Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisella aikuisella ei ole pankkitunnuksia?

Vierailija
26.09.2018 |

Miten nykypäivänä aikuinen ylipäätään pärjää ilman pankkitunnuksia?

Kommentit (167)

Vierailija
161/167 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun ulkomailla, ja täällä ei tarvita mitään pankkitunnuksia kun tilaa nettikaupoista. Miksi tilaamiseen pitää pankkitunnukset olla?

Tuplavarmenne.

Vierailija
162/167 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asun ulkomailla, ja täällä ei tarvita mitään pankkitunnuksia kun tilaa nettikaupoista. Miksi tilaamiseen pitää pankkitunnukset olla?

Tuplavarmenne.

Niin, se on kivaa, kun joku tilaa kiusallaan sun nimissä tavaraa, kuten joillekin on käynyt. Onneksi nykyään ei ole monessa paikassa mahdollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/167 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä asiaa teillä on aina sinne Kelaan. En minä ole koskaan käynyt Kelassa. Mitä te itse teette niillä sairauskertomuksilla, eihän ne ole potilaalle alunperin tarkoitettu.

Vierailija
164/167 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä moni kehuu ettei tarvitse tunnuksia mihinkään kun joku toinen hoitaa laskut tai ei ole reseptilääkkeitä. Ettekö te koskaan tilaa mitään netistä? Matkoja, lippuja tapahtumiin, ostoksia jne? Itse käytän nettitunnuksia kaikkein eniten juuri niihin.

En tilaa netistä mitään.Käyn kaupassa ostoksilla.Tapahtumiin,konsertteihin, teatteriin ym saa lippuja myös ovelta.

Vierailija
165/167 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä asiaa teillä on aina sinne Kelaan. En minä ole koskaan käynyt Kelassa. Mitä te itse teette niillä sairauskertomuksilla, eihän ne ole potilaalle alunperin tarkoitettu.

Mielenkiintoinen keskustelu! Huomaa, miten eri maailmoissa eletään. Itsekään en ole koskaan käynyt Kelassa. Miksi siellä pitäisi käydä?

Vierailija
166/167 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä moni kehuu ettei tarvitse tunnuksia mihinkään kun joku toinen hoitaa laskut tai ei ole reseptilääkkeitä. Ettekö te koskaan tilaa mitään netistä? Matkoja, lippuja tapahtumiin, ostoksia jne? Itse käytän nettitunnuksia kaikkein eniten juuri niihin.

En tilaa netistä mitään.Käyn kaupassa ostoksilla.Tapahtumiin,konsertteihin, teatteriin ym saa lippuja myös ovelta.

Jos ottaa lipun ovelta se maksaa usein enemmän kuin etukäteen netistä ostettu.

Vierailija
167/167 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka kuukausi teen työttömyyskorvaushakemuksen ja toimeentulotukihakemuksen ja lähetän tiliotteet Kelaan, pankkitunnukset aika olennaiset. Ja ennen kuin joku käskee menemään töihin todettakoon, että käyn palkattomissa töissä koko ajan. Ei nyt vaikka työssäkäyvät tai eläkeläiset ikinä käykään Kelan sivuilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä