Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Kyl musta vaa vaikutti siltä et Allul on tunteita Alexinaa kohtaan. Eilisessä jaksossakin vielä tuijotteli Atan perään, sekä innostus Senjaa kohtaa loppui. Onneks heillä on nyt aikaa ja molemmat asuu vielä Helsingissä❤ hope so mun lempiparista tulis jotai
Alexinan suu on just ohanan persoonallinen ja sexy hymy, Auralla taas apinan naama.
Söpö tuo video Alexanderin instagram tarinassa 😍
Vierailija kirjoitti:
Kyl musta vaa vaikutti siltä et Allul on tunteita Alexinaa kohtaan. Eilisessä jaksossakin vielä tuijotteli Atan perään, sekä innostus Senjaa kohtaa loppui. Onneks heillä on nyt aikaa ja molemmat asuu vielä Helsingissä❤ hope so mun lempiparista tulis jotai
Alexina ansaitsee parempaa..
Oliko se mysteeri nainen siinä kuvassa Anku eri uimapuku päällä?
Allulla ois pitäny olla rohkeutta ees suudella Alexiinaa tuolla. Ois kyl varmaa lähteny paremmin liikenteeseen toi jos olis tullu jotai toimintaa ees toiselta osapuolelta. Onneks niil on nyt loppuelämä aikaa
Eikö kukaan nää patrikia ihan röllin näkösenä? Hirveen hyvännäkönen tietenkin mutta onhan siinä hirveesti tätä: https://goo.gl/images/T7vyaB
Vierailija kirjoitti:
Liekö senjalla jonkinlainen korvakompleksi, kun peittelee niitä koko ajan ja yölläkin näköjään pitää hiuksia kiinni niin, että korvat on peitossa..?
--Ja päivällä koko ajan asettelee hiuksiaan ikäänkuin varmistaakseen, että korvat(?) ei näy.
Luin Senjan blogia joskus kauan sitten ja silloin sillä oli kompleksi otsastaan tai kulmakarvoistaan, ja sen takia piti aina olla jäätävä sivuotsis. Oliskohan korvien (?) peittely samaa? :D
Senja vaikutti muutenkin niin epävarmalta ja huomionhakuiselta jo blogin aikaan, niinkun nyt love islandilla. Näittekö Senjan ig stoorin kun se kikattaa vieläkin nolosti Alexanderin jutuille? Senja on varmaan nyt onnessaan kun se saa "julkisuutta" ja kehuja. Saispa myös stylistin niin "nude"huulet ja huonokuntoset pidennykset jäis historiaan XD
Senja olis ok, jos pesis karmean meikin pois. Hän olis täydellinen tyyppi siihen 100% hotter -ohjelmaan.
Mua on yllättänyt tässä sarjassa eniten miten nirsoja miehet ovat! Olen luullut, että kaikille miehille kelpaa, jos nainen nätti (ei tarvii olla mikään maailman luokan kaunotar), hoikka/ sporttinen ja mukava sekä vähän edes järkeä päässä... mutta eiiii! Myös miehiä ahdistaa kauniskin nainen, jos kemiat ei kohtaa jostain syystä. Esim case Alexander ja Atta. Samista nyt puhumattakaan.. Tämä tuli minulle yllätyksenä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Alexinasta pakko sanoa, että on kyllä ihan älyttömän kuuma mimmi. Oon heteronainen, mut voisin Xenan takia kyl kokeilla naistakin. :D
Sama! Alexinassa on jotain todella kuumaa ja seksuaalista. Ihan mielelläni olisin voinut olla hänen riepoteltavana tuolla painissa. Myöskin heteronainen.
Kaunis, mutta äärimmäisen raskas kuunneltava.
Vierailija kirjoitti:
Mua on yllättänyt tässä sarjassa eniten miten nirsoja miehet ovat! Olen luullut, että kaikille miehille kelpaa, jos nainen nätti (ei tarvii olla mikään maailman luokan kaunotar), hoikka/ sporttinen ja mukava sekä vähän edes järkeä päässä... mutta eiiii! Myös miehiä ahdistaa kauniskin nainen, jos kemiat ei kohtaa jostain syystä. Esim case Alexander ja Atta. Samista nyt puhumattakaan.. Tämä tuli minulle yllätyksenä!
Ei ole hyvännäköisillä yhtään sen helpompaa.
Jos tästä ohjelmasta tulee toinen kausi niin toivottavasti muuttavat parempaan suuntaan. Leikkaukset ihan perseestä(kirjaimellisesti) , jaksoissa näytetään enimmäkseen nuoleskelua ja naisten perseitä lähikuvissa (hidastetusti myös) , enemmän toivoisi tehtäviä, uusille tulokkaille suoja ensimmäiseen äänestykseen parinsa kanssa yms. Tekee ne ihmiset varmaan muutakin kun makaa ja nuoleskelee. Uskon että juoruavat siellä mutta leikkaaja haluaa vaan perseitä ja nuoleskelua näyttää katsojille. Vaihtoon se työporukka. Voisi ottaa mallia esim love island UK:sta. Näytetään muutakin ja pistetään enemmän draamaa ja pareja koetukselle.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan nää patrikia ihan röllin näkösenä? Hirveen hyvännäkönen tietenkin mutta onhan siinä hirveesti tätä: https://goo.gl/images/T7vyaB
Joo! Mulla tuli just eilen mieleen ku lapset katto vanhoja rölli-jaksoja :D
Ja mää kyllä pidän Patrickia tosi komeana ja seksikkäänä, että tää ei ole mikään haukkuminen, mut jotai samaa niissä on röllin kanssa :D
Jos appiin tulee jossain vaiheessa äänestys kauden kiusallisimmasta hetkestä, annan ääneni Allun ja Senjan kielimoukulle.
Vierailija kirjoitti:
Veera ja Pauliina vaikuttavat läheisimmiltä. Veera napautti kopissa Senjaa televisiosta nähtyjen asioiden puhumisesta ja riidan aiheuttamisesta. Veera myös auttoi Pauliinaa treffien järjestämisessä, Senja ei.
Voi itku. Tietenkään veera ei tykännyt että ulkomaailmasta puhutaan, koska senja ( eikä mika) puhuneet niistä veeralle vaan senja juorusi vain bestis-pauliinalle. Totta v*tussa se veeraa harmittaa koska HÄN haluaa olla yleisön suosikkityttö ja suosikkipari ja nyt jäi kuulematta pelin kannalta hyvää infoa ja/tai se info jakautui epätasa-arvoisesti. Tästä samasta syystä veera ja janne otti kaiken irti tuosta pauliinan "tllätyksestä" ja osallistui siihen just niin paöjon kuin se vaan oli mahdollista. Toki ne olisi mieluusti istuneet vielä siinä samalla sängylläkin villen ja pauliinan kanssa jos vaan olisivat kehdanneet änkeytyä. Nythän pauliina ja ville on saaneet tuolla turhalla draamallaan ylimääräistä ruutuaikaa ja se on veeralta (ja jannelta) pois.
Muutenkin tuo pauliinan spektaakkeli oli niin naurettava läpinäkyvää ettei paremmasta väliä. Jos se ihan aidosti ja oikeasti rakastaisi villeä, niin silloin se ei olisi kohdellut villeä kuten kohteli parinvalinnassa (tai sitä ennen). Eikä sen olisi tarvinnut kertoa sitä niin veeralle kuin katsojillekin ennen villeä vaan olisi kuiskannut sen villelle ihan omassa rauhassa ilman mitään ylimääräistä showta.
Tuo oli pelkkää teatteria alusta loppuun kaikkien osallisten (pauliina, veera, janne) kohdalla, mutta ei se onneksi mennyt hukkaan kun katsojista löytyy näitä joihin uppoaa mikä tahansa p*ska kunhan sen tarjoilee veera.
Alexiina sukkapainitreffeillään oli sitä mieltä, että Ankun ja Patin välillä olisi voimakkain kiintymys. Who knows then...
Alexander näytti siinä ruutupaidassaan jotenkin ihan Bart Simpsonilta kun se oli siinä Atan kanssa röökillä ja selitti kuinka pitää edetä rauhassa senjan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Oliko se mysteeri nainen siinä kuvassa Anku eri uimapuku päällä?
Ei ole Anku mysteerikuvassa, vaikka jotkut niin luulivatkin.
Erilaiset hiukset, erilaiset kynnet, erilainen kroppa, ei ole näkynyt Ankulla tuollaisia bikineitä eikä Anku ole myyjä pohjoisessa. Kuvassa ei myöskään ole Johanna.
Ankusta ja Johannasta on omat kuvat samalla instasivulla.
Niin, nättejä ei saa kiusata, mutta rumia saisi.
Ihmeajattelua taas!