Salliiko miehenne teidän käydä toista sykupuolta olevalla lääkärillä...
Kampaajalla, hierojalla, noin esimerkiksi? Vai kokeeko uhkana?
Kommentit (67)
Lääkäri on muuttunut naisvaltaiseksi ammatiksi.Missäs mieskampaajia olisi?
Kyl naapurin Pekkakin saa ihan rauhassa kattella mun värkkejä, jo ssattuu ne jossain näkemään. Ei ne niin ihmeelliset ole.
Ei ole tullut pieneen mieleen kysyä lupaa. Mulla on harvoin asiaa lääkäriin, ja sen kerran kun olen menossa, on mulle väliä vain ammattitaidolla ja mies saa luvan elää asian kanssa. Viimeksi kävin miesgynellä. Mieheni ei kokenut ongelmaksi.
Lääkäri valintoja meistä kumpikaan ei ole kommentoinut. Sille lääkärille mennään jonka itse kokee hyväksi sen hetkistä sairautta hoitamaan. Lääkäreistä ym keskustellaan korkeintaan sillä tasolla, että osasiko asiansa ja tuliko hoitoa vaativa asia hoidettua. Täällä on kyllä outoja ihmisiä. Aikaisemmin en ole törmännyt ihmisiin jotka rajoittaisivat puolison lääkäri käyntejä lääkärin sukupuolen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei luottaisi muhun tuon vertaa, ei olisi enää mieheni.
Itseni kohdalla kysymys ei ole luottamuksesta, vaan lähinnä siitä näkeekö joku toinen mies vaimoni intiimit alueet saatikka koskee niihin. En ole kieltänyt häntä menemästä mieslääkärille (enkä kieltäisi), mutta olen joskus ohimennen sanonut jonkun mieslääkärin kohdalla, että asia pikkaisen vaivaa minua. Hänen kehonsa se on ja tietenkin tekee omat päätöksensä itsenäisesti, mutta joku primitiivinen reaktio minussa silti nostaa päätään, kun se vaivaa.
Eli etkö luota siihen että se lääkäri tekee vaan työtään ja hänelle sinun akkasi intiimit paikat ei ole mitenkään erikoiset kun hän näkee niitä kymmeniä päivittäin, joka lähtöön? Vai etko luota vaimoosi etteikö hän nyt siinä alkaisi kiemurrella himosta kun toinen mies työntää emättimeen kylmää metallista isoa hilavitkutinta ja raapii paloja kohdunsuusta niin että veri lentää?
Sun primitiivisen osan pitäisi ymmärtää elämän raadollisuus, naisia ronkkiia milloin kukakin kun on lapsentekoiässä, eikä se ole kivaa vaan kivuliasta ja noloa, nainen on siinä arvosteltavana, ei seksuaalisessa mielessä vaan terveydellisessä, onko valkovuotoa, hiivaa, tulehdusta jne. oksettavaa. Ja maailmassa tosiaan on 3,5 miljardia naista, ja vaikka me kaikki ollaan erilaisia, niin siinä mielessä kaikki ollaan samanlaisia että sama vehje siellä haarovälissä on, reikä ja lerpat siinä suulla, kenellä minkäkin näköiset mutta sama vehje kuitenkin. Se yksittäinen reikä ei ole tärkeä kenellekään muulle kuin sille jonka reikä se on, ja ehkä puolisolle joka rakastaa sitä naista jossa se reikä on, se pelkkä reikä ei ole mikään juttu.
VÄÄRIN! Huomaa että olet nainen.
Miehet katsovat tuntitolkulla niitä reikiä koneelta. Miehet on katsonut jo vuosikymmeniä niitä reikiä lehdistä. Päivä toisensa jälkeen tuntikausia.
Mies kiihottuu siitä reiästä vaikka se olisi ihmisen joka olisi tappanut miehen lapsen.
Miksi luulet että miehet valloittaa Suomessakin nudistirannat? Ei suurin osa niistä mitään nudisteja ole. Vaan sinne mennään katsomaan jos niitä reikiä näkisi.
Miehet ei sillä tarkoita pahaa vaan miesten ajatusmaailma nyt vaan on eri kuin naisilla.
Mistä tämä miesvihasi kumpuaa?
Mieheni tietää minun olevan biseksuaali, joten en voi käydä nyt ollenkaan lääkärillä, tai missään muuallakaan... Vauvapalsta on ainut minkä mieheni kokee riittävän vaarattomaksi, koska kuka sitä nyt vauvojen kanssa...
Sano sille aptullahille ettei nyt olla missään sautiarapiassa.