Love island Suomi -keskusteluketju
Alkaa nyt subilla! Joko on sovellus ladattu?
Kommentit (23806)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon sata varma, että Veera ja Janne on ykkönen. Pauliina ja Ville kakkonen. Niin noita on äönestetty koko kauden ja nuotiopaikallakin se on mennyt noin. Mihinkä se ois tuosta muuttunut?
Se muuttui silloin kun Ankusta ja patusta tuli yleisön uudet suosikit.
Höpsistä. Ankua ja Patia ei oo äänestetty suosikiksi koskaan.
Veera ja Janne sekä Ville ja Pauliina ovat olleet aina ne jotka saa valita parinkin ensin, koska ovatvyleisönsuosiossa ja saaneet eniten ääniä.
Tykkään Aurasta, mutten näe Jeffreyllä ja Auralla yhteistä tulevaisuutta.Ennoo vielä varma ketä äänestän. Ehkä tämän viikon jälkeen oon viisaampi.
Jos äänestäs Mikaa ja Tanjaa tai sitten Ankkua ja Patrickia. Veeran homma muuttui esittämiseksi ja Pauliinasta kuoriutu kärtty prinsessa, joten noita en äänestä.
Sami palaa huomenna takaisin Villaan ja voittaa ilman paria 25 000 euroo.
1) Veera ja Janne
2) Pauliina ja Ville
3) Anku ja Patu
4) Aura ja Jeffrey
5) Tanja ja Mika
Niin hauska toi niitten tanssiesitys, oon kattonu monta kertaa 😄
Kaikki tuttuni ovat sitä mieltä että Veera ja Janne voittavat. Tutuissani on Aura ja Jeffrey sekä Anku ja Patrick faneja sekä yks Veera fani. Jokainen veikkas Veeran ja Jannen voittavan. Mää taas en usko, että Veeralla ja Jannella tuo kestää kauaa, mutta heidän voittonsa on todennäköisin.
Ihan mahtava tuo video. Hauskasti oli matkittu alkuperäistä, sopivassa määrin. Veera taas elementissään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon sata varma, että Veera ja Janne on ykkönen. Pauliina ja Ville kakkonen. Niin noita on äönestetty koko kauden ja nuotiopaikallakin se on mennyt noin. Mihinkä se ois tuosta muuttunut?
Veera ja Janne sekä Ville ja Pauliina ovat olleet aina ne jotka saa valita parinkin ensin, koska ovatvyleisönsuosiossa ja saaneet eniten ääniä.
Apissa oli ainakin äänestys hiljattain villan suloisimmasta miehestä ja naisesta. Anku ja Patrick voitti ylivoimaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Veera ja Janne fanit. Veera ja Janne varmasti voittaa. Älkää olko huolissanne. Oikeesti, niillä on vahva kannatus takanaan. Veera on koko kauden ollut yleisön suosikki. Ei kannata hermostua.
Mistä sinä tiedät kuka on ollut koko kauden yleisön suosikki? Tämä palsta tai edes fb ei sitä kerro. Veera oli yleisön suosikki naisista, mutta Patrick miehistä. Siihen vedoten myös Patrick ja Anku varmasti voittaa. Ei kannata hermostua.
Vierailija kirjoitti:
Hölmö, ei niitä pareja luetella paremmuusjärjestyksessä. Opettele ymmärtämään kuulemaasi, niin vältyt noloilta tilanteilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpsistä että olet hölmö, mut ymmärtäähän sen kun oma suosikki ei ookkaan niin ilmiselvästi voittamassa kuin oletat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veera ja Janne sekä Ville ja Pauliina ovat olleet aina ne jotka saa valita parinkin ensin, koska ovatvyleisönsuosiossa ja saaneet eniten ääniä.Apissa oli ainakin äänestys hiljattain villan suloisimmasta miehestä ja naisesta. Anku ja Patrick voitti ylivoimaisesti.
Mä ajattelen, että todennäköisesti Veera ja Janne tai Anku ja Patu voittaa. Veera oli yleisön suosikki nainen ja Patu mies, silloin kun pudotuksessa äänestettiin ihmistä. Kummallakin parilla on paljon kannattajia. Anku ja Patu on voittanut useita kyselyitä mm, treffit ja sviittin. Anku ja Sami olivat, myös yleisön suosikkipari. Veera on ollut kokokaudesta paljon esillä ja monet saattaa äänestää näitä sen takia, että ilman Veeraa kausi olisi ollut tylsä. Veera ja Janne ovat olleet pidempään pari ja ovathan he söpöjä.
Toivoisin Ankun ja Patrcikin voittavan, mutta uskon, että Veera ja Janne voittaa. Uskon kuitenki, että tämä viimeinen viikko on vielä aika ratkaiseva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hölmö, ei niitä pareja luetella paremmuusjärjestyksessä. Opettele ymmärtämään kuulemaasi, niin vältyt noloilta tilanteilta.
Ei ole ollut tapana nolostua. Noi 2 viimeistä paria tippuu tällä viikolla. 3 on finaalissa ja Veera ja Janne voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos äänestäs Mikaa ja Tanjaa tai sitten Ankkua ja Patrickia. Veeran homma muuttui esittämiseksi ja Pauliinasta kuoriutu kärtty prinsessa, joten noita en äänestä.
Veera esitys ja Pauliinan murjottava prinsessa-tyyli on ollut kyllä päällä ihan ensihetkestä alkaen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ollut tapana nolostua. Noi 2 viimeistä paria tippuu tällä viikolla. 3 on finaalissa ja Veera ja Janne voittaa.
spämmää nyt vielä vähän.
Muutamat mammat jaksavat kinata, mäkättää ja murjottaa, mutta onneksi edes saarelaisilla on hauskaa! Mainio video.
Tää keskustelu on ihan ihmeellinen muihin tv-keskusteluihin verrattuna, ihme sekoilua ja huutelua (ja riitelyä) sivutolkulla, vaikea seurata. Ilmeisesti paljon teinejä paikalla...
(tähänkin varmaan tulee kommentti "X on paras haista v senki l*ski mummo" :D)
Itse en rehellisesti sanottuna näe yhteisen tulevaisuuden mahdollisuuksia muilla kuin Ankulla ja Patrickilla ja heilläkin vain jonkin verran.
Tottakai esim. tuo Jannen ja Peppu-Veeran lomaromanssi näyttää varmasti monesta katsojasta kauhean söpöltä, mutta taitavat olla tammikuuhun mennessä pelkkiä ystäviä. Janne ei suoraan sanottuna vaikuta edes parisuhdeihmiseltä, vaan enemmänkin huolettomalta ja vapaalta parikymppiseltä kollilta joka syvällä sisimmässään vain haluaisi pitää hauskaa ilman suurempia sitoutumisia. Jätkän katseesta paistaa joka kerta Veeran seurassa jotenkin sellainen turhautunut ja "Olisimpa Villen kanssa dokaamassa"-viba. Veeralla varmasti jonkin verran tunteita Jannea kohtaan, mutta kaikki nuo ällösöpöilyt rakkaudentunnustuksineen särähtävät todella pahasti korvaan ja silmään ja tuntuvat lähinnä joltain ylisuoritetulta roolilta.
Ville ja Pauliina varmaan styylaavat matalalla profiililla pari kolme kuukautta ohjelman jälkeen ja jatkavat sitten omia polkujaan.
Mulla ei oo enää ees suosikkiparia. A&A oli mun lemppari, sekä tykkäsin Ankusta ja Patista mut en enää. Ajattelin äänestää Jeffreytä ja Auraa jatkossa, nää on kyllä suloinen nuori pari