Salliiko miehenne teidän käydä toista sykupuolta olevalla lääkärillä...
Kampaajalla, hierojalla, noin esimerkiksi? Vai kokeeko uhkana?
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Sairasta olisi jos ei "sallisi". Mitä seuraavaksi, se ettei saa liikkua yksin ulkona kun siellä voi tavata miehiä? Ei kuulu suomalaiseen (tai ylipäänsä eurooppalaiseen) kulttuuriin tuollainen naisen omistaminen ja alistaminen.
Kyse ei ole mistään alistamisesta. Vaan siitä että kun olet parisuhteessa niin silloin ei toiset miehet koskea värkkiisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei luottaisi muhun tuon vertaa, ei olisi enää mieheni.
Luottamuksesta ei ole kyse. Kampaajat jne. on aivan eri asia. Mutta esim hieroja on sellainen että en katselisi hyvällä. Miinä en ainakaan halua että toinen mies hieroo vaimoni takapuolta, nivusia tai rintakehää.
Minulle ei tulisi mieleenikään mennä naishierojalle. Jotkut asiat kuuluu vain puolisolle.
Ei voi olla totta!
On täysin normaalia se että ei halua toisen miehen hierovan vaimon erogeenisia alueita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei luottaisi muhun tuon vertaa, ei olisi enää mieheni.
Itseni kohdalla kysymys ei ole luottamuksesta, vaan lähinnä siitä näkeekö joku toinen mies vaimoni intiimit alueet saatikka koskee niihin. En ole kieltänyt häntä menemästä mieslääkärille (enkä kieltäisi), mutta olen joskus ohimennen sanonut jonkun mieslääkärin kohdalla, että asia pikkaisen vaivaa minua. Hänen kehonsa se on ja tietenkin tekee omat päätöksensä itsenäisesti, mutta joku primitiivinen reaktio minussa silti nostaa päätään, kun se vaivaa.
Täälläpäin on naistentautien ylilääkärinä mies ja yleensä jos sellasta hoitoa tarvii mitä hänen työhönsä kuuluu niin harva varmaan alkaa venkoilla sukupuolen mukaan "kun tulee ikävä fiilis....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Juu muru tiedän että sait sydänkohtauksen mutta toi kirurgi näkee sun tissit leikatessa ja se on mies niin kuole nyt mieluummin sitten"
Fakta nyt on vaan se että se on sama kuin näyttäisi se naapurin Pekalle.
Se lääkäri on ihan yhtä seksuaallinen olento kuin se naapurin Pekka. Ihan samalla lailla se niitä tiirailee.
Siksi juuri gynekologeista on luonnottoman suuri osa miehiä. Ympäri maailmaa niitä on saatu kiinni kun ne on kuvannut potilaita ja/tai puhunut potilaista ja niiden alapäistä eteenpäin.
On vaan naurettavaa kun ihmiset jotenkin luulee että kun joku on lääkäri niin se jotenkin muuttaa asian. Jos et ole valmis olemaan sen naapurin Pekan edessä alasti niin ei pitäisi olla sen mieslääkärinkään edessä.
Ainoo ero on siinä, että se naisten värkkejä kattova lääkäri ei edes muista sinua viikon päästä kun naapurin Pekka muistaa näkemänsä koko loppu elämän. Suomessa on myös lääkärin ura aika nopeasti ohi, jos rupee potilaiden asioita kertomaan ja gyneksi kouluttautuminen kestää sen 10v, niin eipähän kukaan sitä riskiä Suomessa ota.
Kyllä ne kertoo. Suurin osa ihmisistä on kovia juoruamaan. Myös lääkärit.
Olen kuullut juristien juoruavan asikkaistaan ja lääkärien potilaistaan.
Hahhah, kuolen nauruun. Kukahan jaksaisi kuunnella missään seurassa lääkäriä, joka jauhaisi juttua potilaiden värkeistä, jotka nyt kaikilla ovat jokseenkin samanlaisia. Hulluna pitäisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Juu muru tiedän että sait sydänkohtauksen mutta toi kirurgi näkee sun tissit leikatessa ja se on mies niin kuole nyt mieluummin sitten"
Se lääkäri on ihan yhtä seksuaallinen olento kuin se naapurin Pekka. Ihan samalla lailla se niitä tiirailee.
Siksi juuri gynekologeista on luonnottoman suuri osa miehiä. Ympäri maailmaa niitä on saatu kiinni kun ne on kuvannut potilaita ja/tai puhunut potilaista ja niiden alapäistä eteenpäin.
On vaan naurettavaa kun ihmiset jotenkin luulee että kun joku on lääkäri niin se jotenkin muuttaa asian. Jos et ole valmis olemaan sen naapurin Pekan edessä alasti niin ei pitäisi olla sen mieslääkärinkään edessä.
Ainoo ero on siinä, että se naisten värkkejä kattova lääkäri ei edes muista sinua viikon päästä kun naapurin Pekka muistaa näkemänsä koko loppu elämän. Suomessa on myös lääkärin ura aika nopeasti ohi, jos rupee potilaiden asioita kertomaan ja gyneksi kouluttautuminen kestää sen 10v, niin eipähän kukaan sitä riskiä Suomessa ota.
Hahhah, kuolen nauruun. Kukahan jaksaisi kuunnella missään seurassa lääkäriä, joka jauhaisi juttua potilaiden värkeistä, jotka nyt kaikilla ovat jokseenkin samanlaisia. Hulluna pitäisin.
Kyllä niitä jaksaa kuunnella. Värkit eroaa muuten selvästi toisistaan.
Mutta se mistä jauhetaan on se kun joku jossain tuntee sen värkin omistajan. Minun asiakkaani on töissä siellä kaupassa. Sillä on kyllä ruma värkki. Toinen ulompi häpyhuuli roikkuu suuresti ja toista ei ole melkein ollenkaan. Sillä on ollut kahdesti sukupuolitauti tänä vuonna jne....
Sitten omalaatuisimmat porukasta lähtee kyttäämään sitä värkin omistajaa että miltä se näyttää.
No tottakai, erityisesti lääkärin sukupuolella ei ole mitään hiton väliä, kunhan siitä on apua.
Itse taas pitäisin hassuna jos mies kävisi naishierojalla, kun hän vaatii aikamoista voimakäsittelyä jumiensa kanssa. Ei nyt sillä ettei naisilla olisi voimaa, mutta todistetusti ollut parempia tuloksia mieshierojista. :)
Vierailija kirjoitti:
No tottakai, erityisesti lääkärin sukupuolella ei ole mitään hiton väliä, kunhan siitä on apua.
Itse taas pitäisin hassuna jos mies kävisi naishierojalla, kun hän vaatii aikamoista voimakäsittelyä jumiensa kanssa. Ei nyt sillä ettei naisilla olisi voimaa, mutta todistetusti ollut parempia tuloksia mieshierojista. :)
Juuri lääkärin sukupuolellahan sitä on väliä enemmän kuin minkään muun ammatin.
On se ihme että av mammat ei ikinä suostuisi siihen että miesvartija tekisi ruumiintarkastuksen vaikka lentokentällä heille, mutta mieslääkärille ollaan pe*rse pystyssä revittäen alta aikayksikön.
Vierailija kirjoitti:
Kampaajalla, hierojalla, noin esimerkiksi? Vai kokeeko uhkana?
Ap, lekurin, kampaajan ja hieroja sukupuoli ei ole asia jos millään tavalla kuuluu miehelleni enkä edes keskustele aiheesta hänen kanssaan. Ja näin sen pitäisi olla ihan kaikkien ihmisten kanssa. Jos ei ole, se on epänormaalia.En kysele lupia mieheltäni eikä hänellä ole oikeutta rajoittaa minua määräilemällä mitä sukupuolta olevia ihmisiä minun sopii näissä asioissa tavata.Sama pätee toki toisinkin päin.
Jos sulla on asia toisin, pitäis hälytyskellojen soida ja lujaa. Et ole miehesi määräysvallan alainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairasta olisi jos ei "sallisi". Mitä seuraavaksi, se ettei saa liikkua yksin ulkona kun siellä voi tavata miehiä? Ei kuulu suomalaiseen (tai ylipäänsä eurooppalaiseen) kulttuuriin tuollainen naisen omistaminen ja alistaminen.
Kyse ei ole mistään alistamisesta. Vaan siitä että kun olet parisuhteessa niin silloin ei toiset miehet koskea värkkiisi.
Hommaa typerys itsetunto. Naurettavinta jaskaa mitä olen hetkeen lukenut. Tuo ei koske gynekologilla käyntiä tai jos mies alkaa siitä skitsoamaan niin menee vaihtoon, koska itse en jatkaisi suhdetta miehen kanssa joka ei minuun luota vaan alkaa kitisemään lekurista. Kertoo että sellainen rajoittava puoliso itse miettii pettämistä 24/7- miksi siis itse luottaisin moiseen puolisoon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se ihme että av mammat ei ikinä suostuisi siihen että miesvartija tekisi ruumiintarkastuksen vaikka lentokentällä heille, mutta mieslääkärille ollaan pe*rse pystyssä revittäen alta aikayksikön.
Sun kommenttis vaan kertoo siitä että jäsennät itse kaiken seksin kautta. Aika säälittävän kapea ja ahdasmielinen maailmankuva. Olosi miehenä on uhattu jos miespuolinen lekuri tsekkaa että puolisosi paikat ovat kunnossa. Olet heikko etkä luota itseesi etkä puolisoosi. Siitä moinen reaktio kertoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon ja toivon, että vain trollaat, mutta trollaamiseksikin tuo on aika sairasta settiä. Millainen mielikuvitus on ihmisellä, joka edes huvikseen miettii tuollaisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun kommenttis vaan kertoo siitä että jäsennät itse kaiken seksin kautta. Aika säälittävän kapea ja ahdasmielinen maailmankuva. Olosi miehenä on uhattu jos miespuolinen lekuri tsekkaa että puolisosi paikat ovat kunnossa. Olet heikko etkä luota itseesi etkä puolisoosi. Siitä moinen reaktio kertoo.
Ei sillä mitään puolisoa ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä kuule tosiaan usko. Olen itse hoitaja ja nähnyt satoja ja satoja molempien sukupuolien alapäitä eikä kyllä todellakaan siinä ajattele yhtään mitään sen kummempia kun sitä työtä.
Sinänsä itse valitsen mielummin aina naislääkärin, ihan flunssakäyntiinkin, ja esim hierojan, mutta ihan vaan oman mukavuuteni takia, en siksi että uskoisin mieslääkärien jotenkin tiirailevan minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hommaa typerys itsetunto. Naurettavinta jaskaa mitä olen hetkeen lukenut. Tuo ei koske gynekologilla käyntiä tai jos mies alkaa siitä skitsoamaan niin menee vaihtoon, koska itse en jatkaisi suhdetta miehen kanssa joka ei minuun luota vaan alkaa kitisemään lekurista. Kertoo että sellainen rajoittava puoliso itse miettii pettämistä 24/7- miksi siis itse luottaisin moiseen puolisoon?
Kyse ei ole mistään pettämisestä. Vaan siitä että naimisissa oleva ihminen ei mene esittelemään itseään alasti vastakkaiselle sukupuolelle.
On tekopyhää ja naurettavaa valittaa esim. sekasaunoista jos samalla itse käy vastakkaisen sukupuolen ronkittavana.
Lääkäri ei millään tavalla eroa kenestä muusta tahansa ihmisestä. Ei ammatti muuta ihmistä millään tavalla.
On erittäin naurettavaa että samat naiset jotka huuttaa siitä että miessiivoajat pois naisten pukuhuoneista, menee sitten tuntemattoman miehen ronkittavaksi. Sellaiselta ihmiseltä menee kaikki uskottavuus ja moraalinen oikeutus hänen valituksilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä kuule tosiaan usko. Olen itse hoitaja ja nähnyt satoja ja satoja molempien sukupuolien alapäitä eikä kyllä todellakaan siinä ajattele yhtään mitään sen kummempia kun sitä työtä.
Sinänsä itse valitsen mielummin aina naislääkärin, ihan flunssakäyntiinkin, ja esim hierojan, mutta ihan vaan oman mukavuuteni takia, en siksi että uskoisin mieslääkärien jotenkin tiirailevan minua.
Eli olet tekopyhä.
Jos se mies ei sinua tiiraile niin silloin se pitäisi olla ihan sama onko se nainen vai mies.
Juuri tuosta syystä miehet ei viitsi mennä lääkärille. Kun suurin osa ihmisistä ei halua toitottaa ongelmiaan vastakkaiselle sukupuolelle.
Valehtelet jos sanot että et katsele potilaita. Kun hoitajia näyttää kiinnostavatn potilaiden muutkin asiat. Joka päivä jää kiinnii hoitajia/lääkäreitä jotka katselevat potilaiden tietoja ilman että siihen olisi lupa.
Tämä on myös syy miksi miehet tilailevat erektiolääkkeitä netistä. Kun niitä ei tästä maasta saa laillisesti ilman että joku nainen niitä tietoja katsoo.
Häh? Että salliiko mieheni? Outo kysymys.
Miksi mieheni tulisi sallia jotakin, mitä minä teen? Minä päätän tietysti lääkärini itse, kuten muutkin valintani. Eikö muilla naisilla muka ole omaa tahtoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin moni asia on vain seksiä. Heteromies kiihottuu heti kun näkee alastoman naisen.
Mutta kyse ei ole vain seksuaallisuudesta vaan siitä kun ihminen menee naimisiin niin määrätyt asiat ei vaan ikinä kuulu muille.
Vierailija kirjoitti:
Häh? Että salliiko mieheni? Outo kysymys.
Miksi mieheni tulisi sallia jotakin, mitä minä teen? Minä päätän tietysti lääkärini itse, kuten muutkin valintani. Eikö muilla naisilla muka ole omaa tahtoa?
Samoin miehesi sanoo saunaseurasta ja seksikumppaneista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niitä jaksaa kuunnella. Värkit eroaa muuten selvästi toisistaan.
Mutta se mistä jauhetaan on se kun joku jossain tuntee sen värkin omistajan. Minun asiakkaani on töissä siellä kaupassa. Sillä on kyllä ruma värkki. Toinen ulompi häpyhuuli roikkuu suuresti ja toista ei ole melkein ollenkaan. Sillä on ollut kahdesti sukupuolitauti tänä vuonna jne....
Sitten omalaatuisimmat porukasta lähtee kyttäämään sitä värkin omistajaa että miltä se näyttää.
No just. Sulla taitaa tuo ihmeellinen värkki tai mahdollisesti sen puute, viedä kaiken suhteellisuudentajun.
Suomessa saa valita hoitavan yksikön ja lääkärin. Vaaditko naista miehen tilalle?