Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaako rikkaat oikeasti että mun lapset näkee nälkää?

Vierailija
26.09.2018 |

Mä en voi sille mitään että toimeentulotuki on niin pieni! Se onniin pieni että mun lapset on välillä nälisään kun ei ole varaa ostaa ruokaa kun pitää valita katto pään päällä vai ruoka. No kadulla kylmässä kuoltais ehkä nopeemmin joten ruuasta tingitään. Toimeentulotuen pitää olla isompi ,ei oo oikein että ihmiset ja varsinkin LAPSET kärsii täällä rikkaassa maassa. Mut isot herrat vaan bemareita ostelee ja täällä me yritetään selviytyä aina vaan seuraavasta päivästä. Joku on pielessä täässä maassa

Kommentit (291)

Vierailija
21/291 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se siis minun vikani että lapsesi näkevät nälkää? Vai siis miten rikkaus siihen liittyy? Luulet että minä päätän mitä sinulle maksetaan?

Vierailija
22/291 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi on saanut useita huomautuksia eu.komitealta toimeentulotuen riittämättömyydestä.

Suomi on sitoutunut noudattamaan ihmisoikeuksia mutta köyhät vain kurjistuu.

Aloittaja, onko paikkakunnallasi leipäjonoja yms.? 

Mene niihin ja kysele kirkolta ruoka apua, joillakin kirkoilla jaetaan leipää.

En tiedä en ole koskaan selvittänyt, asutaan niin pienehköllä paikalla nii pelkään leimaamista ja häpeää

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/291 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerropa vähän tarkemmin menoista ja tuloistasi, sekä perheen koosta. Itseäni pienipalkkaisena yh-na kiinnostaa...

Ttt oerusosa, tm tuki, asumistuki(300€) ja lapsilisät kahdesta lapsesta. Eli tosi tiukkaa on , kun kämppä vie 600. € mä en tuhlaile ja viinaa en juo kun aina sitä täällä toitotetaan

Ap

Toimeentulotuen perusosa on yh:lle ja kahdelle lapselle n 1200€. Tuleeko lapsilisät ja elarit vielä tän päälle?

https://www.kela.fi/toimeentulotuki-perusosan-maara

Vierailija
24/291 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerropa vähän tarkemmin menoista ja tuloistasi, sekä perheen koosta. Itseäni pienipalkkaisena yh-na kiinnostaa...

Ttt oerusosa, tm tuki, asumistuki(300€) ja lapsilisät kahdesta lapsesta. Eli tosi tiukkaa on , kun kämppä vie 600. € mä en tuhlaile ja viinaa en juo kun aina sitä täällä toitotetaan

Ap

Ei elareita eikä Kelan elatustukea, eli taloudessa on toinenkin aikuinen? Tai olet etävanhempi?

Vierailija
25/291 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi vuorotöistä painava lähihoitaja jolla suunnilleen sama elintaso kuin kenellä tahansa työttömällä. Kyllä se ottaa päähän painaa duunia ja toiset saa lähes saman rahan tekemättä mitään.

Vierailija
26/291 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi oot tehnyt lapsia jos ei ole varaa elättää niitä? Ihankuin se olisi muiden tehtävä huolehtia siitä. Tässä maassa on todellakin pielessä tälläinen holhous. Lapsia tehdään luottaen että yhteiskunta elättää ne ja sinutkin vielä.

Vierailija
27/291 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne halua. Niitä ei oikeastaan haluttaisi kuulla sun elämästä mitään. Sä et ole niille rikkaille kovinkaan merkityksellinen missään mielessä. Pidetään huoli omista asioistamme.

Kuka on niin sydämmetön että voisi antaa lapsen olla nälissään??

Ap

Sinä. Montako lasta olet tuohon tilanteeseen hommannut?

Vierailija
28/291 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomi on saanut useita huomautuksia eu.komitealta toimeentulotuen riittämättömyydestä.

En tiedä en ole koskaan selvittänyt, asutaan niin pienehköllä paikalla nii pelkään leimaamista ja häpeää

Ap

Niukkaa varmaan on, jos ei kehtaa tukia hakea. Ylpeys käy lankeamuksen edellä. Nyt vähän nöyryyttä.

Vierailija
29/291 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä haluaa. Jos rikkaat saisivat päättää ei Suomessa olisi mitään tukia. Eikä myöskään oikeuksia duunareilla.

Vierailija
30/291 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsesäälin hekumassakin olisi hyvä muistaa, että tässä maailmassa on ihan oikeasti nälkää näkeviä lapsia. Ja heille ei kukaan maksa toimeentulotukea.

Vierailija
31/291 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eli eipä se lapsen nälkä taida paljon painaa vaakakupissa

Vierailija
32/291 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei elareita eikä Kelan elatustukea, eli taloudessa on toinenkin aikuinen? Tai olet etävanhempi?

Ei oo miestä. En viitsi sanoa isistä enempää kun se teilattaisiin täällä

Ap

Vierailija
33/291 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä haluaa. Jos rikkaat saisivat päättää ei Suomessa olisi mitään tukia. Eikä myöskään oikeuksia duunareilla.

Eiköhän se yhteiskuntarauha ole heillekin tärkeä juttu. Sen verran on toivottavasti historia opettanut.

Vierailija
34/291 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi rikkaat olis sulle velkaa yhtään mitään? Mitä sinä olet tehnyt tilanteesi parantamiseksi? Miksi rikkaiden tulee tehdä otsa hiessä töitä (joita on edeltäny pitkä opintoputki), että sinä saisit kaiken ilmaiseksi nenän eteen? Olisitko itse voinut tehdä jotain toisin, vai onko kaikki paskan yhteiskunnan ja bemarimiesten syytä?

Vierailija
35/291 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se siis minun vikani että lapsesi näkevät nälkää? Vai siis miten rikkaus siihen liittyy? Luulet että minä päätän mitä sinulle maksetaan?

Siten että rikkaat vihaavat köyhiä ja huono-osaisia.

Vierailija
36/291 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi rikkaat olis sulle velkaa yhtään mitään? Mitä sinä olet tehnyt tilanteesi parantamiseksi? Miksi rikkaiden tulee tehdä otsa hiessä töitä (joita on edeltäny pitkä opintoputki), että sinä saisit kaiken ilmaiseksi nenän eteen? Olisitko itse voinut tehdä jotain toisin, vai onko kaikki paskan yhteiskunnan ja bemarimiesten syytä?

"otsa hiessä töitä" eli syntyä oikeaan sukuun. Onhan se raskasta hommaa juu.

Vierailija
37/291 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös joskus saanut toimeentulotukea, mutta nyt kun mies töissä ja minä kotihoidontuella, tukia ei nosteta. Toimarilla tultiin paremmin toimeen kun nyt.

Vierailija
38/291 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Kelan elatustukea saat vaikket edes tietäisi kuka isä on. Vai oletko kidnapannut ne lapset?

Vierailija
39/291 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siten että rikkaat vihaavat köyhiä ja huono-osaisia.

Mitä sitten? Ei se vaikuta heidän tilanteeseen milläänlailla. Rikkaat ei ole velkaa kellekään mitään. Huolehtikaa omista asioistanne.

Vierailija
40/291 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Kelan elatustukea saat vaikket edes tietäisi kuka isä on. Vai oletko kidnapannut ne lapset?

Ai saa? En mä tiennyt eikä ole koskaan tarjottu .paljo se on?

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän