Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, joilla ei ole yleensä ikinä paha olla tai paha mieli, ellei sitten joku toinen pilaa sitä?

Vierailija
26.09.2018 |

Mutta että ette itselseen märise ja valita asioistanne elämässä, joihin vain itse vaikutatte?

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on silleen, että ainoastaan toiset pilaavat minun oloni ja mieleni. Ei se, mitä itse teen, juuri koskaan pahoita omaa mieltäni. Koska jos teen jotain tyhmää, voin aina korjata asian.

Ap

Vierailija
2/61 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mieleni siis pahoittuu, se on aina jonkun muun syy.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivikissa vauhdissa taas heti aamusta. Etkö tosiaan tunne pahaa oloa siitä, miten pilaat lastesi elämän? Ihanko oikeasti luulet korjanneesi heille tekemäsi pahat teot?

Vierailija
4/61 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tapa tuo märisemättä oleminen. Muutaman hetken voi antaa itsensä vaikka potkia seinää, mutta omista ajatuksista ja fiiliksistä kannattaa ottaa kiinni ja katsella, mitä ne ovat. Elämä voi olla paljon rauhallisempaa kun ei lähde jokaisen oman ajatuksen ja fiiliksen riepoteltavaksi. Silloin välttyy helpommin alaspäin vetäviltä tunnetiloilta, eikä muiden olemiset ja tekemiset pilaa päivää. Tulee ennemminkin juuri se tila että keksii ratkaisuja. Aika työlästähän tuo on, mutta joku viisas on sanonut että "en osaa mutta opettelen".

Vierailija
5/61 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivikissa vauhdissa taas heti aamusta. Etkö tosiaan tunne pahaa oloa siitä, miten pilaat lastesi elämän? Ihanko oikeasti luulet korjanneesi heille tekemäsi pahat teot?

Se, että synnytin heidät, pilaa heidän elämänsä, ei mikään muu sen jälkeen, mitä olen tehnyt. Ei sitä kannata surra, sille ei enää mitään mahda, kuten varmaaan itsekin ymmärrät. Eli ei pilaa mieltäni se.

Ap

Vierailija
6/61 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja luuletko kenenkään minun mieleni pahoittaneen korjanneen sitä minulle?

Ap

Vierailija
7/61 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse voi valita antaako jonkun pilata päivänsä. Ei todellakaan ole muiden syy :)

Vierailija
8/61 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalle kirjoittamiesi viestien mukaan mielesi pahoittuu niin yliherkästi (ja myös asioista, joista ei ole normaalia pahoittaa mieltään), että sinulle paras ratkaisu olisi muuttaa johonkin erämökkiin ilman mitään sosiaalista kontaktia. Tosin saat varmasti mielesi pahoitettua myös ihan oman peilikuvasi kanssakin.

Vierailija
9/61 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse voi valita antaako jonkun pilata päivänsä. Ei todellakaan ole muiden syy :)

Kyllä on se jos joku pahoittaa toisen mielen sen mielen pahoittajan syy.

Ap

Vierailija
10/61 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että synnytin heidät, pilaa heidän elämänsä, ei mikään muu sen jälkeen, mitä olen tehnyt. Ei sitä kannata surra, sille ei enää mitään mahda, kuten varmaaan itsekin ymmärrät. Eli ei pilaa mieltäni se.

Ap

Se on totta, että he tulevat tarvitsemaan terapiapalveluja, koska olet on sairas ja se periytyy. Mutta olisit voinut lähteä hetikin pois lasten luota, ettet olisi enempää myrkyttänyt heidän mieliään.

Vierailija
11/61 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstalle kirjoittamiesi viestien mukaan mielesi pahoittuu niin yliherkästi (ja myös asioista, joista ei ole normaalia pahoittaa mieltään), että sinulle paras ratkaisu olisi muuttaa johonkin erämökkiin ilman mitään sosiaalista kontaktia. Tosin saat varmasti mielesi pahoitettua myös ihan oman peilikuvasi kanssakin.

Mieleni pahoittuu vain aiheesta.

Ap

Vierailija
12/61 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Se on totta, että he tulevat tarvitsemaan terapiapalveluja, koska olet on sairas ja se periytyy. Mutta olisit voinut lähteä hetikin pois lasten luota, ettet olisi enempää myrkyttänyt heidän mieliään.

En olisi heti voinut, koska he itse alkoivat pahoittaa minun mieltäni vasta isompina. Siis sillä, ettei mies kasvattanut heitä.

Ap

Vierailija
13/61 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole paha olla juuri koskaan, jos nyt kroonista sydänsurua ei lasketa. Elän silleen, ettei muilla ole syytä pahoittaa mieltäni. Käyttäydyn toisia ihmisiä kohtaan siten kuin toivon heidänkin käyttäytyvän mua kohtaan. Se toimii aika hyvin. :)

Vierailija
14/61 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieleni pahoittuu vain aiheesta.

Ap

Ja lehmät lentää.

Vierailija
15/61 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli et itse koskaan tunne pahaa mieltä, jos olet loukannut toisia?

Vierailija
16/61 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Näin on kaikilla narsisteilla

Vierailija
17/61 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, jos syy heidän loukkaamiseensa on se, että he pahoittavat mieleni, eivätkä kunnioita sitä.

Ap

Vierailija
18/61 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei vaan minä en pahoita mieltäni jos siihen ei ole mitään syytä. Jonka olisin päässäni keksinyt.

Ap

Vierailija
19/61 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En, jos syy heidän loukkaamiseensa on se, että he pahoittavat mieleni, eivätkä kunnioita sitä.

Ap

Koska et pysty asettumaan kenenkään toisen asemaan. Sinulta puuttuu empatian kyky etkä pysty reflektoida omia tekojasi

Vierailija
20/61 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei vaan minä en pahoita mieltäni jos siihen ei ole mitään syytä. Jonka olisin päässäni keksinyt.

Ap

Juuri näin. Ihan kaikilla narsisteilla. Aina syyllinen on joku toinen. Minussa ei ole mitään vikaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän