Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love island Suomi -keskusteluketju

Vierailija
25.09.2018 |

Alkaa nyt subilla! Joko on sovellus ladattu?

Kommentit (23806)

Vierailija
16981/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti MITÄ niin moni tuolla ollut nainen on nähnyt Jeffreyssä?! Sen nyt ymmärtää kun Veera ja Johanna ensimmäisessä jaksossa astuivat eteen, kun eivät vielä yhtään tienneet millainen mies on kyseessä noin luonteeltaan.

Mutta sitten tuolla olleista naisista ainakin Aura, Tanja, Alexina ja Hanna ovat olleet kiinnostuneita siitä. Alexina ja Hanna vieläpä niin, että ovat muodostaneet kuvan vain jaksojen perusteella. Sen nyt ymmärtäisi jos Aura ja Tanja ovat kiinnostuneet niin, että Jeffrey onkin tuolla käyttäytynyt jotenkin hyvin mitä ei sitten vain ole näytetty telkkarissa. Joka tapauksessa ei kai pätkiä sieltä täältä yhdistämälläkään saa täysin valheellisesti annettua noin itsekeskeistä ja lapsellista kuvaa.

Vierailija
16982/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä yksi riitapareista on varmaan A&A, Allu ilmoittaa ottavansa Senjan ja Alexiina tajuaa joutuvansa Rikun pariksi, jos Mika ottaa Tanjan. Vai pelaako Jeffrey ja ilmoittaa Auralle, että hän ottaakin Tanjan (ovatko tietosia valinnan aikaan, että on viimeinen valinta)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16983/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Radio ja hääästäg

saiskohan tota ää:tä venytettyä vielä vähän pidemmäks

Koomikko :D

Vierailija
16984/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä yksi riitapareista on varmaan A&A, Allu ilmoittaa ottavansa Senjan ja Alexiina tajuaa joutuvansa Rikun pariksi, jos Mika ottaa Tanjan. Vai pelaako Jeffrey ja ilmoittaa Auralle, että hän ottaakin Tanjan (ovatko tietosia valinnan aikaan, että on viimeinen valinta)

Eikö Atta nimenomaan kuolannut Rikua, joten miksi suuttuisi joutuessaan tämän pariksi?

Vierailija
16985/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kans käsitä miks naiset käy johonki Mikaa kuumana! Mua ainakin miellyttää monta kertaa enemmän Rikun naama kun sen. Ja sitäkää en tajuu mitä Jeffreyssä näkevät, etenkin ohjelmaa seuranneet talon asukkaat. Jos jo alkuviikoilla on noin lapsellista menoa ja mökötystä yms, niin en kyllä voi edes kuvitella kuinka rasittavaa ja raskasta ko. tyypin kanssa olisi oikeasti elää! Huh huh...

Huomasitteko, Senjan hiuksia ei ollu käherretty tiukoille kiharoille! Mutta taas jotenkin niin epävarman oloisesti istui Pauliinan kanssa siellä keskusteluhuoneessa saapumisiltanaan.. vaikka naureskeli ja oli vissiin tosi kivaa, mutta elekieli oli jotenkin ihan muuta. Haroi hiuksiaan levottoman epävarmasti koko ajan ym. Kun vertas esim kuin rennosti Pauliina oli siellä.

Vierailija
16986/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lila-Mikaela kirjoitti:

Mika on ihan komea mies, ihmettelen, miksi häntä moititaan täällä. Johtuisiko liiallisesta vähäpuheisuudesta, sittenhän hän ja Anku olisivat olleet mainio pari. Anku ei voinut tutustua Mikaan, kun Refai nappasi hänet heti ja Mika joutui aika pian saarelta pois. Koska Ankukin valitsi Refain vielä uudelleen, ei ollut Mikalla silloinkaan mahdollisuuksia. Patikin joutui odottamaan tilaisuuttaan Pauliinan hylättyä hänet. Kaikesta huolimatta Ankua on havitellut suurin osa miehistä, Patrickia naisista. Eli vientiä riittää molemmilla. Pauliina seuraavaksi halutuin naisista. Mutta iski kyntensä Villeen ja kouluttaa häntä. 

Riku on komea tyyppi. Olisi pitänyt olla saarella jo ekojen seassa.

Tästäkin huomaa miten ohjelma antaa saarelaisista väärän kuvan.Anku on sosiaalinen ja puhelias sekä iloinen ja nauravainen. Mitä kaupassa on minua palvellut niin aina puhuu ja nauraa sekä on kohtelias. Ei missään tapauksessa ujo tai hiljainen.

Vierailija
16987/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lila-Mikaela kirjoitti:

Mika on ihan komea mies, ihmettelen, miksi häntä moititaan täällä. Johtuisiko liiallisesta vähäpuheisuudesta, sittenhän hän ja Anku olisivat olleet mainio pari. Anku ei voinut tutustua Mikaan, kun Refai nappasi hänet heti ja Mika joutui aika pian saarelta pois. Koska Ankukin valitsi Refain vielä uudelleen, ei ollut Mikalla silloinkaan mahdollisuuksia. Patikin joutui odottamaan tilaisuuttaan Pauliinan hylättyä hänet. Kaikesta huolimatta Ankua on havitellut suurin osa miehistä, Patrickia naisista. Eli vientiä riittää molemmilla. Pauliina seuraavaksi halutuin naisista. Mutta iski kyntensä Villeen ja kouluttaa häntä. 

Omaan silmään Mika ei ole millään lailla hyvännäköinen, vähän pysty nökönenä, juopuneet lurpsasilmät jne. Ei nyt rumaksikaan voi sanoa mutta ei mikään komeakaan. Ei vetoa minuun. Siksi ihmettelin Tanjan ja Alexinan kommentointia kuinka kuuuuuma Mika on. Makunsa kullakin.

Toinen jonka hehkutusta en ymmärrä on Jeffrey. Ei vaan omaa silmää miellytä ja mitä on luonnetta ohjelman perusteella näytetystä matskusta pystynyt näkemään niin vielä vähemmän luonteen perusteella kiinnostava.

Komeimmat omaan silmään on Patrick ja Ville. Janne ihan ok, mutta huulet liian paksut. Allulla kiva hymy mutta silmät ja nenä ei niinkään. Riku taas vähän turhan tavallisen näköinen.

Vierailija
16988/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi koko ajan pitää näyttää niitä Alexiinan turhia löpinöitä ja samasta asiasta jauhamista! Todellakin saa liikaa ruutuaikaa! Haluisin tietää mitä muille kuuluu, ketä näytetää paljon vähemmän aina.

Olis kiva joskus ees nähä Ankun ja Patrikin keskusteluita, eikä sitä ainasta hiustenharomista. Vaikea muodostaa niitten suhteesta kummempaa kuvaa kun ei niitä keskusteluja näytetä muutamaa sekuntia enempää.

Onko Janne koskaan vielä sanonut rakastavansa Veeraa? Ahdistavaa katella Veeran rakkauden toitotusta jatkuvasti, jos toinen ei edes tunne samoin :D Jannestakaan ei saa oikein mitään irti. Veera puhuu senkin edestä ja Janne ehkä toivoo menevänsä siinä sivussa voittoon..

Onneks Sami jo viimein putos, mut ois saanu Alexanderkin lähtee.

Vierailija
16989/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Love kirjoitti:

Kokeilispa Veera Rikua. Veera ja Riku ois hyvä voittopari

Rikulle tuskin riittää Veeran ulkonäkö

Vierailija
16990/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kans käsitä miks naiset käy johonki Mikaa kuumana! Mua ainakin miellyttää monta kertaa enemmän Rikun naama kun sen. Ja sitäkää en tajuu mitä Jeffreyssä näkevät, etenkin ohjelmaa seuranneet talon asukkaat. Jos jo alkuviikoilla on noin lapsellista menoa ja mökötystä yms, niin en kyllä voi edes kuvitella kuinka rasittavaa ja raskasta ko. tyypin kanssa olisi oikeasti elää! Huh huh...

Huomasitteko, Senjan hiuksia ei ollu käherretty tiukoille kiharoille! Mutta taas jotenkin niin epävarman oloisesti istui Pauliinan kanssa siellä keskusteluhuoneessa saapumisiltanaan.. vaikka naureskeli ja oli vissiin tosi kivaa, mutta elekieli oli jotenkin ihan muuta. Haroi hiuksiaan levottoman epävarmasti koko ajan ym. Kun vertas esim kuin rennosti Pauliina oli siellä.

Vaikka senjasta en pidä niin musta tosi normaalia käytöstä olla epävarma, kun ottaa huomioon että hän on ollut välillä ulkomaailmassa ja varmaan väkisinkin saanut kuulla ja nähdä ihmisten kommentteja hänestä sekä ulkonäöstä että käytöksestä. Aika kova paikka voi olla mennä takas kaikkien ruodittavaksi. Pauliina sen sijaan voi vielä unohtaa katsojat ja olla oma itsensä kun ei ole vielä altistunut kaikelle saastalle mitä hänestäkin netissä ja somessa kirjoitetaan.

Vierailija
16991/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lila-Mikaela kirjoitti:

No siis jos ulkonäköä pelkästään katotaan niin kaikkihan nuo tuolla hyvältä näyttävät. Mutta Mika on täysin ilmeetön eikä yksinkertaisesti vaan sano yhtään mitään. En mitenkään tajua miten ihmeessä Mikaa on äänestetty, elleivät tietysti äänestäjät äänestä ulkonäön perusteella. Mikahan vetoaa Tanjaankin juuri ulkoisesti. Mutta itse katson kyllä muutakin kuin että onko komea tai kaunis. 

Vierailija
16992/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletettavasti miesten valinta seuraavaksi

Ville-Pauliina

Janne-Veera

Pati-Anku

Jeff-Aura

Riku-Alexiina

Mika-Tanja

Alex-Senja

Meniskö jopa näin tylsästi?

Ei mene. Senja ja Mika saa valita uusina ensin kuin myös Riku tai tietenkin luonnollisesti Jannen ja Villen jälkeen. Senja voi siis valita jonku muunkin kuin Alexanderin.

Vierailija
16993/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Love kirjoitti:

Kokeilispa Veera Rikua. Veera ja Riku ois hyvä voittopari

Rikulle tuskin riittää Veeran ulkonäkö

Kyllä riittää jos saa 25 DONAAA

Vierailija
16994/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ville-Pauliina

Janne-Veera

Pati-Anku

Jeff-Aura

Riku-Alexiina

Mika-Tanja

Alex-Senja

Ei mene. Senja ja Mika saa valita uusina ensin kuin myös Riku tai tietenkin luonnollisesti Jannen ja Villen jälkeen. Senja voi siis valita jonku muunkin kuin Alexanderin.

Senja ja Mika ei kuitenkaan ole uusia uusia, joten en tiedä suodaanko heille tai no Senjalle sitä mahdollisuutta. Miesten valintavuorolla toki varmasti Mika saa valita ensimmäisten joukossa. Riku on jo saanut uutena ensimmäiseksi valitsemisen edun joten hän varmaan järjestyksessä jäljempänä.

Vierailija
16995/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Mikalla ollut todella timmi kroppa?

Se on varmaan se mikä vetoaa. Nehän voitti Patin kanssa sen kroppakilpailunki sillon alkukaudesta. Mut kyllä omassa silmissä Pati vie tuon kropanki puolesta voiton :D

On Mika mun mielestä sillai ihan peruskomea mut ei itseäni kuitentaan säväytä

Vierailija
16996/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tän ketjun provoaja, kirjoittajien haukkuja nauti nyt Love Islandista ja jätä kirjoittajat ulkopuolelle vaikka kuinka olisit jonkun kisaajan ystävä, fani. Tään palstanhan kirjoitukset Love Islandista/kisaajista.

Mutta olethan hetero?olethan?

Vierailija
16997/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pauliina ja Senja näyttää aika ylimielisiltä ihmisiltä oikeasti. Ei ihmetytä, ettei esim. Pauliina ole kohdannut niitä sydämmestä asti hyviä ihmisiä, mitä se kertoi jaksossa. Kun ei itsekkään vaikuta kovin hyväsydämmiseltä.

Sinä olet ruma ja läski..mutta kaunis ihminen SISÄLTÄ!

Se on mun näkemys näistä kahdesta ohjelman perusteella.

Kuvaile omaa luonnettasi?

Se riippuu ihmisestä kenen kanssa mä olen tekemisissä. Jos on mukava niin mä olen mukava, mutta jos on ilkeä niin silloin mä olen aika kylmä.

Kuvailet luonnettasi pyynnöstä?

ei mee lujaa sulla

Mistä sä tiedät onko se tosissaan vai vaan provoo tai jotain muuta (eri kirjoittaja?)? Sulla ei taida olla hyvä päivä tänään.

t.eri

Se riippuu ihmisestä kenen kanssa mä olen tekemisissä. Jos on mukava niin mä olen mukava, mutta jos on ilkeä niin silloin mä olen aika kylmä.

Vierailija
16998/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aura unissakävelevä peruukkipäinen ilmeetön ketjupolttaja juorukööreilijä, Alexiina takkuhiuslisäkkeineen radioon pakosta tyytyvä köörinvetäjä, Veera muhkeatakamuksinen teinilässyttäjä, Anku räpsy sillkkari Dolly, Patu tiiäkkö tiiäkkö keskustelija, Janne narusta vedettävä marionettinukke, Ville ripsivärit ripsissä Pauliinan käskytettävä, Radio taajuus kohillaan mutta väritön, Pauliinan kestorusketus pitää pitämistään, väritön, Tanjan kulmien värjäys yhtä kiihkeää kuin miesten tavoittelu, Rikulla ja Mikalla kukkotappelu pääkukkouden asemasta, Senjan luomunaisellisuus pureeko? Kanatarhan elämä jatkuu vielä vajaa kaksi viikkoa.

Ja sinä olet aivoton av-mamma, joka purkaa pahaa oloaan palstalla.

Ottaisin kaverikseni kenet tahansa saarelaisen mieluummin kuin kaltaisesi elämään katkeroituneen kurpan

Saarelaiset eivät mielellään ottaisi sinua kaverikseen?

Vierailija
16999/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ville-Pauliina

Janne-Veera

Pati-Anku

Jeff-Aura

Riku-Alexiina

Mika-Tanja

Alex-Senja

Mistä sä tiedät ketä tuotanto käskee valitsemaan🤔🤔

Vierailija
17000/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tän ketjun provoaja, kirjoittajien haukkuja nauti nyt Love Islandista ja jätä kirjoittajat ulkopuolelle vaikka kuinka olisit jonkun kisaajan ystävä, fani. Tään palstanhan kirjoitukset Love Islandista/kisaajista.

Mutta olethan hetero?olethan?

Tottakai olen...tämä sarja on vain heteroille tarkoitettu

Ketju on lukittu.