Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä naiset tarkoittavat sillä käytännössä, että he haluavat älykkään miehen?

Vierailija
27.09.2018 |

Kertokaapa.

Kommentit (135)

Vierailija
101/135 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaapa.

Minulle älykäs mies = oivaltava, osaa yhdistää asioita toisiinsa, ymmärtää tilannekomiikkaa; kielitaitoinen, pystyy lukemaan ja seuraamaan myös vähintään angloamerikkalaisia kirjoja ja elokuvia alkukielellä; sivistynyt eli lukee paljon, seuraa kulttuuria vähintään sen verran, että pystyy tarvittaessa keskustelemaan ajankohtaisista aiheista; sosiaalisesti lahjakas eli tilannetajuinen, hallitsee etiketin.

Vähempään en olisi tyytynyt eikä pelkkä loogis-analyyttinen älykkyys olisi riittänyt.

Vierailija
102/135 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset nyt haluavat yhtenä päivänä yhtä - toisena toista.

Ovat kuin pieniä järjettömiä lapsia.

Kannattaa vältellä.

Hyvin sinua on onnistuttu välttelemään, tuhti miespeilin omistaja ja Lassis-fani. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/135 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cash RULEZ kirjoitti:

Ne on niitä fraaseja. Rikkaan miehen ne haluaa aina pohjimmiltaan.

Apurahatutkija tai informaatikko eivät todellakaan ole rikkaita. Älykkyys ja tulot/omaisuus eivät todellakaan korreloi. Itse olisin ottanut mieluummin historian tutkijan parin tonnin kuukausituloilla kuin LVI-alan yrittäjän kolminkertaisella liksalla, jos olisi vain nuo kaksi vaihtoehtoa ollut tarjolla.

Vierailija
104/135 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tarkoittaa miestä, jonka ajatukset ovat naisen omasta mielestä älykkäitä. Vaikka miehen älykkyysosamäärä olisi testin mukaan kuinka korkea, se ei auta, jos mies tuntuu naisen mielestä tyhmältä kuin saapas. Ei myöskään merkitse mitään, pitävätkö muut ihmiset miestä fiksuna.

Muut ihmiset: äiti ja paras dokauskaveri lähikapakassa.

Vierailija
105/135 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaapa.

Minulle älykäs mies = oivaltava, osaa yhdistää asioita toisiinsa, ymmärtää tilannekomiikkaa; kielitaitoinen, pystyy lukemaan ja seuraamaan myös vähintään angloamerikkalaisia kirjoja ja elokuvia alkukielellä; sivistynyt eli lukee paljon, seuraa kulttuuria vähintään sen verran, että pystyy tarvittaessa keskustelemaan ajankohtaisista aiheista; sosiaalisesti lahjakas eli tilannetajuinen, hallitsee etiketin.

Vähempään en olisi tyytynyt eikä pelkkä loogis-analyyttinen älykkyys olisi riittänyt.

Minulla on tuollainen mies. Hän on lisäksi loogismatemaattisesti älykäs, se kun ei sulje mainitsemiasi ominaisuuksia pois.

Vierailija
106/135 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älykäs mies tarkoittaa varmaankin melko samanlaisen älykkyyden omaavaa miestä, joka on kiinnostunut samoista asioista kuin nainen. Eli, jos naisen älykkyysosamäärä on 80, hän haluaa samankaltaisen miehen, joka on kiinnostunut Seiska-lehdestä, tosi-tv.stä ja haaveilee matkasta Tuurin kyläkauppaan.

Toivottavasti olette olleet onnellisia. <3

Vierailija
107/135 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkea koulutus, hyväpalkkainen duuni ja dominoiva sosiaalisissa tilanteissa

Vierailija
108/135 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin tarkoitan sitä, että haluan miehen, jonka kanssa voi käydä mielenkiintoisia keskusteluja ja saa elämyksiä ja innnoitusta. Olen itse akateeminen ja keskimääräistä älykkäämpi, joten haluan samanlaisen kumppanin. Tosin akateemisuudesta joustan, jos ihminen vain on ajattelevaa laatua.

Vierailija
109/135 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

dasdsadas kirjoitti:

Tarkoittaa sitä että he haluaa hyvän näköisen mallipojun (naiset sanoo yhtä ja tekee toisin kuin sanovat).

Joo, munaksi kyllä.

Mutta suhteeseen mielellään sellainen verbaalisesti älykäs (ja mielellään tietysti sekin hyvännäköinen älyn lisäksi).

Naisilla on erikseen panot ja sitten aviomiesmatsku.

Tämän miehet ovat alkaneet tajuamaan, tuloksena on tietysti se, että aviomiesmatskuksi on tarjolla vain alistuvat soijapojat.

Mgto* thedonald unelmat on aikalailla eri asia kuin todellisuus.

Sehän toteutuukin niin, että miehet eivät sitoudu vaan ottavat vakipanon, joka sitten vaihdetaan nuoempaan kun alkaa naama kyllästyttämään...

Ja?

Parempi noin kuin entinen tapa ottaa vaimo, jolta imetään taloudellisesti kaikki, ja sen jälkeen dumpataan nuoremman takia pihalle.

Tulos on sama, mutta sun skenaariossa se nainen pysyy varoissaan ja terveys säilyy, kun ei tule lapsia.

Eh, sehän oli mies, joka oli taloudellisesti vastuussa. Nyt naisella omat rahat, niin ei tarvitse siitäkään huolehtia. Voi keskittyä omasta elämästä nauttimiseen.

Nainen on se, joka köyhtyy lapsivapailla, uran katkeamisella, ilmaisena kotiorjana ja lastenvahtina.

Sen takia lähiöt on täynnä köyhiä naisia lapsineen, kun miehet on siirtyneet niihin nuorempiin.

Joten parempi ne vakipanot, joita vaihdetaan nuorempiin, kuin vaimot ja lapset, joita vaihdellaan, ei tule myöskään tuhottua lasten elämää samalla vaihdon yhteydessä.

Vaihdetaan nuorempiin? Jatka haaveilemista. Naisten elämä loppuu 4-kymppisenä?  Tässä järjestelemässä ei ole iäkkäillä naisilla sijaa muuta kuin itseään vahempien miesten kanssa.

Täytyy myöntää, että eläkeläismiehet voivat olla herttaisia setiä, mutta eivät isän ikäiset kiinnosta.

Vierailija
110/135 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tarkoittaa miestä, jonka ajatukset ovat naisen omasta mielestä älykkäitä. Vaikka miehen älykkyysosamäärä olisi testin mukaan kuinka korkea, se ei auta, jos mies tuntuu naisen mielestä tyhmältä kuin saapas. Ei myöskään merkitse mitään, pitävätkö muut ihmiset miestä fiksuna.

Älykkyysosamäärä mittaa vaan yhdenlaista älykkyyttä. Se ei riitä sosiaalisissa tilanteissa. Täälläkin on puhuttu sosiaalisesta älykkyydestä ja tunneälystä, nämä auttavat sitä ihmisten välistä kanssakäymistä.

Vierailija
111/135 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mammat puhumassa roskapalstalla älykkyydestä. Ironian multihuipentuma. 

Vierailija
112/135 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli hauska ja kiinnostava palsta, kunnes kaltaisesi rantautuivat.

Etkö sinä oikeasti ymmärrä, ettei kukaan ole täälläkään kiinnostunut sinusta tai kirjoituksistasi?

Vierailija
113/135 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenen mielestä tämä kommentti oli älykäs? Niinpä...

Vierailija
114/135 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin tarkoitan sitä, että haluan miehen, jonka kanssa voi käydä mielenkiintoisia keskusteluja ja saa elämyksiä ja innnoitusta. Olen itse akateeminen ja keskimääräistä älykkäämpi, joten haluan samanlaisen kumppanin. Tosin akateemisuudesta joustan, jos ihminen vain on ajattelevaa laatua.

Siis parisuhteeseen? Itse kuulen tuota aina välillä ja ihmettelen, kun nainen ei halua kaveruutta kummempaa. Sitten otetaan mieheksi joku puuttuva rengas, jonka mielenkiintoinen, innostava ja elämyksellinen keskustelu on sitä, kun pääsee selittämään mitä kaverinsa make oli taas kännissä tehnyt

Vierailija
115/135 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkea koulutus, kovapalkkainen.

Vierailija
116/135 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis parisuhteeseen? Itse kuulen tuota aina välillä ja ihmettelen, kun nainen ei halua kaveruutta kummempaa. Sitten otetaan mieheksi joku puuttuva rengas, jonka mielenkiintoinen, innostava ja elämyksellinen keskustelu on sitä, kun pääsee selittämään mitä kaverinsa make oli taas kännissä tehnyt

Jaa, no, vaikea kommentoida tuohon mitään,, kun omat mieheni ovat olleet kuvaamani kaltaisia, eivätkä mitään puuttuvia renkaita. En pysty sanomaan mitään siitä, miksi jonkun muun teot eivät vastaa ajatuksia. Ihmiset ovat yksilöitä, jopa naisihmiset...

Vierailija
117/135 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puuttuvalla renkaalla on varmaankin sitten sex appealia.

Vierailija
118/135 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älykkyysosamäärä mittaa vaan yhdenlaista älykkyyttä. Se ei riitä sosiaalisissa tilanteissa. Täälläkin on puhuttu sosiaalisesta älykkyydestä ja tunneälystä, nämä auttavat sitä ihmisten välistä kanssakäymistä.

Meidän yhteiskunta arvostaa yli kaiken matemaattista älykkyyttä. Häiskä voi olla sellainen ettei pärjää ilman huoltajaa mutta jos osaa tehdä temppuja numeroilla päätyy parhaaseen A-ryhmään. Lajiselviytymisessä ei kuitenkaan ole selvästi ihan vaan ultrapitkällä matematiikalla pärjännyt. Kun nyt ketjun aihe on älykkyys parisuhteen näkökulmasta. Naiset hakee koko pakettia. Tunneäly ja sosiaalinen älykkyys eli kerää koko setti.

Vierailija
119/135 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kykenee katsomaan asioita muustakin kuin omasta näkökulmasta. Kykenee ajattelemaan itsenäisesti, ei usko kaikkea mitä tarjotaan tietona ja faktana.

Vierailija
120/135 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kykenee katsomaan asioita muustakin kuin omasta näkökulmasta. Kykenee ajattelemaan itsenäisesti, ei usko kaikkea mitä tarjotaan tietona ja faktana.

Tää kuulosti jonkun enkelihoitoihin uskovan ihmisen vastaukselta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän