Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska tää kuumuus loppuu, asunto on edelleen sauna

Vierailija
15.08.2024 |

Tulisi jo viileät ilmat! Kotona on tukala olla.

Kommentit (83)

Vierailija
1/83 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta sataa jäistä loskaa päin naamaa monta kuukautta, huoli pois!

Vierailija
2/83 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toukokuusta asti sisätiloissa on ollut vähintään +26 astetta. Normaali lämpötila olisi +20.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/83 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kerrostaloasuntoon komeroitunut. 

Vierailija
4/83 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miten paljon siis siellä "saunassa" on lämpötila?

Vierailija
5/83 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ulos

Vierailija
6/83 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajut on lämpötilan muutokset. Minäkin mietin sitä, että aiheuttaako kuumuus väsymystä. Toisaalta talvella on sitten paukkupakkasia. Lämpövaihtelu on -33 astetta plus 33 asteeseen. Joten pitää sietää ulkona 66 asteen vaihtelut lämpötiloissa. Ihan kamalaa oikeesti.

Vierailija
7/83 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

pane se ilppi päälle

Vierailija
8/83 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpö kertyy rakenteisiin, ja voi pysyä pitkään. Laita yön ajaksi ikkunat ja parvekkeen ovi auki. Läpiveto, jos mahdollista.

Vierailija
9/83 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

24-30 astetta, riippuen siitä, kuinka paljon kestän kuunnella ilmastointilaitteen hurinaa. Minulle kodin ideaalilämpötila on 19-21 astetta. Ap

Vierailija
10/83 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On käynyt tuuri. Oon pystynyt nyt kesällä pitämään parvekkeen ovea usein raollaan. Koska savuja ei tule. Alueella voi olla kyllä ilmansaasteita. Kovin kuumalla on kiinni.

Vierailija
11/83 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voi käyttää siirrettävää ilmastointilaitetta? Pidän tuolla asunnon lämpötilan 22-23 asteessa vaikka ulkona on yli 30 astetta.

Vierailija
12/83 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli yhtenä päivänä siedettävällä tasolla lämmöt. Yöllä tuli jopa vilu. Oli ihan hauskaa vaihtelua, vaikka kesästä pidänkin. 

Vierailija
13/83 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän siis kyllä kesästä, mutta asunnossa on liian kuuma. Kun kerran helteet alkoivat jo toukokuussa, talon seinät kuumenivat jo silloin ja alkavat viiletä kunnolla vasta aikaisintaan syyskuussa.

Vierailija
14/83 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän siis kyllä kesästä, mutta asunnossa on liian kuuma. Kun kerran helteet alkoivat jo toukokuussa, talon seinät kuumenivat jo silloin ja alkavat viiletä kunnolla vasta aikaisintaan syyskuussa.

Ap siis.

Vierailija
15/83 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on käynyt alimmillaan 26 asteessa. Yleensä kolmenkympin kieppeillä. 

Vierailija
16/83 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kerrostaloasuntoon komeroitunut. 

Minä ainakin oon. Käyn ulkona 1-2 krt viikko joten ois kiva ku ois viilee kämppä.

Vierailija
17/83 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO mikset laita sitä ilmastointilaitetta päälle????   Ei tuo lämpötila ole sun suurin ongelma,vaan sun toimintakyky,kognitiiviset taidot..

Vierailija
18/83 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toukokuusta asti sisätiloissa on ollut vähintään +26 astetta. Normaali lämpötila olisi +20.

jep + toi kosteus siihen päälle. Mua huvittaa lukea unettomuuteen liittyviä neuvoja, josta se paras on että makuuhuoneen lämpötila olisi hyvä olla 18-20c :D juu, ei toteudu kerrostalossa koskaan. Talvella pääsee jo 22c ja se on ihan ok lämpötila nukkumiseen. Monessa uudemmassa kämpässä ei pääse talvellakaan alle 24c.

Vierailija
19/83 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NO mikset laita sitä ilmastointilaitetta päälle????   Ei tuo lämpötila ole sun suurin ongelma,vaan sun toimintakyky,kognitiiviset taidot..

Samaa ihmettelen. Ap:llä on ilmastointilaite, mutta silti valittaa? 

Vierailija
20/83 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ON päällä. Entä sinun luetun ymmärtämisen taitosi? Mainitsin aiemmin, että en kestä kuunnella sen hurinaa koko ajan. Siksi en voi pitää sitä päällä kuin enimmäkseen silloin kun olen pois kotoa ja silloin, kun olosta tulee liian tukala. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi