Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Vierailija kirjoitti:
Koska Anku pääsee sviittiin?
Olivat jo.
Mulla tulee Samista mieleen näyttelijä Jarkko Niemi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana toi Patrick, kyllä mä varmaan vähän oon ihastunut tai jotain sellaista. <3
Taas niin epämääräistä. Varmaan? Vähän? Tai jotain sellaista? Toinen kuitenkin alkaa kohta puhua jo rakkaudesta, ja nyt puhuu suurista tunteista.
Meinaat siis, että patunkin olisi pitänyt julistaa kuinka häntä ihan sattuu, kun anku on vaan viereisessä huoneessa ja ikäväkin vaivaa vaikka toinen istuisi pöydän toisella puolella? Tuohan oli just ihan normimiehen (ja naisenkin) reaktio, kun joku kysyy tunteista ja on viikon verran hengattu yhdessä. Silloin on tietenkin vielä epävarma omista (ja toisenkin) tunteista ja niin kuuluukin vielä olla. Ei pidä mennä asioiden edelle kun juttu kuitenkin etenee ihan oikeaan suuntaan.
Onpa maailmasi mustavalkoinen. Eikö mitään noiden välille sijoittuvia tunteita todella ole? Esim. Ankun kuvailu ihastumisensa suhteen kuulosti aidolta.
Vierailija kirjoitti:
Tänään. Samin kanssa pelaavat korttia koko yön. Aamulla haukkuu Samin kun Sami ei katsonut silmiin koko pelin ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olivat jo.
Anku oli muistaakseni tahdoton nyhverö, jota miehet ohjailevat. Miksi Ankun pitäisi sviittiin mennä jonku ohjaltavaksi taas?
Auran ja Jeffin suhteesta tulee tuskin mitään ulkomaailmassa. Jeff on liian miespissis ja Aura kovis, jotta sopisivat yhteen. Jeffille sopisi paremmin joku tavallisempi pissistyylinen hempukka. Auralle joku tatuoitu Auraa hieman vanhempi mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään. Samin kanssa pelaavat korttia koko yön. Aamulla haukkuu Samin kun Sami ei katsonut silmiin koko pelin ajan.
Hyi pelikorttipelejä. Vanhanaikaista. Sami ja Anku pelaavat Venäläistä rulettia siittä kumpi putoaa.
Serkkutyttö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tuntuu välillä, että näitten tosi-tv-ohjelmien katsominen on vähän samaa kuin katsoisi luonto-ohjelmia eläinten laumakäyttäytymisestä. Toisaalta tosielämänkin seuraaminen tuntuu välillä samalta. Esimerkiksi: Patu tuntuu olevan jonkinlainen alfauros, joka valitsee itselleen lauman parhaimman näköisen naaraan, eli Ankun. Sitten taas Sami koettaa päästä laumassa hyvään asemaan mielistelemällä alfaurosta, eli Patua. Refai isona miehenä yritti olla aluksi lauman alfauros, ja valitsi lauman parhaimman näköisen naaraan. Refai ehkä onnistuikin aluksi, mutta sitten syrjäytettiin. Maahanmuuttajataustaisella onkin vaikeampi säilyttää alfauroksen asema suomalaisessa laumassa. Sitten on mielenkiintoista, yrittääkö Alexander päästä alfaurosasemaan. Vaikuttaa vähän tyypiltä, joka sitä voisi yrittää, ja onhan sillä ainakin ulkomaailmassa hyvä status. Voi olla tosin tässä vaiheessa hankala päästä vakiintuneessa ryhmässä alfaksi.
Loistava analyysi! 😂 Hauskinta on kuinka porukka täällä suurimmaksi osaksi tulkitsee ihan eri tavalla Patun käyttäytymistä. Todella moneen uppoaa tuo epämääräinen kommunikointi, ja täällähän ihan yhteistuumin sen takia mm tuomittiin Emma rasittavaksi, puhetta ymmärtämättömäksi roikkujaksi, ja ei nähty sitä, että Samin valinta ottaa Anku oli Patun hännystelyä. En itse myöskään näe Patua mitenkään kilttinä jaksojen perusteella, vaan se on feikkausta ja esim itkevään Emmaan silloin suhtautu mielestäni todella jäätävästi. En ihmettelisi jos Patu voittaessaan nauraisi makeasti ja pitäisi koko potin itsellään.
Mulla on ihan samoja ajatuksia ollut tuon laumakäyttäytymisen suhteen :D
Mut en mää silti ajattele et se ois välttämättä mitenkään tietoista tai tarkkaa pelisrategiaa alfan toimesta. Meissä ihmisissä vaan on edelleen olemassa nämä laumaeläimen toimintamallit.Kiva kuulla että muutkin on miettineet samoja juttuja! Välillä ollut itsellä tunne että oon ainoa joka näitä miettii. Olen samaa mieltä, ihmisissä on vieläkin laumaeläimen ominaisuuksia, eikä ne aina tule tietoisesti. Patu-Anku-Emma -jutusta vielä: kun alkoi vaikuttaa siltä, että Patu on hyvässä asemassa laumassa, niin hänellä oli mahdollisuus tavoitella lauman ykkösnaarasta. Anku vaikuttaa ulkoisilta ominaisuuksiltaan hedelmällisemmältä kuin Emma, joka taisi olla Patulle liian laiha. Ihmislajin naaraat ovat hedelmällisimpiä juuri oikean painoisina. Alfauros ottaa yleensä lauman hedelmällisimmän naaraan. Sami taas koettaa päästä hyville apajille Patea rapsuttelemalla, josta palkkiona voisi olla beetauroksen asema ja lauman toiseksi hedelmällisimmän naaraan valinta.
No jooh hah hah. Kohta ne varmaan kulkee neljällä jalalla. No Pauliinahan jo konttasi yhdessä jaksossa karkuun urostaan.
Kiitos nauruista! Se konttaava Paukku oli kyllä hauska!
Vierailija kirjoitti:
Aleksander on eniten sellaise näköne, et nostaa silmät viirussa päätään tuulen suuntaan haistellakseen naaraan saapumista.
Hahaha! 😂
Ja hyi. Tollaisia haistelijoita on miehistäkin, ei pelkästään eläimissä. Puistattaa sellaiset oudot nuuhkijat!!! Yäk. Onneksi tuolla ei oo sellaisia.
No olipa taas jekku, miettikää, jos joku laittaisi sitä rasvaa naamaan tai alapäähän 🙃
Vierailija kirjoitti:
No olipa taas jekku, miettikää, jos joku laittaisi sitä rasvaa naamaan tai alapäähän 🙃
No, ei tarvitsisi ajaa partaa eikä sheivata alapäätään jos laittaisi sitä rasvaa.
Aleksanteri on oikeasti 45 valehdellut ikänsä.
Pitkästä aikaa mulla käy täällä av:lla niin, että jos vikalta sivulta palaan edelliselle sivulle, niin se vika sivu ikään kuin katoaa. Ja sit saa ne kommentit näkyviin vasta jos kommentoi itse jotain tai vaihtaa osoiterivin sivunumeron.
Onko muillakin ilmennyt tänään samaa?
Vierailija kirjoitti:
Aleksanteri on oikeasti 45 valehdellut ikänsä.
Ai se Venäjän hallitsija? Napoleon kakkone.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne tunki sinne rasvapurkkiin? En pysty nyt kattomaan klippiä äänet päällä
Vierailija kirjoitti:
Tai pesis sillä hiuslisäkkeensä.
Lähteekö Ankulla nyt nahka 😨
Tänään LIS:ssa...
Totanoi
Niinku
Silleen, niinku
Ei tapahdu niinku mitään oikeestaan silleen ku aatellaan. Vähän puhetta tunteista...
Niin ja ala polttamaan tupakkaa kun noin coolit duudit ja tsiksitkin vetää röökii. Kielletään kaikki Anneli Tempakan hengessä.