parannettua. Tunsin joskus samanlaisen nuoren miehen kuin olet. Sanoi että kenellekään naiselle ei kelpaa. Mielestäni se mies oli ihan unelma ja olin todella ihastunut! Minä en vaan miehelle kelvannut...

kyllä sutkin joku haluaa.