Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Vierailija kirjoitti:
Tuossa uudet saa koskemattomuuden on vaan se ongelma, että tässä olisi tarkoitus muodostua niitä oikeita pareja eikä vaan sekoittaa pakkaa pakan sekoittamisen vuoksi. Sittenhän lopussa voittaisi joku random uusi, jolla on hyvä kun viikon kestänyt pari. Suomalaiset on nyt muutenkin niin turvallisuushakuisia, että eivät hevin vaihda kumppania. Se sitten näkyy talossa, mutta ei tästä pareja voi syyttää. Miksi Villen, Patrickin tai Jannen pitäisi vaihtaa pareja jos eivät halua? Vain katsojien draaman nälkää tyydytykseen? Tuonne on tullut koko ajan uusia, mutta vanhat parit eivät ole välittäneet niistä. Se kai se tarkoitus onkin, jos halutaan että syntyy suhteita. Tylsä tv-ohjelma tästä vaan tulee enkä ole enää katsonut tällä viikolla vaan luen palstaa pysyäkseni kärryillä. Varmaan loppupuolella taas katson, kun pareja pudotetaan. Castingissa olisi vaan pitänyt saada taloon enemmän rohkeita ihmisiä.
Ei tällä tavalla normaalielämässä kestäviä pareja synny. Nythän siellä vain 6-7 kaveripariskuntaa lomailee keskenään, sellaistahan oikea elämä livessä ei ole.
Pareja pitäisi vaihtaa, jotta pääsisivät paremmin tutkiskelemaan tunteitaan ja näkemään kuinka se mahdollinen kumppani toimii tällaisessa tilanteessa, tuleeko mustasukkaisuuden tunteita, ikävää vai jopa helpotus, kun saa ollakin jonkun toisen parina.
Samista on kyllä tullut ihan outo
Vierailija kirjoitti:
Samista on kyllä tullut ihan outo
Taitaa olla tuonne meno ollut joku kaveriporukan veto🙄
Samo sais lähteä. Jotenkin tuo todellinen luonne on niin lapsellinen. Katsois toisia silmiin ja pystyis puhumaan suoraan ihmisille 😂
Tiistaina 27.11.on mun laskelmien mukaan osa 50/50 ellei ole tuplaosia aiemmin🤩
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa uudet saa koskemattomuuden on vaan se ongelma, että tässä olisi tarkoitus muodostua niitä oikeita pareja eikä vaan sekoittaa pakkaa pakan sekoittamisen vuoksi. Sittenhän lopussa voittaisi joku random uusi, jolla on hyvä kun viikon kestänyt pari. Suomalaiset on nyt muutenkin niin turvallisuushakuisia, että eivät hevin vaihda kumppania. Se sitten näkyy talossa, mutta ei tästä pareja voi syyttää. Miksi Villen, Patrickin tai Jannen pitäisi vaihtaa pareja jos eivät halua? Vain katsojien draaman nälkää tyydytykseen? Tuonne on tullut koko ajan uusia, mutta vanhat parit eivät ole välittäneet niistä. Se kai se tarkoitus onkin, jos halutaan että syntyy suhteita. Tylsä tv-ohjelma tästä vaan tulee enkä ole enää katsonut tällä viikolla vaan luen palstaa pysyäkseni kärryillä. Varmaan loppupuolella taas katson, kun pareja pudotetaan. Castingissa olisi vaan pitänyt saada taloon enemmän rohkeita ihmisiä.
Ei tällä tavalla normaalielämässä kestäviä pareja synny. Nythän siellä vain 6-7 kaveripariskuntaa lomailee keskenään, sellaistahan oikea elämä livessä ei ole.
Pareja pitäisi vaihtaa, jotta pääsisivät paremmin tutkiskelemaan tunteitaan ja näkemään kuinka se mahdollinen kumppani toimii tällaisessa tilanteessa, tuleeko mustasukkaisuuden tunteita, ikävää vai jopa helpotus, kun saa ollakin jonkun toisen parina.
Eikä sen tarvitse olla mikään ”pakko vaihtaa” juttu, vaan siinä juuri mitattaisiin noita vakiintuneempia pareja. Vaihtavatko kun ei ole pelkoa lentää ulos? Vaikuttaako edes tutustumishaluihin? Niiden uusien pitäisi olla nimenomaan koetinkivi, mutta kun noita uusia lentää ulos sitä mukaa kun lappaa ovesta sisään niin kuka alkaa edes tutustua?
Mää tykkäsin Tanjasta aluksi, ja onha tuo nyt jokatapauksessa ihan kiva piristeruiske tuonne villaan.
Mutta muutamat kommentit mua vähä ärsyttää, kuten esimerkiksi se Nellin ulosheitto kommentti.
Samoiten eilen ku keskustelivat Severin tilanteesta, nii Tanja sano vähä naureskellen et ei olis kyllä mun kakkosvaihtoehtokaan.
Vähä inhottava fiilis siis tulee jostain hänen kommenteistaan
Vierailija kirjoitti:
Mä luin muutaman kommenttisivun loppupäästä aloittaen. Onkohan kukaan lukenut järkyttävän pitkää ketjua kokonaan.
Opin kuitenkin, että ei saa kehua varsinkaan Ankua ja Patrickia yhdessä, ei Samia, Hannaa, Veeraa tai Pauliinaa.
Vapaasti saa haukkua Jeffreytä, Ankua, Patrickia, varsinkin Samia ja Auraa. Mitä räikeemmin, sen parempi.
Loput ovat ilmeisesti aika yhdentekeviä.Katsoin jakson vasta palstan lukemisen jälkeen, ja se vasta olikin mielenkiintoista. Odotin koko ajan sitä Sampuskan kauheaa käytöstä. Ei se niin kamalaa ollut, mitä nyt haukotteli, kun tytöt kyselivät pariksi.
Tanja hokee samanlaista huumorintajua Samin kanssa, mutta en ole huomannut sellaista.
Severissä ei ole mitään vikaa. Hannan ylenkatse oli outoa, sillä mielestäni Severi saattaa tippua Hannan takia eikä päinvastoin.
Miten niin ei saa? Kyllähän tänne mielipiteitä mahtuu. Mutta on turha loukkaantua, jos joku niihin vastaa.
En enää juuri käy täällä. Ei jaksa lukea jatkuvaa negaa ja vittuilua.
Nyt sitä vauvan hoito viikkoa kehiin niin ei mee pelkäksi makoiluksi,vai vedetäänkö vaan typerillä kilpailulla loppuosat🙄🙄taitaa olla tuotannolle helpointa ettei mitään erikoista järjestetä😱
Mää tykkään Ankusta ja Patrickista parina, onhan nuo nyt selkeesti ihastuneita molemmat. Ja kiva että ovat samalla aaltopituudella tuon läheisyyden suhteen, molemmat uskaltavat näyttää että tykkäävät toisistaan.
Ja tämä oli sitten eka viesti moneen viikkoon tähän ketjuun. Että kyllä täällä saattaa olla useampikin jotka tykkäävät samoista henkilöistä saarella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanna on liian hyvä tonne taloon. Oikeasti ainoa noista, jossa on edes persoonaa eikä sellainen maskotti. Tietenkään tällaiset ei ole hyviä draaman tuottamiseen. Tällaisissa viihteissä pärjäävät yksinkertaiset ihmiset, jotka on kauniita ja pinnallisia ja etsivät ainoastaan toista kaunista ihmistä jonka kanssa leijua täydellisissä somekuvissa. Tylsää. Samaa mieltä, että tuolla talossa on liikaa samanlaisia ihmisiä ja nuo uudet ovat liian erilaisia verrattuna alkuperäisiin. Tuonne pitäisi saada kasa uusia ihmisiä laidasta laitaan ja aivan erilaisia persoonia.
Miten Hannan persoona erottuu ja persoonallisuus ilmenee? Toivoisin asiallista vastausta, koska tämä väite on toistunut monta kertaa. Sen voisi samalla perustella.
Hanna puhui eilen enemmän kuin tähän asti yhteensä, mutta minulle ei muodostunut kuvaa, että hän olisi jotenkin muita parempi.
Mielestäni Hanna on sellainen maanläheinen, ei istu tuntitolkulla meikkipöydän ääressä tai sukimassa hiuslisäkkeitään. Ei ole tyrkky eikä hihittele tyhjänpäiväisiä keimaillen. Pohtii asioita ennen kuin laukoo mitä sattuu. Tuolla nimenomaan erottuu porukasta, mutta sinusta se on persoonattomuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tanja näyttää vähän näyttelijä Lily Jamesilta (Mamma Mia 2, Downton Abbey)
Oli parasta ku eilen joku vertas Severiä Channing Tatumiin 😅
Mua nauratti toi kun luin ennen kuin olin nähnyt Severiä, mutta sitten katsoin jaksoin ja on niissä ihan vähän jotain samaa :D Vai kuvittelenko koska luin siitä
Niin se elämässä on, kuka näkee kenetkin milläkin silmillä tai silmälaseilla. Vrt HS Nyt-liitteen identtiset kaksoset -kuvaparia. Joskus menee nappiin, joskus ei.
Vierailija kirjoitti:
En enää juuri käy täällä. Ei jaksa lukea jatkuvaa negaa ja vittuilua.
Täällä ilmeisesti käy pari jotain todella nuorta ihan vain kylvämässä negaa joistain saarelaisista. Kirjoittavat todella inhottavasti joistakin.
Täällä toivotaan draamaa ja yllätyksiä, mutta silti halutaan pitää tylsimpiä tyyppejä kuten Hannaa ja Ankua mukana mahdollisimman pitkään.
Ristiriitaista.
Kyllä tää mun mielestä on hiljalleen kääntymässä tylsemmäksi koko ajan, kun ei vakiparitkaan enää mitää draamaa synnytä. En pitäisi pahana ideana heittää yhtä neljästä vakiparista pois, edes pelotteluksi muille niin saatais mielenkiintoa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä noi pikku kyselyt appissa ovat olleet? Yleensä kaksi vastausvaihtoehtoa eikä näytetä vastauksia?
Voisiko olla että näitä kysellään osallistujilta jossain kohtaa, että saavat veikata? Jos on meidän versio siitä UK-twiittikisasta tms.
Oon miettiny samaa ja luulen et voi olla näin. Muistaakseni 1. Kaudella briteissä oli, myös tän tyylinen kisa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanna on liian hyvä tonne taloon. Oikeasti ainoa noista, jossa on edes persoonaa eikä sellainen maskotti. Tietenkään tällaiset ei ole hyviä draaman tuottamiseen. Tällaisissa viihteissä pärjäävät yksinkertaiset ihmiset, jotka on kauniita ja pinnallisia ja etsivät ainoastaan toista kaunista ihmistä jonka kanssa leijua täydellisissä somekuvissa. Tylsää. Samaa mieltä, että tuolla talossa on liikaa samanlaisia ihmisiä ja nuo uudet ovat liian erilaisia verrattuna alkuperäisiin. Tuonne pitäisi saada kasa uusia ihmisiä laidasta laitaan ja aivan erilaisia persoonia.
Miten Hannan persoona erottuu ja persoonallisuus ilmenee? Toivoisin asiallista vastausta, koska tämä väite on toistunut monta kertaa. Sen voisi samalla perustella.
Hanna puhui eilen enemmän kuin tähän asti yhteensä, mutta minulle ei muodostunut kuvaa, että hän olisi jotenkin muita parempi.
Mielestäni Hanna on sellainen maanläheinen, ei istu tuntitolkulla meikkipöydän ääressä tai sukimassa hiuslisäkkeitään. Ei ole tyrkky eikä hihittele tyhjänpäiväisiä keimaillen. Pohtii asioita ennen kuin laukoo mitä sattuu. Tuolla nimenomaan erottuu porukasta, mutta sinusta se on persoonattomuutta.
Tottahan sekin, että Hannaa on näytetty todella vähän verrattuna vaikka Ankuun. Ei Ankustakaan mitään persoonallisuutta löydy, mutta on kaunis ja miesten haluama ulkonäkönsä takia ja ehkä juuri siksi, että on niin viehkeä ja vaaraton ainakin puheistaan. Siksi ihmettelen, että Samikin on niin kiinnostunut Ankusta, vaikka väittää että haluaa naisen, joka on määrätietoinen ja vaikeasti saavutettava, ei heti tyrkyllä, kuten Tanja on hänen mielestään. No, ainakin saavuttamaton Anku on hänelle kuten oli Refaillekin, vaikka ei sitä heti näyttänyt, vaan valitsi Refain, koska tämä oli niin hyvää aviomiesmatskua ja kohtelias. Mutta aviomiestä tuolta tuskin kukaan hakee, vaan seikkailua ja mahdollista rahaa. Onhan tuo virkistystä normaaliin arkeen, vaikka tylsää tuolla näyttää itsekullakin olevan. Nyt siellä on niin kylmääkin, että vilttien sisällä päivänsä viettävät suurimmalta osaltaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä luin muutaman kommenttisivun loppupäästä aloittaen. Onkohan kukaan lukenut järkyttävän pitkää ketjua kokonaan.
Opin kuitenkin, että ei saa kehua varsinkaan Ankua ja Patrickia yhdessä, ei Samia, Hannaa, Veeraa tai Pauliinaa.
Vapaasti saa haukkua Jeffreytä, Ankua, Patrickia, varsinkin Samia ja Auraa. Mitä räikeemmin, sen parempi.
Loput ovat ilmeisesti aika yhdentekeviä.Katsoin jakson vasta palstan lukemisen jälkeen, ja se vasta olikin mielenkiintoista. Odotin koko ajan sitä Sampuskan kauheaa käytöstä. Ei se niin kamalaa ollut, mitä nyt haukotteli, kun tytöt kyselivät pariksi.
Tanja hokee samanlaista huumorintajua Samin kanssa, mutta en ole huomannut sellaista.
Severissä ei ole mitään vikaa. Hannan ylenkatse oli outoa, sillä mielestäni Severi saattaa tippua Hannan takia eikä päinvastoin.
Mä oon ainakin lukenut jokaisen viestin heti alusta lähtien :D Onhan tässä välillä hommaa pysyä perässä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pauliinaa ei jaksa katsoa. Aluksi vaikutti mukavalta, mutta nyt on tosi tylsä. Lisäksi vielä viettänyt ...aikamoista... elämää etten sanoisi.
Mun mielestä Pauliinasta on nyt tullut hauskoja puolia esille ja on viihdyttävä. Olen alkanut tykätä.
Pauliina taisi herätä, kun olivat varmaan vasta viidenneksi suosituin pari. Ja sekin auttaa, että Senja on poissa.
Miten niin viidenneksi suosituin pari? Shirly kertoi eniten ääniä saaneen parin sekä kaksi vähiten ääniä saanutta paria, muut lueteltiin satunnaisessa järjestyksessä.
Hanna on kanssa yksi ihan turhake,Tanjakin tuo valoa enemmän taloon🌟🌞🌟🌞