Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Love island Suomi -keskusteluketju

Vierailija
25.09.2018 |

Alkaa nyt subilla! Joko on sovellus ladattu?

Kommentit (23806)

Vierailija
11881/23806 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen nähnyt Ankun juttelemassa Alexinan kanssa, silittelevän sängyllä Pauliinan tukkaa, halailevan Veeran kanssa, meikkaavan kimpassa jne

Mistä tää nyt tuli, ettei hän muka tule muiden tyttöjen kanssa toimeen. Ei noita naisten keskinäisiä hetkiä muutenkaan näytetä lukuunottamatta röökipaikkaa. Ainakin Aura, Hanna, Alexina, Sara polttivat eilisessäkin jaksossa.

Anku, Veera ja Pauliina eivät tupakoi. Heidän pitäis perustaa joku käsityöpiiri, jonka turinoita kuvataan 😂

Se tuli siitä et nämä epätoivoiset Anku vihaajat yrittää vielä viimesillään rippeillä lietsoa vihaa Ankun ympärille kun eivät siedä hänen suosiotaan:) keksivät sitten täällä vaikka mitä.. mutta no onhan näitä tarinoita hauskaa sentään lukea

Vierailija
11882/23806 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Serkkutyttö kirjoitti:

Mua kyllä henkilökohtaisesti kutkuttaa tuo Axujen tilanne. Näyttivät niin hyvin tulevan juttuun. Tosin Alexander tuumaili oisko kuitenkin enemmän kaveripohjalla vai ei. Ajattelin kyllä, että heistä tulisi hyvä pari, mutta aika näyttää. Alexiina on onneksi pysynyt Willassa, vaikkei ole sitä kiintymys suhdetta vielä löytynyt. Odotan mitä noiden kahden parin välille muodostuu

.

Ei niiden välille mitään muodostu, liian suuri ikä- ja kokemusero. Toinen ihan pentu, joka innostuu ulkonäöstä ja ammatista, toinen hakee jotain syvällisempää ja aidonpaa.

Vaikea vielä sanoa mitä Alexander hakee, jos siis tarkotit, että Alexander on se, joka hakee jotain aidompaa. Alexinalla on ainakin omasta mielestäni ihan hyviä syvällisen keskustelun yrityksiä ja Alexinan ammatinkin puolesta tulee paljon syvällisempi kuva kun taas Alexanderista.

Onko ne syvällisen keskustelun yritykset niitä tuotannon lunttilapusta "luontevasti" luettuja ""mitä sinä yleensä haet naisesta""-tyyppisiä avauksia. Vai ennemmin ne omasta suusta tulevat hyvin vähän minkäänlaista persoonallisuutta esiintuovat "en halua sanoa mihinkään ei, tai siis silleen kun jos niinku en ole jotain asiaa kokenu ni en haluaisi sanoa ei ja en ehkä sit kuitenkaan kylläkään silleen ihan varmasti että se sitten olisi niinku se jotenkin lopullinen kyllä"?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11883/23806 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tuolla pelaa. Aivan kaikki. Muutenhan pudotus ei olisi paha, vaan voisi vapaaehtoisesti lähteä parinsa kanssa. Siis jos se suhde on niin tärkeä. 

Tää niin totta, ehtii sitä nähdä myöhemminkin.

Tavallaan se rahan hamuaminen ärsyttää.

No yksi pari vaan voittaa!

Mun suosikki ei ole kukaan noista, toivon että voittajat on oikeasti ihastuneita eikä mitään feikkausta.

Tuolla on tasan yksi pari joka lähtisi vapaaehtoisesti. Eilenhän selvisi se että Patrick ei ole lähdössä Ankun mukaan jos tippuu.

Miksei kyseinen pari sitten jo lähde?

Mikä pari olisi noin typerä? Kertokaa nyt.

Vierailija
11884/23806 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tuolla pelaa. Aivan kaikki. Muutenhan pudotus ei olisi paha, vaan voisi vapaaehtoisesti lähteä parinsa kanssa. Siis jos se suhde on niin tärkeä. 

Mun suosikki ei ole kukaan noista, toivon että voittajat on oikeasti ihastuneita eikä mitään feikkausta.

Tuolla on tasan yksi pari joka lähtisi vapaaehtoisesti. Eilenhän selvisi se että Patrick ei ole lähdössä Ankun mukaan jos tippuu.

Ohis...voisin kuvitella, että noilla kilpailijoilla on kuitenkin jonkinlainen sopimus tuotantoyhtiön kanssa eli ihan vaan huvin vuoksi ei voi lähteä kesken ohjelman pois. 

Vierailija
11885/23806 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen nähnyt Ankun juttelemassa Alexinan kanssa, silittelevän sängyllä Pauliinan tukkaa, halailevan Veeran kanssa, meikkaavan kimpassa jne

Mistä tää nyt tuli, ettei hän muka tule muiden tyttöjen kanssa toimeen. Ei noita naisten keskinäisiä hetkiä muutenkaan näytetä lukuunottamatta röökipaikkaa. Ainakin Aura, Hanna, Alexina, Sara polttivat eilisessäkin jaksossa.

Anku, Veera ja Pauliina eivät tupakoi. Heidän pitäis perustaa joku käsityöpiiri, jonka turinoita kuvataan 😂

Mutta määpä näin kun Veera ja Anku oli tekemisissä. Pudotuksessa Veera pussasi Ankua suoraan suulle. Hui.

Vierailija
11886/23806 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis...voisin kuvitella, että noilla kilpailijoilla on kuitenkin jonkinlainen sopimus tuotantoyhtiön kanssa eli ihan vaan huvin vuoksi ei voi lähteä kesken ohjelman pois. 

Mistä sen sitten tietää, että lähtisivät vapaaehtoisesti?

Vierailija
11887/23806 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan vaan sinun kiusaksi.

Vierailija
11888/23806 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän Anku on minusta tuolla muitteki tyttöjen kans jutellut/ollut lohduttamassa jne.

Veera on myös sympannut ja tsempannut Ankua tämän hässäkän aikana.

Tykkään Veerasta siitä että tuntuu olevan tasapuolisesti kaikkien kaveri.

Siitä oon samaa mieltä että Anku on eniten ulkopuolinen tuosta naisten porukasta, ainakin tällä hetkellä.

Nää polttavat röökimuijathan ainakin vetää yhtä köyttä ku pääsevät aina tupakkipaikalla juoruamaan

Tähänkin väliin voisi taas sanoa ton, että "tämä ei ole mikään friends island". Munkin mielestä Anku ihan kaverellinen on ollut muiden kanssa, vaikkei varmaan mitään parhaita kavereita sieltä ole löytänyt. Enemmän mua häiritsisi, jos hän yrittäisi vain ystävystyä naisten kanssa eikä etsiä sieltä paria itselleen (vähän niinkun Sami).

Jotkut naisista on onnistunut löytämään molemmat sekä parin että ystäviä. Ei se mahdoton yhtälö ole.

Aura ja Emma ystävystyi ja Pauliina ja Senja. Ja tuo röökijengi nyt näyttäytyy yhtenä porukkanaan. Tyttöjä näytetään yhdessä lähinnä meikkaamassa tai rantatuoleilla ja sillon siellä on kyllä Ankukin yleensä mukana.

Vierailija
11889/23806 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Patrick ei voisi lähteä vapaaehtoisesti, koska on sopimus tuotantoyhtiön kanssa.

Vierailija
11890/23806 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärrä että kuinka kukaan mies voi pitää naisesta joka edes leikillään kutsuu toista tyhmäksi(kuullut Pauliinan jo pariin kertaan sanovan) ja esittää mököttävänsä... siis kiihottaako tämä joitain vai mitä mä en tässä älyä?? Joko Ville on Pauliinan kanssa vaan pelin tai hänen ulkonäön/seksin takia tai sitten toi poika raukka ei vaan tajua mistään mitään

Vierailija
11891/23806 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten mua ehkä mietityttää Jeffrey, koska yllätysyllätys en Jeffreyn luonteesta tykkää, mihin varmaan aika moni muukin katsoja voi samaistua, jonka takia automaattisesti laittaisin Jeffreyn pelaaja luokkaan MUTTA kun tarkemmin alkaa miettiä Jeffreyn tekoja tuolla niin joko hän on tosi typerä tai oikeasti ei mieti sitä voittoa koko ajan. 

Jeffrey on keskenkasvuinen teini, joka kuvittelee olevansa universumin napa; tottunut saamaan kaiken ihan vaan haluamalla ja mököttämällä.

Vierailija
11892/23806 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan vaan sinun kiusaksi.

Hali :D

Vierailija
11893/23806 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka tuolta muka vapaaehtoisesti lähtisi? Ei varmasti kukaan. Eikä pidäkään.

Vierailija
11894/23806 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sen sitten tietää, että lähtisivät vapaaehtoisesti?

En ole tuo, joka kirjoitti vapaaehtoisesti lähtemisestä. 

Vierailija
11895/23806 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kestä tätä ketjua. Yleensä tämän tyylisiä ohjelmia (ainakin Temptation islandia) seuraa täällä minusta ihan fiksulta vaikuttavaa, taitavasti ihmisten käytöstä analysoivaa porukkaa, mutta tämän katsojat ovat jotain aivan muuta.

Saaren kovin manipulaattori (Pati) kerää suurimman osan sympatiat, ja ketju on täynnä suoranaista misogyniaa - "hyvä jätkä" ja "paha, juoruileva äm-mä"-asennetta. 😀

Missä muualla on keskustelua kyseisestä ohjelmasta? Haluaisin nimittäin hiukan älykkäämpää keskusteluseuraa. Mikä se keskustelusivusto oli, jossa tykätään ihanasta Aurasta? 😍

Ehkä Patrick kerää suurimman osan sympatiat, kun ei se oikeasti ole mikään saaren kovin manipulaattori. Teidän oletutkissa ehkä, mutta ihan samanlailla tuolla "manipuloi" ja pelaa kaikki muutkin. Patin peli on toki ollut viime aikoina enemmän esillä kuin esim. Ville ja Jannen.

Vierailija
11896/23806 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee toimeen, mutta hänellä ei ole läheistä ystävää. Sitä ainakin itse tarkoitin. Pauliina ja Veera on läheisiä, kuten olivat myös Pauliina ja Senja. Aura oli läheinen Emman ja Nellin kanssa.

Vierailija
11897/23806 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Britti versiossa jotkut ovat lähteneet parin mukana pois. Varmaan halunneet osoittaa parilleen, että ei löysi jo sen mitä tuli hakemaan. Olihan sitten Jess ja Dom. Dom jäi saarelle ja Jess putosi. Jatkoivat suhdetta ulkona.

Vierailija
11898/23806 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Serkkutyttö kirjoitti:

Mua kyllä henkilökohtaisesti kutkuttaa tuo Axujen tilanne. Näyttivät niin hyvin tulevan juttuun. Tosin Alexander tuumaili oisko kuitenkin enemmän kaveripohjalla vai ei. Ajattelin kyllä, että heistä tulisi hyvä pari, mutta aika näyttää. Alexiina on onneksi pysynyt Willassa, vaikkei ole sitä kiintymys suhdetta vielä löytynyt. Odotan mitä noiden kahden parin välille muodostuu

.

Ei niiden välille mitään muodostu, liian suuri ikä- ja kokemusero. Toinen ihan pentu, joka innostuu ulkonäöstä ja ammatista, toinen hakee jotain syvällisempää ja aidonpaa.

Vaikea vielä sanoa mitä Alexander hakee, jos siis tarkotit, että Alexander on se, joka hakee jotain aidompaa. Alexinalla on ainakin omasta mielestäni ihan hyviä syvällisen keskustelun yrityksiä ja Alexinan ammatinkin puolesta tulee paljon syvällisempi kuva kun taas Alexanderista.

Olis kyllä kiva kuulla miten lähihoitaja olisi syvällisempi kuin radiojuontaja?!

Itselle särähri korvaan kun Alexiina alussa saarelle tultuaan vastasi ammattikyselyyn olevansa jalkahoitaja ja kertoi sen olevan vähän kuten fysioterapeutti. ( Taitaa olla kyllä aika hemmetin vähän sama). 

Vierailija
11899/23806 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eniten mua ehkä mietityttää Jeffrey, koska yllätysyllätys en Jeffreyn luonteesta tykkää, mihin varmaan aika moni muukin katsoja voi samaistua, jonka takia automaattisesti laittaisin Jeffreyn pelaaja luokkaan MUTTA kun tarkemmin alkaa miettiä Jeffreyn tekoja tuolla niin joko hän on tosi typerä tai oikeasti ei mieti sitä voittoa koko ajan. 

Jeffrey on keskenkasvuinen teini, joka kuvittelee olevansa universumin napa; tottunut saamaan kaiken ihan vaan haluamalla ja mököttämällä.

Niin on, mutta minkäköhän takia se tonne Villaan lähti ja milläköhän mielillä se on oikeesti Auran kanssa?

Vierailija
11900/23806 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraavassa naistenvalinnassa Anku ottaa taas Patin parikseen ja Hanna Samin.

Seuraava valinta naisten ja voi tulla uusi mies taloon.

Hanna voisi ottaa sen ja Sami jäisi ilman paria kun ei tahfo Hannaa parikseen.

Eipä ole uusien kiva tulla taloon, sama vaikka eivät tulisi ollenkaan...

Odotan edelleenkin sitä Ankun jahtaajaa tulevaksi.

No ei nyt Ankulle vähään aikaan mitään tuonne. Veeralle, Pauliinalle, Villelle ja Jannelle tuonne pitäis saada jotain säpinää. Anku on ollut keskiössä lähes koko kauden.

Minusta myös Patun ja Ankun suhdetta on nyt näytetty tarpeeksi. Mutten ihmettelisi, jos tuotanto ottais tuonne vielä Ankun jahtaajan kauhuntasapainon säilyttäjäksi.

Ketju on lukittu.