Tinder muuttuu: naisen pitää lähettää ensimmäinen viesti
Tinder taitaa muuttua aika hiljaiseksi paikaksi tämän muutoksen myötä
https://www.marmai.fi/uutiset/tinder-saa-uuden-ominaisuuden-annamme-nai…
Kommentit (11)
No mitä paskaa. Toivottavasti ei ole totta. En mä mitään keskusteluja kehtaa alottaa.
Vierailija kirjoitti:
No mitä paskaa. Toivottavasti ei ole totta. En mä mitään keskusteluja kehtaa alottaa.
Tämä nyt on niin yksikertaista. Jos haluat seksiä, kysyt vain "mennäänkö panemaan?", jos etsit suhdetta, niin "Moi" riittää.
Onhan ne miesten matchit voinut ennenkin poistaa, jos sieltä on tullut hölmö viesti.
Ehkä teidän pitää jatkossa palata hakemaan irtopanonne baarista ysärityyliin.
Tämä ominaisuus on todettu toimivaksi Bublessa. Olemassa nimeonmaan naisia (parisuhdeorientoituneita) varten. Selkeä pyrkimys muuttaa parantaa Tinderin mainetta pelkkänä panosovelluksena.
Tuota vartenhan on jo se toinen sovellus, Bumble tms.
Kai Tinderin puolella sen asetuksen saa sitten itse säädettyä päälle tai pois, muutenhan tuo on ihan naurettavaa ja tulee varmasti näkymään käyttäjätilastoissa.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä teidän pitää jatkossa palata hakemaan irtopanonne baarista ysärityyliin.
Jes!! Mä kannatan tätä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ominaisuus on todettu toimivaksi Bublessa. Olemassa nimeonmaan naisia (parisuhdeorientoituneita) varten. Selkeä pyrkimys muuttaa parantaa Tinderin mainetta pelkkänä panosovelluksena.
Sori, siis Bumble:ssa, ei Bublessa.
Vierailija kirjoitti:
Tuota vartenhan on jo se toinen sovellus, Bumble tms.
Kai Tinderin puolella sen asetuksen saa sitten itse säädettyä päälle tai pois, muutenhan tuo on ihan naurettavaa ja tulee varmasti näkymään käyttäjätilastoissa.
Ai koska huomiohuoraajat jäävät pois? Naiset eivät tunnu ymmärtävän omaa parastaan, vai onko se niin mukava olla Tinderissä varattujen miesten kierrätettävänä? Pääasia, että saa huomiota?
Ai että naisille valtaa kokea aivan oma Tinder-kokemus. No sitähän ne tosiaan vielä tartteekin.
Erikoinen juttu. Kun naisethan tekevät sitä valintaa ENNEN kuin mennään viestittelyyn. Miehet käsittääkseni on niitä, jotka pyyhkivät kaikki oikealle ja vasta mahdollisen mätsin jälkeen katsovat tarkemmin. Siksi mä en laita ikinä ekaa viestiä miehelle. Annan sen halutessaan poistaa mut mätseistä. Just toisinpäinhän tuon pitäisi mennä.