Mies! Naisesi haluaa saada suuseksiä. Annatko sitä?
Paljon puhutaan siitä, että mies ei halua nuolla. Mikä mahtaa olla palstan tilanne. Nainenkin voi vastata, jos uskoo varmudella tietävänsä miehensä kannan asiaan.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Haluan pitää itsestäni yllämielikuvaa, että olen hyvä seksissä ja "kova panomies" (ei tarkoita senttejä ja minuutteja) joka syö antaumuksella vaikka joka neliösentin naisestä, kelissä kuin kelissä, jos näin halutaan.
Lisään vielä, että kyse on nimenomaan siitä miten haluan itse itseni nähdä. Ei niin, että olisi jotain tarvetta naisille todistaa tai päteä. Mutta "käsittelyssäni" nainen nauttii, jos vain osaa sanoa joko sanallisest tai reaktioillaan ja kehollaan viestiä milloin mennään oikeaan suuntaan.
Kertokaa (asiallisesti) miksi ette halua antaa naiselle suuseksiä. "Olen homo" - kortti tässä nyt pelattuna valmiiksi näsäviisaille ja homoille.
Alkaa näyttää että palstan pieni mutta sitäkin äänekkäämpi "miehet ovat itsekkäitä sicoja eivätkä halua antaa naiselle nautintoa"- puolue onkin väärässä?
Asento on hankala enkä halua naamaani tai suuhuni ties mitä eritteitä.
Oma mies rakastaa nuolemista. Saa kuulemma siitä itsessään jo kiksit. Jaksaa vielä nuolla vaikka tunnin, jos tarvis. Alussa toki oli hieman vaikeuksia, kun monta kertaa päivässä harrastettiin. Mutta pian kieli ja niska tottui.
Ensimmäinen mies, joka itselle tullut vastaan, joka oikeasti osaa nuolla ja lukea mun kehoa. Eipä häntä tarvinnut edes opastaa ensimmäisellä kerralla.
Minusta se on kiihottavaa. Nuoltuani ensin vaimolle orkun, olen itse jo niin herkkänä ettei tarvitse montaakaan työntöä että tulen.
Todellakin nautin ja annan suuseksiä mielelläni naiselleni. Mutta.. ..naiselleni kyllä, en ns. yhden yön random hoidoille.
Vaimo tykkää, kun nuolen hänen pilluaan niin että hän seisoo edessäni toinen jalka nostettuna vähän ylemmäksi, minun ollessani kyykkysillään tai polvillaan hänen edessään. Levitän vaimoni häppäreitä ja työnnyn kielineni sisälle. Toinen lemppariasento on kun vaimo makaa poikittain sängyssä, pillu lähellä sängyn reunaa. Jalat hän levittää mahd. levälleen, jotta pääsen hyvin nuolemaan. Itse istun vaikkapa pienellä jakkaralla sängyn vieressä Toki annan suuseksiä vaimolleni.
Tykkään ihan mielettömästi pillun tuoksusta ja mausta. Joka kerta sormetan ja nuolen alussa, välissä ja lopussa vähintään muutaman orkun naiselleni. M53
Erittäin mielelläni. Haluaisin nuolla ja maistaa kaivattuani pitkän työpäivän jälkeen ennen suihkua ja muutenki haistella häntä joka paikasta.
Ilmentääkö pillun limojen nuoleminen aina miehen alistumista naiselle?
KH on saanut ylipuhuttua, joten nyt on tullut tavaksi. Totta puhuen en kyllä olis arvannut, että naiset siitä niin paljon nauttii.
Vierailija kirjoitti:
KH on saanut ylipuhuttua, joten nyt on tullut tavaksi. Totta puhuen en kyllä olis arvannut, että naiset siitä niin paljon nauttii.
Et sitten lukenut KH:n seksitautiketjua?
Oma mies ei ole ollut kovin kiinnostunut nuolemisesta. Nyt kun suhde ei ole enää edes ihan tuore, on hän yrittänyt varovaisesti ottaa asiaa puheeksi mutta olen vain todennut ettei hän tule ikinä katsomaan tai nuolemaan pilluani, sen verran ikävää oli ettei alussa kiinnostanut. Suhteemme on jo asettunut niihin uomiin etten enää kokisi luontevaksi päästää lähelle ja varsinkin kun ei vieläkään ole kovin innokas vaan mutisee jotain että tuntuu pahalta kun minä en saa mitään.
Muistelen eksää ja taitojaan ja intoaan joskus kun tyydytän itseäni. En kaipaa niin intiimille alueelle miestä joka on epävarma mausta tai jostain, epävarman miehen kosketus on nopein karkotin muutenkin. En minäkään koske hänen kulliinsa säpsähdellen ja varoen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sitten lukenut KH:n seksitautiketjua?
Ai oliko hänellä sellainenkin ? No minulla on tuo ikiaikojen emäntä ja täytynee luottaa, ettei ole tautie levittelijä.
Vierailija kirjoitti:
Haluan pitää itsestäni yllämielikuvaa, että olen hyvä seksissä ja "kova panomies" (ei tarkoita senttejä ja minuutteja) joka syö antaumuksella vaikka joka neliösentin naisestä, kelissä kuin kelissä, jos näin halutaan.
Miehessä pitää olla vähän eläimellisyyttä sivistyneen ulkokuoren alla. Tällä ei ole mitään tekemistä raakuuden, väkivaltaisuuden tms. kanssa naista tai muita ihmisiä ylipäätänsä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Nuoleminehan on mitä suurinta miehistä vallankäyttöä. Nainen ja pillu on täysin miehen armoilla, miten laukeaa, milloin laukeaa vai laukeaako ollenkaan. Valta on osaavan käsissä ja mitä kovemmat orgasmit mies vedättää sen tyytyväisempi vaimo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoleminehan on mitä suurinta miehistä vallankäyttöä. Nainen ja pillu on täysin miehen armoilla, miten laukeaa, milloin laukeaa vai laukeaako ollenkaan. Valta on osaavan käsissä ja mitä kovemmat orgasmit mies vedättää sen tyytyväisempi vaimo.
Mielipiteitä on monia. Minusta se on miestä alistavaa.