Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love island Suomi -keskusteluketju

Vierailija
25.09.2018 |

Alkaa nyt subilla! Joko on sovellus ladattu?

Kommentit (23806)

Vierailija
16901/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman mitään yllätystä. Patu ja Ankku voittaa.

Mä oon edelleen pettynyt ettei yhtiäkään kosteita bileitä saatu. Olis saatu niin paljon enemmän draamaa, kun kullissit olis kaatunut monelta.

Vierailija
16902/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanja sanoi, että treffit Rikun kanssa olivat hänen elämänsä neljännet. Kolmannet olivat Samin kanssa, joten "oikeita" treffejä on ollut vain kahdet.

Se kyllä selittää paljon.

Tanjalle ei uskalla osoittaa minkäänlaista huomiota, koska hän on heti pariutumassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16903/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman mitään yllätystä. Patu ja Ankku voittaa.

Mä oon edelleen pettynyt ettei yhtiäkään kosteita bileitä saatu. Olis saatu niin paljon enemmän draamaa, kun kullissit olis kaatunut monelta.

Se on eri formaatti.

Minusta on hienoa nähdä, että hauskaa voi pitää myös ilman viinaa.

Vierailija
16904/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomasitteko, että jakson lopussa sanottiin, että tän päivän jaksossa valitaan lopulliset parit. tarkottaakohan, ettei tuu enää uusia? Minkäköhänlainen valinta järjestys on?

No se on varma että Anku saa valita viimeisenä, jos on naisten valinta. 

Eiköhän se miesten vuoro ole nyt kun naiset on valinneet 2 viimesintä kertaa.

Jos muuten Mika ottaa Tanjan niin mitäs jos Riku valitseekin Ankun ennen Patua :D Voi eeei

Vierailija
16905/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senjalle ja Mikalle jää liian paljon valtaa, jos he saavat valita ensin viimeisessä parinvalinnassa.

En tosin jaksa uskoa, että kumpikaan uskaltaa mennä vakiparien väliin.

Vierailija
16906/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos Riku valitseekin Alexiinan.

Vierailija
16907/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisen jakson perusteella sekä Pauliina että Veera ovat lihoneet talossa. Kumpikaan ei ole pullukka, mutta painoa on selvästi tullut lisää kuuden viikon aikana.

Aurasta ja Ankusta en huomannut vastaavaa.

Vai oliko Pauliinalla vain epäsopivat vaatteet juhlissa?

Vierailija
16908/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilisen jakson perusteella sekä Pauliina että Veera ovat lihoneet talossa. Kumpikaan ei ole pullukka, mutta painoa on selvästi tullut lisää kuuden viikon aikana.

Aurasta ja Ankusta en huomannut vastaavaa.

Vai oliko Pauliinalla vain epäsopivat vaatteet juhlissa?

Mitä sitten vaikka onkin lihonu, aika herkästi noissa olosuhteissa varmasti niin käykin.

Vierailija
16909/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeffrey on alkanu ärsyttää toden teolla. Kohtelee Auraa kun roskaa ja ilmeisesti kuvittelee että hän on siitä parista se "parempi" kun uskaltaa mököttää ja vaihtaa tarvittaessa parempaan. Kuitenki muistaa aina välillä ilmottaa miten itse ei hyväksyisi Auralta vastaavaa (esim toisen ihmisen kokeileminen ja sitten takas vaihtaminen). Muutenkin huvittavaa miten tunnutaan ajattelevan että Aura on se huonompi kun ei ole mustasukkanen tollasesta ihmisestä. Aikasemmin oon aina äänestänyt tuota paria Auran takia mutta nyt taidan vaihtaa ihan vaan kun ärsyttää Jeffrey niin paljon.

Myös Tanja on alkanu ärsyttää vaikka se onkin ihan mukavan ja aidon olonen. Jotenki se on ehkä se naiivius? Hassua kun sen juuri edellisessä jaksossa puhu miten outoa on kun saarelle tulee uusi ihminen joka on häntä katsellu telkkarista ja sitten osottaa suoraa kiinnostusta vaikka hän ei tätä henkilöä tunne ollenkaan. En sitten tiedä oliko se vaan semmonen toteamus että ymmärtää nyt Samia paremmin vai onko ihan kokonaan unohtanu ettei siitä oo kun viikko kun hän itse oli sen tulokkaan roolissa ja osotti sitä kiinnostusta vielä selvemmin kun Riku on häntä kohtaan osottanu. Pisteet kuitenki siitä että Tanjalla sentään on käytöstavat ja osas olla treffeillä kuitenki mukava ja osotti kiinnostusta myös toisen juttuihin eikä tuijotellu kiusaantuneena seiniä niinkun Sami.

Tällä hetkellä varmaan paras pari on Ville ja Pauliina vaikka ne ei tällä palstalla olekaan aina olleet ne suosituimmat. En tiedä onko aitoa vai peliä mutta ainaki vaikuttaa hyvältä parilta

Tanja mainitsi jaksossa, että ymmärtää nyt paremmin Samia hänen tulonsa aikana. Tanjassa on ,joku juttu joka on alkanut ärsyttää muakin.

Tanjalla taitaa olla huono itsetunto ja lisäksi on ilmeisesti ei-niin-haluttu vaikka toki nätti onkin. Sehän sanoi jossain vaiheessa, että on ihan tuttua että mies juoksee häntä karkuun eli jotenkin käytös sitten tökkii miehiä yleisimminkin. Eilenhän se sanoi Rikulle, että on nyt neljänsillä treffeillään ikinä eli jos ei ole ollut pitkässä suhteessa niin eihän hänellä vientiä sitten tosiaan ole. Varmaan siksi onkin nyt ihan pyörällä päästään kun huomiota tulee sieltä ja täältä, eikä sitten pysty hillitsemään itseään yhtään van ihastuu vuoronperään jokaiseen joka vähänkin näyttää vihreää valoa. Ja Alexiina vielä lyö löylyä lisää ja Tanja hölmönä seuraa Alexiinaa kuin hai laivaa, Pikkuisen kyllä hirvittää, kun Tanja vaikuttaa ihan siltä, että miesten on tosi helppo pyöritellä mielensä mukaan ja Tanjakin on epätoivoisena/kokemattomana valmis miltei mihin vain jotta saisi "ostettua" rakkautta.

Mä en enää ihmettele yhtään miksi Samia ainoastaan ahdisti.

Vierailija
16910/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko voittopotti parin yhteinen eli puoliksi. Kumpa tapahtuisi parien vaihto kaikilla ja olisi lopullinen. Tai äänestys olisi suosikki nainen, suosikkimies jotka jakaisivat voittopotin eikä pareilla olisi merkitystä voittoon.

Vierailija
16911/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusien ja uusvanhojen aika villassa on lyhyt, jos pareja ovat Senja ja Alexander, Mika ja Tanja sekä Alexina ja Riku.

Tietävätkö nuo itse, että seuraavalla valinnalla mennään loppuun saakka?

Tuotanto olisi voinut palkata Mikan valitsemaan Ankun, ja Senjan ottamaan Jannen takaisin, mutta Love-teeman kannalta siinä ei olisi mitään järkeä. Vaikka onko tässä muutenkaan?

Vierailija
16912/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilisessä jaksossa kun kerrottiin white partyn pelin sääntöjä, ja Alexander sano että on ehdottoman tärkeää että ette päästä minkäänlaisia ääniä kun etsitte parianne koska silloinhan tunnistaisitte toisen heti, niin sanoko Patu siihen jotain että "No mutta me ei puhuta ikinä niin..."? 😀

Olisko tämä vaikka sitä sarkasmia ja itseironiaa?!? Sanohan Ankukin, että on harjotellu Patrickissa roikkumista ihan kiitettävästi kun oli se vahvin mies-kilpailu. Kyky nauraa itselle löytyy molemmilta.

Siis ymmärsin kyllä sen, mutta uutena tuli se, että otti nyt itsekin esille sen, että eivät sitten nähtävästi juuri puhu? Itseironialta kun yleensä löytyy jonkinlaista totuuspohjaa, niin kuin Ankun roikkumisheitto.

Eiku nimenomaan et joo mehän ei muutenkaa puhuta. Eli siis nimenomaan tarkottas et höpöttävät tai puhuvat kokoajan

Vierailija
16913/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko voittopotti parin yhteinen eli puoliksi. Kumpa tapahtuisi parien vaihto kaikilla ja olisi lopullinen. Tai äänestys olisi suosikki nainen, suosikkimies jotka jakaisivat voittopotin eikä pareilla olisi merkitystä voittoon.

Sun pitää tuottaa ihan oma ohjelma. Love Islandissa on tiukka formaatti.

Mutta saahan sitä ihminen toivoa vaikka juhannuksen ja joulun vaihtamista keskenään kalenterissa 😂

Vierailija
16914/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pauliina ja Senja näyttää aika ylimielisiltä ihmisiltä oikeasti. Ei ihmetytä, ettei esim. Pauliina ole kohdannut niitä sydämmestä asti hyviä ihmisiä, mitä se kertoi jaksossa. Kun ei itsekkään vaikuta kovin hyväsydämmiseltä.

Vierailija
16915/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hetero nainen jolla on tatskoi feikki tukka ja silarit

ooh runkuti

Suljetulla osastolla on näköjään menossa se vuorokauden ainoa tunti, jolloin saa käyttää kännykkää. Huvinsa kullakin 😂

Vierailija
16916/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilisessä jaksossa kun kerrottiin white partyn pelin sääntöjä, ja Alexander sano että on ehdottoman tärkeää että ette päästä minkäänlaisia ääniä kun etsitte parianne koska silloinhan tunnistaisitte toisen heti, niin sanoko Patu siihen jotain että "No mutta me ei puhuta ikinä niin..."? 😀

Olisko tämä vaikka sitä sarkasmia ja itseironiaa?!? Sanohan Ankukin, että on harjotellu Patrickissa roikkumista ihan kiitettävästi kun oli se vahvin mies-kilpailu. Kyky nauraa itselle löytyy molemmilta.

Siis ymmärsin kyllä sen, mutta uutena tuli se, että otti nyt itsekin esille sen, että eivät sitten nähtävästi juuri puhu? Itseironialta kun yleensä löytyy jonkinlaista totuuspohjaa, niin kuin Ankun roikkumisheitto.

Eiku nimenomaan et joo mehän ei muutenkaa puhuta. Eli siis nimenomaan tarkottas et höpöttävät tai puhuvat kokoajan

Just näin! Sarkasmi ja itseironia on vaikeita lajeja :D

Vierailija
16917/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei kaikki läskit luuserit

Noi ihmiset ei räkäsekkään teihin päin jos näkevät baarissa

PAITSI VEERA KAIKKIEN WT IHMISTEN KAVERI

veera VOITTOON

Ja sama sitten ihmisten kielellä, kiitos.

Vierailija
16918/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pauliina ja Senja näyttää aika ylimielisiltä ihmisiltä oikeasti. Ei ihmetytä, ettei esim. Pauliina ole kohdannut niitä sydämmestä asti hyviä ihmisiä, mitä se kertoi jaksossa. Kun ei itsekkään vaikuta kovin hyväsydämmiseltä.

Sinä olet ruma ja läski..mutta kaunis ihminen SISÄLTÄ!

Se on mun näkemys näistä kahdesta ohjelman perusteella.

Vierailija
16919/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta paria finaalissa eli loppuäänestyksessä on?

Kolme?

Vierailija
16920/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet ruma ja läski..mutta kaunis ihminen SISÄLTÄ!

Se on mun näkemys näistä kahdesta ohjelman perusteella.

Kuvaile omaa luonnettasi?

Se riippuu ihmisestä kenen kanssa mä olen tekemisissä. Jos on mukava niin mä olen mukava, mutta jos on ilkeä niin silloin mä olen aika kylmä.

Ketju on lukittu.