Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä hauska nähdä tsemppaavatko Pauliina ja Ville sen jälkeen kun kuulivat, että Anku ja Sami oli äänestetty turvaan. Voi olla että heillä yritystä tulee lisää. Ville ollut nyt melko nahjus Pauliinan suhteen ja samoin Janne Veeran suhteen. Saas nähdä tuleeko poikiin vipinää kun huomasivat jääneensä kakkosiksi Samin jälkeen heh....vipinää vipinää tiedossa.
No voi olla että tsemppaavat tai sitten eivät muuta mitään. Huhun mukaan Samin ja Ankun ei pitänyt olla suosituin mutta osa äänestäjistä burgeroi luetunymmärtämisen kanssa. En sitten tiedä onko perää.
Osa eli yksi 8 tuhannesta.
Facebookissa ylistivät Samia tekoa maasta taivaaseen, joten sieltä on tullut ainakin ääniä.
Joku täällä kirjoitti että Jodelissa Ankua haukutaan kovin sanoin. Jodelissa käy etupäässä yliopiston porukka, luin tuon tiedon netistä. Veeran kannattajat siis käy kovaa taistoa Jodelin sovelluksella.
Veera on mun suosikki. Ja näkeehän sen nyt, että ovat Jannen kanssa ihastuneita. Janne ei puhu liikoja suhteesta, koska miksi puhuisikaan. Ei ole sen tyylinen ihminen, vaan katsoo ensin asiat. Huomaa kuinka sädehtii Veeran kanssa puhuessa ja heittäessä läppää. Itse haluan parilta muutakin kuin nuolemista ja miehen palvontaa. Pauliina ja Ville molemmat myös sädehtivät, kun puhuvat suhteestaan. Missä suhteissa alku olisi ollut heti huumaa? Aika harvoissa aikuisten suhteissa. Enää Villekään ei ole puhunut mitään muista naisista, kuten alussa, vaan haluaa pelkän Pauliinan. Tottakai sitä riitaakin on, kuten kaikissa suhteissa, varsinkin kun jo asuvat yhdessä ja ovat kameroiden edessä. Hehän ovat olleet jo kuukauden yhdessä, niiin se on jo ikuisuus kun viettävät 24/7 yhdessä. Aura on myös mun suosikk, mutta fiilikset Jeffistä vaihtelee. Sopivat kyllä yhteen, vaikka Aura ansaitsisi parempaa.
Jodelissa on nykyään pelkkiä teinejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No Sami sitten pelastamaan Pauliina, jos joku uusi friidu nappais Villen. Eikös se Pauliina ollut Ankun lisäksi vaihtoehtona Samille..
No totta kai, sami olisi pelastanut todennäköisesti kenet tahansa jo viimeksi. Pauliinanhan oli sitä suunnittelemassakin kun istuivat siinä sohvilla ja totesi ehkä hieman ärtyneestikin samille, että ei kukaan halua kenenkään putoavan. Se nellin putoaminen oli siis todennäköisesti just silloin päätetty ja pauliina vielä erikseen "komensi" samia jolle se päätös ei ilmeisesti ollut ihan fine.
Katsotaan tuleeko koosteessa asiaan tarkennusta, mutta noin mä sen tulkitsin että pauliina oli kovastikin mukana juonimassa tätä pudotusta ellei jopa se mastermind.
Eli nyt Pauliina on jo koko saaren mastermind. On se melkoinen likka.
Ei koko saaren vaan tuon tilanteen. Todennäköisesti vaan sumpli sen kuvion poikien kanssa ja sitten laahusti halaamaan uusia, että voi kun teillä on niin kurjaa ja yhtään en halua vaikuttaa mihinkään teidän päätökseen. Ei se olisi ottanut sitä niin lungisti, jos tuota pelastusoperaatiota ei olisi ollut sovittu samin kanssa. Toki sai tuolla jeesustelullaan uudet myös luopumaan mahdollisista ajatuksistaan valita ville eikä hän päätyisi villen sijaan samin pariksi.
Mä luulen että Nellin pudotuksen ideoi Aura, se ehkä käveli jossain vaiheessa luultavasti tulevasta pudotuksesta puhuvien Samin, Pauliinan yms kumppaneiden ohi ja todennäköisesti siinä samalla huikkasi niille tekemänsä pudotussuunnitelman ja pelastusoperaation. Näin se on.
Vierailija kirjoitti:
Veera on mun suosikki. Ja näkeehän sen nyt, että ovat Jannen kanssa ihastuneita. Janne ei puhu liikoja suhteesta, koska miksi puhuisikaan. Ei ole sen tyylinen ihminen, vaan katsoo ensin asiat. Huomaa kuinka sädehtii Veeran kanssa puhuessa ja heittäessä läppää. Itse haluan parilta muutakin kuin nuolemista ja miehen palvontaa. Pauliina ja Ville molemmat myös sädehtivät, kun puhuvat suhteestaan. Missä suhteissa alku olisi ollut heti huumaa? Aika harvoissa aikuisten suhteissa. Enää Villekään ei ole puhunut mitään muista naisista, kuten alussa, vaan haluaa pelkän Pauliinan. Tottakai sitä riitaakin on, kuten kaikissa suhteissa, varsinkin kun jo asuvat yhdessä ja ovat kameroiden edessä. Hehän ovat olleet jo kuukauden yhdessä, niiin se on jo ikuisuus kun viettävät 24/7 yhdessä. Aura on myös mun suosikk, mutta fiilikset Jeffistä vaihtelee. Sopivat kyllä yhteen, vaikka Aura ansaitsisi parempaa.
Veeralla oli huumaava alku ja on jo nyt lööv. Jannesta ei huomaa, että olisi lööv.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin kiteytetty! Jokaiseen suhteeseen kuuluu riidat, ja mikä sen parempaa kuin sovinnon tekeminen 😜
Mä en usko, että Janne on oikeasti ihastunut veeraan. Tykkää varmasti kovasti kaverina, mutta ei se mitään intohimoa tunne tätä kohtaan. Janne sanoo bye bye Ku villan ovi menee kiinni.
Tällä hetkellä Patu ja anku on ainoat parina jolle soisin voiton. Siis jos nyt yhteen vielä pääsevät. Vaikka eihän tuotanto nyt kulta lehmistään luovu.
First look klipin perusteella Ville ja Pauliina ainakin romanttisilla yllätyksillä yrittää kalastella nyt katsojien suosiota. Ei uppoo.
Ei Veera ole jodelissa suosittu. Pojat eivät voi sietää, koska ei ole mallimaisen hoikka, vaan lihaksikkaan hoikka. Kyllähän Veerasta näkee, että sambaa on harrastettu. Ja opettaa myös sitä. Jodelissa tuntuu oikeastaan ettei ketään ole suosittu, vaan toivotaan vaan pekkää draamaa ja parien hajomista.
Aww Ville ja Janne onniin söpöjä yhessä <3 Ainut pari minkä välille vois syntyä aitoa rakkautta. Ihana video subtvn instagramissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä draamaa on ollut.Jotkut tieten nauttisivat, jos Villassa sattuisi kunnon paskat monelle parilla. Ovat sillain vahingonilosta nauttivia.
Tämä onkin minua ihmettänyt, miksi ei voida iloita, jos joku pariskunta tuntuu löytäneen yhteisen sävelen ainakin tuolla villassa. Ei, ne pitää saada erilleen ja niistä on tullut ihan tapetteja. Eikö tarkoitus ollut löytää rakkaus ja yksi pari voittaa lopussa. Mieluummin minä äänestän lopussa voittajaksi parin, joilla on jotain kipinää ja ovat viihtyneet yhdessä jo pitkään kuin ihan frendeinä eteneviä mahd. aivan lopussa muodostunutta paria. No makunsa kullakin..
No mä ainakin haluan nähdä onko ne ihan aidosti ihastunut oikea pari vai ainoastaan pelaamisen kannalta muodostettu pari. Ja nyt se ongelma on varsinkin Veerassa ja Jannessa ja Jeffreyssä ja Aurassa että näistä pareista sitä ei todellakaan tiedä.
Veeraa ja Jannea ei ole nyt niin näytetty, mutta eihän se siinä alkuvaiheessa miltään molemminpuoliselta huumalta näyttänyt vaan Veeralta karkasi mopo käsistä sen esittämisensä kanssa. Meni myös asioiden edelle ja missä tahansa muussa tilanteessa olisi säikäyttänyt miehen pysyvästi, mutta tuolla ei pääse karkuun ja toisaalta Janne kenties tajusi Veeran olevan voittohevonen. Tai ainakin hänen ainoa tsäänssi. Jannen silmissä on kuitenkin pitkään näkynyt pelkkää pakokauhua kun Veera on julistanut yhteistä tulevaisuutta parivalinnassa. Noista siis ei tiedä pelaako kumpikin vaiko vain toinen. Toki voivat olla myös aidosti ihastuneita, mutta ongelma onkin juuri se kun ei tiedä.
Sama on sitten Jeffreyllä ja Auralla, se vaan ei näytä aidolta ja luontevalta se niiden yhdessäolo. Siihen kun vielä lisää ne Auran puheet kimpassa dokaamisesta ja p*nemisesta talon ulkopuolella niin kovin vaikeaa tuosta on aitoa romantiikkaa ja molemminpuolista ihastusta löytää. Mutta paha sanoa.
Alex & Alex on toisaalta mielenkiintoinen combo, mutta toisaalta taas ihan supertylsä. Mulle tulee mieleen rouviset tuosta parista ja tuota joo.. No jää nähtäväksi.
Pauliina ja Ville on myös tavallaan kysymysmerkki, ovat yhdessä mutta silti siinä yhdessäolossa on jotain kovin jäykkää. Pauliinalla vaikuttaa olevan kamala tarve päästä suhteen pomoksi ja niskan päälle sen sijaan että suhteessa olisi kaksi tasavertaista ihmistä. No jotkut miehethän sanoo olevansa mieluummin t(o/u)ssun alla kuin taivasalla, mutta itse en näe sellaista ihan aitona rakkautena vaan juurikin suhteena jossa ollaan pakon sanelemana.
Ankua ja Patrickia onkin sitten näytetty enemmän kuin tarpeeksi ja kyllä tuo pari hyvältä yhdessä näyttää ja molemminpuolista hempeilyä on miltei ällötykseen asti. Tietyllä tavalla vaikuttaa kyllä aidoimmalta parilta, mutta kun yhdessä on oltu viikko niin se on vielä just tuota jatkuvaa pusuttelua ja vasta myöhemmin selviää onko siinä rahkeita muuhunkin.
Minusta Anku ja Patrick ei ole hyvä pari. En näe heidän välillä mitään muuta kuin fyysistä vetovoimaa ja ihastelua Ankun puolelta.
Sen sijaan Pauliina ja Ville on villan ainoa pari, josta selvästi näkee molemminpuolisen ihastuksen ja yhteensopivuuden. En erityisemmin pidä kummastakaan, mutta silti ovat tavallaan suosikkiparini.
Minusta Alexit ovat kiinnostavia ja mutkattomia, ja hauska nähdä miten heillä etenee vai eteneekö.
Jeffillä ja Auralla taas minusta on juuri sellainen rento ja luonteva meno, ja uskon, että he molemmat vain ovat tuollaisia vähän ronskeja, ei niin kauhean romanttisia tyyppejä. Kaksi sellaista yhdessä, niin meno on just tollasta. Ovat minusta kuitenkin kiinnostava ja hauska, söpökin pari.
Alexeista ei valitettavasti tule oikeaa paria. Yli 3 - kymppinen sanaseppoa on laitettu ohjelmaan jallittamaan nuorempia naisia. Johan se myönsi, että taitaa jäädä juttu kaveriasteelle. Toivottavasti ihmiset antavat äänet pareille, joilla on oikeasti kipinää ja kemiaa.
Vierailija kirjoitti:
First look klipin perusteella Ville ja Pauliina ainakin romanttisilla yllätyksillä yrittää kalastella nyt katsojien suosiota. Ei uppoo.
Odotinkin milloin tämä tulkitaan katsojien äänten kalasteluksi. Koska kaikki mitä Ville ja Pauliina tekee on pelkkää feikkaamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No Sami sitten pelastamaan Pauliina, jos joku uusi friidu nappais Villen. Eikös se Pauliina ollut Ankun lisäksi vaihtoehtona Samille..
No totta kai, sami olisi pelastanut todennäköisesti kenet tahansa jo viimeksi. Pauliinanhan oli sitä suunnittelemassakin kun istuivat siinä sohvilla ja totesi ehkä hieman ärtyneestikin samille, että ei kukaan halua kenenkään putoavan. Se nellin putoaminen oli siis todennäköisesti just silloin päätetty ja pauliina vielä erikseen "komensi" samia jolle se päätös ei ilmeisesti ollut ihan fine.
Katsotaan tuleeko koosteessa asiaan tarkennusta, mutta noin mä sen tulkitsin että pauliina oli kovastikin mukana juonimassa tätä pudotusta ellei jopa se mastermind.
Eli nyt Pauliina on jo koko saaren mastermind. On se melkoinen likka.
Ei koko saaren vaan tuon tilanteen. Todennäköisesti vaan sumpli sen kuvion poikien kanssa ja sitten laahusti halaamaan uusia, että voi kun teillä on niin kurjaa ja yhtään en halua vaikuttaa mihinkään teidän päätökseen. Ei se olisi ottanut sitä niin lungisti, jos tuota pelastusoperaatiota ei olisi ollut sovittu samin kanssa. Toki sai tuolla jeesustelullaan uudet myös luopumaan mahdollisista ajatuksistaan valita ville eikä hän päätyisi villen sijaan samin pariksi.
Mä luulen että Nellin pudotuksen ideoi Aura, se ehkä käveli jossain vaiheessa luultavasti tulevasta pudotuksesta puhuvien Samin, Pauliinan yms kumppaneiden ohi ja todennäköisesti siinä samalla huikkasi niille tekemänsä pudotussuunnitelman ja pelastusoperaation. Näin se on.
En usko. Oon huomannut, että Emma puuhaili yksikseen ennen lähtöä yhdessä paikassa matkalaukkunsa kanssa. Varmasti Emma kaivoi käsikirjoituksensa ja jätti sen puolihuolimattomasti sängylle. Emma suunnitteli kaiken tai Refain kanssa yhdessä. Villekin yritti jotain keppos jäynää järkätä ja komenteli muita että sää otat sitte sen ja sen mutta pojat viittas kintaalla Villen suunnitelmille, näin kun Patrick nosti kätensä ylös ja viittasi.
Emma ja ihmispsykologi on kaiken takana. Aura on saattanut alkenirjoittaa käsikirjoituksen, ku oli niin hyvää pataa Emman kanssa, mutten ole varma. En nähnyt, oliko Auran kädessä kynä vai sittenkin rööki.
Vierailija kirjoitti:
Nooh joillekin se on täysin se ja sama mitä he tekevät niin aina väärin.
Tuo Villen ele yllättää Pauliinan täydellisesti. Onhan nuo nyt korviaan myöten toisiinsa rakastuneita. Hyvä että uskaltavat näyttää tunteensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotinkin milloin tämä tulkitaan katsojien äänten kalasteluksi. Koska kaikki mitä Ville ja Pauliina tekee on pelkkää feikkaamista.
Ei pidä paikkaansa. Pauliina ja Ville ovat olleet kauan kärjessä ja äänestetty turvaan. Ei heidän tekemisiään ole siis katsottu feikkaamiseksi.
Pauliinan ja Villen synti on, että ovat molemmat hyvännäköisiä. Sitten heitä tulkitaan kuin piru raamattua, kun eivät ole aiheuttaneet draamaa. Draamannälkäiset katsojat eivät voi uskoa että kauniit ihmiset voisivat olla lisäksi mukavia ihmisiä.
No voi olla että tsemppaavat tai sitten eivät muuta mitään. Huhun mukaan Samin ja Ankun ei pitänyt olla suosituin mutta osa äänestäjistä burgeroi luetunymmärtämisen kanssa. En sitten tiedä onko perää.