Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Vierailija kirjoitti:
Lila-Mikaela kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lila-Mikaela kirjoitti:
Mika on ihan komea mies, ihmettelen, miksi häntä moititaan täällä. Johtuisiko liiallisesta vähäpuheisuudesta, sittenhän hän ja Anku olisivat olleet mainio pari. Anku ei voinut tutustua Mikaan, kun Refai nappasi hänet heti ja Mika joutui aika pian saarelta pois. Koska Ankukin valitsi Refain vielä uudelleen, ei ollut Mikalla silloinkaan mahdollisuuksia. Patikin joutui odottamaan tilaisuuttaan Pauliinan hylättyä hänet. Kaikesta huolimatta Ankua on havitellut suurin osa miehistä, Patrickia naisista. Eli vientiä riittää molemmilla. Pauliina seuraavaksi halutuin naisista. Mutta iski kyntensä Villeen ja kouluttaa häntä.
Riku on komea tyyppi. Olisi pitänyt olla saarella jo ekojen seassa.
Tästäkin huomaa miten ohjelma antaa saarelaisista väärän kuvan.Anku on sosiaalinen ja puhelias sekä iloinen ja nauravainen. Mitä kaupassa on minua palvellut niin aina puhuu ja nauraa sekä on kohtelias. Ei missään tapauksessa ujo tai hiljainen.
Olen minäkin ollut kaupoissa myyjänä ja pidetty henkilö siellä. Kuuluu asiaan asiakaspalvelussa.
Juuri näin. Kaupassa ei pärjää ujo ja vetäytyvä tai hiljainen.
Tämä rakkauden etsintäsaari ei ole kuitankaan kauppa, missä palvellaan asiakkaita, täällä etsitään rakkautta, tosin sitäkin rahan voimalla:-))
Kuinka monta prosenttia katsojista on sitä mieltä, että Pauliina kontrolloi Villeä liikaa? Ööööö, hmmmmm, ootas... oisko noin sata.
Joku valoniekka varmasti empaattisesti lohkaisee, että saarelaiset ovat ansainneet kaiken paskan menemällä tuonne. Veikkaan myös, että tulee lisää haukkumista ja katkeria viestejä ainakin Ankusta. Tuon olen täällä oppinut.
Vierailija kirjoitti:
Nonii first lookista selviää et Jannella ja Veeralla on riitaa. Pauliina vetää herneet nenukkiin jostain pelin vastauksesta. Myös Aura ja Jeff riitelee
Nyt nähdään miten vahvoja parit todellisuudessa on.
Vierailija kirjoitti:
Nonniin Aura itkee klipissä. Saarelaisia varmasti ärsyttää mitä tuotanto on näyttänyt ohjelmassa ja muokannut katsojien mielikuvia asukkaista.
Minulle ei ainakaan näy vielä mitään klippiä.
Lila-Mikaela kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lila-Mikaela kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lila-Mikaela kirjoitti:
Mika on ihan komea mies, ihmettelen, miksi häntä moititaan täällä. Johtuisiko liiallisesta vähäpuheisuudesta, sittenhän hän ja Anku olisivat olleet mainio pari. Anku ei voinut tutustua Mikaan, kun Refai nappasi hänet heti ja Mika joutui aika pian saarelta pois. Koska Ankukin valitsi Refain vielä uudelleen, ei ollut Mikalla silloinkaan mahdollisuuksia. Patikin joutui odottamaan tilaisuuttaan Pauliinan hylättyä hänet. Kaikesta huolimatta Ankua on havitellut suurin osa miehistä, Patrickia naisista. Eli vientiä riittää molemmilla. Pauliina seuraavaksi halutuin naisista. Mutta iski kyntensä Villeen ja kouluttaa häntä.
Riku on komea tyyppi. Olisi pitänyt olla saarella jo ekojen seassa.
Tästäkin huomaa miten ohjelma antaa saarelaisista väärän kuvan.Anku on sosiaalinen ja puhelias sekä iloinen ja nauravainen. Mitä kaupassa on minua palvellut niin aina puhuu ja nauraa sekä on kohtelias. Ei missään tapauksessa ujo tai hiljainen.
Olen minäkin ollut kaupoissa myyjänä ja pidetty henkilö siellä. Kuuluu asiaan asiakaspalvelussa.
Juuri näin. Kaupassa ei pärjää ujo ja vetäytyvä tai hiljainen.
Tämä rakkauden etsintäsaari ei ole kuitankaan kauppa, missä palvellaan asiakkaita, täällä etsitään rakkautta, tosin sitäkin rahan voimalla:-))
Hi hi hi hi hi hi hih
Klipin perusteella Anku ja Patu säästyy pahemmalta draamalta. Mitenköhän muuten menee parinvalinta, jos porukka on vielä siinä vaiheessa riidoissa? Nähdäänkö jonkinlaisia kostoja?
Tylsää jos noille ei näytetä mitään videomateriaalia tai kerrota, mitä joku on paristaan joskus tokaissut.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvii, kun Pauliinalle näyttää Villen t o d e l l i s e t tarinat, niin pommi räjähtää.
Teaserissa jo näkyykin, kun Pauliinalle on selvinnyt, että Villen "rakkautta ensisilmäyksellä" - puheet on ollu potaskaa..
Tossa firstlookissa ainoot vakavat riidat näyttää olevan villen ja pauliinan ja auran ja jeffin välillä. Tuo Veeran ja Jannen puuroriita vaikuttaa vaan Veeran huomionhakuisuudelta.
Vierailija kirjoitti:
Klipin perusteella Anku ja Patu säästyy pahemmalta draamalta. Mitenköhän muuten menee parinvalinta, jos porukka on vielä siinä vaiheessa riidoissa? Nähdäänkö jonkinlaisia kostoja?
No nyt on kai sitte viimein muiden parien vuoro olla tuossa draaman keskipisteessä.
Onhan tuon Patrick-Ankun ympärillä tuo draaman laiva jo pyörinykki
Vierailija kirjoitti:
Ville ja Pauliina saa selvitettyä varmasti riitansa. Ovat tähänkin asti puhuneet asiat selviksi niin miksei nytkin. Veera ja Janne luultavasti myös. Jeffrey ja Aura on suurin kysymysmerkki. En silti usko että kukaan lähtee kostamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi Sami lähti, oli outo, tylsä, ylimielinen tyyppi joka ei katsonut naisia silmiin. Toisen tylsyyden, persoonattoman Tanjan höpötyksiä ei jaksaisi enää kuunnella.
Mistäs olisit itse keskustellut?
1. Trumpin twiiteistä
2.soinin mielipiteistä naisen kehon hallintaoikeuteen
3.ydinfysiikan perusteista
Katsojana katselisin ja kuuntelisin mieluummin Auran persoonaa. Trumpin twiiteistä saan jutella muiden kuin tv-ruudun kanssa.
Miltäs se auran persoona kuullostaa?
Panis formaatin sitten ilman rahapalkintoa syksyiseen majataloon Itä-Suomen niin näkisi onko tunkua mennä etsimään sitä😆😆😆😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi Sami lähti, oli outo, tylsä, ylimielinen tyyppi joka ei katsonut naisia silmiin. Toisen tylsyyden, persoonattoman Tanjan höpötyksiä ei jaksaisi enää kuunnella.
Mistäs olisit itse keskustellut?
1. Trumpin twiiteistä
2.soinin mielipiteistä naisen kehon hallintaoikeuteen
3.ydinfysiikan perusteista
Katsojana katselisin ja kuuntelisin mieluummin Auran persoonaa. Trumpin twiiteistä saan jutella muiden kuin tv-ruudun kanssa.
Katsojana katselisin ja kuuntelisin mieluummin Auran persettä
Vierailija kirjoitti:
Joku valoniekka varmasti empaattisesti lohkaisee, että saarelaiset ovat ansainneet kaiken paskan menemällä tuonne. Veikkaan myös, että tulee lisää haukkumista ja katkeria viestejä ainakin Ankusta. Tuon olen täällä oppinut.
Onko valoniekka sananiekan ja valomiekan jälkeläinen?
Luulen, että Ville tunnustaa hätäpäissään rakkautta, koska haluaa selvittää tuon riidan ja ehkä Jannekin menee sanomaan pari valinnassa näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvii, kun Pauliinalle näyttää Villen t o d e l l i s e t tarinat, niin pommi räjähtää.
Teaserissa jo näkyykin, kun Pauliinalle on selvinnyt, että Villen "rakkautta ensisilmäyksellä" - puheet on ollu potaskaa..
Villen puheet on käsittääkseni ekoilta päiviltä kun P Ja P oli parina. Kun Ville klipissä sanoo ettei ollut vielä varma heidän jutusta. Ymmärrän kyllä että Pauliina ajattelee Villen puhuneen pehmosia.
En ymmärrä miten minusta Pauliina ja Ville vaikuttivat aluksi jotenkin muovisilta, ja heistä molemmista tuli sellaiset koulukiusaaja-vibat. "Mean girl and her boyfriend" :D Ihan sympaattisia ja kaikille kivoja ne onkin molemmat!
Nonniin Aura itkee klipissä. Saarelaisia varmasti ärsyttää mitä tuotanto on näyttänyt ohjelmassa ja muokannut katsojien mielikuvia asukkaista.