Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
PATTE on aivan ......... Annelin t...... voi voi
Mites kun sen 25000 voi joko jakaa parin kanssa tai viedä koko potin? Miten se homma toimii?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Serkkutyttö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, ihmiset tuppaavat äänestämään suosikkityyppiään eikä suinkaan suosikkipariaan tai pariskuntaa, jolla aitoa rakkautta tai suhde voisi jatkua talon ulkopuolella. Sen takia en välitä lopputuloksesta, tiiän että se on valmiiksi perseestä. Vakka onhan se hienoa, että jos talosta ei saa rahoja, niin löytyy rakkautta. Tosin kyseessä on pinnalliset parikymppiset, joten olen aika skeptinen sen rakkauden kanssa, eiköhän kaikilla ole uusi vuoden loppuessa.
Mutta jos tuolta voittaa sen oman kultansa, on se kaiken arvoista, myös ns. häviämisen arvoinen juttu. On melkoinen jättipotti saada tuosta määrästä ihmisiä just se itselleen sopiva kestävä parisuhde kumppani. Suhdeluku on olematon.
Jos tuolta löytää elämänsä rakkauden on se huomattavasti arvokkaampaa kuin mahdollinen 25000€.
Kyllä itse ainakin ennemmin ottaisin 25 000€ kuin sen "elämän rakkauden parikymppisenä."
Jotkut on vaan kypsempii ja aikuistuu ennemmin kuin toiset.
Niimpä, 25 000€ on opiskelijalle hyvä pesämuna omaa asuntoa ostaessa. Ei tarvitse myöskään opiskellessaan ottaa opintolainaa. Tosi tv:ssä parikymppisenä solmittu rakkaus ei välttämättä kestä edes enää ulkomaailmassa. Niin ja olen kyllä itse löytänyt 20- vuotiaana miehen ja olemme edelleen 10 vuotta myöhemmin yhdessä.
Vierassss kirjoitti:
Mites kun sen 25000 voi joko jakaa parin kanssa tai viedä koko potin? Miten se homma toimii?
Toinen saa kuoren jossa on 25000€ ja toinen 0€. Se kumpi saa 25000€ kuoren päättää pitääkö rahat itse vai jakaako.
Vierailija kirjoitti:
PATTE ei jaa mitään eikä ole kenenkään ...... !!!!!
No.......oletkos hieman m.............
Musta Alexander on ihana. Mitä voittajapariin tulee, niin aika vahvoilla on Anku ja Patu tällä hetkellä. Aika ihmeitä sais tapahtua, et joku heidät päihittää.
Vierailija kirjoitti:
Musta Alexander on ihana. Mitä voittajapariin tulee, niin aika vahvoilla on Anku ja Patu tällä hetkellä. Aika ihmeitä sais tapahtua, et joku heidät päihittää.
En löisi vielä rahoja heidän puolesta. Tottakai ovat nyt vahvoilla kun heitä on männä viikko näytetty. 3 viikossa kerkeää tapahtua vaikka mitä.
Vierailija kirjoitti:
Veera on mun suosikki. Ja näkeehän sen nyt, että ovat Jannen kanssa ihastuneita. Janne ei puhu liikoja suhteesta, koska miksi puhuisikaan. Ei ole sen tyylinen ihminen, vaan katsoo ensin asiat. Huomaa kuinka sädehtii Veeran kanssa puhuessa ja heittäessä läppää. Itse haluan parilta muutakin kuin nuolemista ja miehen palvontaa. Pauliina ja Ville molemmat myös sädehtivät, kun puhuvat suhteestaan. Missä suhteissa alku olisi ollut heti huumaa? Aika harvoissa aikuisten suhteissa. Enää Villekään ei ole puhunut mitään muista naisista, kuten alussa, vaan haluaa pelkän Pauliinan. Tottakai sitä riitaakin on, kuten kaikissa suhteissa, varsinkin kun jo asuvat yhdessä ja ovat kameroiden edessä. Hehän ovat olleet jo kuukauden yhdessä, niiin se on jo ikuisuus kun viettävät 24/7 yhdessä. Aura on myös mun suosikk, mutta fiilikset Jeffistä vaihtelee. Sopivat kyllä yhteen, vaikka Aura ansaitsisi parempaa.
Kyllä meidän suhteemme alku oli huumaa. Koko ajan halusi olla toisen lähellä, kosketella ja jutella. Ihanaa on vieläkin, kymmenen vuoden jälkeen.
Harmi, jos sinä näet toisten onnessa "nuolemista ja miehen palvontaa".
PATTE ..... on ANNELIN kanssa jotta voisi edes ........ vähän..... jotenkin...... PATTE PELKÄÄ ........
Miehet monesti arvostelevat, että suomalaiset naiset ovat hirveitä epäfeminiinisiä jyriä, mutta tässä ohjelmassa näkee, että ongelmat ovat kyllä aitoja ja koskevat molempia sukupuolia. Tuolla saarella vain Refai (ei kantasuomalainen) ja Alexander (onkohan sekin suomenruotsalainen) ovat osoittaneet sellaisia itsevarmoja ja miehekkäitä otteita, joita haluaisi mieheltä nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En löisi vielä rahoja heidän puolesta. Tottakai ovat nyt vahvoilla kun heitä on männä viikko näytetty. 3 viikossa kerkeää tapahtua vaikka mitä.
Mää oon samaa mieltä. Vielä voi tapahtua vaikka ja mitä. Voivat pudotakkin tai ainakin toinen. Jalat maassa ja järki päässä.
Alexiina meni suorasukaisesti Jeffryn ja Auran väliin, harrasti kosteita sormileikkejä, pussaili Paulin kanssa ja oli heti valmis vaihtamaan paria, kun Alexander tuli taloon.
Mutta mammojen mielestä Alexiina ei ole pleijeri, koska aina vain miehet on sikoja 😂
Vierailija kirjoitti:
PATTE ..... on ANNELIN kanssa jotta voisi edes ........ vähän..... jotenkin...... PATTE PELKÄÄ ........
Sairastuinko lukihäiriöön kun en ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Alexiina meni suorasukaisesti Jeffryn ja Auran väliin, harrasti kosteita sormileikkejä, pussaili Paulin kanssa ja oli heti valmis vaihtamaan paria, kun Alexander tuli taloon.
Mutta mammojen mielestä Alexiina ei ole pleijeri, koska aina vain miehet on sikoja 😂
Alexina on toiminut aika suorasti aina eikä yrittäny mitään selän takana temppuja. Saahan sitä ihminen vaihtaa paria jos nykyinen ei miellytä,oli sit nainen tai mies. Mut se pitää tehdä suorasti ja rehdisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta mammojen mielestä Alexiina ei ole pleijeri, koska aina vain miehet on sikoja 😂Alexina on toiminut aika suorasti aina eikä yrittäny mitään selän takana temppuja. Saahan sitä ihminen vaihtaa paria jos nykyinen ei miellytä,oli sit nainen tai mies. Mut se pitää tehdä suorasti ja rehdisti.
Tämä. Alexiina on pelannut rehdisti ja kokeillut usempaa tyyppiä josko olisi sopiva, mitä väärää? Jeffereyn kanssa tulivat päätökseen että parempi muiden kanssa ja kyllähän sen nyt näki ettei Pauli ollut sopiva Alexiinalle.
Alexiina osaa pelata ja laskelmoida.
Veera on ihanan kupliva ja sellainen joka lipsauttelee kaikki suoraan. Mä en tajua miten kukaan voi uskoa, että Veera pelaisi. Veeralta ei pysyisi salassa, sen verran on suorapuheinen. Ja Veerahan ihastui aluksi Patrickiin, tai siis Patrickin ulkonäköön. Mutta sitten ihastui Jannen luonteeseen, kun tutustui paremmin. Enemmän arvostan sellaisia, jotka näkevät toisessa muunkin kuin kauniin kuoren. Sittenhän Veera ihastui myös Jannen ulkonäköön, niin kuin siinä yleensä käy kun on ihastunut toiseen. Näkeehän sen, kuinka Veeralla ja Jannelle pelaa huumori yhteen. Ja Veeralla oli kuitenkin Jaakko siinä, mutta ei kiinnostunut hänestä vaikka tämä oli vapaa. Veera myös teki aloitteen saadakseen miehen eikä vain odotellut. Virkistävää. Ja kertoi myös parinvalintansa etukäteen. Arvostan.
Vierailija kirjoitti:
Anku näkyy tässä satuhäät jaksossa kohdas 11.05 ja istuu pöytäseurueessa 28.40-29.25 https://areena.yle.fi/1-3160824
Hienoa !!! Anku on varmasti ehtinyt tehdä elämänsä aikana monenlaista. Huomaa, että on jo kokemusta elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Veera on ihanan kupliva ja sellainen joka lipsauttelee kaikki suoraan. Mä en tajua miten kukaan voi uskoa, että Veera pelaisi. Veeralta ei pysyisi salassa, sen verran on suorapuheinen. Ja Veerahan ihastui aluksi Patrickiin, tai siis Patrickin ulkonäköön. Mutta sitten ihastui Jannen luonteeseen, kun tutustui paremmin. Enemmän arvostan sellaisia, jotka näkevät toisessa muunkin kuin kauniin kuoren. Sittenhän Veera ihastui myös Jannen ulkonäköön, niin kuin siinä yleensä käy kun on ihastunut toiseen. Näkeehän sen, kuinka Veeralla ja Jannelle pelaa huumori yhteen. Ja Veeralla oli kuitenkin Jaakko siinä, mutta ei kiinnostunut hänestä vaikka tämä oli vapaa. Veera myös teki aloitteen saadakseen miehen eikä vain odotellut. Virkistävää. Ja kertoi myös parinvalintansa etukäteen. Arvostan.
Miksei Veera kiinnostunut Jaakosta ? Koska oli kiinnostunut Patrickista, mutta Patrick ei ollut kiinnostunut Veerasta. Vaikka Veera tykkäisikin Jannen luonteesta, se ei tarkoita sitä, että muiden miesten luonne olisi huonomoi kuin Jannen. Vaan kyse on jokaisen henkilökohtaisesta mausta. Millaisesta luonteesta pitää. Pauliinasta taas Janne voi olla luonteeltaan sopivampi hönelke ja Ankusta Patti jne jne...
Nellillä on instansa mukaan ollut huono päivä ja on ikävöinyt Samia.