Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä naiset tarkoittavat sillä käytännössä, että he haluavat älykkään miehen?

Vierailija
27.09.2018 |

Kertokaapa.

Kommentit (135)

Vierailija
121/135 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DD kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kykenee katsomaan asioita muustakin kuin omasta näkökulmasta. Kykenee ajattelemaan itsenäisesti, ei usko kaikkea mitä tarjotaan tietona ja faktana.

Tää kuulosti jonkun enkelihoitoihin uskovan ihmisen vastaukselta

Et ole riittävän älykäs kyetäksesi näkemään toisen omien ennakkokäsitystesi ohi. Teet johtopäätökset kirjoituksesta juuri oman rajoittuneen mielesi kautta.

Tämä oli hyvä esimerkki. Tietynlainen ylimielisyys on tyypillistä ihmisille jotka luulevat olevansa fiksuja.

Aina tulee uusi tärkeilijöiden sukupolvi.

Vierailija
122/135 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öltava vähintääkin Samalla tasolla kanssani! Yliopistokoulutus, vahvat perustellut näkemykset monista monista asioista. Ja nopea huumorintaju! Lihasta pitää olla ja tienata väh. sama mitä itsekin tienaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/135 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulen mielessäni sen narisevan venyttelevän puhetavan jolla itse mielestään älykäs pätee. Nuoret epävarmat ehkä haksahtaa tuohon, mutta eivät muut. Tämä tyyli muutti vanhemmiten katkeraksi kiukutteluksi kun muut eivät jaksa palvoa herra älykkyyttä.

Äly ilman viisautta on turhaa. Kyky empatiaa taas tekee ihmisestä rakkaan.

Vierailija
124/135 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äly joka ilmenee kiinnostuksena ja uteliaisuutensa ja kykynä oppia uutta on kiinnostavaa. Voin pitää ihan matemaattisesta älykkyydestä jos se on henkilöllä jolla on huumorintajua.

Vierailija
125/135 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle oli nimenomaan ehdottoman tärkeää, että mieheni oli älykäs. Se näkyy monessa. Tärkeää on, että mies voi keskustella järkevästi, mistä tahansa. Hän on lukenut venäläisiä klassikoita, ymmärtää kvanttimekaniikkaa, hänellä on järkevät ja maltilliset kommentit politiikasta, ja osaa nähdä sellaiset asiat myös eri näkökulmista. Hän osaa monia eri kieliä, hän osaa soittaa instrumenttia, on väitellyt tohtoriksi ja on suorittanut akateemisen loppututkinnon sekä humanistiselta että luonnontieteelliseltä alalta.

Huumorissa älykkyys näkyy erityisen hyvin. Älykkään ihmisen huumori on elämän suola.

Vierailija
126/135 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älykkäämmän kuin mitä itse olen tai ainakin samalla tasolla. En siis tarkoita että pitäis olla joku einstein.

Mutta mitä naiset yleensä tarkoittavat älykkyydellä tällöin käytännössä? Tuskin kuitenkaan ensisijaisesti kykyä ratkaista kuviopäättelytehtäviä?

Älä naura mutta minulla sattuu jääneen juuri kuviotestikirja makuuhuoneen peilin vieressä olevan tuolin päälle kirjapinoon pari vuotta sitten :D

Vierailija
127/135 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korkea koulutus, hyväpalkkainen duuni ja dominoiva sosiaalisissa tilanteissa

, lausui mies.

Vierailija
128/135 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korkea koulutus, kovapalkkainen.

jatkoi mies vielä.

Vierailija
129/135 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korkea koulutus, kovapalkkainen.

Uskooko joku vielä tänä päivänä että korkea koulutus = kovapalkkainen?

Vierailija
130/135 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei tarvi olla kilpi ja muuri sen miehen ja muun maailman välissä; selittää kaikkea yleistietoon kuuluvaa miehelle jne.

Ja olisi luxusta jos miehellä olisi joku älyllinen kiinnostuksenaihe, oma juttu josta pitää.

Vierailija
131/135 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse älykäs ja yliopiston käynyt, miehen olisi hyvä olla samanlainen tässä suhteessa.

Laaja yleissivistys, mielellään hyvä kielitaito, lukee paljon. Hänen kanssaan voi keskustella ja jopa väitellä ns vaikeammistakin tai abstrakteista asioista, ja se kiinnostaa häntä. Tilannetaju, myös huumorintaju ja tilannekomiikka plussaa. Älykäs myös sillain, että tajuaa tunteita. Ymmärtää mitä sanon, joskus myös mitä jätän sanomatta. Ei ole jämähtänyt johonkin tiettyyn uskomukseen tai mielipiteeseen tai on ainakin kiinnostunut kuulemaan asioita, jotka saattavat horjuttaa oma kantaa. Saattaapa jopa muuttaa kantansa asiassa, kun saa uutta tietoa. Utelias, kiinnostunut kaikesta, niin kuin minäkin.

Ai jaa mutta mun miehenihän on kaikkea tätä. Ihana juttu. n50+

Vierailija
132/135 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:DD kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kykenee katsomaan asioita muustakin kuin omasta näkökulmasta. Kykenee ajattelemaan itsenäisesti, ei usko kaikkea mitä tarjotaan tietona ja faktana.

Tää kuulosti jonkun enkelihoitoihin uskovan ihmisen vastaukselta

Et ole riittävän älykäs kyetäksesi näkemään toisen omien ennakkokäsitystesi ohi. Teet johtopäätökset kirjoituksesta juuri oman rajoittuneen mielesi kautta.

Tämä oli hyvä esimerkki. Tietynlainen ylimielisyys on tyypillistä ihmisille jotka luulevat olevansa fiksuja.

Aina tulee uusi tärkeilijöiden sukupolvi.

Jep. Foliohatut päähän vaan.

Vierailija
133/135 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse älykäs ja yliopiston käynyt, miehen olisi hyvä olla samanlainen tässä suhteessa.

Laaja yleissivistys, mielellään hyvä kielitaito, lukee paljon. Hänen kanssaan voi keskustella ja jopa väitellä ns vaikeammistakin tai abstrakteista asioista, ja se kiinnostaa häntä. Tilannetaju, myös huumorintaju ja tilannekomiikka plussaa. Älykäs myös sillain, että tajuaa tunteita. Ymmärtää mitä sanon, joskus myös mitä jätän sanomatta. Ei ole jämähtänyt johonkin tiettyyn uskomukseen tai mielipiteeseen tai on ainakin kiinnostunut kuulemaan asioita, jotka saattavat horjuttaa oma kantaa. Saattaapa jopa muuttaa kantansa asiassa, kun saa uutta tietoa. Utelias, kiinnostunut kaikesta, niin kuin minäkin.

Jaa-a, epäilen olisko sittenkin mielikuvitusmies. Sosiologi  M53v.

Vierailija
134/135 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa-a, epäilen olisko sittenkin mielikuvitusmies. Sosiologi  M53v.

Miten kummallinen ajatus! :D

Onneksi on ihan oikea.

Edellinen mieheni oli myös älykäs, muttei yhtä korkeasti koulutettu. Ei myöskään ollut utelias eikä yhtä tiedonhaluinen ja halukas oppimaan uutta. Henkisesti meillä meni erittäin hyvin hänenkin kanssaan, mutta fyysinen puoli oli ongelma.

Kyllähän maailmassa on älykkäitä, fiksuja miehiä, vaikka joskus tätä palstaa lukiessa meinaakin epätoivo iskeä. N50+

Vierailija
135/135 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älykkäämmän kuin mitä itse olen tai ainakin samalla tasolla. En siis tarkoita että pitäis olla joku einstein.

Mutta mitä naiset yleensä tarkoittavat älykkyydellä tällöin käytännössä? Tuskin kuitenkaan ensisijaisesti kykyä ratkaista kuviopäättelytehtäviä?

Enemmän sosiaalista älyä, josta seuraa hyvä tilannetaju, kyky ottaa muut huomioon jne.

Sitten myös älykkyyttä, joka näkyy kiinnostuksena mm. kirjallisuuteen sun muuhun tuollaiseen, verbaalisuutta, nopeutta sosiaalisessa keskustelussa, laajaa yleistietoa jne.

Ennen kaikkea sosiaalista älyä, sitä naiset arvostaa yli kaiken toisissa naisissa myös.

Pidän älykkyytenä ennen kaikkea sitä, että ei osallistu sosiaalisiin peleihin tai kilvoitteluun, vaan keskittyy omiin kiinnostuksenkohteisiinsa ja omistaa elämänsä intohimojen kohteilleen. Nopeiden vastausten ja taidoillaan kilvoittelijat käyttävät turhan paljon energiaa dominoinnin tavoitteluun. Olisin ylpeä puolisosta, joka viittaa kintaalla moisille ja keskittyy intohimoihinsa asemastaan huolimatta. Asioille omistautumisella on paljon kauaskantoisempia vaikutuksia kuin sosiaalisen statuksen ja dominanssiaseman tavoittelulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi