Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaako rikkaat oikeasti että mun lapset näkee nälkää?

Vierailija
26.09.2018 |

Mä en voi sille mitään että toimeentulotuki on niin pieni! Se onniin pieni että mun lapset on välillä nälisään kun ei ole varaa ostaa ruokaa kun pitää valita katto pään päällä vai ruoka. No kadulla kylmässä kuoltais ehkä nopeemmin joten ruuasta tingitään. Toimeentulotuen pitää olla isompi ,ei oo oikein että ihmiset ja varsinkin LAPSET kärsii täällä rikkaassa maassa. Mut isot herrat vaan bemareita ostelee ja täällä me yritetään selviytyä aina vaan seuraavasta päivästä. Joku on pielessä täässä maassa

Kommentit (291)

Vierailija
1/291 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne halua. Niitä ei oikeastaan haluttaisi kuulla sun elämästä mitään. Sä et ole niille rikkaille kovinkaan merkityksellinen missään mielessä. Pidetään huoli omista asioistamme.

Vierailija
2/291 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne halua. Niitä ei oikeastaan haluttaisi kuulla sun elämästä mitään. Sä et ole niille rikkaille kovinkaan merkityksellinen missään mielessä. Pidetään huoli omista asioistamme.

Kuka on niin sydämmetön että voisi antaa lapsen olla nälissään??

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/291 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä nainen jolla menee 65€ kuussa ruokaan ja koko vuodessa käyttäö alle 4000€ elämiseen kaiken kaikkiaan:

http://mihinrahakuluu.blogspot.com/

Jos siis ruokamenosi ovat tuota isommat niin leivo itse leipäsi ja tee kaikki ruuat itse kunnes ruokakulut ovat max 60€ per henki kuussa. Toimeentulotuen pitäisi riittää, en maksa loisimista.

Vierailija
4/291 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka on niin sydämmetön että voisi antaa lapsen olla nälissään??

Ap

Sinä.

Mieti sitä.

Vierailija
5/291 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimeentulotuki on iso! Mulle jää n. 50 euroa enemmän käteen ja käyn töissä. Ei ehkä pitäis.

Vierailija
6/291 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerropa vähän tarkemmin menoista ja tuloistasi, sekä perheen koosta. Itseäni pienipalkkaisena yh-na kiinnostaa...

Vierailija
7/291 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minuakaan kiinnostaisi. Onhan se tietysti surullista lasten kannalta, eivät he valinneet itselleen noin saamattomia vanhempia, mutta pidän itse huolen omasta elämästäni, ja siitä, ettei omat lapseni näe nälkää. En katso asiakseni murehtia toisten itselleen aiheuttamia ongelmia.

Vierailija
8/291 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän siis et ostele niillä rahoilla tupakkaa, siideriä, ripsenpidennyksiä tai shokkivärejä hiuksiin?

Itse olen aina elättänyt lapseni palkallani, enkä olisi voinut säästää heille opiskelurahoja, jos olisin tuhlannut rahani em kohteisiin.

Vierailija
9/291 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisikö, että saisitte ruokaa? Hyödyntävätkö lapset päiväkodin/koulun ruuat?

Vierailija
10/291 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin juuri upouuden audin :)

N 19

Vierailija
11/291 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin tai anna lapsesi pois. Sinä et ansaitse lapsia.

Vierailija
12/291 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kukahan ne sun tuet maksaa? Makaat sohvalla kotona. Mee töihin ja ryhdistäydy. 🙄

Vierailija
13/291 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on saanut useita huomautuksia eu.komitealta toimeentulotuen riittämättömyydestä.

Suomi on sitoutunut noudattamaan ihmisoikeuksia mutta köyhät vain kurjistuu.

Aloittaja, onko paikkakunnallasi leipäjonoja yms.? 

Mene niihin ja kysele kirkolta ruoka apua, joillakin kirkoilla jaetaan leipää.

Vierailija
14/291 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerropa vähän tarkemmin menoista ja tuloistasi, sekä perheen koosta. Itseäni pienipalkkaisena yh-na kiinnostaa...

Ttt oerusosa, tm tuki, asumistuki(300€) ja lapsilisät kahdesta lapsesta. Eli tosi tiukkaa on , kun kämppä vie 600. € mä en tuhlaile ja viinaa en juo kun aina sitä täällä toitotetaan

Ap

Vierailija
15/291 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haluta vaan halutaan, että sinä hoidat raha-asiasi paremmin. Rahat lapsiin, eikä itseesi. 

Vierailija
16/291 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ttt oerusosa, tm tuki, asumistuki(300€) ja lapsilisät kahdesta lapsesta. Eli tosi tiukkaa on , kun kämppä vie 600. € mä en tuhlaile ja viinaa en juo kun aina sitä täällä toitotetaan

Ap

Eli paljonko yhteensä?

Vierailija
17/291 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset kay toissa?  

Vierailija
18/291 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs ihmeen väliä sillä on että osa tässä tarinassa on lapsia? Ei lapsi oo tippakaan sen arvokkaampi asia kuin aikuinen. Kolme aikuista kärsii on ihan yhtä tragedia kuin yksi aikuinen ja kaksi lasta.

Vastenmielistä tunteisiin vetoamista järkisyiden sijaan.

Vierailija
19/291 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse nippanappa toimeentulotuen yläpuolella elävä köyhä äiti, ja ihmetellen luen näitä juttuja nälkään kuolemisesta. Ei tässä mitenkään herroiksi eletä, mutta ihan hyvin pystyn mm.  pitämään huolen, että joka päivä kotona on terveellistä ruokaa ja puhtaat, ehjät, säänmukaiset vaatteet päällepantavaksi.

Ja hiuksiani värjään muuten myös, hyi minua. Maksaahan se hiuväri kokonaista 5€. ;)

Vierailija
20/291 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mene töihin ja ongelmasi on ratkaistu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme