Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskotteko, että Patrick olisi hullaantunut ja ihastunut Ankuun, vaikka tämä olisi hieman vaatimattomamman näköinen?
En. En usko, että Patrick on nytkään ihastunut tai kiinnostunut Ankun luonteesta tai ajatuksista, vaan kyse on pohjimmiltaan himosta.
Patrick on alusta asti jahdannut talon näteimpiä naisia. Kun kaunein ei lämmennyt, siirtyi Ankuun.
Uskon enemmän hänen omia sanojaan joita on tullut ihan ensimmäisestä jaksosta alkaen.
Niin Emmakin usko että hän kiinnostaa eniten, ja kuinkas kävikään?
Antakaa jo sen Emman olla! Kyllä mahtaa itseään vituttaa, kun hänestä tehdään vielä viikkoja jälkikäteen jotain tyhmää lapasta, jota Patrick muka käytti hyväkseen. Aikamoista Emman aliarviointia.
Ööh tyhmä lapanen? Ettet nyt puhuisi jostain toisesta saarella olevasta naisesta? Emma ei ollut tyhmä, vaan osittain vain usko Patin puhuvan totta, mutta osasi kuitenkin epäillä ja aistia että jokin mättää, miksi sitten romahtikin bileissä.
Onko sinusta siis valehtelun kohde tyhmä, eikä se valehtelija? Ikävä tapa ajatella.
Enhän mä sanonut, että Emma on lapanen, vaan että hänestä muodostetaan monissa kommenteissa sellaista kuvaa.
Emma on fiksu ja kaunis. Hän on päässyt talon tapahtumista yli ajat sitten. Miksi jotkut katsovat asiakseen puolustaa naista, joka ei tarvitse puolustamista?
Emma sanoi talosta lähtiessään ettei kadu mitään, oli iloinen. Veeralle vielä sanoi että ompahan ainakin pantu tv:ssä. Emma teki aloitteen sviitissä silloin ja kukapa mies ei ottaisi kun tarjotaan. Patrick oli aamulla ihan rikki siitä koska hän ei olisi sitä vielä halunnut tehdä, tunteet eivät pysy mukana( kertoi tän Auralle, mut myös Emmalle itselleenkin). Emma ihastui Patiin, mut ei sitä koskaan voinu Patille suoraan myöntää. Itki muille, mut kun Pati kysyi miksi itket, Emma ei myöntänyt edes itkeneensä?! Aika hämmentävää käytöstä sekin. Uskon että tykkäsivät toisistaan kyllä ja Pati myönsi että seksuaalista vetovoimaa on, mut muu puuttuu. Emma oli kyllä tietoinen tunteen puuttumisesta ja siitäkin että Pati on kiinnostunut Ankusta ja Anku Patista. Patrick valitsi Emman parikseen vielä tuon sviitti keikan jälkeenkin koska halusi vielä antaa mahdollisuuden heille. Emman lähdössä ollessa halasivat kuitenkin tosi pitkään ja Emma suukotteli Patia.
Vaikka oon kirjoittanut tänne montakin kommenttia niin en oo kenenkään kirjoitusta peukuttanut peukku alaspäin. Koska haluan olla puolueeton kisaajia kohtaan enkä oo kenenkään fani tai kaveri, sukua. Jokaisella katsojalla on oikeus mielipiteisiinsä eikä peukkualas lisää kenenkään kisaajan suosiota tai tuo voittoa. Jos esim on Veera fani ja fani peukuttaa peukku alaspäin heti kirjoituksia joissa Veeraa ei kehuta tai arvostellaan käytöstä niin siitä vaan jos se helpottaa oloa.
Vierailija kirjoitti:
On puhuttu paljon tyttöjen suihku- ja poikien sohvasessiosta, mutta kyllä mun mielestä omituisin kohtaus oli tuo, kun Ville ja Pauliina sekä Janne ja Veera lähtivät kesken bileiden yhtä aikaa panemaan melkein viereisiin sänkyihin.
Outoa oli, mutta olisko ollu helpompi että on enemmän "rikoskumppaneita"
Vierailija kirjoitti:
Aikasemmilla sivuilla oli pohdintaa Ankun ja Patrickin suhteesta. Laitan myös vähän omia ajatuksiani.
Mää uskon että molemmat ovat hullaantuneet toisiinsa ihan kokonaisuudessaan, niin ulkonäköön kuin luonteeseen ja persoonaan. Olivathan ne kuitenkin nähdeet toistensa käyttäytymistä ja luonnetta jo ennen pariutumista.
Luulen myös että Patrick vilpittömästi ja aidosti uskoo ja haluaa että heidän juttunsa toimisi ulkomaailmassakin.
Nythän he ovat olleet pari vasta niin vähän aikaa että ei ole ehtinyt mitään kauhean syvällistä suhdetta syntymään, mutta toisaalta ei myöskään mitään riitoja.
Onhan nuo nyt ihan lääpällään toisiinsa, tuollasta ihastumista ei vaan feikata.Eri asia on sitten että toimiiko se pitemmässä juoksussa ja onko tällasella pleijerin maineen omaavalla miehellä mielenkiintoa ja lujaa tahtoa ylläpitää ja hoitaa tällasta pysyvämpää suhdetta niiden ensimmäisten ongelmien jälkeenkin. Mielenkiinnolla jäämme odottamaan.
Onko jostain käynyt ilmi että Patrick on oikeasti ulkomaailmassa pleijeri vai onko se vaan ulkonäön luoma oletus? Eihän kaikki hyvännäköiset kaverit ole oikeasti pleijereitä.
Luulen, että vain Pauliinan & Villen, sekä Senjan & Alex-radion voittaminen menisi pahasti tunteisiin.
Pauliina: on varmasti tullut selväksi miksei porukka hänestä tykkää (itseni mukaan lukien).
Ville: käyttäytyi niin lapsellisesti alkujaksoissa, puhui kameroille ja Pauliinalle toista. Niin pleijeri ja pitää huomiosta ja keskipisteenä olemisesta. Jannen kanssa hauska ja söpö pari, mutta se ei nyt riitä.
Senjasta en vain pidä, henkilökohtaisesti joku tökkii. Eilen nähty kielimoukari oli kaukana romanttisesta ihastuksesta. Et ei.
laitan tähän omii näkemyksiäni
Pauliina - en tykkää, vaikka jotain hyvää löytyykin
Ville - tulee varmaan aina kaikkien kans toimeen tollaisis ryhmittymissä
Veera - kukapa jäbä ei haluis tollasta gimulii, joka kattaa sulle aamupalan valmiiksi,touhukkuudesta iso plussa,perseen näyttelystä miinusta
Janne - leppoisa persoona..jos voittavat veeran kans, niin jakavat rahat, en usko ett noil tulee lopullista yhteistä tulevaisuutta
Senja - sotkenut aika lailla täl hetkellä itsensä p..kaan sanomisillaan,ehk allu ei lämpene
Alexander - hepussa ärsyttää eniten ett tonne sittenki piti saaha jonkin sortin julkkis
Mika - ei vielä juuri saa mitään selvää, mutta vaikuttaa huikeelta tyypiltä
Tanja - nuori naapurin tyttömäinen mut aidosti pelissä mukana vaikka "vaihtaakin" poikia ku sukkia..samista ei koskaan mitn saannut
Aura - nuori kesken kasvuinen mut tosi nätti ilman tatskoja
Jeffrey - jefu tiest kans nuori mutt tuntuu ettei 23- vuotiaana tiiä lähtiskö sittkään sitoutuu
Alexina - atassa viehättää joku mutt samalla jotain ärsyttävää
Riku - leppoisan oloinen kaveri
Anku -ankun nauru saa joka kerta mut hymyilemään, aivan äärimmäisen mukaansa tempaava jos o silarit niin siitä miinusta..luonteeseen nähdyn perusteella ei uskois siitä
Patrick - huipputyyppi ja käsitellyt mielestäni hyvin tilanteet emman kanssa.. kuka tuol suljetussa tilassa pystyy suoraan sanoo mistään pakeista,vientiä on eikä se oo sen syy..kiltisti venas ku refai viel kelkassa,eikä mennyt paukun ja villen väliinkään
Minä: "onkohan noissa kenessäkään MITÄÄN hyvää..? " no ainakin se että ennen tätä ohjelmaa allua lukuunottamatta kukaan ei taida olla minkään sortin julkkis..veera lie seiskan kautta toisiks eniten
tuliskohan mikasta ja tanjasta hyvä "mätsi" ja voittas lopulta rahat
No onhan se pleijeri, kun ei hoitanut juttua Emman kanssa loppuun ennen kuin jankkasi Ankulle että valitse hänet. Emmalle vakuutteli että tämä oli ainoa. Tuli kyllä niin luonnostaan herralta.
Vierailija kirjoitti:
Minulle on ihan sama kuka näistä voittaa Anku & Patu, Veera & Janne vai Aura & Jeff, toisaaltaan minulle on myös ihan sama vaikka joku heistä lähtisi jo seuraavassa jaksossa pois :D
Äänestin Tanjaa & Mikaa, koska saavat varmasti vähemmän ääniä ja heillä voisi olla mahdollisuus. Nämä valmiit parit ovat jo valmiita ulkomaailmaan, mutta olisi kiva nähdä tuleeko Tanjan ja Mikan välille vielä romanssia plus olisi se tavallaan reilua, kun ovat vähemmän aikaa saaneet olla talossa kuin nämä alusta asti mukana olleet :)
Hyvät perustelut mielestäni. Minulle myös jo sama kuka voittaa. Tsemppasin Ankua ja Patua sekä Auraa ja Jeffreytä. Anku ja Patu ovat jo saaneet toisensa ja saaneet mitä halusivat eli minun silmissäni jo voittaneet vaikka tiopuisivat seuraavaksi.
Aura taas vaikuttaa kivalta. Hänelle olisin suonut huomaavaisemman ja aikuismaisemman sekä Aurasta todella välittävän parin kuin miltä Jeffrey vaikuttaa. Jeffrey osoittautui pettymykseksi. Saattavat voittaakkin silti.
Todennäköisimpänä voittajaparina pidän Jannea ja Veeraa. Moni tällaisen ohjelman katsoja arvostaa Veeran esillä olemista ja äänessä olemista.
Tästä ohjelmasta on puuttunut Auervaara ja rakkaushuijari, joka salaa säätää selän takana jonkun toisen rakastuneen parin toista osapuolta. Perustylsiä yksiavioisia tyyppejä vaan etsimässä "sitä oikeaa." Toivottavasti seuraavalle kaudelle saadaan joku kunnon pleijeri, joka pistää jatkuvasti koko pakan sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Tota Pauliinan ja Villen riitaa on paisuteltu ihan liikaa. Pauliina on ollut punainen vaate alusta lähtien ja teki mitä vaan niin lokaa sataa hänen niskaan nyt pieni riita sai vihajat valloilleen. Pauliina ja Ville osaavat onneksi keskustella aikuismaisesti ja selvittää välinsä. Kertoo kypsästä suhteesta! Tottakai Pauliina teki väärin ja loukkasi mutta ymmärrän häntä koska tämä on kuitenkin peli niin ei ollut varma pelaako Ville kun oli kuullut Senjalta mutta ketäpä sitä ei olisi suhteen alussa epävarma. Mielestäni heidän riitansa osoittaa, että molemmilla on tunteet pelissä ja välittävät idosti toisistaan.
Kyllä, Pauliina paisutteli sen tosin ihan itse.
Miten tää koko hemmetin ketju on pelkkää (naisten)ulkonäköjen arviointia(haukkumista)??
Kaikki kauniita naisia niin ei ku o väärän vääristä huulipunaa ja jakaus väärässä paikassa, kamalaa. Miehet aiheuttaa naisille ulkonäköpaineita ,juu taitaa olla ihan naiset:D nuo on kaikki kauniimpia kuin minä, mutta en mä siitä ärsyynny.
Ja nyt "itse mennyt telkkariin pitää kestää' plaapaa , no missä miesten ulkonäön jatkuva arvostelu on? Sivukaupalla kuinka vasen rintalihas hieman pienempi kuinka kehtaa olla ilma paitaa???
Vierailija kirjoitti:
Miten tää koko hemmetin ketju on pelkkää (naisten)ulkonäköjen arviointia(haukkumista)??
Kaikki kauniita naisia niin ei ku o väärän vääristä huulipunaa ja jakaus väärässä paikassa, kamalaa. Miehet aiheuttaa naisille ulkonäköpaineita ,juu taitaa olla ihan naiset:D nuo on kaikki kauniimpia kuin minä, mutta en mä siitä ärsyynny.
Ja nyt "itse mennyt telkkariin pitää kestää' plaapaa , no missä miesten ulkonäön jatkuva arvostelu on? Sivukaupalla kuinka vasen rintalihas hieman pienempi kuinka kehtaa olla ilma paitaa???
Niinpä. Nuo ovat jokaikinen myös kauniimpia kuin minä koskaan kaunemmillani.
Ehkä ihmisen mieli menee niin, että kun johonkin ihmiseen tykästyy, hän alkaa näyttää omissa silmissä kauniimmalta ja päin vastoin, kun joku ihminen alkaa tuntua vastenmieliseltä, hänen hyvästäkin ulkonäöstään nousee esiin piirteitä, jotka ärsyttävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Patrick varmaan ajatteli saavansa enemmän katsojaääniä jos esitti että Emman kanssa olisi jotain, samoin silloin kun ei itse halunnut valita Ankua vaan että Anku tekee sen valinnan ja samoin nyt kun kerää sympatiapisteitä kertomalla että ei haittaa vaikka tippuisi.
Vai oisko kyse kuitenkin siitä, että villassa pysyäkseen pitää olla pari. Onhan tuolla jengi joutunut äänestämään "kemian" mukaan, joten kyllä tuolla varmasti moni feikkaa ne tunteensa toista kohtaan. Hyvänä esimerkkinä esim. Janne, jota tuntuu kiinnostavan ainoastaan Ville, mutta on huomannut että pelaamalla Veeran kanssa on todennäköisesti mahdollisimman pitkäään kisassa mukana.
Kuinka moni katsojista luuli oikeasti että Patilla ja Emmalla on jotain suurempaa? Tuskin kovin moni. Mulle oli ainakin koko ajan selvää, että Patrick oli Emman kanssa, koska se kiinnosti eniten niistä joilla ei ollut jo vakiparia. Anku oli Refain kanssa. Samoin Pauliina Villen.
Jep, ja tätä Patille tuttua pelaamista ja feikkaamista jatkaa nyt Ankun kanssa.
Ei jatka. Patrick on aivan erilainen nyt Ankun kanssa, kuin missään vaiheessa Emman kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään selvitellään rakkauden turbiiniin lentäneitä pelikaaneja. Lähikuvassa näytetään Veeraa, jolla taitaa olla paha mieli.
Lisäksi kaksi paria lähtee saarelta.
Toivottavasti Alexander ja Senja sekä Tanja ja Mika.
Alexinan pitäisin vielä mielelläni, mutta tuskin he ovat Rikun kanssa saaneet tarpeeksi ääniä.Mitä Alexina on tuonut taloon?! Eihän sillä ole siellä mitään sutinaa eikä Rikunkaan kanssa tule onnistumaan. Jos kaksi paria lähtee niin ilman muuta Alexina ja Riku ulos. Toisena parina sais häipyä Senja ja Allu. Allu on alkanut todella ärsyttää ja Senjasta en viitsi edes puhua. Mikalla ja Tanjalla vois olla mahiksia saadakin jonkinlainen suhde aikaiseksi. Ovat söpöjä yhdessä.
Mika ja Riku ovat yhtä yhdentekeviä.
Alexina on ärsyttävä, mutta Tanja vielä ärsyttävämpi.
Sitä paitsi Alexina sanoo eikä suodata. Esimerkkimä vaikka tuo Alexanderin ikäväpuheista juoruaminen.Mulle kuitenkin ihan sama. En ole lyönyt vetoa kenenkään puolesta.
Mut Alexinan analyyseja on nyt kuultu jo ihan liian kauan. Tanja on lopulta aika huomaamaton tuotannonkin toimesta.
Vierailija kirjoitti:
On puhuttu paljon tyttöjen suihku- ja poikien sohvasessiosta, mutta kyllä mun mielestä omituisin kohtaus oli tuo, kun Ville ja Pauliina sekä Janne ja Veera lähtivät kesken bileiden yhtä aikaa panemaan melkein viereisiin sänkyihin.
Toi oli kyllä kieltämättä todella mautonta. Ei ihme että Jannea ja kumppaneita kiinnosti niin kovin tiirailla myös Patrickin ja Ankun sohvasessiota aikaisemmin. Ilmeisesti tommonen ryhmähomma kiinnostelee, vaikka Janne haluaakin jakaa intiimit hetket parinsa kanssa kahden :D
Tällaisen vaikutelman olen saanut osallistujista jaksojen perusteella:
+ sympaattinen, kiva, rakentava kommunikoinnissaan, hyvä kroppa
- pilat ovat joskus mauttomia ja lapsellisia
Janne:
+ vaikuttaa rennolta ja peruspositiiviselta luonteelta
- vähän mitäänsanomaton ohjelmassa, ei jää mieleen, pilat ovat joskus mauttomia ja lapsellisia
Jeffrey:
+ vaikuttaa välillä hauskalta, saattaa olla kehityskykyinen, noin neljän jakson välein sanoo jotain fiksua, hyvä kroppa
- itsekeskeinen, lapsellinen, kiukuttelija
Riku:
+ ihan hyvännäköinen, on sanonut pari hauskaa kommenttia
- vaikuttaa vähän tylsältä
Patrick:
- todella komea ja viehättävä ulkomuoto, kunnioitettava ammatti, sosiaalisesti taitava
- vaikuttaa manipuloivalta ja epäaidolta
Mika:
+ söpöltä, vähän ujolta ja hyväntahtoiselta vaikuttava hyvännäköinen mies, ystävällinen
- yksi ainoa ilme häiritsee
Alexander:
+ komea ja todella maskuliinisen näköinen, miellyttävä ulkoinen habitus muutenkin
- pelimies, vähän kiusallinen
Pauliina:
+ kaunis, hauska, viihdyttävä, huumorintajuinen, empaattinen, kipakka
- välillä rasittava ja turhan itsekeskeinen sekä ajattelematon, kipakka
Veera:
+ räväkkä, hölösuu, ystävällinen ja suora
- välillä tulee mieleen esittääkö ja vaatii huomiota äänekkyydellään liikaakin
Anku:
- kaunis, erityisesti kroppa on upea, samoin hiukset, ystävällinen, kiltti, herttainen
- myös mitäänsanomattoman ja tahdottoman oloinen luonne jos kiltteyttä ja sovinnollisuutta on liikaa
Alexina:
+ suora, rehellinen, kaunis ääni
- jauhaa suhteista niin paljon että ei jaksa kuunnella, vähän tuuliviiri
Tanja:
+ luonnonkaunis, energinen, aktiivinen, ystävällinen, kunnioitettava ammatti
- vähän lapsellinen ja liian nopeasti sinne tänne sinkoileva
Senja:
+ hyvännäköinen, vaikeasti analysoitava
- ei ole saanut kunnollista kuvaa kun on ollut mukana niin vähän aikaa, mutta vaikuttaa myös vähän epävarmalta ja raskaalta
Aura:
+ hyvännäköinen, seksikäs, persoonallinen ja erikoinen ulkoinen habitus, rento, aito, hauska, hyviä töksäytyksiä, oma tyyli, herkkä, hauska, rehellinen, söpö hymy ja ilmeet sekä eleet, mielenkiintoinen
- korvat ilman venytyksiä näyttivät vähän karulta
Vierailija kirjoitti:
Patu on kyl suomen seksikkäin ja komein mies, toivottavasti hänestä kuultais vielä jatkossakin, on nääs suuren staran ainesta miehessä..
Patu on ulkonäöltään aivan upea, mutta olenko ainoa, jonka mielestä hän on vähän hidassoutuinen. En nyt haluaisi sanoa, että yksinkertainen, mutta ei kaukana ole. Mutta kaunis katseltava, ehdottomasti.
Anku on nätti mutta itse pidän pauliinaa ja auraa kauniimpana, mielipiteitä on monia.
Lempi paria ei ole muodostunut, en tiedä ketä äänestäisin voittoon.
Vierailija kirjoitti:
Minulle on ihan sama kuka näistä voittaa Anku & Patu, Veera & Janne vai Aura & Jeff, toisaaltaan minulle on myös ihan sama vaikka joku heistä lähtisi jo seuraavassa jaksossa pois :D
Äänestin Tanjaa & Mikaa, koska saavat varmasti vähemmän ääniä ja heillä voisi olla mahdollisuus. Nämä valmiit parit ovat jo valmiita ulkomaailmaan, mutta olisi kiva nähdä tuleeko Tanjan ja Mikan välille vielä romanssia plus olisi se tavallaan reilua, kun ovat vähemmän aikaa saaneet olla talossa kuin nämä alusta asti mukana olleet :)
Eli mitä kauemmin olet yhdessä parisi kanssa villassa, sitä vähemmän olet oikeutettu kilpailun finaaliin ja mahdollisesti jopa voittoon? Laitetaan suoraan Alexander ja Senja, sekä Tanja ja Mika kilpailemaan voitosta.. reiluudesta uusia kohtaanhan tässä koko hommassa olikin kyse.
Mallin homma on sopiva patulle. Kiva katsella, mutta ei mitään kuultavaa.