Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Ei tota Samia kyllä kiinnosta taaskaan. Se ei edes yritä.
Hohhoijjaa Sami..hän tykkää katsella seinille ja kattoon.
Tanja on kyllä niin nuoren olonen! Ennemmin sopis tosiaan Villen tai Jannen pariksi.
Eikä se Sami nyt sitte innostunutkaan.
Musta oli jotenki hauskaa ku Pati yritti ihan tosissaaan saada tästä uudesta Samille parin :D Toivoo varmaan et Samillle löytys nainen, nii ei tarttis enää lainailla Ankua sille...
Vierailija kirjoitti:
Tanja vois lopettaa ton telkkarihöpötysen. Todella noloa.
"Olen telkkarista katsellut.." Huoh. Eikö hän samalla paljasta mitä näistä on näytetty ulospäin.
Ihme pälyilijä tuo Sami ku juttelee jonku kans. Kattoo kaikkialle muualle ku toista henkilöä. Sama juttu päiväkirjahuoneessa
On cool kun trendikkäitä esittävät nuoret aikuiset heittävät väliin sanoja ja lauseita englannista. Ovatko kovin tasokkaita puhumaan englantia? Kun se on heikkoa, kun kohtaavat englantia puhuvia talon ulkopuolisissa tilanteissa. On se real cool.
Vierailija kirjoitti:
Jotenki tosi lapsen olonen tää Tanja.. jopa lapsellisempi ku Janne ja Ville
Tanja ja Ville voisivat olla hyvä teinipari.
Tanja on kyllä oikeasti tosi luonnonkaunis. Mielestäni vielä kauniimpi kuin Anku tai Pauliina. Todella raikas.
Tanja
Älä ota Samia. Sami on Ankun läheisyyteen hakeutuva puutarhatonttu, jota Patrick siirtelee mielensä mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Severi on varmaa sängyssä yllättäjä:D sellane että sais kyytiä ja huomiota samassa nipussa
Onko Severi laittanut kaverit spämmäämään mammapalstalle?
:D oon 29-vuotias nainen, enkä tunne ketään noista. Ei ollu tarkotus mitenkää nostattaa Severiä,vaan tuli vaan mielikuva:D kunnon vainoharha porukkaa
Veeran höpinä jakson alussa kylmistä väreistä ja ikävästä kuulosti jo teennäiseltä. Olen tähän asti ajatellut,että heillä olisi jotain aitoa,mutta en enää tiedä. Ihan kuin toistaisi tyhjiä vuorosanoja jostain roskaromaanista. Kai se on sitä mitä Veera olettaa katsojien haluavan kuulla ja mitä itse kokee,että suhteen pitäisi olla.
Vierailija kirjoitti:
Tanjasta tulee vähän sellaiset 80-90- luvu vibat. En tiedä mistä.
Varmaan aika hämmentävää näille muille, kun uusi tulokas alkaa heti puhua vanhoista asukkaista katsomiensa jaksojen perusteella.
90-luku on nyt kuuminta tulevaa muotia.
Missä ne viina bileet on. Toivottavasti saisivat kärkkäästi kunnon Halloween bileet.
Kuin riparilaisia. Janne posket on aina punaiset, miksi?
Samin hurmaustaidot... Tuo säikäytys ei nyt ollut hyvä.
Ottiko jeff kumin äsken tuolta hyllystä?
Vierailija kirjoitti:
Tanja
Älä ota Samia. Sami on Ankun läheisyyteen hakeutuva puutarhatonttu, jota Patrick siirtelee mielensä mukaan.
🤣
"hyvin synkkaa"