Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten haluaisitte naiset, että mies avaa keskustelun?

26.09.2018 |

Esim. Tinderissä tai muissa nettideittisivustoilla. Olen kokeillut kaikenlaista, mutta yleensä tuloksena on ettei vastata. Itsellä ainakin ideat jo loppu, hanlala muutenkin keksiä jotain järkevää sanottavaa kun naisilla ei lue yleensä profiilissa mitään.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Faktahan on se, että kun on riittävän mielenkiintoinen tyyppi, ei sillä ole mitään väliä, miten se sen keskustelun avaa.

Joo, paitsi että väärällä avauksella saa mielenkiinnon laskemaan kuin lehmän häntä :D

Nämä ovat tietysti aina henkilökohtaisia juttuja, mutta itse arvostan sellaisia ihmisiä, kenellä on selkeästi asiat pulkassa ja hommat hanskassa, eikä selvästi yritä tai tavoittele mitään. Ei kiinnosta olla kenenkään väline mihinkään. Joten jotain kevyttä ja rentoa kommenttia kuvasta tai tekstistä, kasuaali mitäkuuluu myös. Eli huomioi naisen ja sitten antaa naiselle tilaa reagoida tavallaan, sekä antaa huomiota takaisin. Päsmäröinti, ohjailu, huomion jatkuva ohjaaminen itseen tai vaihtoehtoisesti pelkästään toiseen, negatiivisuus, aggressiivisuus ja muut vastaavat karkottavat. Huomaavaisuus, ystävällisyys, vuorovaikutteinen kommunikointi ja itsevarmuus sytyttävät. Mielestäni itsevarmuutta on myös antaa tilaa, eikä se klassinen "man-handling" eli dominointi.

Vierailija
42/50 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ÄLÄ aloita keskustelua:

1. lähettämällä dickipicin

2. sanomalla, että sun huulet näyttäis hyvältä mun (sensuroitu) ympärillä

3. kehumalla persettä

4. lähettämällä saman viestin copy paste kaikille naisille

Tässä ketjussa on jo tullut hyviä vinkkejä. Viestin olisi hyvä olla semmoinen, että näkee, että olet lukenut toisen profiilin jos sellainen on, etkä vain massapostita kaikille viestiäsi. Jos teillä on jotain yhteisiä harrastuksia, niin niihin kannattaa viitata. Jos ei, niin kerro vähän itsestäsi! Ei välttämättä että autoni on se, ammattini on tämä, vaan kerro esim. jos on lemmikkejä, mistä musiikista tykkäät,  mitä teet vapaa-aikanasi. Tai kerro, mitä puuhailet juuri nyt ja kysy, mitä nainen on tekemässä. Tai kysy, mikä on hänen mielestään paras kirja tai biisi ikinä.

Tietysti jos nainen ilmaisee profiilissaan, että hakee panoseuraa niin kuulemma "läheks panee" -viestikin saattaa toimia. Jos etsii parisuhdetta, niin ei välttis kannata laittaa tuota. N

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaisi nähdä jokin aloitusviesti, jonka olette oikeasti laittaneet naiselle. Esim. M35? Tietysti vaikea kommentoida näkemättä kummankaan profiilia, mutta voisin naisena jotain siitä sanoa.

Niin ja siis paras olisi jos viestisi ilmaisisi tai kertoisi jotain siitä, kuka ja millainen olet. Että älä ainakaan yritän esittää jotain ihan muuta.

Erityisen julmaa on, jos hakee pelkkää panoa, mutta teeskentelee, että nainen ja parisuhde oikeasti kiinnostaa.

Vierailija
44/50 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Mitä teidänlaisenne nainen tekee tällaisessa paikassa?”

Vierailija
45/50 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ei todellakaan mitään moi tai moi mitä kuuluu. En jaksa edes vastata tollasille jos mielikuvitus on tota luokkaa, hoh hoijaa. Ja noin toimii vähintään puolet miehistä. Parasta on kun mies kehuu ulkonäköä tai kommentoi jotain profiilitekstissäni.

Sitten taas joku toinen nainen on sitä mieltä, että on tosi pinnallista kommentoida ulkonäköä ja on kyllästynyt siihen. Eli ei ole mitään yleispätevää sääntöä, täytyy vain yrittää tuurilla jotakin ja aika paljon ratkaisee naisen asennoituminen. Eli osaako kohdata ihmisen tulemalla vastaan ja olemalla avoin, vai istuuko prinsessatuolissaan ja arvostelee jos ei ollut juuri sellainen aloitus kuin oli kuvitellut.

46/50 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oli monta hyviä neuvoja sisältävää viestiä. Sinänsä mitään varsinaisesti uutta itselle ei tullut, mutta jollekin muulle varmasti. Johtopäätöksenä sanoisin ettei mun viesteissä mitään vikaa ole ollut sinänsä.

Vierailija
47/50 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikeastaan halunnut että kukaan mies avaisi keskustelua. Niitä avauksia tuli kyllä lähes tyhjäänkin profiiliin jatkuvasti mutta en vastannut yhteenkään. Halusin itse vain laittaa viestin sille yhdelle ainoalle mielenkiintoiselle jonka koko sivustolta löysin. Laitoinkin ja nykyään olemme naimisissa.

Eli miehet odottelee vain? Saapi odotella aika kauan jos on tavis.

Vierailija
48/50 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorempana sellainen jänskämies ja nykyään tavis. Naisia kymmenesosa entisestä, vaikka samassa painossakin olen pysynyt. On päivänselvä asia että naisille ei ainakaan netissä tavallinen mies kelpaa.

Vierailija
49/50 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halua, että mies kysyy suoraan haluaako nussia minua.

Vierailija
50/50 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin että mies on lukenut profiilini ja on kiinnostunut minusta ihmisenä. Jos profiilissani lukee että pidän Scorsesen leffoista, voisi kysyä mitä mieltä olen leffasta x. Tai jos kerron pitäväni taiteesta, voisi kysyä olenko jo nähnyt sen ja sen näyttelyn. Ei se niin vaikeaa ole. 

En halua että ulkonäköäni kommentoidaan, sen näkee kuvista ja se joko miellyttää tai ei. Jos ei niin oletan ettei tule myöskään yhteydenottoa. Jos yhteydenotto tulee niin oletan ettei ulkonäköni ole vastenmielinen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi