Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Samin katse Ankuun on niin ilmiselvää😂...
Mä alan epäillä et samilla on siviilissä oikeesti muija ja pelaa vaan jotain peliä tuolla.
Ja toi Tanja vaikutti fiksummalta esittelyvideolla. Musta tollaset kommentit Nellin raivaamisesta pois tieltä ja tuo äskeinen "te ootte oikeesti yhtä ällöi ku tv:ssä" on jotenkin tympeitä. Ei noi tuolla oo nähny itteään tv:ssä ja vois kuvitella ettei tuolla kaipaa muistutusta tv-katsojista.
Alexina on selkeesti sosiaalialan ammattilainen ja siks helposti lähestyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Aluks tykkäsin Alexanderista mutta nyt ärsyttää sen käytös ja puheet
Mä en taas alussa pitänyt. Vaikutti yli-itsevarmalta machomieheltä. Mutta nämä pienet epävarmuudet tekivätkin hänestä ihan ihmisen.
Vierailija kirjoitti:
Tanja vaikuttaa vähä näsäviisaalta
Verrattuna Veeraan, Pauliinaan ja Auraan, ometko oikeasti sitä mieltä?
Ei vitsi Alexander on nolo! Epävarmuus paistoi kilometrin päähän kun muka vitsillä uhitteli kun atta oli treffeillä uuden jätkän kanssa.
Alkoi ihan huolellq ärsyttää koko jätkä vaikka olin aiemminkin sitä mieltä että ulkoisesti ja sisäisesti ruma ihminen.
Jotenki tosi lapsen olonen tää Tanja.. jopa lapsellisempi ku Janne ja Ville
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aura näytti taas ihan apinalta ku huus altaalla
Näytti seksikkäältä, ja sai tällaisen paatuneesti lannistuneenkin tyypin tuntemaan myötäinnostusta. 😍
Minkä takia sun pitää jokaiseen viestiin laittaa joku lapsellinen vastike? Ei sun tarvi koko ajan sössöttää takas jos joku sun apinanaisesta ei pidä.
Miksi itse lähetät jatkuvasti Auraa haukkuvia viestejä, ja minä en muka saisi lähettää ihailevia? 😂 Minun viestit on ainakin paljon kivempia.
Jos naisella on tuollainen hymy, voin antaa anteeksi ja paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aura näytti taas ihan apinalta ku huus altaalla
Näytti seksikkäältä, ja sai tällaisen paatuneesti lannistuneenkin tyypin tuntemaan myötäinnostusta. 😍
Minkä takia sun pitää jokaiseen viestiin laittaa joku lapsellinen vastike? Ei sun tarvi koko ajan sössöttää takas jos joku sun apinanaisesta ei pidä.
Ja olisikin mun 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tanja vaikuttaa vähä näsäviisaalta
Verrattuna Veeraan, Pauliinaan ja Auraan, ometko oikeasti sitä mieltä?
Kyllä
Miksi jengiä kiinnostaa toi alexiina?
Perus liikuntaa harrastamaton röökimuija, jolla on 5/10 naama.
Jeff vierittää syyt aina Auran niskoille
Minusta Alexanderin epävarmuus vaikutti näytellyltä. Eihän se edes ole kiinnostunut Alexiinasta.
Pentujen pentu tuo Tanja. Ihme kommentteja Nellin raivaamisesta yms köntsää. Yrittää olla niin rehvakasta. Se on niinku Severi-punastelijan pariksi ja pihalle.
Sami tuolta pitäisi saada pihalle. Ja Aurakin varmaan jo juoksis ryypylle intoa piukassa, Jefukin jo valittaa.
Severi näyttää vähän Channing Tatumilta! 😍
Vierailija kirjoitti:
Jos naisella on tuollainen hymy, voin antaa anteeksi ja paljon.
Taidat nähdä seksiä lähinnä videolta. Aisuri.
Jeffrey taas lapsellinen. Haluaa jotain palvontaa. Mut ymmärrän ton et ällöttää röökin haju. Mulla sama, en haluu pussailla jos mies on just polttanu.
Hahaa, Jeffrey. Muilla pariskunnilla ehkä se mies antaa aihetta olla kiinnostunut. 🙄
Tahallaan käy aura tupakalla, just joo jeff :Dd
Nähdään parvekkeella #parvekkeella ja oot sinä Alexander melkonen tietäjä :D juontaja sytty