Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elääkö miehillä oikeasti harhakäsitys että nainen ei kaipaa seksuaalista vaihtelua ja haaveile muista miehistä?

Vierailija
26.09.2018 |

Olen törmännyt tähän harhakäsitykseen yllättävän usein, mistä se oikein on peräisin?
Esimerkkinä olen itse tänään haaveillut seksistä jo kolmen eri miehen kanssa, ja pitäisin henkilökohtaisesti epänormaalimpana sitä jos kiihottuisin vain yhdestä miehestä.
Aina puhutaan vain siitä kuinka mies tarvitsee seksuaalista vaihtelua vaikka tutkimusten mukaan juuri nainen on se joka alkaa kärsiä parisuhteessa vaihtelun puutteesta miestä ennen.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen törmännyt tähän harhakäsitykseen yllättävän usein, mistä se oikein on peräisin?

Esimerkkinä olen itse tänään haaveillut seksistä jo kolmen eri miehen kanssa, ja pitäisin henkilökohtaisesti epänormaalimpana sitä jos kiihottuisin vain yhdestä miehestä.

Aina puhutaan vain siitä kuinka mies tarvitsee seksuaalista vaihtelua vaikka tutkimusten mukaan juuri nainen on se joka alkaa kärsiä parisuhteessa vaihtelun puutteesta miestä ennen.

Mistä oma harhakäsityksesi on peräisin? Juuri tuon takia aina on vähän yritetty naisten seksuaalisuuteen saada jotain rotia, koska se muuten olisi niin leväperäistä. Miehet keskimäärin haluaa olla tietoisia isyydestään esim. Eli kyllä tämä on tiedetty läpi koko historian.

Eivätkö miehet siis koskaan haaveile muista naisista kuin puolisostaan tai kaipaa vaihtelua makuuhuoneessa?

Mistä näin päättelit?

Vierailija
22/44 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos nyt rehellisiä ollaan ehkäpä ajattelen muita miehiä joskus masturboidessani, mutta en kyllä haaveile heitä oikeasti seksiin tai suhteeseen kanssani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen fantasioinut eräästä tietystä miehestä jo vuosia. Puolisolleni en ole tietenkään kertonut mitään, mutta onhan se mukavaa ajatella että siinä olisikin fantasioiden kohde panemassa eikä oma mies. Mitä mies ei tiedä, se ei voi loukata.

Vierailija
24/44 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet yksinkertainen

Vierailija
25/44 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen fantasioinut eräästä tietystä miehestä jo vuosia. Puolisolleni en ole tietenkään kertonut mitään, mutta onhan se mukavaa ajatella että siinä olisikin fantasioiden kohde panemassa eikä oma mies. Mitä mies ei tiedä, se ei voi loukata.

Niinpä, ei se mitä toinen tiedä voi loukata.

En halua miestäni enää nykyään mutta juuri silmät sulkemalla ja fantasioimalla saan seksistä hänen kanssaan paljonkin irti.

Vierailija
26/44 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun puolisollani ole moisia harhakuvitelmia. Eikä mitään harmia, fantasioideni miehet ovat fiktiivisiä henkilöitä.

Vierailija
27/44 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet yksinkertainen

No mikä tuli, Pekka?

Vierailija
28/44 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt samaa, on aina hassua kun joku katkeralta kuulostava mies (tai miestä esittävä) yrittää trollata tyyliin "eipä tiedä vaimoni, että haaveilen muista naisista." Vaikea kuvitella että sellainen oikeasti loukkaisi ketään, ihan normaalia sukupuolesta riippumatta.

Mut eipä sen tyyppisiltä trolleilta mitään kovin fiksua odottaisikaan.

Vierailija
29/44 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kaipaisikin niin se ei oikeuta pettämään. Koskee koko sukupuolien kirjoa.

Vierailija
30/44 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelen lähes aina hässiväni muiden miesten kanssa. En ikinä kertoisi miehelle tästä.

Vierailija
31/44 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka kaipaisikin niin se ei oikeuta pettämään. Koskee koko sukupuolien kirjoa.

Silti miehet huoripukkeilee jatkuvasti, ja kun nainen hairahtuu hän on tiedät mikä.

Vierailija
32/44 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, ei se mitä toinen tiedä voi loukata.

En halua miestäni enää nykyään mutta juuri silmät sulkemalla ja fantasioimalla saan seksistä hänen kanssaan paljonkin irti.

Näinhän se onneksi on. Voi toteuttaa omaa seksuaalisuuttaan vapaasti ja kotonakin kaikki on hyvin kun vain salaa Asian.

Vierailija
33/44 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silti miehet huoripukkeilee jatkuvasti, ja kun nainen hairahtuu hän on tiedät mikä.

En voi puhua toisten suulla mutta minulle pettäjä on pettäjä oli se mies nainen tai siltä väliltä.

Vierailija
34/44 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei elä. Minulla elää (ajoittain kieltämättä hyvin heikkona) se harhaluulo että maailmassa saattaisi olla edes yksi nainen jonka mielestä minä olisin haluttava.

Vierailija
35/44 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän sitä parikymmentä vuotta jaksaa samaa miestä mutta sitten alkaa jo muita haluamaan. Vaihtelu virkistää.

Ja pienen piristyksen jälkeen oma kulta on sitten loppuelämän se tärkein ja rakkain ❣️

Vierailija
36/44 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut ihastunut muihin, mutten pettänyt. Olisin ollut täysin tyytyväinen seksiin yhden miehen kanssa lopun ikääni. Fantasiat on asia erikseen. En todellisuudessa koskaan ole "kaivannut vaihtelua" siinä mielessä, että pitäisi olla eri miehiä. Yksi hyvä olisi riittänyt. Se olisi minusta upeinta.

Vierailija
37/44 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tyytyä vain fantasioimaan? Real deal on parempi ja sama periaate mitä toinen ei tiedä jne...

Vierailija
38/44 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvittelen lähes aina hässiväni muiden miesten kanssa. En ikinä kertoisi miehelle tästä.

Näin niillä, jotka joutuvat tyytymään? Itselläni ei ole koskaan ollut seksifantasioita toisesta naisesta.

Vierailija
39/44 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin niillä, jotka joutuvat tyytymään? Itselläni ei ole koskaan ollut seksifantasioita toisesta naisesta.

No nyt tuli kyllä jo vuosisadan vale, että et koskaan ole unelmoinut jostain muusta naisesta... :D

Vierailija
40/44 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika yllättynyt näistä ylä- ja alapeukuista tässä keskustelussa.

Itse olen ajatellut, että on toisen hyväksikäyttämistä jos kuvittelee siihen jonkun muun. Kieltäytyisin ehdottomasti seksistä ellen voisi olla läsnä sen ihmisen kanssa joka siinä lähellä on. Sehän on muutoin vain masturboimista toisen vartalolla, eikä rakastelua?