Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisitko mustasukkainen tästä vai hyväksyisitkö?

Vierailija
27.09.2018 |

Miehellä on puolituttu naispuolinen työkaveri, jonka kanssa eivät kuitenkaan ole erityisen läheisiä ja näkevätkin aika harvoin. Nainen kutsuu miehen illalliselle kotiinsa.
Molemmat osapuolet ovat varattuja.
Miehen mielestä ongelmaa ei ole, koska kyseessä on vaan työkaveri, eikä edes viehättävä sellainen. Naisen mielestä taas kyseessä on puhtaasti ystävällinen ele.

Mitä mieltä?

Kommentit (176)

Vierailija
1/176 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan nainen haluaa kokata puolitutulle miehelle kotonaan, on se oleellinen kysymys.

Vierailija
2/176 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi mustasukkainen, mutta ihmettelisin. Sinänsä outoa tuo illalliskutsu, aika intiimiä kokata jollekin ja syödä kahdestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/176 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei , ei ja ei.

Vierailija
4/176 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo kaikki neljä (mies, miehen työkaveri ja kummankin puolisot) ovat minulle tuntemattomia, joten kukapa minä olisin hyväksymään tai olemaan hyväksymättä heidän illalliskutsujaan.

Vierailija
5/176 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä lounas naiskollegoitten kanssa on ok, siis kaikki sellainen mikä on luontevaa. Jopa kyläilykin tietyssä määrin, jos siihen ei sisälly jotain tollasta kahdenkeskistä. 

Mutta se, että nainen kertoo valmistavansa illallisen ja kutsuu miehen sitten syömään, on vaan ajatuksenakin niin omituinen.

Vierailija
6/176 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi mustasukkainen mutta kutsu on jokseenkin järjetön ellei miehellä ja naisella ole yhteinen intohimo läskisoosia kohtaan ja nainen valmista maailman parasta läskisoosia. Ravintolaillallinen olisi helpommin ymmärrettävissä.

Vierailija
7/176 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on pullea, niin ehkä se ajattelee, että tie miehen sydämeen käy vatsan kautta. :D Ei vaan, jos mä itse haluaisin kokata illallisen työkaverille, niin siinä olisi kyllä jotain kiinnostusta. Paitsi jos olisin kokki, niin ehkä eri. 

Vierailija
8/176 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En olisi mustasukkainen mutta kutsu on jokseenkin järjetön ellei miehellä ja naisella ole yhteinen intohimo läskisoosia kohtaan ja nainen valmista maailman parasta läskisoosia. Ravintolaillallinen olisi helpommin ymmärrettävissä.

Mulla on vähän sama, en edes tiedä onko tää mustasukkaisuutta, minusta tää on vaan niin hemmetin outoa. Kuka oikeasti tekee tollasta parisuhteessa? Lähinnä mietin tätä omalta kohdalta, että on mulla miespuolisia kavereitakin ja kenellekään niillekään en kokkaisi kahdenkeskistä illallista kotonani, se on niin intiimiä. Lounaalla olen käynyt ja saa muutkin käydä, mutta että kotiini illalliselle.. öh... 

ap

Vierailija
9/176 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas eräs variaatio aiheesta, voiko mies ja nainen olla pelkkiä kavereita. Mielestäni on epäkorrektia esittää tällainen kutsu yhdelle "puolitutulle" työkaverille. En oikein ymmärrä kutsujan tarkoitusta. Jos motiivit ovat työperäiset, niin silloin olisi kutsuttava myös muita työkavereita. Miksi näin ei tapahtunut?Jos syynä on ystävyys ja tuttavien saaminen niin omituista on kutsua pelkästään jonkin pariskunnan mies omaan kotiin.

Vierailija
10/176 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas eräs variaatio aiheesta, voiko mies ja nainen olla pelkkiä kavereita. Mielestäni on epäkorrektia esittää tällainen kutsu yhdelle "puolitutulle" työkaverille. En oikein ymmärrä kutsujan tarkoitusta. Jos motiivit ovat työperäiset, niin silloin olisi kutsuttava myös muita työkavereita. Miksi näin ei tapahtunut?Jos syynä on ystävyys ja tuttavien saaminen niin omituista on kutsua pelkästään jonkin pariskunnan mies omaan kotiin.

Siis vastaus kysymykseen unohtui. En olisi mustasukkainen, mutten myöskään hyväksyisi asiaa koska tuo nainen käyttäytyy epäkorrektisti. En ymmärtäisi, miksi juuri minun mieheni haluaa kotiinsa.

Vierailija
11/176 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tää olisi ollut suhteen alusta saakka tapana, siis molemmilla, niin sitten ok. Mutta ei ole, se tässä outoa onkin. Työperäinen motiivi ei ole, mies sanoi itsekin yllättyneensä kutsusta, sanoi sitten kyllä, koska hänen mielestään ele oli kaunis. Mies ei ole kyläilevää tyyppiä, ei ole tainnut käydä moneen kuukauteen kylässä kenenkään luona. Kyseessä on siis etäsuhde, eli ei nähdä usein.

Vierailija
12/176 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis vastaus kysymykseen unohtui. En olisi mustasukkainen, mutten myöskään hyväksyisi asiaa koska tuo nainen käyttäytyy epäkorrektisti. En ymmärtäisi, miksi juuri minun mieheni haluaa kotiinsa.

Joo mulla on sama tunne, ei tämä ole mustasukkaisuutta...ehkä enemmänkin olen yllättynyt siitä, että tuollaisia kutsuja yhtäkkiä esitetään ilman, että kummankaan kumppanit on edes samassa kaupungissa.

Vierailija
13/176 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä pitäisin niin omituisena, että sanoisin kiitos ei.

Vierailija
14/176 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyisin, jos naisen oma puoliso ja ehkä muutakin väkeä olisi kutsuilla paikalla. Tällaisesta tilanteesta en osaisi olla mustasukkainen. Kahdenkeskinen töiden ulkopuolinen illallinen kuulostaa kyllä oudolta, etenkin jos tällainen ei ole työyhteisössä muiden kesken tavallista.

Fiksumpaa kyllä olisi, jos nainen ulottaisi illalliskutsunsa myös työkaverin puolisoon.

Vierailija
15/176 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin minäkin luulin, että meidän suhteessa sanotaan ei vieraitten ihmisten illalliskutsuille, mutta ilmeisesti luulin olevani eri suhteessa. Mulla meni itsellä fiilis ja jotenki menin lukkoon, kun en pääse yli tästä, miten eri tavalla ajatellaan suhteesta. Koitan ajatella tätä miehen puolelta, mutta hän ei näe tässä edes mitään kummallista, koska työkaveri, vaikka ei edes tunne sitä ihmistä erityisemmin ja näkeekin harvoin töissä.. :/

Vierailija
16/176 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tää olisi ollut suhteen alusta saakka tapana, siis molemmilla, niin sitten ok. Mutta ei ole, se tässä outoa onkin. Työperäinen motiivi ei ole, mies sanoi itsekin yllättyneensä kutsusta, sanoi sitten kyllä, koska hänen mielestään ele oli kaunis. Mies ei ole kyläilevää tyyppiä, ei ole tainnut käydä moneen kuukauteen kylässä kenenkään luona. Kyseessä on siis etäsuhde, eli ei nähdä usein.

Mielestäni kuka tahansa järkevä ihminen olisi kieltäytynyt tuollaisesta kutsusta. Ele ei ole kaunis vaan omituinen. Minunkin mielestä ruokailu esim ravintolassa olisi ok ja molemmat menisivät omia teitään sen jälkeen. Kyllähän tuossa sen naisen tarkoitusperät ihmetyttää. Voisihan kysyä myös sen naisen kumppanilta mitä hän ajattelee siippansa käytöksestä.

Vierailija
17/176 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ja siis jos kyseessä olisi naispuolinen ystävä, niitäkin miehellä on paljon, olisi eri asia. On heitä tavannutkin baarissa jne. ja mulla on paljon miespuolisia kavereita. Mun miespuoliset kaverit käy mun luona kahvillakin joskus, ei ole ongelmaa ollut.

Tässä on vaan se nyanssiero, että mies ei juurikaan jaksa sosiaalistua näiden ystäviensä kanssa, eikä ole heitä jaksanut vähään aikaan tavata, mutta sitten kun puolituttu naispuolinen työkaveri kutsuu luokseen syömään, hän olisi menossa... ei mahdu mun kuuppaan. Eli miksi tavata illallisella naisen kotona, vaikka ei edes tunne tuota naista omien sanojensa mukaan...

onks tässä nyt jotain mitä mä en vaan tajua..

ap

Vierailija
18/176 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin minäkin luulin, että meidän suhteessa sanotaan ei vieraitten ihmisten illalliskutsuille, mutta ilmeisesti luulin olevani eri suhteessa. Mulla meni itsellä fiilis ja jotenki menin lukkoon, kun en pääse yli tästä, miten eri tavalla ajatellaan suhteesta. Koitan ajatella tätä miehen puolelta, mutta hän ei näe tässä edes mitään kummallista, koska työkaveri, vaikka ei edes tunne sitä ihmistä erityisemmin ja näkeekin harvoin töissä.. :/

Kutsun hyväksyminen käy vielä omituisemmaksi jos ei edes olla läheisiä työtovereita.

Vierailija
19/176 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihmettelisin ja isosti mikä on naisen motiivi? Miksi haluaa haluaa kutsua, jos ei ole syytä käydä jotain työjuttua läpi? Jos ei ole mitään vapaa-ajan samoja kiinnostuksen kohteita? Jos oma mieheni päättäisi mennä niin sanoisin että takaisin ei tarvitse tulla. Silloin tuo olisi ok jos puolisot olisivat paikalla eli sinutkin olisi kutsuttu. Itse olen saanut mieheni työkaverin luokse kutsun viettämään iltaa pariskuntana ja se oli kiva juttu.

Vierailija
20/176 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, ja siis jos kyseessä olisi naispuolinen ystävä, niitäkin miehellä on paljon, olisi eri asia. On heitä tavannutkin baarissa jne. ja mulla on paljon miespuolisia kavereita. Mun miespuoliset kaverit käy mun luona kahvillakin joskus, ei ole ongelmaa ollut.

Tässä on vaan se nyanssiero, että mies ei juurikaan jaksa sosiaalistua näiden ystäviensä kanssa, eikä ole heitä jaksanut vähään aikaan tavata, mutta sitten kun puolituttu naispuolinen työkaveri kutsuu luokseen syömään, hän olisi menossa... ei mahdu mun kuuppaan. Eli miksi tavata illallisella naisen kotona, vaikka ei edes tunne tuota naista omien sanojensa mukaan...

onks tässä nyt jotain mitä mä en vaan tajua..

ap

Kyllä mä arvelisin, että siellä on kiinnostusta ilmassa tätä naista kohtaan vähintäänkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme