Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Vierailija kirjoitti:
Tai oikeastaan tuolla ei ole yhtään vanhaa paria. Vasta ohjelman jälkeen keistä tulee oikea pari ja keiden suhde kestää. Minusta Veeran meininki on ollut eniten sitä teinimäistä. Tunnusti rakkautensa jo kauan sitten.
Siks mä sanoinkin että "kuin vanhoja pareja"; tiedän kyllä että kaikki parit on oikeasti aika tuoreita. Rakkauden tunnustaminen lyhyen ihastuksen jälkeen on ehkä vähän erikoista ja teiniäkin, mutta mielestäni sopii Veeran muuhunkin toimintaan. Oikeastaan jopa ihailen tollasta:)
No onhan se teatteri välillä ihan viihdyttävää, mut jos ja kun se kestää viikkoja niin aika puuduttavaa. Veerasta ja Jannestakin ois kiva saada irti edes jotain aitoa, mut ei oo vielä näkynyt.
Vierailija kirjoitti:
Silläkin uhalla että saan vihat päälleni sanon: mielestäni Anku ja Pati ei oo paras pari. Tällä hetkellä ovat ehkä eniten superihastuneita ja kiinni vain toisissaan, kuten teini-ikäinen, vasta ihastunut pariskunta. Mutta eihän tollanen vaihe kauan kestä ja on vähän vaikea nähdä, millaista heidän yhteiselonsa tulisi olemaan tuon liimautumis-ihastuksen haihduttua. Onko niillä paljonkin yhteistä? Mielestäni Veera ja Janne sekä Ville ja Pauliina ovat vähän kuin "oikeita", vanhoja pareja. Ja keskenään kuin kaveripariskunnat. Ne ovat välillä yhdessä, välillä erillään, ja tekevät kaikkea muidenkin kuin oman parin kanssa. (Enkä nyt tarkoita suihkussa suutelemista!) Jos se on merkki haaleista tunteista, olkoon sitten niin. (Itse en niin ajattele.)
Teini-ikäinen vasta ihastunut pariskunta? Jaa, oman mieheni kanssa oltiin ihan samanlaisia. Ensimmäiset kuukaudet oltiin kiinni toisissamme, työpaikan ruokatauollakin nähtiin ja käytiin panemassa jossain metsikössä :D. Yöt meni valvoessa ja työpäivät oli ihan yhtä tuskaa, kun mietti vain toista. Taidettiin tavattaessa olla aika saman ikäisiä, mitä Patrick ja Anku. Nykyään ollaan vakaasti ja onnellisesti naimisissa. En tiedä minkälainen fossiili tai estynyt konservatiivi pitää olla, että pystyisi alkuhuuman takia sanomaan, ettei suhde muka kestäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkäs ikäisiä te katselijat olette? Itse 43, suosikkiparini on Panku.
Mä olen 42 ja Patrick ja Anku on munkin suosikkipari. <3
Keski-ikäiset dikkaa...yöksistä
Jaa, ensin haukuttiin että vain teinit tykkää Patrickista ja Ankusta ja nyt kun on ilmennytkin toisin, niin siitäkin pitää vääntää väkisin negatiivista :D?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silläkin uhalla että saan vihat päälleni sanon: mielestäni Anku ja Pati ei oo paras pari. Tällä hetkellä ovat ehkä eniten superihastuneita ja kiinni vain toisissaan, kuten teini-ikäinen, vasta ihastunut pariskunta. Mutta eihän tollanen vaihe kauan kestä ja on vähän vaikea nähdä, millaista heidän yhteiselonsa tulisi olemaan tuon liimautumis-ihastuksen haihduttua. Onko niillä paljonkin yhteistä? Mielestäni Veera ja Janne sekä Ville ja Pauliina ovat vähän kuin "oikeita", vanhoja pareja. Ja keskenään kuin kaveripariskunnat. Ne ovat välillä yhdessä, välillä erillään, ja tekevät kaikkea muidenkin kuin oman parin kanssa. (Enkä nyt tarkoita suihkussa suutelemista!) Jos se on merkki haaleista tunteista, olkoon sitten niin. (Itse en niin ajattele.)
Teini-ikäinen vasta ihastunut pariskunta? Jaa, oman mieheni kanssa oltiin ihan samanlaisia. Ensimmäiset kuukaudet oltiin kiinni toisissamme, työpaikan ruokatauollakin nähtiin ja käytiin panemassa jossain metsikössä :D. Yöt meni valvoessa ja työpäivät oli ihan yhtä tuskaa, kun mietti vain toista. Taidettiin tavattaessa olla aika saman ikäisiä, mitä Patrick ja Anku. Nykyään ollaan vakaasti ja onnellisesti naimisissa. En tiedä minkälainen fossiili tai estynyt konservatiivi pitää olla, että pystyisi alkuhuuman takia sanomaan, ettei suhde muka kestäisi.
Älä sinä keski-ikäinen ak ka selitä
Noniin rölli, palaahan takaisin laudalle jonneilemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapasitte Alepan varastolla ja panitte puskassa?
Ihan tilitoimistossa ja mies on insinööri. Eri aloilla ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin edes on keski-ikäinen.
Äänestän sitä ketä ansaitsee eniten voittaa ja se on Ankku ja Päti
Veera ja Janne fanit. Veera ja Janne varmasti voittaa. Älkää olko huolissanne. Oikeesti, niillä on vahva kannatus takanaan. Veera on koko kauden ollut yleisön suosikki. Ei kannata hermostua.
Vierailija kirjoitti:
Äänestän sitä ketä ansaitsee eniten voittaa ja se on Ankku ja Päti
Team keski-ikäiset voittoon vie!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin edes on keski-ikäinen.
Kuka ? jeffreykÖ?
Alexander.
Tämmöstä ohjelmaa katsoo etupäässä nuoret. Vähemmistö on päälle kolmekymppisii.. Siks Veera ja Janne saa eniten ääniä tuolla teinimeiningillään.
Toi Skibidi-challenge on paras tehtävä tähän mennessä. Sairaan hauska toi video. :D
Vierailija kirjoitti:
Tolla Veeralla on varmaan raskas luusto. Paksut käsivarret erottuu. Tuli nyt sanottua tää huomio joka aina tulee hänestä.
Hän on vahvaa, tervettä, suomalaista naissukukuntaa.
Veera ja Janne
Jaahas, kouluaisilla on ilmeisesti läksyt jo tehtynä ja äiti antanut pääsyn kännykälle...
Oon sata varma, että Veera ja Janne on ykkönen. Pauliina ja Ville kakkonen. Niin noita on äönestetty koko kauden ja nuotiopaikallakin se on mennyt noin. Mihinkä se ois tuosta muuttunut?
Toivon että Veera ja Janne voittaa.
Mies30v
Suprise ja Aura ja Jeffrey voittaa
Vierailija kirjoitti:
Oon sata varma, että Veera ja Janne on ykkönen. Pauliina ja Ville kakkonen. Niin noita on äönestetty koko kauden ja nuotiopaikallakin se on mennyt noin. Mihinkä se ois tuosta muuttunut?
Se muuttui silloin kun Ankusta ja patusta tuli yleisön uudet suosikit.
Vierailija kirjoitti:
Toivon että Veera ja Janne voittaa.
Mies30v
Miks?
Veerasta ja Jannesta dikkaa vaan teini-ikäiset..yöksistä