Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Love island Suomi -keskusteluketju

Vierailija
25.09.2018 |

Alkaa nyt subilla! Joko on sovellus ladattu?

Kommentit (23806)

Vierailija
13461/23806 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähteekö Ankulla nyt nahka 😨

Rönttösestä? "Täs on ollu vähä kaikenlaista jyystöö" (ääni loppua kohti kohoten) hiih hiih hiih (munamiesilme päälle)

Vierailija
13462/23806 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa kiinni Auran tyylistä. Tollanen naamatatuoitu joka kuuntelee räppiä? Onko siis räpistä diggaileva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13463/23806 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee myötähäpeä aina kun Veera avaa suunsa.

Mimulle tulee myötähäpeä, kun kirjoitat viisi Veeraa halventavaa kommenttia peräkkäin.

Miten niin halventavaa? Ihan itse se Veera tuota roolia vetää.

Veera on ihan paras😋aito avoin ja vieläpä luonnon kaunis tyttönen...ei meikkiä tarvii😊

Vierailija
13464/23806 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oonkoha mä ainoo joka oikeesti alusta asti pitänyt paukusta ja villestä? Muut parit tylsiä mutta noi menee kyllä aina! ^

Vierailija
13465/23806 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenetköhän Severi valitsee,jos pääsee valitsemaan ekana? Nyt pitäisi olla naisten vuoro,mutta joku jekku lienee varattuna illan pariseremoniaan.

Vierailija
13466/23806 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo Paukku ja Ville jotenkin tosi aitoja ja muutenkin niitä kiva seurailla. Mistä kaikki saa semmoset että Pauliina ois jotenkin ylimielinen?

Vierailija
13467/23806 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oonkoha mä ainoo joka oikeesti alusta asti pitänyt paukusta ja villestä? Muut parit tylsiä mutta noi menee kyllä aina! ^

Tykkään kans ja veerasta ja jannesta🤗

Vierailija
13468/23806 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko tuonne lisää porukkaa sitä myötä kun muita lähtee? Mistä voi lukea kilpailun sääntöjä??

Joo mä uskon näin! Eiks tästä tuu se 50 jaksoa, nyt ollaan jo puolessavälissä:o

Vierailija
13469/23806 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkki kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkään kans ja veerasta ja jannesta🤗

Mäkin just moista kahesta!

Vierailija
13470/23806 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo fb-ryhmä on julkinen. Joten kaikki tuo uskomaton sisältö on julkista. Joku täällä taisi jo aiemmin kirjoittaa, että häpeäisi, jos joku sukulainen olisi tuolla perseilemässä.

Päivän palkinnon saa Christa Kauranen, tuotepäällikkö, noin 40 vee, jonka mukaan Patrick "tökkäsi jo Emmaa" , on miespuolinen jakorasiaa ja Anku yksinkertainen junttityttö.

Go for it Christa! Sä et (vielä) ole nolannut itseäsi tarpeeksi.

Mitä ilmeisimmin Christa uskaltaa seisoa sanojensa takana, eikä huutele anonyymina mielipiteitään.

Vierailija
13471/23806 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gallup pystyyn! Jos olis pakko joku noista valita ni ketä panisitte?

Vierailija
13472/23806 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei sinänsä Anku ja Patu ällötä, onhan nuo nyt selkeesti ihastuneita ja näyttäs olevan samalla aaltopituudella tuon läheisyyden suhteen, ainakin tässä vaiheessa. Molemmat on selkeesti näitä -hakuna matata- tyyppejä, jotka toimii sen hetkisen fiiliksen mukaan, sen kummempia murehtimatta. Mikä on siis mun mielestä ihan loistava juttu!

Mutta ois silti mielenkiintosta nähdä ja kuulla näiltä myös jotain keskusteluja. Nyt se kuvamateriaali mitä näistä nähdään 90% tuota nuoleskelua. Ylipäänsäkin hirveän vähän näytetään pariskuntien normikeskusteluja.

Mää kyllä itseasissa luulen että näillä on joku sopimus tms. että mitään henkilökohtaisia keskusteluja ei näy eikä kuulu telkkarissa. Ikäänkuin vain niitä asioita mitkä jollain tapaa kuulua villan sisälle ja jotka koskee villan sisällä tapahtuvia asioita.

Sen takia me kuullaam herkästi vain sitä juoruilua tai just niitä sen hetkisen fiiliksen pohtimisia.

Vierailija
13473/23806 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aura ja Jefrey pääsi sviittiin ❤

Vierailija
13474/23806 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alexanderia tai Auraa.

Vierailija
13475/23806 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitenhän meitä on ainakin kaksi.

Vierailija
13476/23806 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei sinänsä Anku ja Patu ällötä, onhan nuo nyt selkeesti ihastuneita ja näyttäs olevan samalla aaltopituudella tuon läheisyyden suhteen, ainakin tässä vaiheessa. Molemmat on selkeesti näitä -hakuna matata- tyyppejä, jotka toimii sen hetkisen fiiliksen mukaan, sen kummempia murehtimatta. Mikä on siis mun mielestä ihan loistava juttu!

Mutta ois silti mielenkiintosta nähdä ja kuulla näiltä myös jotain keskusteluja. Nyt se kuvamateriaali mitä näistä nähdään 90% tuota nuoleskelua. Ylipäänsäkin hirveän vähän näytetään pariskuntien normikeskusteluja.

Mää kyllä itseasissa luulen että näillä on joku sopimus tms. että mitään henkilökohtaisia keskusteluja ei näy eikä kuulu telkkarissa. Ikäänkuin vain niitä asioita mitkä jollain tapaa kuulua villan sisälle ja jotka koskee villan sisällä tapahtuvia asioita.

Sen takia me kuullaam herkästi vain sitä juoruilua tai just niitä sen hetkisen fiiliksen pohtimisia.

Naulan kantaan. Kypsää kirjoittelua ja pohdintaa.

Vierailija
13477/23806 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otaksää niinku appelsiinin, tiäkkö?

Tihihihihi... Joo..... Tihihihi.... Räps räps. Tykkäätsie miusta niinku oikeesti? tihihihi

Joo, kyllä mää tykkään, tiäkkö? Voiko tän syödä kuorineen tiäkkö?

En mie tiiä tihihihi.

Vierailija
13478/23806 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alexanderia tai Auraa.

En ketään. Eikä ole pakko. Ei kiinnosta edes leikkiajatuksena, että viitsis lähteä sanomaan.

Vierailija
13479/23806 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo kyllä, todella oot ainoa tässä maailmassa joka on tuota mieltä. Senkin uniikki lumihiutale!

Vierailija
13480/23806 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Jollain meni vähän överiks toi laumaeläimiin vertailu. Se eka viesti oli ihan hauska mut liika on liikaa. Ja noi apinaksi haukkumiset, oikeesti, kuin vanhoja ootte?! Jutut ihan jotain 12v tasoa.

Lisäks näköjään joku Emma-fani herännyt kun ainakin 3 viestissä tänään Emmasta jauhettu vaikkei Emma enää oo villassa.

Ketju on lukittu.