Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Love island Suomi -keskusteluketju

Vierailija
25.09.2018 |

Alkaa nyt subilla! Joko on sovellus ladattu?

Kommentit (23806)

Vierailija
11901/23806 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kestä tätä ketjua. Yleensä tämän tyylisiä ohjelmia (ainakin Temptation islandia) seuraa täällä minusta ihan fiksulta vaikuttavaa, taitavasti ihmisten käytöstä analysoivaa porukkaa, mutta tämän katsojat ovat jotain aivan muuta.

Saaren kovin manipulaattori (Pati) kerää suurimman osan sympatiat, ja ketju on täynnä suoranaista misogyniaa - "hyvä jätkä" ja "paha, juoruileva äm-mä"-asennetta. 😀

Missä muualla on keskustelua kyseisestä ohjelmasta? Haluaisin nimittäin hiukan älykkäämpää keskusteluseuraa. Mikä se keskustelusivusto oli, jossa tykätään ihanasta Aurasta? 😍

Ehkä Patrick kerää suurimman osan sympatiat, kun ei se oikeasti ole mikään saaren kovin manipulaattori. Teidän oletutkissa ehkä, mutta ihan samanlailla tuolla "manipuloi" ja pelaa kaikki muutkin. Patin peli on toki ollut viime aikoina enemmän esillä kuin esim. Ville ja Jannen.

Ville ja Janne eivät kumpikaan ole niin itseään täynnä, tai niin röyhkeän epäaitoja kuin Patrick. Patrickin taktiikka on alusta saakka ollut juuri tuo "Olen kiltti ja vähän pihalla". Innolla odotan paljastuuko todellisuus vielä, sillä onhan tätä paljon jäljellä.

Vierailija
11902/23806 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Serkkutyttö kirjoitti:

Mua kyllä henkilökohtaisesti kutkuttaa tuo Axujen tilanne. Näyttivät niin hyvin tulevan juttuun. Tosin Alexander tuumaili oisko kuitenkin enemmän kaveripohjalla vai ei. Ajattelin kyllä, että heistä tulisi hyvä pari, mutta aika näyttää. Alexiina on onneksi pysynyt Willassa, vaikkei ole sitä kiintymys suhdetta vielä löytynyt. Odotan mitä noiden kahden parin välille muodostuu

.

Ei niiden välille mitään muodostu, liian suuri ikä- ja kokemusero. Toinen ihan pentu, joka innostuu ulkonäöstä ja ammatista, toinen hakee jotain syvällisempää ja aidonpaa.

Vaikea vielä sanoa mitä Alexander hakee, jos siis tarkotit, että Alexander on se, joka hakee jotain aidompaa. Alexinalla on ainakin omasta mielestäni ihan hyviä syvällisen keskustelun yrityksiä ja Alexinan ammatinkin puolesta tulee paljon syvällisempi kuva kun taas Alexanderista.

Olis kyllä kiva kuulla miten lähihoitaja olisi syvällisempi kuin radiojuontaja?!

Itselle särähri korvaan kun Alexiina alussa saarelle tultuaan vastasi ammattikyselyyn olevansa jalkahoitaja ja kertoi sen olevan vähän kuten fysioterapeutti. ( Taitaa olla kyllä aika hemmetin vähän sama). 

Jos Alexiinaa jännitti kun oli just tullut ovesta niinsanotusti. Meni senat sakaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11903/23806 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän Anku on minusta tuolla muitteki tyttöjen kans jutellut/ollut lohduttamassa jne.

Veera on myös sympannut ja tsempannut Ankua tämän hässäkän aikana.

Tykkään Veerasta siitä että tuntuu olevan tasapuolisesti kaikkien kaveri.

Siitä oon samaa mieltä että Anku on eniten ulkopuolinen tuosta naisten porukasta, ainakin tällä hetkellä.

Nää polttavat röökimuijathan ainakin vetää yhtä köyttä ku pääsevät aina tupakkipaikalla juoruamaan

Tähänkin väliin voisi taas sanoa ton, että "tämä ei ole mikään friends island". Munkin mielestä Anku ihan kaverellinen on ollut muiden kanssa, vaikkei varmaan mitään parhaita kavereita sieltä ole löytänyt. Enemmän mua häiritsisi, jos hän yrittäisi vain ystävystyä naisten kanssa eikä etsiä sieltä paria itselleen (vähän niinkun Sami).

Jotkut naisista on onnistunut löytämään molemmat sekä parin että ystäviä. Ei se mahdoton yhtälö ole.

Mä olen miettinyt, että jos huhu Ankun lesta-taustasta pitää paikkansa, hänen ei ehkä ole niin helppoa ystävystyä muiden villassa olevien naisten kanssa. Ulkonäöstä päätellen hän tuskin enää kuuluu ko uskonlahkoon, mutta onko siitä vielä kovinkaan montaa vuotta, kun on lahkosta eronnut? Jos lapsuus ja nuoruus on mennyt yhteisössä, jossa muille ihan normaaleja "tyttöjen juttuja" paheksutaan, saattaa yksinkertaisesti vain tuntea itsensä ulkopuoliseksi muiden villan naisten joukossa. 

No nyt oli ehkä surkein selitys, mitä on koskaan nähty. Meinaatko, että lesta-taustan vuoksi hän ymmärtää paremmin miesten pierupanojuttuja kuin naisten juttuja? Ei luulisi, että naisten tälläytymisjutut esimerkiksi olisivat kovin vieraita, kun on ihan irtoripset ja silikonitkin saanut hankittua. 

En meinannut. Mutta kun ei villassa nyt muitakaan ole kuin miehiä  ja naisia, Anku voi kokea miesten seurassa hihittelyn itselleen paremmaksi vaihtoehdoksi (ei tarvitse yrittää kuulua porukkaan, kun ei sukupuolensa vuoksi kuitenkaan kuulu) kuin yrittää ystävystyä muiden naisten kanssa. Ja mitä tulee tälläytymisjuttuihin, niin en nyt ole  huomannut, että villan naiset keskustelisivat toistensa kanssa kovinkaan paljoa tälläytymisestä. Kyse voi Ankulla olla ihan vain ulkopuolisuudentunteesta erilaisen taustan vuoksi eikä silikonit tai tekoräpsyt saa ulkopuolisuudentunnetta poistumaan. 

Et nyt kyllä mitenkään valaissut, miten lesta-tausta aiheuttaisi ulkopuolisuutta naisten kanssa, mutta ei miesten kanssa.

Vierailija
11904/23806 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein ymmärrä että kuinka kukaan mies voi pitää naisesta joka edes leikillään kutsuu toista tyhmäksi(kuullut Pauliinan jo pariin kertaan sanovan) ja esittää mököttävänsä... siis kiihottaako tämä joitain vai mitä mä en tässä älyä?? Joko Ville on Pauliinan kanssa vaan pelin tai hänen ulkonäön/seksin takia tai sitten toi poika raukka ei vaan tajua mistään mitään

Tuohan oli molemminpuolista läpän heittoa ja "leikkimistä". Ville härnäsi Pauliinaa ja päin vastoin.

Vierailija
11905/23806 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Serkkutyttö kirjoitti:

Mua kyllä henkilökohtaisesti kutkuttaa tuo Axujen tilanne. Näyttivät niin hyvin tulevan juttuun. Tosin Alexander tuumaili oisko kuitenkin enemmän kaveripohjalla vai ei. Ajattelin kyllä, että heistä tulisi hyvä pari, mutta aika näyttää. Alexiina on onneksi pysynyt Willassa, vaikkei ole sitä kiintymys suhdetta vielä löytynyt. Odotan mitä noiden kahden parin välille muodostuu

.

Ei niiden välille mitään muodostu, liian suuri ikä- ja kokemusero. Toinen ihan pentu, joka innostuu ulkonäöstä ja ammatista, toinen hakee jotain syvällisempää ja aidonpaa.

Vaikea vielä sanoa mitä Alexander hakee, jos siis tarkotit, että Alexander on se, joka hakee jotain aidompaa. Alexinalla on ainakin omasta mielestäni ihan hyviä syvällisen keskustelun yrityksiä ja Alexinan ammatinkin puolesta tulee paljon syvällisempi kuva kun taas Alexanderista.

Olis kyllä kiva kuulla miten lähihoitaja olisi syvällisempi kuin radiojuontaja?!

Itselle särähri korvaan kun Alexiina alussa saarelle tultuaan vastasi ammattikyselyyn olevansa jalkahoitaja ja kertoi sen olevan vähän kuten fysioterapeutti. ( Taitaa olla kyllä aika hemmetin vähän sama). 

Oonko oikeesti ainoa, jonka mielestä jalkaterapeutti on syvällisempi kuin radiojuontaja?

Vierailija
11906/23806 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen nähnyt Ankun juttelemassa Alexinan kanssa, silittelevän sängyllä Pauliinan tukkaa, halailevan Veeran kanssa, meikkaavan kimpassa jne

Mistä tää nyt tuli, ettei hän muka tule muiden tyttöjen kanssa toimeen. Ei noita naisten keskinäisiä hetkiä muutenkaan näytetä lukuunottamatta röökipaikkaa. Ainakin Aura, Hanna, Alexina, Sara polttivat eilisessäkin jaksossa.

Anku, Veera ja Pauliina eivät tupakoi. Heidän pitäis perustaa joku käsityöpiiri, jonka turinoita kuvataan 😂

Tulee toimeen, mutta hänellä ei ole läheistä ystävää. Sitä ainakin itse tarkoitin. Pauliina ja Veera on läheisiä, kuten olivat myös Pauliina ja Senja. Aura oli läheinen Emman ja Nellin kanssa.

Jos Anku on niin itsenäinen ja tulee toimeen itsekseenkin. Varmasti on läheisiä kavereita talon ulkopuolella. Harva tutustuu syvemmin muutamassa viikossa.

Vierailija
11907/23806 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tuolla pelaa. Aivan kaikki. Muutenhan pudotus ei olisi paha, vaan voisi vapaaehtoisesti lähteä parinsa kanssa. Siis jos se suhde on niin tärkeä. 

Tää niin totta, ehtii sitä nähdä myöhemminkin.

Tavallaan se rahan hamuaminen ärsyttää.

No yksi pari vaan voittaa!

Mun suosikki ei ole kukaan noista, toivon että voittajat on oikeasti ihastuneita eikä mitään feikkausta.

Tuolla on tasan yksi pari joka lähtisi vapaaehtoisesti. Eilenhän selvisi se että Patrick ei ole lähdössä Ankun mukaan jos tippuu.

Miksei kyseinen pari sitten jo lähde?

Ihan vaan sinun kiusaksi.

Hali :D

Anna vielä pusukin ;D

Vierailija
11908/23806 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen nähnyt Ankun juttelemassa Alexinan kanssa, silittelevän sängyllä Pauliinan tukkaa, halailevan Veeran kanssa, meikkaavan kimpassa jne

Mistä tää nyt tuli, ettei hän muka tule muiden tyttöjen kanssa toimeen. Ei noita naisten keskinäisiä hetkiä muutenkaan näytetä lukuunottamatta röökipaikkaa. Ainakin Aura, Hanna, Alexina, Sara polttivat eilisessäkin jaksossa.

Anku, Veera ja Pauliina eivät tupakoi. Heidän pitäis perustaa joku käsityöpiiri, jonka turinoita kuvataan 😂

Tulee toimeen, mutta hänellä ei ole läheistä ystävää. Sitä ainakin itse tarkoitin. Pauliina ja Veera on läheisiä, kuten olivat myös Pauliina ja Senja. Aura oli läheinen Emman ja Nellin kanssa.

Jos Anku on niin itsenäinen ja tulee toimeen itsekseenkin. Varmasti on läheisiä kavereita talon ulkopuolella. Harva tutustuu syvemmin muutamassa viikossa.

Ja toiset vaatii pidemmän yhdessäoloajan kuin toiset tullakseen läheisiksi ystäviksi. Veerakaan ei näytä tutustuneen kehenkään erityisen läheisesti. On kaikkien kamu.

Vierailija
11909/23806 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet ollut kuukauden 24/7 ihmisten kanssa niin luulisi tutustuvan syvemmin varsinkin kun tuolla ei ole ylimääräisiä virikkeitä.

Vierailija
11910/23806 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tuolla pelaa. Aivan kaikki. Muutenhan pudotus ei olisi paha, vaan voisi vapaaehtoisesti lähteä parinsa kanssa. Siis jos se suhde on niin tärkeä. 

Mun suosikki ei ole kukaan noista, toivon että voittajat on oikeasti ihastuneita eikä mitään feikkausta.

Tuolla on tasan yksi pari joka lähtisi vapaaehtoisesti. Eilenhän selvisi se että Patrick ei ole lähdössä Ankun mukaan jos tippuu.

Anna vielä pusukin ;D

Sovintoseksiä.

Vierailija
11911/23806 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tieä vaikuttaako, mutta Anku (kuten myös Hanna) on vanhempi kuin noi muut. Esim Nellihän oli vasta 19 ja Anku 26, joten en nyt tiedä kuinka helppoa on nähdä heidän kavereina. Seuraavaksi vanhin Ankun ja Hannan jälkeen on Pauliina, joka on 24.

Vierailija
11912/23806 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän Anku on minusta tuolla muitteki tyttöjen kans jutellut/ollut lohduttamassa jne.

Siitä oon samaa mieltä että Anku on eniten ulkopuolinen tuosta naisten porukasta, ainakin tällä hetkellä.

Nää polttavat röökimuijathan ainakin vetää yhtä köyttä ku pääsevät aina tupakkipaikalla juoruamaan

Tähänkin väliin voisi taas sanoa ton, että "tämä ei ole mikään friends island". Munkin mielestä Anku ihan kaverellinen on ollut muiden kanssa, vaikkei varmaan mitään parhaita kavereita sieltä ole löytänyt. Enemmän mua häiritsisi, jos hän yrittäisi vain ystävystyä naisten kanssa eikä etsiä sieltä paria itselleen (vähän niinkun Sami).

Jotkut naisista on onnistunut löytämään molemmat sekä parin että ystäviä. Ei se mahdoton yhtälö ole.

Mä olen miettinyt, että jos huhu Ankun lesta-taustasta pitää paikkansa, hänen ei ehkä ole niin helppoa ystävystyä muiden villassa olevien naisten kanssa. Ulkonäöstä päätellen hän tuskin enää kuuluu ko uskonlahkoon, mutta onko siitä vielä kovinkaan montaa vuotta, kun on lahkosta eronnut? Jos lapsuus ja nuoruus on mennyt yhteisössä, jossa muille ihan normaaleja "tyttöjen juttuja" paheksutaan, saattaa yksinkertaisesti vain tuntea itsensä ulkopuoliseksi muiden villan naisten joukossa. 

No nyt oli ehkä surkein selitys, mitä on koskaan nähty. Meinaatko, että lesta-taustan vuoksi hän ymmärtää paremmin miesten pierupanojuttuja kuin naisten juttuja? Ei luulisi, että naisten tälläytymisjutut esimerkiksi olisivat kovin vieraita, kun on ihan irtoripset ja silikonitkin saanut hankittua. 

En meinannut. Mutta kun ei villassa nyt muitakaan ole kuin miehiä  ja naisia, Anku voi kokea miesten seurassa hihittelyn itselleen paremmaksi vaihtoehdoksi (ei tarvitse yrittää kuulua porukkaan, kun ei sukupuolensa vuoksi kuitenkaan kuulu) kuin yrittää ystävystyä muiden naisten kanssa. Ja mitä tulee tälläytymisjuttuihin, niin en nyt ole  huomannut, että villan naiset keskustelisivat toistensa kanssa kovinkaan paljoa tälläytymisestä. Kyse voi Ankulla olla ihan vain ulkopuolisuudentunteesta erilaisen taustan vuoksi eikä silikonit tai tekoräpsyt saa ulkopuolisuudentunnetta poistumaan. 

Et nyt kyllä mitenkään valaissut, miten lesta-tausta aiheuttaisi ulkopuolisuutta naisten kanssa, mutta ei miesten kanssa.

Ei siellä ole ainakaan twerkkaamista opetettu, vaikka muuten Anku liikkuukinkauniin gasellimaisesti.

Vierailija
11913/23806 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet ollut kuukauden 24/7 ihmisten kanssa niin luulisi tutustuvan syvemmin varsinkin kun tuolla ei ole ylimääräisiä virikkeitä.

En minä ainakkaa. Tunnistan hyvin tuon hitauden itsessäni.

Vierailija
11914/23806 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi alkuperäisillä saarelaisilla olisi oikeus olla talossa sen kummemmin kuin uusillakaan. Jokainen saarelainen on ollut vuorollaan valitsemassa ja näin potkimassa talosta ulos jengiä, jotta saavat itse jäädä taloon. Turha tehdä alkupräisistä jotain pyhimyksiä. Uudet saavat valita siinä missä muutkin ja pelata peliä. Ei tuolla mitään suhteita ole, vaan parin saa ottaa itsekkäästi. Kumma kun Samia ylistetään, mutta Hannaa haukutaan. Muistaakseni täällä Emman ja Patrickin aikaan toitetttiin, että pareja pitää vaihtaa eikä yhteen tule jumittaa ja se on pelin henki. No se on pelin henki edelleen, että parit vaihtuu. Nyt se on vaan niin kauheaa, kun omalle suosikille tapahtuu näin...

No jos yhtään haluaa ymmärtää niin onhan se selvää että vanhat saa paremmat lähtökohdat kuin uudeet,tuotanto pitänyt tähän asti siitä huolen🐰🐰🐰parivalinnassa se kässäri tulee parhaiten esiin.

Vierailija
11915/23806 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten joukossa naisen ei tarvitse edes yrittää olla yksi miehistä. Ei ole eikä tule olemaankaan, koska on nainen. Naisten joukossa taas pitäisi olla yksi naisista, mutta jos kokee olevansa ulkopuolinen, ei välttämättä ole kovin helppoa ystävystyä muiden kanssa. Palstalla on jatkuvasti keskusteluja, miten joku tuntee itsensä lähes aina ulkopuoliseksi olipa kyse työporukassta, harrastusporukasta, opiskeluporukasta tms. Ja näissäkin hyvin usein syy ulkopuolisuuden tunteeseen löytyy ihmisen menneisyydestä. Koetaan, että ollaan jollain tavalla erilaisia kuin muut porukasta. Nuo ihmiset ovat entuudestaan toisilleen tuntemattomia, jotka ovat vain tämän ohjelman vuoksi samassa paikassa. Ei kaikille ole ryhmään mukaan pääseminen yhtä helppoa, ryhmän muiden jäsenten kanssa ystävystymisestä puhumattakaan. Toisaalta en tiedä, pitkääkö koko huhu edes paikkaansa. Voihan Anku olla ihan muutenkin vaan niitä ihmisiä, joiden ei ole kovin helppoa ystävystyä, varsinkaan hyvin lyhyen tuttavuuden perusteella. 

Vierailija
11916/23806 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna vielä pusukin ;D

Sovintoseksiä.

Teille vai meille? Ehkä mieluummin eri teille.

Vierailija
11917/23806 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anku ja Patrick eilen jutteli ennen parinpudotusta että ehkä ne tippuuki molemmat tänään. Tai tämä kommentti kuultiin, mutta luultavasti olivat sitä ennen pohtinut että jos jompikumpi tippuu tms.

Vierailija
11918/23806 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eniten mua ehkä mietityttää Jeffrey, koska yllätysyllätys en Jeffreyn luonteesta tykkää, mihin varmaan aika moni muukin katsoja voi samaistua, jonka takia automaattisesti laittaisin Jeffreyn pelaaja luokkaan MUTTA kun tarkemmin alkaa miettiä Jeffreyn tekoja tuolla niin joko hän on tosi typerä tai oikeasti ei mieti sitä voittoa koko ajan. 

Jeffrey on keskenkasvuinen teini, joka kuvittelee olevansa universumin napa; tottunut saamaan kaiken ihan vaan haluamalla ja mököttämällä.

Niin on, mutta minkäköhän takia se tonne Villaan lähti ja milläköhän mielillä se on oikeesti Auran kanssa?

Lähti varmaan voittamaan palkintopotin, koska onhan ylivoimaisen haluttava ja erinomainen mies!

Vierailija
11919/23806 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siellä ole ainakaan twerkkaamista opetettu, vaikka muuten Anku liikkuukinkauniin gasellimaisesti.

Mutta tuollaista miesten kohellustako siis opetettiin?

Vierailija
11920/23806 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Serkkutyttö kirjoitti:

.

Oonko oikeesti ainoa, jonka mielestä jalkaterapeutti on syvällisempi kuin radiojuontaja?

Taidatpa olla.

Radiojuontajan täytyy omata aikamoinen psykologinen silmä, että saa erilaisista haastateltavistaan kaiken irti sekä tietysti on osattava myös kertoa kuuntelijoita kiinnostavia juttuja ettei jää työttömäksi. Ihan eri tavalla täytyy hallita kokonaisuuksia, tiedonhankintaa ja tapahtumajärjestelyjä kuin jalkahoitolassa. 

Ketju on lukittu.