Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä naiset tarkoittavat sillä käytännössä, että he haluavat älykkään miehen?

Vierailija
27.09.2018 |

Kertokaapa.

Kommentit (135)

Vierailija
81/135 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

dasdsadas kirjoitti:

Tarkoittaa sitä että he haluaa hyvän näköisen mallipojun (naiset sanoo yhtä ja tekee toisin kuin sanovat).

Joo, munaksi kyllä.

Mutta suhteeseen mielellään sellainen verbaalisesti älykäs (ja mielellään tietysti sekin hyvännäköinen älyn lisäksi).

Naisilla on erikseen panot ja sitten aviomiesmatsku.

Tämän miehet ovat alkaneet tajuamaan, tuloksena on tietysti se, että aviomiesmatskuksi on tarjolla vain alistuvat soijapojat.

Mgto* thedonald unelmat on aikalailla eri asia kuin todellisuus.

Sehän toteutuukin niin, että miehet eivät sitoudu vaan ottavat vakipanon, joka sitten vaihdetaan nuoempaan kun alkaa naama kyllästyttämään...

Ja?

Parempi noin kuin entinen tapa ottaa vaimo, jolta imetään taloudellisesti kaikki, ja sen jälkeen dumpataan nuoremman takia pihalle.

Tulos on sama, mutta sun skenaariossa se nainen pysyy varoissaan ja terveys säilyy, kun ei tule lapsia.

Eh, sehän oli mies, joka oli taloudellisesti vastuussa. Nyt naisella omat rahat, niin ei tarvitse siitäkään huolehtia. Voi keskittyä omasta elämästä nauttimiseen.

Vierailija
82/135 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

dasdsadas kirjoitti:

Tarkoittaa sitä että he haluaa hyvän näköisen mallipojun (naiset sanoo yhtä ja tekee toisin kuin sanovat).

Joo, munaksi kyllä.

Mutta suhteeseen mielellään sellainen verbaalisesti älykäs (ja mielellään tietysti sekin hyvännäköinen älyn lisäksi).

Tämän miehet ovat alkaneet tajuamaan, tuloksena on tietysti se, että aviomiesmatskuksi on tarjolla vain alistuvat soijapojat.

Sehän toteutuukin niin, että miehet eivät sitoudu vaan ottavat vakipanon, joka sitten vaihdetaan nuoempaan kun alkaa naama kyllästyttämään...

Ja?

Parempi noin kuin entinen tapa ottaa vaimo, jolta imetään taloudellisesti kaikki, ja sen jälkeen dumpataan nuoremman takia pihalle.

Tulos on sama, mutta sun skenaariossa se nainen pysyy varoissaan ja terveys säilyy, kun ei tule lapsia.

Eh, sehän oli mies, joka oli taloudellisesti vastuussa. Nyt naisella omat rahat, niin ei tarvitse siitäkään huolehtia. Voi keskittyä omasta elämästä nauttimiseen.

Nainen on se, joka köyhtyy lapsivapailla, uran katkeamisella, ilmaisena kotiorjana ja lastenvahtina.

Sen takia lähiöt on täynnä köyhiä naisia lapsineen, kun miehet on siirtyneet niihin nuorempiin.

Joten parempi ne vakipanot, joita vaihdetaan nuorempiin, kuin vaimot ja lapset, joita vaihdellaan, ei tule myöskään tuhottua lasten elämää samalla vaihdon yhteydessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/135 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tarkoittaa näkökulmanottokykyä, analyysikykyä, ongelmanratkaisutaitoa, kykyä omaksua uutta tietoa, avointa suhtautumista uusiin ehdotuksiin, jne.

Se ei tarkoita pikkunokkeluutta ja pätemisentarvetta. Eikä naistennaurattajaa.

Mutta mikä on se ensisijainen ilo, mikä naisille juuri tuollaisia kykyjä omaavasta miehestä koituu?

Älykkäät lapset.

Äly periytyy äidiltä.

Näinhän Mensan jäsenlehdessä otsikoitiin joku aika sitten, mutta samassa jutussa kerrottiin että äly  periytyy X-kromosomissa. Jos olet tarpeeksi älykäs sisäistämään lukemaasi tietoa, keksit pian että tytöthän perii toisen X-kromosominsa isältään.

Eli pojan äly periytyy aina äidiltä, tytön molemmilta vanhemmilta? Mielenkiintoista!

Toisaalta matemaattisloogisenkin uskotaan olevan noin puoliksi ympäristötekijöiden seurausta. Eli kyllä se kasvatuskin varmaan vaikuttaa.

Vierailija
84/135 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älykkäämmän kuin mitä itse olen tai ainakin samalla tasolla. En siis tarkoita että pitäis olla joku einstein.

Mutta mitä naiset yleensä tarkoittavat älykkyydellä tällöin käytännössä? Tuskin kuitenkaan ensisijaisesti kykyä ratkaista kuviopäättelytehtäviä?

Enemmän sosiaalista älyä, josta seuraa hyvä tilannetaju, kyky ottaa muut huomioon jne.

Sitten myös älykkyyttä, joka näkyy kiinnostuksena mm. kirjallisuuteen sun muuhun tuollaiseen, verbaalisuutta, nopeutta sosiaalisessa keskustelussa, laajaa yleistietoa jne.

Ennen kaikkea sosiaalista älyä, sitä naiset arvostaa yli kaiken toisissa naisissa myös.

Eli kuppikuntia, joissa juoruillaan niistä toisista kuppikunnista.

Ihan miten vain.

Olen ollut naisvaltaisilla työpaikoilla ja miesvaltaisilla, miehet juoruilee aika paljon enemmän, mutta sitä on turha selittää sellaiselle, joka elää uskomustensa vallassa.

Mikä tarve teillä on muuten kysellä tällaista ja keskustella tässä ketjussa, kun ette oikeasti halua tietää mitään. Todella monet naiset häipyy nytkin tästä keskustelusta, kun te lassukkanaisvihaajat saavutte paikalle.

Minäkin olen ollut sekä mies- että naisvaltaisissa paikoissa. Miesten juoruilu enemmänkin vittuilua toisille ja hyväntahtoisempaa, kun naiset puukottamassa selkään heti kun on tilaisuus.

Jaa, seliseli, miehet on niitä rajuimpia selkäänpuukottajia bisneksessä, tietäisit, jos olisit talouden parissa töissä.

No siellä  se on toki poikkeus, johtuu siitä että naiset usein liian arkoja siihen mitä miehet. Itse tykkäänkin olla siellä missä on käytökseltään maskuliinisia miehiä, eikä mitään oman elämänsä wannabekokoomuslaisia :D En jaksa mitään juonittelua, en miehilt enkä naisilta.

Epäilemättä nämä talouden parissa työskentelevät ”oman elämänsä wannabekokoomuslaiset” eivät itke itseään uneen, kun sinä maskuliiniskäytöksellisenä epämiehenä et jaksa heidän seuraansa. Voitatte kaikki, kun pysyt vaan siellä Keravalla Penan ja Rapen kanssa grillailemassa.

Vierailija
85/135 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa, että aika vähän tässäkin keskustelussa se älykkyys loistaa. Ihmeellistä jankkausta, joka ei liity otsikkoon mitenkään.

Vierailija
86/135 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaa sivua luin tästä keskustelusta, ja eikö naisviha siellä jo alkanut pursuamaan.

Haluan yhä uskoa, että tämä naisviha-ilmiö ei ole todellinen ja laaja, vaan tällä palstalla on vain muutama elämään katkeroitunut, jotka sitä suoltavat.

Kysymykseen: Kyllä, kaksi tärkeintä ominaisuutta miehessä on älykkyys ja huumorintaju. Pitää olla yhtä älykäs kuin minä. Saa olla älykkäämpikin. "Mitä käytännössä tarkoitan", miten outo kysymys.

Aijjaa, oliko tää joku kompa että "älykäs sitten kumminkin on mahtavan hyvässä työssä ja saa paljon rahaa ja mä voin olla kotona ja loisia sen rahoilla"? Ei, sitä en tarkoita. Ei ole mitään, siis mitään väliä, missä työssä on.

Vierailija
87/135 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

dasdsadas kirjoitti:

Joo, munaksi kyllä.

Ja?

Nainen on se, joka köyhtyy lapsivapailla, uran katkeamisella, ilmaisena kotiorjana ja lastenvahtina.

Sen takia lähiöt on täynnä köyhiä naisia lapsineen, kun miehet on siirtyneet niihin nuorempiin.

Joten parempi ne vakipanot, joita vaihdetaan nuorempiin, kuin vaimot ja lapset, joita vaihdellaan, ei tule myöskään tuhottua lasten elämää samalla vaihdon yhteydessä.

Vaihdetaan nuorempiin? Jatka haaveilemista. Naisten elämä loppuu 4-kymppisenä?  Tässä järjestelemässä ei ole iäkkäillä naisilla sijaa muuta kuin itseään vahempien miesten kanssa.

Vierailija
88/135 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älykkäämmän kuin mitä itse olen tai ainakin samalla tasolla. En siis tarkoita että pitäis olla joku einstein.

Mutta mitä naiset yleensä tarkoittavat älykkyydellä tällöin käytännössä? Tuskin kuitenkaan ensisijaisesti kykyä ratkaista kuviopäättelytehtäviä?

Enemmän sosiaalista älyä, josta seuraa hyvä tilannetaju, kyky ottaa muut huomioon jne.

Sitten myös älykkyyttä, joka näkyy kiinnostuksena mm. kirjallisuuteen sun muuhun tuollaiseen, verbaalisuutta, nopeutta sosiaalisessa keskustelussa, laajaa yleistietoa jne.

Ennen kaikkea sosiaalista älyä, sitä naiset arvostaa yli kaiken toisissa naisissa myös.

Ihan miten vain.

Olen ollut naisvaltaisilla työpaikoilla ja miesvaltaisilla, miehet juoruilee aika paljon enemmän, mutta sitä on turha selittää sellaiselle, joka elää uskomustensa vallassa.

Mikä tarve teillä on muuten kysellä tällaista ja keskustella tässä ketjussa, kun ette oikeasti halua tietää mitään. Todella monet naiset häipyy nytkin tästä keskustelusta, kun te lassukkanaisvihaajat saavutte paikalle.

Minäkin olen ollut sekä mies- että naisvaltaisissa paikoissa. Miesten juoruilu enemmänkin vittuilua toisille ja hyväntahtoisempaa, kun naiset puukottamassa selkään heti kun on tilaisuus.

Jaa, seliseli, miehet on niitä rajuimpia selkäänpuukottajia bisneksessä, tietäisit, jos olisit talouden parissa töissä.

No siellä  se on toki poikkeus, johtuu siitä että naiset usein liian arkoja siihen mitä miehet. Itse tykkäänkin olla siellä missä on käytökseltään maskuliinisia miehiä, eikä mitään oman elämänsä wannabekokoomuslaisia :D En jaksa mitään juonittelua, en miehilt enkä naisilta.

Epäilemättä nämä talouden parissa työskentelevät ”oman elämänsä wannabekokoomuslaiset” eivät itke itseään uneen, kun sinä maskuliiniskäytöksellisenä epämiehenä et jaksa heidän seuraansa. Voitatte kaikki, kun pysyt vaan siellä Keravalla Penan ja Rapen kanssa grillailemassa.

Ahahahahaaaa :'D Joo, taidan liikkua vähän eri ymmpyröissä myös Penan ja Rapen kanssa. Ehkä kuitenkin löydän itseni insinööriporukasta, jossa älykkyysösämäärä >135. 

Vierailija
89/135 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmoista, jota ei voi viedä kuin pässiä narussa.

Kyllä, juuri näin. Mies, joka ajattelee itse. Ei koulutuksella näytä olevan väliä. Lähinnä yhdistelmä älyä ja viisautta, siinä paras resepti.

Vierailija
90/135 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs mies tarkoittaa varmaankin melko samanlaisen älykkyyden omaavaa miestä, joka on kiinnostunut samoista asioista kuin nainen. Eli, jos naisen älykkyysosamäärä on 80, hän haluaa samankaltaisen miehen, joka on kiinnostunut Seiska-lehdestä, tosi-tv.stä ja haaveilee matkasta Tuurin kyläkauppaan.

Vierailija
91/135 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekaa sivua luin tästä keskustelusta, ja eikö naisviha siellä jo alkanut pursuamaan.

Haluan yhä uskoa, että tämä naisviha-ilmiö ei ole todellinen ja laaja, vaan tällä palstalla on vain muutama elämään katkeroitunut, jotka sitä suoltavat.

Kysymykseen: Kyllä, kaksi tärkeintä ominaisuutta miehessä on älykkyys ja huumorintaju. Pitää olla yhtä älykäs kuin minä. Saa olla älykkäämpikin. "Mitä käytännössä tarkoitan", miten outo kysymys.

Aijjaa, oliko tää joku kompa että "älykäs sitten kumminkin on mahtavan hyvässä työssä ja saa paljon rahaa ja mä voin olla kotona ja loisia sen rahoilla"? Ei, sitä en tarkoita. Ei ole mitään, siis mitään väliä, missä työssä on.

Tuohon viimeiseen kappaleeseen tässä ketjussa tietysti pyrittiin. Autisti ei keksi älylle mitään muuta käyttöä. Analysoi sitten huolella ja syvällisillä kaavioilla tätä kultamunaansa.

Vierailija
92/135 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavikset ovat puolisoina parempia.

Vierailija
93/135 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

dasdsadas kirjoitti:

Joo, munaksi kyllä.

Mitä tuo edellinen kommentoija just kirjoitti "(naiset sanoo yhtä ja tekee toisin kuin sanovat)".

Kaikille ei se näköjään vaan ole selvää!

Vierailija
94/135 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi vaikea määritellä. Minulla on mies joka on ihan älykäs, kaupallisen alan tutkinto ja menestynyt elämässään. En häntä valinnut älyn takia, vaan huumorin ja kemian. Itse taas olen varmaankin oikeasti aika välkky, matemaatisteknillisluonnontieteellisellä alalla. Olen törmännyt muihin fiksuihin oman alan ihmisiin, osa älykkäistä on sitä vain asioiden kanssa, osa taas myös sosiaalisesti. Voin kertoa että todella mielelläni ottaisin kotiin sellaisen sosiaalisesti ja älyllisesti lahjakkaan miehen. Miten ihanaa olisi keskustella älyä haastavista asioista jonkun kanssa joka liikkuisi samoilla leveleillä älyllisesti myös kotona. Voi kyllä olla että sellainenkin vaan näpeltelisi puhelinta ja katsosi futista, mutta aina saa haaveilla:D

Vierailija
95/135 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan miten vain.

Ahahahahaaaa :'D Joo, taidan liikkua vähän eri ymmpyröissä myös Penan ja Rapen kanssa. Ehkä kuitenkin löydän itseni insinööriporukasta, jossa älykkyysösämäärä >135. 

Ei kyllä pääse insinöörit noihin lukemiin älykkyydessä. Insinöörien keskimääräinen älykkyys on alasta riippuen noin  120-125 luokkaa.

ohis

Vierailija
96/135 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitän, että tarkoittaa sivistynyttä ja yhteiskunnallisista asioista kiinnostunutta, ei niinkään keksijätyyppiä.

Vierailija
97/135 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan miten vain.

Ei kyllä pääse insinöörit noihin lukemiin älykkyydessä. Insinöörien keskimääräinen älykkyys on alasta riippuen noin  120-125 luokkaa.

ohis

No sepä riippuu porukasta. Itse ainakin tunnen monta insinööriä jotka pääsee kevyesti tuohon, ja tässä en erittele DI:tä erikseen.

Vierailija
98/135 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tarkoittaa miestä, jonka ajatukset ovat naisen omasta mielestä älykkäitä. Vaikka miehen älykkyysosamäärä olisi testin mukaan kuinka korkea, se ei auta, jos mies tuntuu naisen mielestä tyhmältä kuin saapas. Ei myöskään merkitse mitään, pitävätkö muut ihmiset miestä fiksuna.

Vierailija
99/135 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on niitä fraaseja. Rikkaan miehen ne haluaa aina pohjimmiltaan.

Vierailija
100/135 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä mies on sellainen, joka sanoo aina: "Mä en ymmärrä mitä sä tarkoitat."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi