Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Love island Suomi -keskusteluketju

Vierailija
25.09.2018 |

Alkaa nyt subilla! Joko on sovellus ladattu?

Kommentit (23806)

Vierailija
14141/23806 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulen, että tuotannolle tuli yllätyksenä, kuinka kiinteiksi noi parit muodostu melko heti alkumetreillä. Tilanne voisi olla täysin eri, jos aloittamassa olisi olleet esim. Jaakko,  Tanja,Tia, Nelli, Markku tai Emma. Ja kesken kauden olisi tullut näitä vakiparien eri osapuolia. Jos Ville, Pauliina, Veera,Patrick tai vaikka Jeffrey olisivat tulleet kesken kauden niin olisiko Ville ja Pauliina olleet pari ollenkaan ja jos olisivat niin kenen pareja alunperin olisivat olleet?

Vierailija
14142/23806 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo kun joutuu olemaan tuolla keskenään niin ei kukaan halua alkaa pakkoja sekoittamaan että sopu säilyy,eihän ne meitä katsojia tuolla ajattele vaan omaa hyvinvointia😬Tuotanto nyt taas käskee noissa klipeissä sanomaan jotain että katsojia kiinnostaisi🤔noiden keskustelutkin ennen valintaa vaikuttaa siltä että harjoiteltu on mitä sanotaan ja kuka saa ottaa kenet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14143/23806 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä luulen, että tuotannolle tuli yllätyksenä, kuinka kiinteiksi noi parit muodostu melko heti alkumetreillä. Tilanne voisi olla täysin eri, jos aloittamassa olisi olleet esim. Jaakko,  Tanja,Tia, Nelli, Markku tai Emma. Ja kesken kauden olisi tullut näitä vakiparien eri osapuolia. Jos Ville, Pauliina, Veera,Patrick tai vaikka Jeffrey olisivat tulleet kesken kauden niin olisiko Ville ja Pauliina olleet pari ollenkaan ja jos olisivat niin kenen pareja alunperin olisivat olleet?

Markku olis kyllä ollu mielenkiintoinen tyyppi alkukokoonpanossa.

Vierailija
14144/23806 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestetään Severi jatkoon seuraavassa äänestyksessä! :)

Vierailija
14145/23806 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Markku olis kyllä ollu mielenkiintoinen tyyppi alkukokoonpanossa.

Markku?:D mutta joo, samaa mieltä ritariässästä, jäätävä:D

Vierailija
14146/23806 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivotaan, että jäisi, vaikuttaa lupaavalta. En kyllä usko, että pysyy kyydissä varsinkaan Hannan parina...

Vierailija
14147/23806 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanna on liian hyvä tonne taloon. Oikeasti ainoa noista, jossa on edes persoonaa eikä sellainen maskotti. Tietenkään tällaiset ei ole hyviä draaman tuottamiseen. Tällaisissa viihteissä pärjäävät yksinkertaiset ihmiset, jotka on kauniita ja pinnallisia ja etsivät ainoastaan toista kaunista ihmistä jonka kanssa leijua täydellisissä somekuvissa. Tylsää. Samaa mieltä, että tuolla talossa on liikaa samanlaisia ihmisiä ja nuo uudet ovat liian erilaisia verrattuna alkuperäisiin. Tuonne pitäisi saada kasa uusia ihmisiä laidasta laitaan ja aivan erilaisia persoonia.  

Vierailija
14148/23806 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestän hannaa

Vierailija
14149/23806 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tanja näyttää vähän näyttelijä Lily Jamesilta (Mamma Mia 2, Downton Abbey)

Oli parasta ku eilen joku vertas Severiä Channing Tatumiin 😅

Mua nauratti toi kun luin ennen kuin olin nähnyt Severiä, mutta sitten katsoin jaksoin ja on niissä ihan vähän jotain samaa :D Vai kuvittelenko koska luin siitä

Vierailija
14150/23806 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haloo tuotanto, onko pula hakijoista vai draamantajusta?

Villi veikkaus, että on pulaa niistä "hyvistä" hakijoista. :D

Varmaan, jos on porukkaa jonossa kuin idols karsinnoissa 😆 on siinä valkkaaminen.

Vierailija
14151/23806 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lila-Mikaela kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana oli eilen, kun Anku ja Patrick pääsi pariksi ihan virallisestikkin. Huomaa että ovat kiintyneitä toisiinsa. Eikä Axukaan sittenkään valinnut ketään toista kuin Axun, vaikka Alexander pelkäsi noin käyvän ja oli melko paineessa.

Ei Alexina eilen olisi ketään muuta voinut valitakaan kuin Alexin, koska sai valita vasta viimeisenä ja jäljellä oli enää Alex. 

Jos se olis asettanu tuotannolle ykkösvalinnakseen jonkun muun niin olis varmasti saanu valita aiemmin.

Millä tavalla asettanut ykkösvalinnaksi? Ja eihän kukaan muukaan "asettanut" yllättävää ykkösvalintaa, joten millä logiikalla nimenomaan Alexinan piti olla viimeinen. Kyllä tämä nyt nimenomaan tuotannon osalta tarkoitti sitä, että ei haluttu edes pientä mahdollisuutta pakan sekoamiseen. 

Vierailija
14152/23806 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on kans alkanu tuntuu et tänne ei enää vihti edes kirjottaa mitään positiivista tai sympaattista suosikeistan, ku heti joku hyökkää kimppuun ja syyttää ties mistä :DD

Vierailija
14153/23806 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta on kans alkanu tuntuu et tänne ei enää vihti edes kirjottaa mitään positiivista tai sympaattista suosikeistan, ku heti joku hyökkää kimppuun ja syyttää ties mistä :DD

Sama tunne, toki mitkään apina-kommentit ei missään nimessä kuulu tänne, mutta kyllä nyt asiallisesti pitäisi voida sekä kehua että kritisoida osallistujia.

Vierailija
14154/23806 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luin muutaman kommenttisivun loppupäästä aloittaen. Onkohan kukaan lukenut järkyttävän pitkää ketjua kokonaan.

Opin kuitenkin, että ei saa kehua varsinkaan Ankua ja Patrickia yhdessä, ei Samia, Hannaa, Veeraa tai Pauliinaa.

Vapaasti saa haukkua Jeffreytä, Ankua, Patrickia, varsinkin Samia ja Auraa. Mitä räikeemmin, sen parempi.

Loput ovat ilmeisesti aika yhdentekeviä.

Katsoin jakson vasta palstan lukemisen jälkeen, ja se vasta olikin mielenkiintoista. Odotin koko ajan sitä Sampuskan kauheaa käytöstä. Ei se niin kamalaa ollut, mitä nyt haukotteli, kun tytöt kyselivät pariksi.

Tanja hokee samanlaista huumorintajua Samin kanssa, mutta en ole huomannut sellaista.

Severissä ei ole mitään vikaa. Hannan ylenkatse oli outoa, sillä mielestäni Severi saattaa tippua Hannan takia eikä päinvastoin.

Vierailija
14155/23806 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pauliinaa ei jaksa katsoa. Aluksi vaikutti mukavalta, mutta nyt on tosi tylsä. Lisäksi vielä viettänyt ...aikamoista... elämää etten sanoisi.

Mun mielestä Pauliinasta on nyt tullut hauskoja puolia esille ja on viihdyttävä. Olen alkanut tykätä.

Vierailija
14156/23806 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä noi pikku kyselyt appissa ovat olleet? Yleensä kaksi vastausvaihtoehtoa eikä näytetä vastauksia?

Voisiko olla että näitä kysellään osallistujilta jossain kohtaa, että saavat veikata? Jos on meidän versio siitä UK-twiittikisasta tms.

Vierailija
14157/23806 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pauliinaa ei jaksa katsoa. Aluksi vaikutti mukavalta, mutta nyt on tosi tylsä. Lisäksi vielä viettänyt ...aikamoista... elämää etten sanoisi.

Mun mielestä Pauliinasta on nyt tullut hauskoja puolia esille ja on viihdyttävä. Olen alkanut tykätä.

Pauliina taisi herätä, kun olivat varmaan vasta viidenneksi suosituin pari. Ja sekin auttaa, että Senja on poissa.

Vierailija
14158/23806 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanna on liian hyvä tonne taloon. Oikeasti ainoa noista, jossa on edes persoonaa eikä sellainen maskotti. Tietenkään tällaiset ei ole hyviä draaman tuottamiseen. Tällaisissa viihteissä pärjäävät yksinkertaiset ihmiset, jotka on kauniita ja pinnallisia ja etsivät ainoastaan toista kaunista ihmistä jonka kanssa leijua täydellisissä somekuvissa. Tylsää. Samaa mieltä, että tuolla talossa on liikaa samanlaisia ihmisiä ja nuo uudet ovat liian erilaisia verrattuna alkuperäisiin. Tuonne pitäisi saada kasa uusia ihmisiä laidasta laitaan ja aivan erilaisia persoonia.  

Miten Hannan persoona erottuu ja persoonallisuus ilmenee? Toivoisin asiallista vastausta, koska tämä väite on toistunut monta kertaa. Sen voisi samalla perustella.

Hanna puhui eilen enemmän kuin tähän asti yhteensä, mutta minulle ei muodostunut kuvaa, että hän olisi jotenkin muita parempi.

Vierailija
14159/23806 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko katsoa kuinka monta Alexinaa Suomessa on. Alle 100.

Vierailija
14160/23806 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanna on sentään etsimässä rakkautta toosin kun moni muu tuolla. Minä ainakin äänestän niitä jäämään. Paljon mielenkiintosempaa olis muutenkin kun joutusivat päättää näistä varmoista pareista lähtiän

äänestetään severi jäämään! myöhemmin sitten hanna ainakin ulos

Ketju on lukittu.