Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elääkö miehillä oikeasti harhakäsitys että nainen ei kaipaa seksuaalista vaihtelua ja haaveile muista miehistä?

Vierailija
26.09.2018 |

Olen törmännyt tähän harhakäsitykseen yllättävän usein, mistä se oikein on peräisin?
Esimerkkinä olen itse tänään haaveillut seksistä jo kolmen eri miehen kanssa, ja pitäisin henkilökohtaisesti epänormaalimpana sitä jos kiihottuisin vain yhdestä miehestä.
Aina puhutaan vain siitä kuinka mies tarvitsee seksuaalista vaihtelua vaikka tutkimusten mukaan juuri nainen on se joka alkaa kärsiä parisuhteessa vaihtelun puutteesta miestä ennen.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse varmaan yksiavioisuuden multihuipentuma kun en pysty haaveilemaan seksistä muiden kuin mieheni kanssa. En tiedä miksi, ei vain käy mielessä, voin tietenkin pitää muita miehiä myös komeina ja seksikkäinä. Olimme nuorena erossa muutaman kuukauden, silloinkin ajattelin seksiä vain mieheni kanssa. Ehkä pitäisi yrittää vähän virkistää fantasiaelämää, toisaalta fantasiani ovat monipuolisia ja seksi on hyvää. Ja olen siis ennen miestäni kokeillut ihan tarpeeksi monta läpi.

Vierailija
42/44 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aika yllättynyt näistä ylä- ja alapeukuista tässä keskustelussa.

Itse olen ajatellut, että on toisen hyväksikäyttämistä jos kuvittelee siihen jonkun muun. Kieltäytyisin ehdottomasti seksistä ellen voisi olla läsnä sen ihmisen kanssa joka siinä lähellä on. Sehän on muutoin vain masturboimista toisen vartalolla, eikä rakastelua?

Ei ap kai kysynyt yhdynnästä vaan yleensä?

Minulla ainakin on masturbointifabtasioita, mutta useimmiten kasvottomia hahmoja eikä keitään todellisia miehiä. Okei paitsi aina senhetkinen ihastukseni.

No, kyllä joskus senaikaisen puolisoni kanssakin kuvittelin siihen jonkun toisen.

Seksiä oli äärettömän vähän ja se oli huonoa.

Nykyisen rakkaani kanssa olen koko ajan läsnä, hänen kanssaan, enkä mistään hinnasta haluaisi siihen ketään muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mies ainakin tietää, että välillä haaveilen muista. Sitä vaan lähinnä naurattaa. Kesällä naapurin 25-vuotias mies patsasteli ilman paitaa pihalla. Ne vatsalihakset ❤️

Mies otti sit mut vähän ku rankkuna siitä, että olin kiihottunut niin kovasti naapurista.

Vierailija
44/44 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen fantasioinut eräästä tietystä miehestä jo vuosia. Puolisolleni en ole tietenkään kertonut mitään, mutta onhan se mukavaa ajatella että siinä olisikin fantasioiden kohde panemassa eikä oma mies. Mitä mies ei tiedä, se ei voi loukata.

Niinpä, ei se mitä toinen tiedä voi loukata.

En halua miestäni enää nykyään mutta juuri silmät sulkemalla ja fantasioimalla saan seksistä hänen kanssaan paljonkin irti.

En ymmärrä alkuunkaan miksi sitten roikutaan suhteessa ihmisen kanssa jota ei edes halua.