Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Veikkaan Veeraa ja Jannea voittajiksi.
Mä haluan, että Aura ja Jeffrey voittavat!
Sami ulos, olen kyllä alusta asti pitänyt häntä jotenkin vaikeaselkoisena, johtuen ehkä pälyilevästä katseesta ja Ankun valitseminen kruunasi epäluulooni. Olkoon millainen on, mutta talossa hänellä ei ole parisuhdemielessä kyllä mitään annettavaa. Taitaa olla lähinnä Patun kamariherrana tuolla nyt. Ihmettelen noita uusia, jotka ovat nimenomaan häntä menneet sinne metsästämään..
Vierailija kirjoitti:
Aika jännä, että täällä toivotaan pakan sekoittamista mutta kun joku sekoittaa pakkaa tyyliin Hanna otti Patrickin pakon edessä niin hänet lynkattiin täysin. Ai niin, sitä pakan sekoittamista olisi haluttu inhokkiparille jotta oma suosikkipari olisi paremmissa asemissa. Koomista.
Hannasta ei ollut pakansekoittajaksi. Ei ollut järkeä valita Patua, koska etukäteen oli selvää, että joutuu nukkuu ja olemaan yksin. Onko muiden väliin vielä tulkut ketään ? No senjan ja Jannen ja silloin täällä haukuttiin Senjan itkemistä lapselliseksi ja Veeraa kehuttiin rohkeaksi.
Jos olisin Tanjan tai Nellin asemassa, niin kyllä mulle olisi miehen kehonkieli ja pälyilevä katse kertonut, että nyt ei natsaa, vaikka suusta tulisi mitä soopaa. Mun mielestä Sami on väistellyt noiden tyttöjen kysymyksiä todella selvästi, eikä ole kertaakaan vakuutellut omaehtoisesti tai uskottavasti mitään tykkäämisiä. Noi tytsyt vaan ei suosutu uskomaan, etteivät ole tarpeeksi kiinnostavia. Pilvilinnat päässä.
Samia ennen joutavat ulos Hanna, Alexander ja Tanja.
Veera repisi pelihousunsa, jos joku veisi Jannen. Veera sen verran räiskyvä persoona. Jos porukka toivoo draamaa ja temppuja niin mustasukkainen Veera olisi varmasti sitä. En silti toivo tuota.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin Tanjan tai Nellin asemassa, niin kyllä mulle olisi miehen kehonkieli ja pälyilevä katse kertonut, että nyt ei natsaa, vaikka suusta tulisi mitä soopaa. Mun mielestä Sami on väistellyt noiden tyttöjen kysymyksiä todella selvästi, eikä ole kertaakaan vakuutellut omaehtoisesti tai uskottavasti mitään tykkäämisiä. Noi tytsyt vaan ei suosutu uskomaan, etteivät ole tarpeeksi kiinnostavia. Pilvilinnat päässä.
Ja jos naiset olisivat näin tehneet, niin katsojat olisivat syyttäneet ylireagoinnista ja vastahan tässä on tunnettu vasta vähän aikaa. Pitäähän miehille antaa mahdollisuus tutustua. Teet niin tai näin niin aina väärin päin. Hyvin on tullut taas todettua, miksi naiset ei ole tosielämässäkään aktiivisia aloitteen tekijöitä, kun passiiviset naiset vievät voiton kun miehet haluavat saalistaa ja aloitteen tekijänaiset on tyrkkyjä ja epätoivoisia takertujia.
Samia haukutaan koko ajan, mutta mites toi tarjonta.
Nelli oli lapsellinen ja Tanja on ärsyttävä.
Jos joku ei kiinnosta, niin se ei kiinnosta, ja tässä tapauksessa en ihmettele. Olisiko se nyt jotenkin parempi, että Sami teeskentelisi suuria tunteita noiden tyttöjen kanssa? Toinen oli sössötisöö ja toinen käy kimppuun kuin sika limppuun. Hyi hitto.
Niinku.. tällä hetkellä ärsyttävin sana mitä tiedän... niinku tiiäkkö hei.
😂😂
Vierailija kirjoitti:
Jos joku ei kiinnosta, niin se ei kiinnosta, ja tässä tapauksessa en ihmettele. Olisiko se nyt jotenkin parempi, että Sami teeskentelisi suuria tunteita noiden tyttöjen kanssa? Toinen oli sössötisöö ja toinen käy kimppuun kuin sika limppuun. Hyi hitto.
Olen saanut Samista kuvan, että on jämpti mies. Ei lähde pelaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on Veera
Helsinki Samba Carnaval 2018
korjattu linkki.
Tämän takia Veera siis viihtyy niin hyvin luonnostaan takapuoli paljaana.
Samilla olisi ollut mahdollisuuksia pelaamiseen, jos haluaisi pelata. Ankulla oli vähän sama tilanne Refain kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin katsoo tuolla ohjelman face sivuilla. Siellähän varsinainen koulukiusaajien joukko kommentoi. Esim: Severin punastumista, sillehän ei itse voi mitään.
Katselin siellä niiden arvostelijoiden profiilikuvia, ei taitaisi heistä olla tuolla valintarivissä kukaan sitä parasta ja ensimmäisenä valittavaa matskua.
Itse en punastu koskaan, enkä silti näe mitään vikaa punastelussa, sehän on sympaattista ja ei sille edes voi mitään. Vertaisin käsien tärinään jännityksessä, yhtä mitätön asia. Ja punasteleehan ainakin Janne tuolla myös eikä näytä menoa haittaavan.
Siis severillähän on vaan punakka iho ja jannella punaiset posket luonnostaan.
Saman olen huomannut. Naisethan voisivat laittaa Severin kasvoihin vähän puuteria, etteivät ainakaan kiillä niin paljon, mistä joku täällä huomautti. Ja Jannella on usein todella punaiset posket. Naiset ovat niin taitavia meikkaajia tuolla, että asia hoituisi helposti. Puuteroidaanhan politiikoidenkin naamat ennen kuin ovat tv:ssä haastateltavina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sami on minusta söpö. Jos tulee kiinnostava nainen niin valitsee sen.
Sami juoksee kaikkia naisia karkuun, ei oo ite yhtään aloitteellinen muiden kuin poikien suhteen. En usko, että on miehiin päin, mutta en ymmärrä miksi roikkuu saarella kun ei edes yritä tutustua kehenkään. Ei ole ollut kenenkään suhteen aloitteellinen. Edes Ankun.
Mitäs muuta se voi kun roikkua mukana? Eihän sitä ole uloskaan tuolta äänestetty ja miksi sieltä nyt kukaan vapaaehtoisesti lähtisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jos naiset olisivat näin tehneet, niin katsojat olisivat syyttäneet ylireagoinnista ja vastahan tässä on tunnettu vasta vähän aikaa. Pitäähän miehille antaa mahdollisuus tutustua. Teet niin tai näin niin aina väärin päin. Hyvin on tullut taas todettua, miksi naiset ei ole tosielämässäkään aktiivisia aloitteen tekijöitä, kun passiiviset naiset vievät voiton kun miehet haluavat saalistaa ja aloitteen tekijänaiset on tyrkkyjä ja epätoivoisia takertujia.
Ihan sama kuka sen aloitteen tekee, jos ei yhtään sytytä. Miestenkö pitäisi aina innostua, kun kuka tahansa karoliina tulee iskemään?
Jos sä olet mies, niin muista ensi kerralla tarttua tarjoukseen, koska naiselle voi muuten tulla tosi paha mieli.
Ja jos olet nainen, niin lähde kenen tahansa juntin mukaan, koska muuten olet narttu.
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Eipä tuolla Samilla oo oikeasti ollut kovin häävejä vaihtoehtoja edes tuolla tarjolla. Mutta ilmeisesti Samille pitäisi kelvata kuka tahansa kun "ei tuo oo mikään bro saari".
Vierailija kirjoitti:
Musta ohjelma ei oo ollut tylsä.
Ei minustakaan. Simpson -gaten jälkeen jopa yllätyin positiivisesti. Ja tykkään siitä, että tässä formaatissa ei känniörvelletä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on Veera
korjattu linkki.
Veera on tosi hyvännäköinen tuossa samba-asussaan. Ja tanssii hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on Veera
korjattu linkki.
No eihän oo ainakaa enää ollut ku on ilmat kylmenneet. En oo Veera fani, mutta mua ei oo haitannu sen paljas pylly.
Aika jännä, että täällä toivotaan pakan sekoittamista mutta kun joku sekoittaa pakkaa tyyliin Hanna otti Patrickin pakon edessä niin hänet lynkattiin täysin. Ai niin, sitä pakan sekoittamista olisi haluttu inhokkiparille jotta oma suosikkipari olisi paremmissa asemissa. Koomista.