Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Tippuis nyt yllätyksenä joku kauan yhdessä ollut pari, kun yleensä tietää että viimeksi tulleet villaan tippuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä koko ohjelma taiskin olla pissiLissujen juttu. Ok. Kuvittelin syvällisemmäksi.
No tää oli kyllä oletetustikin niitä vähiten syvällisiä ohjelmia, mitä voi kuvitella :D
Ilmeisesti. Syy ei ole ohjelmassa, vaan omissa odotuksissani, jotka pohjautuivat omiin harhaisiin kuvitelmiini ohjelman luonteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Patrick varmaan ajatteli saavansa enemmän katsojaääniä jos esitti että Emman kanssa olisi jotain, samoin silloin kun ei itse halunnut valita Ankua vaan että Anku tekee sen valinnan ja samoin nyt kun kerää sympatiapisteitä kertomalla että ei haittaa vaikka tippuisi.
Vai oisko kyse kuitenkin siitä, että villassa pysyäkseen pitää olla pari. Onhan tuolla jengi joutunut äänestämään "kemian" mukaan, joten kyllä tuolla varmasti moni feikkaa ne tunteensa toista kohtaan. Hyvänä esimerkkinä esim. Janne, jota tuntuu kiinnostavan ainoastaan Ville, mutta on huomannut että pelaamalla Veeran kanssa on todennäköisesti mahdollisimman pitkäään kisassa mukana.
Kuinka moni katsojista luuli oikeasti että Patilla ja Emmalla on jotain suurempaa? Tuskin kovin moni. Mulle oli ainakin koko ajan selvää, että Patrick oli Emman kanssa, koska se kiinnosti eniten niistä joilla ei ollut jo vakiparia. Anku oli Refain kanssa. Samoin Pauliina Villen.
Jep, ja tätä Patille tuttua pelaamista ja feikkaamista jatkaa nyt Ankun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä tässä eilisessä jaksossa oikein tapahtui. Mielestäni missään ei edes näytetty, että nämä olisivat mitenkään ryypänneet. Mutta yhtkkiä Paulina ja Veera oli toistensa kimpussa sekä ilmeisesti Ville ja Janne.
Mulla on kyllä sellainen käsitys Pauliinasta ettei hän ole mitenkään "paha" ihminen. Vaikuttaa todella epävarmalta ja ehkä vähän huonoitsetuntoiselta. Siinäkin, kun hän ihmetteli, että miten Ville voi häntä muka rakastaa. Niin se tuntui todella vilpittömältä. Siis hän tuntui aidosti ihmettelevän miten kukaan voi rakastaa häntä. En ihmettele, että tällainen ihminen nimenomaan Senjan kanssa ystävystynyt. Senja vaikuttaa aika manipuloivalta, saanut varmasti Pauliinan koukkuun jutuillaan.
Minusta taas pauliina vaikuttaa kaikkea muuta kuin kiltiltä ihmiseltä, mutta sillä on onnekseen kiltti ja kaunis ulkonäkö, toisin kuin senjalla, ja se hämää monia. Minusta taas nimenomaan senja vaikuttaa siltä huonoitsetuntoiselta joka sitten hakee hyväksyntää Pauliinan kaltaisilta vahvoilta ihmisiltä tuolla juoruilulla ja mielistelyllä. Senjahan on Pauliinan seurassa jatkuvasti hieman varpailllaan ja sen kiemurtelun näkee ulospäinkin kun se ei oikein tiedä kuinka tässä olisi. Ei siis pysty rentoutumaan ja olemaan vain oma itsensä Pauliinan seurassa.
Ja se itkeskely siinä kameran edessä "kuinka kukaan voi rakastaa minua" oli sellaista teatteria että oksat pois. Pauliina tietää kuinka saada sympatiaa ja kerjätä sääliä, osaa harvinaisen hyvin vedellä oikeista naruista ja manipuloida ihmisiä.
Jos Pauliina olisi jotenkin ilkeä ja paha ihminen niin hän olisi tämän oman suuttumisensa kääntänyt Villen syyksi ja odottanut, että tämä tulee pahoittelemaan ja pyytämään anteeksi. Sen sijaan hän itse tajusi mokanneensa ja tehneensä väärin. Jos mielestäsi Pauliina esitti tämän, niin wau! Ehkä hänelle pitäisi suositella jotakin teatterialaa sitten. Pauliina ei mielestäni ole mitenkään vahva ihminen, toki riippuu mitä vahvalla tarkoitetan. Mutta mielestäni hän on enemmänkin epävarma, joka kaipaa huomiota ja vakuuttelua osakseen. kyllähän Senjallakin vaikuttaisi olevan huono itsetunto mutta se purkautuu eri tavoin. Pauliinasta ei ainakaan ole tullut ilmi, että hän haluaisi alentaa muita kateuksissaan, vaan hän ennemminkin kääntyy sisäänpäin ja toivoo itselleen lisää huomiota, niin että toinen nostaa häntä ylöspäin, eikä laskien muita alaspäin niin kuin Senja vaikuttaisi tekevän.
Ääni Rikulle ja Atalle. Atasta voisi tulla jokin tv juontaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään selvitellään rakkauden turbiiniin lentäneitä pelikaaneja. Lähikuvassa näytetään Veeraa, jolla taitaa olla paha mieli.
Lisäksi kaksi paria lähtee saarelta.
Toivottavasti Alexander ja Senja sekä Tanja ja Mika.
Alexinan pitäisin vielä mielelläni, mutta tuskin he ovat Rikun kanssa saaneet tarpeeksi ääniä.Mitä Alexina on tuonut taloon?! Eihän sillä ole siellä mitään sutinaa eikä Rikunkaan kanssa tule onnistumaan. Jos kaksi paria lähtee niin ilman muuta Alexina ja Riku ulos. Toisena parina sais häipyä Senja ja Allu. Allu on alkanut todella ärsyttää ja Senjasta en viitsi edes puhua. Mikalla ja Tanjalla vois olla mahiksia saadakin jonkinlainen suhde aikaiseksi. Ovat söpöjä yhdessä.
Mika ja Riku ovat yhtä yhdentekeviä.
Alexina on ärsyttävä, mutta Tanja vielä ärsyttävämpi.
Sitä paitsi Alexina sanoo eikä suodata. Esimerkkimä vaikka tuo Alexanderin ikäväpuheista juoruaminen.
Mulle kuitenkin ihan sama. En ole lyönyt vetoa kenenkään puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Kai äänestitte Ankua ja Patia? Ettekä olettanut että on turvassa ilman teidän ääntä.
Äänestin Senjan ja Mikan sviittiin turvaan. Putkaan joutuivatkin Anku, vaikkei omien sanojensa mukaan ollut tehnyt mitään pahaa. Patusetä tosin meinasi Ankun olleen törkeän tuhma. Patukkaa noin tuhmalle tytölle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä tässä eilisessä jaksossa oikein tapahtui. Mielestäni missään ei edes näytetty, että nämä olisivat mitenkään ryypänneet. Mutta yhtkkiä Paulina ja Veera oli toistensa kimpussa sekä ilmeisesti Ville ja Janne.
Mulla on kyllä sellainen käsitys Pauliinasta ettei hän ole mitenkään "paha" ihminen. Vaikuttaa todella epävarmalta ja ehkä vähän huonoitsetuntoiselta. Siinäkin, kun hän ihmetteli, että miten Ville voi häntä muka rakastaa. Niin se tuntui todella vilpittömältä. Siis hän tuntui aidosti ihmettelevän miten kukaan voi rakastaa häntä. En ihmettele, että tällainen ihminen nimenomaan Senjan kanssa ystävystynyt. Senja vaikuttaa aika manipuloivalta, saanut varmasti Pauliinan koukkuun jutuillaan.
Minusta taas pauliina vaikuttaa kaikkea muuta kuin kiltiltä ihmiseltä, mutta sillä on onnekseen kiltti ja kaunis ulkonäkö, toisin kuin senjalla, ja se hämää monia. Minusta taas nimenomaan senja vaikuttaa siltä huonoitsetuntoiselta joka sitten hakee hyväksyntää Pauliinan kaltaisilta vahvoilta ihmisiltä tuolla juoruilulla ja mielistelyllä. Senjahan on Pauliinan seurassa jatkuvasti hieman varpailllaan ja sen kiemurtelun näkee ulospäinkin kun se ei oikein tiedä kuinka tässä olisi. Ei siis pysty rentoutumaan ja olemaan vain oma itsensä Pauliinan seurassa.
Ja se itkeskely siinä kameran edessä "kuinka kukaan voi rakastaa minua" oli sellaista teatteria että oksat pois. Pauliina tietää kuinka saada sympatiaa ja kerjätä sääliä, osaa harvinaisen hyvin vedellä oikeista naruista ja manipuloida ihmisiä.
Lisään vielä, että en tykkää senjastakaan yhtään tai mitenkään halua puolustella sen käytöstä, mutta ei pauliina ole uhri vaan päinvastoin.
Kummallakin on ihan yhtälailla ruma luonne ja sen myötä käytös inhottavaa vaikkakin (hieman) eri syystä.
Ilmankos ne toistensa kanssa bondasikin.
On puhuttu paljon tyttöjen suihku- ja poikien sohvasessiosta, mutta kyllä mun mielestä omituisin kohtaus oli tuo, kun Ville ja Pauliina sekä Janne ja Veera lähtivät kesken bileiden yhtä aikaa panemaan melkein viereisiin sänkyihin.
Kielimoukkuu hei täs vähä illan ratoks teille katsojien iloksi t. Häästak Alexander Suuri
Ps. Aleksanteri on vaan hupiukko, haluu radiomatskuu. Maybe? Liian vanha muiden rinnalle muuten
Vierailija kirjoitti:
On puhuttu paljon tyttöjen suihku- ja poikien sohvasessiosta, mutta kyllä mun mielestä omituisin kohtaus oli tuo, kun Ville ja Pauliina sekä Janne ja Veera lähtivät kesken bileiden yhtä aikaa panemaan melkein viereisiin sänkyihin.
Ainahan se menee niin, että niistä asioista ei osata puhua, joista olisi eniten aitoa aihetta. Taloyhtiössä kokuksessa puhutaan tunti pyörätelineestä ja miljoonaremppa nuijitaan läpihuutona.
Haluaisin kyllä nähä lisää mitä häästak ja Senja keksii. Muutakin kuin kielimoukkua
Patu on kyl suomen seksikkäin ja komein mies, toivottavasti hänestä kuultais vielä jatkossakin, on nääs suuren staran ainesta miehessä..
Patrick ja Anku temptation Islandille.
Ville ja Palle.
Sekä Veera ja Janne
Minulle on ihan sama kuka näistä voittaa Anku & Patu, Veera & Janne vai Aura & Jeff, toisaaltaan minulle on myös ihan sama vaikka joku heistä lähtisi jo seuraavassa jaksossa pois :D
Äänestin Tanjaa & Mikaa, koska saavat varmasti vähemmän ääniä ja heillä voisi olla mahdollisuus. Nämä valmiit parit ovat jo valmiita ulkomaailmaan, mutta olisi kiva nähdä tuleeko Tanjan ja Mikan välille vielä romanssia plus olisi se tavallaan reilua, kun ovat vähemmän aikaa saaneet olla talossa kuin nämä alusta asti mukana olleet :)
Voi voi tota Senjaa.
Ihme kieroilija ja hiuksien sukija
Serkkutyttö kirjoitti:
Joo joo..
:D Joo Joo nainen👍 Täällä on nähtävästi toinenkin serkkutyttö 💓
Veera ja Janne voittaa rahat. Tunnetta heidän välillään en näe.