Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten haluaisitte naiset, että mies avaa keskustelun?

26.09.2018 |

Esim. Tinderissä tai muissa nettideittisivustoilla. Olen kokeillut kaikenlaista, mutta yleensä tuloksena on ettei vastata. Itsellä ainakin ideat jo loppu, hanlala muutenkin keksiä jotain järkevää sanottavaa kun naisilla ei lue yleensä profiilissa mitään.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse miehenä avaan aina keskustelun tällä kielletyllä " moi mitä kuuluu?", koska jos nainen on oikeasti kiinnostunut, niin vastaa varmasti, mutta jos ei ole, niin ei vastaa. Ihan tällainen pieni testi alkuun, kun kuvat ja profiiliteksti ovat itselläni kunnossa.

Njaah. Entä kun nainen vastaa sinulle, että "kiitos, kuuluu ihan hyvää", niin miten keskustelu jatkuu?

En ole tuo jolta kysyt mutta itse ainakin antaisin naiselle heti miinuspisteitä noin mielikuvituksettomasta mitäänsanomattomasta lyhyestä vastauksesta mutta tapauskohtaisesti sitten ehkä jatkaisin kertomalla omista tapahtumista ja kysyisin jonkun toisen kysymyksen toivoen että nainen aktivoituisi enemmän.

Vierailija
22/50 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Esim. Tinderissä tai muissa nettideittisivustoilla. Olen kokeillut kaikenlaista, mutta yleensä tuloksena on ettei vastata. Itsellä ainakin ideat jo loppu, hanlala muutenkin keksiä jotain järkevää sanottavaa kun naisilla ei lue yleensä profiilissa mitään.

Miksi ylipäänsä otat yhteyttä naisiin, joiden profiilissa ei lue mitään, mikä herättäisi kiinnostuksesi?

Ei miehellä ole varaa valikoida vain jotain erityisen kiinnostavia naisia. Se on yritettävä vähän kaikkia jotenkuten kiinnostavia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse miehenä avaan aina keskustelun tällä kielletyllä " moi mitä kuuluu?", koska jos nainen on oikeasti kiinnostunut, niin vastaa varmasti, mutta jos ei ole, niin ei vastaa. Ihan tällainen pieni testi alkuun, kun kuvat ja profiiliteksti ovat itselläni kunnossa.

Njaah. Entä kun nainen vastaa sinulle, että "kiitos, kuuluu ihan hyvää", niin miten keskustelu jatkuu?

En ole tuo jolta kysyt mutta itse ainakin antaisin naiselle heti miinuspisteitä noin mielikuvituksettomasta mitäänsanomattomasta lyhyestä vastauksesta mutta tapauskohtaisesti sitten ehkä jatkaisin kertomalla omista tapahtumista ja kysyisin jonkun toisen kysymyksen toivoen että nainen aktivoituisi enemmän.

"Moi mitä kuuluu" on mielikuvitukseton mitäänsanomaton ja lyhyt aloitusviesti. "Kiitos, ihan hyvää" on aivan yhtä mielikuvitukseton mitäänsanomaton ja lyhyt vastaus kuin tuo aloitusviestikin. 

Vierailija
24/50 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Miksi ylipäänsä otat yhteyttä naisiin, joiden profiilissa ei lue mitään, mikä herättäisi kiinnostuksesi?

Ei miehellä ole varaa valikoida vain jotain erityisen kiinnostavia naisia. Se on yritettävä vähän kaikkia jotenkuten kiinnostavia.

Minä ainakin tapailen vain niitä miehiä, joilla on varaa valita. En kiinnostu sellaisista, jotka joutuu yrittämään kaikkia.

Vierailija
25/50 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä ketjut jäävät aina lyhyeksi koska tosiasiassa nainen ei katso sitä viestin sisältöä vaan miehen naamaa ja kroppaa ja statusta.

Mallinaama

190cm

Lääkäri/juristi/ekonomi/lentäjä

Ja saat vastauksen mihin tahansa "moi" aloitukseen.

Miehet, tämä pätee myös toisin päin :D Kiinnostaako teitä Tiina-Tavallisen lähettämä moi? Ei varmana. Jos se tulee joltain F-kupin tissit omaavalta hoikalta 20v mallilta niin jo kiinnostaa.

Eli mitä opimme? Jos et ole tällainen luonnonihme sukupuolesta riippumtta niin kannattaa panostaa avaukseen ja persoonaan. Moi on kamalan tylsä aloitus pelkästään. 

Itse tykkäisin keskustelunavauksena, että mies kiinnostuisi jostakin harrastuksestani tms. "Hei huomasin, että harrastat x, tykkäät kirjasta y, olet käynyt maassa ö! Niin minäkin/minua kiinnostaa myös/kerro lisää/tms"

26/50 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Yleensä tinderissä ei naisilla lue mitään profiilissa. Joku hymiö voi olla. Mun tinderissä ainakin näin. Sitten kun mätsejä on 6kk aikana vaikka 4kpl niin ei siellä paljon pysty valitsemaan kenelle sitä viestiä laittaa.

27/50 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Minä ainakin tapailen vain niitä miehiä, joilla on varaa valita. En kiinnostu sellaisista, jotka joutuu yrittämään kaikkia.

Niin ei tätä ongelmaa varmaan noilla olekaan joilla on varaa valita, joiden viesteihin vastataan. En itsekään kyllä painele kuin niille sydäntä jotka oikeasti kiinnostaa, mutta silti.

Vierailija
28/50 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Ok. Ja se näkyy avausten tasossa, jonka jälkeen ei kannata ihmetellä, etteivät naiset vastaa.

Vierailija
29/50 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M35 kirjoitti:

Ehkä  sun kannattais panostaa ihan tonne live-elämän puolelle deittipalstojen sijaan.

Vierailija
30/50 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Jos naisella on isot tissit, eiköhän se riitä mielenkiinnon herättämiseksi.

31/50 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Ehkä  sun kannattais panostaa ihan tonne live-elämän puolelle deittipalstojen sijaan.

Käytännössä ne on silloin baarit ja ne on testattu jo, ei voi sieltä löytää mitään. Harrastuksista ei löydy eikä töistä.

Olen vahvasti sitä mieltä omien kokemusten perusteella, että netti on ainut tai sitten ollaan vain yksin jatkossa.

32/50 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

En etsi paria tissejä vaan naista. Tissien koko on ihan sivuseikka mulle.

Vierailija
33/50 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Ja silloin keskustelu kannattaa avata sanoilla "Moi, kiinnostuin sinusta, koska sinulla on isot tissit."

Säästetään kaikkien aikaa.

Vierailija
34/50 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäsin, kun treffipalstalla eräs mies pyysi suoraan lähtemään seurakseen erääseen musiikkitapahtumaan, kun huomasi, että olen musiikista ehkä keskivertoa enemmän kiinnostunut. Toinen asia joka lämmittää on se, että kerrotaan mistä on erityisesti (kieltämättä melko niukkasanaisessa) profiilissani kiinnostunut - ihan vaan tyyliin "vaikutat mielenkiintoiselta ihmiseltä, koska... jne.". En mä kaipaa kehuja ulkonäöstäni tai normaalista painostani, vaikka miehet tuntuvat ajattelevan, että etenkin painon kommentointi olisi jotenkin positiivista. Juu, ei ole. Jos etsii fiksua naista, lienee parasta ensin vedota hänen ihmisyyteensä eikä käydä heti estottomasti flirttailemaan - se sitten alkaa jos on alkaakseen. Muhun ainakin vetoaa ensi alkuun asiallisuus, jota odottaisin irl-kanssakäymisessäkin. Joskus toimii myös se, että avaa itsestään heti jotain aitoa, rehellistä, haavoittuvaa. Sillä saa mun sympatiat heti pulelleen.

Vierailija
35/50 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tapailukumppani erotti itsensä kaikista muista minuun yhteyttä ottaneesta seuraavalla avausrepliikillä:

"Milloin saan viedä sinut ja koirasi metsälenkille, otetaan eväät mukaan ja pidetään pari tupakkataukoa? Vaikutat profiilitekstisi perusteella hyvältä tyypiltä :)"

Profiilikuvissani on siis sekä koira, että kuva minusta tupakka kädessä (on siellä toki muitakin kuvia, mutta nuo erityisesti siksi, että ne ovat osa minun pakettiani eivätkä siksi saa olla turn-off). Lisäksi profiilitekstissä luki että tykkään liikkua luonnossa. 

Ko. avaus todisti, että:

- mies oli katsonut kaikki kuvani ja lukenut profiilini, ei vaan swaipannut sokeasti oikealle "pääkuvan" perusteella

- näki vaivaa ujuttaakseen avausrepliikkiinsä minua henkilökohtaisesti koskettavia asioita

Eipä siihen enempää tarvittu. Kun miehenkin profiili natsasi, aloitettiin jutustelu. "Metsätreffit" sovittiin jo muutaman päivän päähän, nykyisellään ollaan tapailtu jo parisen kuukautta. Mies ei ollut kaikkein komein minua lähestyneistä, mutta nimenomaan tuo aloitus pesi kaikki muut "vau oot kuuma" -kandidaatit 6-0.

Vierailija
36/50 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

metsätreffit kirjoitti:

Mun tapailukumppani erotti itsensä kaikista muista minuun yhteyttä ottaneesta seuraavalla avausrepliikillä:

"Milloin saan viedä sinut ja koirasi metsälenkille, otetaan eväät mukaan ja pidetään pari tupakkataukoa? Vaikutat profiilitekstisi perusteella hyvältä tyypiltä :)"

Profiilikuvissani on siis sekä koira, että kuva minusta tupakka kädessä (on siellä toki muitakin kuvia, mutta nuo erityisesti siksi, että ne ovat osa minun pakettiani eivätkä siksi saa olla turn-off). Lisäksi profiilitekstissä luki että tykkään liikkua luonnossa. 

Ko. avaus todisti, että:

- mies oli katsonut kaikki kuvani ja lukenut profiilini, ei vaan swaipannut sokeasti oikealle "pääkuvan" perusteella

- näki vaivaa ujuttaakseen avausrepliikkiinsä minua henkilökohtaisesti koskettavia asioita

Eipä siihen enempää tarvittu. Kun miehenkin profiili natsasi, aloitettiin jutustelu. "Metsätreffit" sovittiin jo muutaman päivän päähän, nykyisellään ollaan tapailtu jo parisen kuukautta. Mies ei ollut kaikkein komein minua lähestyneistä, mutta nimenomaan tuo aloitus pesi kaikki muut "vau oot kuuma" -kandidaatit 6-0.

Jos sallit niin ruodin vähän sitä, että miksi tuo viesti toimi:

Siinä sinulle tarjottiin ja annettiin jotain kivaa eli lupaus juuri sinua miellyttävästä ajanvietosta.

Vau oot kuuma -viestissä viestin kirjoittaja taas ilmoittaa mitä kivaa hän haluaa itselleen (nautintoa sinun ulkonäöstä).

Ei kukaan halua olla antajana jollekin tuntemattomalle. Sen sijaan saamapuolella on mielellään.

Vierailija
37/50 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

metsätreffit kirjoitti:

Ko. avaus todisti, että:

Jos sallit niin ruodin vähän sitä, että miksi tuo viesti toimi:

Siinä sinulle tarjottiin ja annettiin jotain kivaa eli lupaus juuri sinua miellyttävästä ajanvietosta.

Vau oot kuuma -viestissä viestin kirjoittaja taas ilmoittaa mitä kivaa hän haluaa itselleen (nautintoa sinun ulkonäöstä).

Ei kukaan halua olla antajana jollekin tuntemattomalle. Sen sijaan saamapuolella on mielellään.

Tämä. :) Sitäpaitsi en erityisemmin pidä siitä, että minun ulkoisia avujani kehutaan, haluan mieluummin tehdä vaikutuksen persoonallani. 

Vierailija
38/50 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyöritän silmiäni kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä en ole, koska mielestäni se on lähinnä panoseurasovellus (vaikka moni väittääkin, että etsii sieltä myös parisuhdetta). Mielestäni Tinderissä ollaan vähän kieli poskessa -mentaliteetilla, ja siellä vastauksia saa olemalla hyvännäköinen ja rikas.

Muilla deittisaiteilla vastauksia saa fiksuilla henkilökohtaisilla aloitusviesteillä. Aloitukset, jotka on tyyliä "moi mitä kuuluu" menee ainakin minulla suoraan roskiin. Ihan turha aloitusviesti, jonka voi helposti lähettää tuhannelle naiselle ilman panostusta. Samaten roskiin menee "olet kiinnostava, kerro itsestäsi lisää" -viestit. En nimittäin jaksa alkaa kertomaan itsestäni lisää ihmiselle, joka ei ole ensin kertonut minulle lisää itsestään, eli ihan turha pyytää minulta vaivannäköä jos ei ole itse ensin valmis näkemään vaivaa. Vastaan sellaisiin viesteihin, joissa mies kertoo itsestään jotain sellaista henkilökohtaista, joka ei lue hänen profiilitekstissä ja joka liittyy jotenkin minun profiilissa oleviin asioihin, eli esim. yhteinen kiinnostuksen kohde, jonka mies on huomannut profiilistani ja laittaa viestin, että itsekin harrastaa samaa asiaa ja kertoo vaikkapa, että mikä häntä siinä jutussa innostaa ja kiehtoo. Ja sitten kysyy minulta jotain sellaista, josta voin helposti jatkaa keskustelua. Eli viesti, josta huomaan, että mies on lukenut ajatuksella profiilini ja jokin asia juuri minussa on puhutellut häntä niin paljon, että hän on tarttunut siihen asiaan ja haluaa tietää siitä lisää ja kertoo miksi ja miten se asia meitä yhdistää. Viesti, jossa mies antaa itsestään jotain, ei vain pyydä minulta. Viesti, johon pystyy vastaamaan eli siinä on esitetty kysymyksiä. Kirjoitusvirheitä ei saisi olla paljoa. 

Ihan hyvä. Harmi vaan että naiset ei harjoita sitä mitä saarnaa.

AINA jos naiselta tulee eka viesti niin se on pelkkä "moi" tai "moikka"

Itse olisin miehenä ERITTÄIN kiitollinen jos nainen kysyisi mitä minulle kuuluu.

Saatko sinä ekaviestejä naisilta? Mun kavereista kukaan ei laita, he sanoo, että miehen "kuuluu" laittaa eka. Hei siis tosiaankaan kehtaa aloittaa keskustelua.

Jos saat naiselta Moi tai Moikka, niin hän on jo superkiinnostunut!

Vierailija
39/50 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Onks Viljoo näkyny?

- On se säitä pirelly.

No okei, olen mies.

Vierailija
40/50 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Faktahan on se, että kun on riittävän mielenkiintoinen tyyppi, ei sillä ole mitään väliä, miten se sen keskustelun avaa.

Mistä sitä miestä voi tietää mielenkiintoiseksi, jos ei siitä tiedä mitään! Arvoista ja ajatuksista. Ei sitä kiinnostavuutta ulkonäöstä tiedä!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi