Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love island Suomi -keskusteluketju

Vierailija
25.09.2018 |

Alkaa nyt subilla! Joko on sovellus ladattu?

Kommentit (23806)

Vierailija
11681/23806 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanna on joutunut turhaan tulilinjallr ja Patrick kohteli häntä rumasti treffeillä. Ei kai Hannalla ollut muuta mahdollisuutta. Miksi Ankun ja Patun suhde on sen arvokkaampi

kuin muidenkaan? Koska ovat kauneimmat? Mahtaa Hannalla olla raskasta tuolla. Ikävä katsoa Samin kuvioita, on täysin Patrickin pelinappula, ei pelaa omaa peliään.

No juu, Patrik puhui aluksi ihan sovittelevasti ja kivasti, mutta oli kyllä todella tylysti sanottu, että "jos Anku lähtee, niin tottakai mää sut valitten, ku ei täällä ketään muutakaan oo eikä mulle sillai oo väliäkää enää siinä vaihees". Varmasti tuntui  Hannasta tosi hyvältä. 

Eli nyt kun Pati sanoi suoraan niin väärin meni sekin. Yrittäkää nyt päättää pitääkö sen olla ystävällinen vai suora noissa puheissa. Ja eiköhän se Hanna tiennyt sen muutenkin.

Voisi vähän ajatella muitakin kuin itseään. Muut olisivat sanoneet tuossa tilanteessa, että kun minun puolelta ihastusta ei synny, sinun kannattaa katsella sitä muualta. Mutta kuten Emmaakin, on Patu valmis käyttämään Hannaa parinaan voittoa tavoitellakseen, ellei Anku ole enää mukana. Sano sen siis nyt ihan suoraan.

Et sinä voi tietää mitä muut olisi tuossa tilanteessa sanonut, etkä tiedä mitä muuta tuo keskustelu piti sisällään. Mitä esim. Hanna on puhunut. Patrick on sanonut Hannalle koko ajan, ettei häneen kannata tuhlata aikaa. Tuo Patin kommentti ei ollut pahasti sanottu. Totesi vain että jos Ankua ei talossa olis, niin valitsis Hannan koska ei halua rikkoa muita pareja. Mitä sen pitäisi siinä tilanteessa tehdä? Jättää Hanna valitsematta, jos silläkään ei ole paria ja poistua villalta vapaaehtoisesti? Vai eikö sitä saa sanoa ääneen, että Hanna vois olla Patin valinta jos Anku putoaa ensin? Eihän se käskenyt Hannan odottaa.

No tämähän se törkein kohta juuri onkin. Suomeksi sanottuna, Hanna on hänen viimeisin valintansa ja ottaisi kenet tahansa muun mieluummin. Ei siis sanonut pelkästään, että valitsee mieluummin Ankun, vaan sanoi, että valitsisi mieluummin myös Auran, Alexiinan, Pauliinan ja Veeran. 

Minusta tuo on taitavin kohta. Itsekeskeisyys ja pelaaminen ei suoraan tule ilmi, kun sanotaan tuollainen epäitsekäs lause väliin. Ja samalla Hannalle kuittia siitä, kun Hanna rikko parin. Patrick on parempi, kun ei sellaista halua tehdä. 😄 Alussa kuitenkin halusi mennä Villen ja Pauliinan väliin, vaikka nämä ihastuivat heti toisiinsa...?

No on kyllä kieltämättä taitavaa. Ainakin palstalaisiin näköjään upposi ihan täysin. "Olen niin symppis, että voin tässä nyt sanoa sinulle vähän ikävästi."  

Jos joku muu (esim. Jeffrey) ois ollut tuossa tilanteessa, niin varmasti olis kyllä sanonut paljon ikävemmin. En nyt ymmärrä, miten tuostakin sanomisesta saa väännettyä ihme tulkintoja täällä. Kun Patrick sanoi, että olisi Hannan pari, jos Anku tippuisi, ei oo mun mielestä mikään kuitti Hannalle tai mitään pelaamista, vaan yksinkertainen totuus. Patrick ei halua olla Hannan pari romanttisessa mielessä, mutta ei kuitenkaan inhoa häntä/ole kiinnostunut toisesta naisesta siinä määrin, että olisi valmis rikkomaan toisen parin, jos Anku lähtisi. 

Mitä ihmeellistä tuossa tulkinnassa mielestäsi on? Eihän kukaan sanonutkaan, että se olisi mikään kuitti. Pointti onkin se, että tuossa nähtiin, miten paljon Patrik oikeasti arvostaa Hannaa, eli ei yhtään. Eli on turha väittää, että välittäisi pätkääkään, mitä Hannalle tapahtuu ja että olisi mitään sympatiaa tämän tilannetta kohtaan. Muita kohtaan sitä sympatiaa kyllä riittää, mutta Hannaa kohtaan ei. 

Siinä ei ole mitään pahaa, ettei ole mitään romanttisia aikomuksia, mutta eipä tunnu olevan edes kaverillisia aikomuksia. 

Vierailija
11682/23806 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Simpleasthat kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanna on joutunut turhaan tulilinjallr ja Patrick kohteli häntä rumasti treffeillä. Ei kai Hannalla ollut muuta mahdollisuutta. Miksi Ankun ja Patun suhde on sen arvokkaampi

kuin muidenkaan? Koska ovat kauneimmat? Mahtaa Hannalla olla raskasta tuolla. Ikävä katsoa Samin kuvioita, on täysin Patrickin pelinappula, ei pelaa omaa peliään.

No juu, Patrik puhui aluksi ihan sovittelevasti ja kivasti, mutta oli kyllä todella tylysti sanottu, että "jos Anku lähtee, niin tottakai mää sut valitten, ku ei täällä ketään muutakaan oo eikä mulle sillai oo väliäkää enää siinä vaihees". Varmasti tuntui  Hannasta tosi hyvältä. 

Ihan tosissaanko meinaat että Patrickin olis pitäny luoda turhia toiveita Hannalle siitä että niistä vois tulla kunnon pari?

Aikasemmin Patrickia mollattiin siitä että ei sano selkeesti mitä haluaa vaan pitää ovet auki monelle naiselle, nyt ku on tehny selväksi että haluaa olla Ankun pari eikä tunne mitään romanttista Hannaa kohtaan, niin seki on väärin.

Ei vaan puhui Hannalle ikään kuin hän nyt olisi saarella pelkästään häntä varten eikä ottanut millään tavalla huomioon sitä, että Hannakin ehkä haluaisi jonkun, joka oikeasti haluaisi olla hänen parinsa. Ja ilmaisi myös varsin selkeästi, että valitsisi mieluummin kenet tahansa muun saaren naisista, mutta ei halua mennä parien väliin, joten Hannaan on pakko tyytyä. 

No eikö se Patrickin takia tuonne tullut, eihän sitä näytä kiinnostavan muut. Ja kyllähän se nyt näkee itsekin ettei sille ole ottajia tuolla, muita kun Pati jos se ei saa valita Ankua. Ellei taloon tule hänen tyyppistä uutta miestä. 

Mustamaalaat nyt vähän turhaan Patrickia, ei tuossa keskustelussa kukaan loukannut ketään. 

Nimenomaan, taloon voi vielä tulla uusia. Olihan Alexinakin kiinnostunut Jeffreystä, mutta ei häntäkään olla ulos ajamassa, vaikka se homma kosahti alkuunsa. 

Tämä oli ensimmäinen kerta, kun koskaan kritisoin Patrikin tekemisiä. Minusta hän on hoitanut kaikki tilanteet todella asiallisesti. Siksi ihmettelinkin, miksi Hannalle töksäytti noin. 

Jaa minä taas en hirveesti oo Patrickista aikasemmin välittänyt, mutta kyllä hänellä on pisteet noussu mun silmissä kokoajan. Todella hyvin kaikkinensa mielestäni hoitanut tämän Hannan tilanteen.

Kyllä minustakin muuten, mutta tuo töksäytys treffeillä oli minusta vähän tahditon. Ikään kuin pitäisi itseään ja Ankua erityisasemassa ja toinen siellä jossain taustalla sitten odottaa valmiina, jos tarvitaan pelastajaa. 

Mun silmissä hän vain sanoi että mikäli Anku tippuu, hän voi olla Hannan parina, koska ei halua rikkoa muita pareja. Miks pitää vääntää sanoja ja tehdä tulkintoja? Ei ollut Patrickin ja Ankun valinta, että eivät ole parina nyt. Tuotanto halusi draamaa. Mulle näyttäytyy tämän parin yhdessäolo siltä, että nauttivat toistensa läheisyydestä. Vai onko niin, että se kellä onni on, sen kätkeköön.

Eipä tuota kovin kummoisesti tarvitse tulkita. Tuossahan se totuus on. Syy, jonka vuoksi suostuu Hannan pariksi on se, ettei halua rikkoa muita pareja. Ei esimerkiksi se, että haluaa Hannan pysyvän myös talossa ja löytävän jonkun tai ylipäätään haluaisi olla tämän ystävä tms. Viimeinen valinta. 

Ei noita juttuja ihan noin mustavalkoisesti kannata tulkita. Tuo oli vaan yksi lause koko keskustelusta, eikä Hanna loukkaantunut siitä, joten tuskin kenenkään muunkaan tarvitsee tehdä sitä sen puolesta. Se oli totuus. Pati ei ole Hannasta kiinnostunut, mut se on kuitenkin Ankun jälkeen seuraava vaihtoehto. Hän ei kuitenkaan käskenyt Hannaa odottamaan sitä päivää, Hanna o täysin vapaa tekemään omat valintansa tuolla.

Täh? Eihän ole Ankun jälkeen seuraava vaihtoehto, kun sanoi, että valitsee Hannan, ettei tarvitsisi rikkoa muita pareja. Hannahan on siinä tapauksessa se viimeinen vaihtoehto kaikkien muiden saarelaisten jälkeen. Jos esim Aura olisi ilman paria, ottaisi hänet, koska tällöin ei riko paria. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11683/23806 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei manipulointiin tarvita, että on ylinero. ei helkatti, ettekö ole olleet koulussa?! Ainahan ne suosituimmat on niitä, jotka osaa kerätä porukan ympärilleen ja jättää tietoisesti ulkopuolelle muut kiusaten näitä ja tuoden näin omaa porukkaa entistä yhtenäisemmäksi. Muut haluavat olla päällikön suosiossa ja tehdä mitä hän haluaa, koska ei halua joutua epäsuosioon ja porukan ulkopuolelle. Ihan perus ihmissuhteiden dynamiikkaa ryhmässä. Yleensä päällkkö on se, jossa on ihailtuja piirteitä kuten sosiaalisuus ja itsevarmuus. 

Niin, ja tässäkin nyt puhutaan yhteishenkeä luoden jostain sotureista 😂 Kukapa nyt haluaisi olla surkea soturi...

Mä alan myös kallistua tähän. Eilen Sami todella perusteli valintaansa Auralle, että "En halunnut nähdä Patia siinä tilanteessa..." (Ei halunnut joutua "päällikön" epäsuosioon?)

Ja sitten se, kun Patrick ja Jeffreyhän heitti läppää siitä, että Patrick on Jeffreyn sanojen takana, kun Aura istu tupakkapaikalla... Kyllä tuossa varmaan pieni totuus piilee.

Vierailija
11684/23806 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää en osaa pitää Patrickia minään kummosena pelurina, mutta jos hän tuolla vaan pelailee ja suunnittelee niin omia kuin muidenkin tekemisiä ja sanomisia, niin kyllähän osaa pelata!

Olen näitten pelailuohjelmien(survivor paratiisihotelli ym.) suurkuluttaja ja kyllä ne huippupeluritkin tahtoo jossain välissä mokata, ja saada sen pelurin maineen, jolloin on sit seuraavana itse lähdössä.

Eli jos Pati pelaa, niin voin kyllä suoda voitot hänelle jo tuon taitavan pelaamisen ansiosta :D

Vierailija
11685/23806 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Simpleasthat kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan tosissaanko meinaat että Patrickin olis pitäny luoda turhia toiveita Hannalle siitä että niistä vois tulla kunnon pari?

Aikasemmin Patrickia mollattiin siitä että ei sano selkeesti mitä haluaa vaan pitää ovet auki monelle naiselle, nyt ku on tehny selväksi että haluaa olla Ankun pari eikä tunne mitään romanttista Hannaa kohtaan, niin seki on väärin.

Ei vaan puhui Hannalle ikään kuin hän nyt olisi saarella pelkästään häntä varten eikä ottanut millään tavalla huomioon sitä, että Hannakin ehkä haluaisi jonkun, joka oikeasti haluaisi olla hänen parinsa. Ja ilmaisi myös varsin selkeästi, että valitsisi mieluummin kenet tahansa muun saaren naisista, mutta ei halua mennä parien väliin, joten Hannaan on pakko tyytyä. 

No eikö se Patrickin takia tuonne tullut, eihän sitä näytä kiinnostavan muut. Ja kyllähän se nyt näkee itsekin ettei sille ole ottajia tuolla, muita kun Pati jos se ei saa valita Ankua. Ellei taloon tule hänen tyyppistä uutta miestä. 

Mustamaalaat nyt vähän turhaan Patrickia, ei tuossa keskustelussa kukaan loukannut ketään. 

Nimenomaan, taloon voi vielä tulla uusia. Olihan Alexinakin kiinnostunut Jeffreystä, mutta ei häntäkään olla ulos ajamassa, vaikka se homma kosahti alkuunsa. 

Tämä oli ensimmäinen kerta, kun koskaan kritisoin Patrikin tekemisiä. Minusta hän on hoitanut kaikki tilanteet todella asiallisesti. Siksi ihmettelinkin, miksi Hannalle töksäytti noin. 

Jaa minä taas en hirveesti oo Patrickista aikasemmin välittänyt, mutta kyllä hänellä on pisteet noussu mun silmissä kokoajan. Todella hyvin kaikkinensa mielestäni hoitanut tämän Hannan tilanteen.

Kyllä minustakin muuten, mutta tuo töksäytys treffeillä oli minusta vähän tahditon. Ikään kuin pitäisi itseään ja Ankua erityisasemassa ja toinen siellä jossain taustalla sitten odottaa valmiina, jos tarvitaan pelastajaa. 

Mun silmissä hän vain sanoi että mikäli Anku tippuu, hän voi olla Hannan parina, koska ei halua rikkoa muita pareja. Miks pitää vääntää sanoja ja tehdä tulkintoja? Ei ollut Patrickin ja Ankun valinta, että eivät ole parina nyt. Tuotanto halusi draamaa. Mulle näyttäytyy tämän parin yhdessäolo siltä, että nauttivat toistensa läheisyydestä. Vai onko niin, että se kellä onni on, sen kätkeköön.

Eipä tuota kovin kummoisesti tarvitse tulkita. Tuossahan se totuus on. Syy, jonka vuoksi suostuu Hannan pariksi on se, ettei halua rikkoa muita pareja. Ei esimerkiksi se, että haluaa Hannan pysyvän myös talossa ja löytävän jonkun tai ylipäätään haluaisi olla tämän ystävä tms. Viimeinen valinta. 

Ainoa valinta, ei viimeinen. Pieni sana, iso ero.

Vierailija
11686/23806 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkki kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulkki kirjoitti:

Eilen kun juontaja kysyi miehiltä..onko täällä löytynyt rakkautta...janne ainoana sanoi..jonkin verran...muut oli suut auki😂

No oishan se nyt vähän outoa lähteä Shirlylle selittää, että on löytynyt rakkautta, kun ei kukaan noista ole omalle parilleen sanonut rakastavansa tätä (puhutaan vaan kiinnostuksesta ja ihastumisesta). Veera on ainoa joka on sanonut "I'm falling in love with you" eli Jannen olikin varmaan helpoin vastata tohon.

Joo en tarkoittanut noin kirjaimellisesti tä tä ottaa😀sulla tais mennä tunteisiin🤣

Mulla menee tunteisiin, kun joku luulee, että normaali viesti luetaan tunteisiin menneeksi. Vai olisko mun pitänyt laittaa pari hymiötä sinne perään, että olisit ymmärtänyt, että jatkan vain keskustelua sun aloittamasta aiheesta, josta olen vielä samaa mieltä? Vai eikö sun keskustelun aloituksiin saa vastata ollenkaan?

Vierailija
11687/23806 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä voiton ansaitsee se pari joka:

a) On aidosti ihastuneita toisiinsa

b) Kohtelee muita saarelaisia ystävällisesti ja fiksusti

c) Kohtaa tilanteet aikuismaisesti

Nää kriteerit mulla oli voittajan suhteen jo ennenku ohjelma alko. Ja tällä hetkellä semmonen pari ois Anku ja Patrick. Vaikken oo mikään Panku-fani, mutta muut parit ei vaan täytä noita kriteereitä, joku kohta puuttuu muilta pareilta aina.

Mua häiritsee se miten noiden suhde alko. Anku kiltteyttään ei selkeästi torjunut Refaita, ja Patrick musta pelasi Emmalla kunnes sai omasta mielestään paremman. Ja sen takia Emma ja Refi sit tippu. Patrick vaikuttaa vähän selkärangattomalta vaikka näennäisesti kohtelee muita hyvin, ja sen takia en halua voittoa Pankulle. Anku taas vois yksin mun puolesta vaikka saadakki rahat, vaikka Anku ei mikään mun suosikki kuitenkaan ole. Mutta ei Anku tule niitä yksin pitämään, jos Patrickin pari vielä sitten olisi.

Mun mielestä kumpikaan ei kilteyttään torjunut aiempaa pariansa. Kyllähän Patrickin yritti (jo ennen sviittiä) Emmallekin sanoa, ettei ole ihastunut, ihan kuten Ankukin. Mutta Refai ja Emma kumpikin silti koittivat saada suhteita toimimaan ja olivat fyysisiä jne. Siinä vaiheessa Ankun ja Patrickin suhde ei ollut mitenkään alkanut edes, joten he yrittivät olla mukana oman parinsa kanssa, mutta samalla kuitenkin yrittivät myös selittää, ettei ainakaan vielä ole mitään ihastusta ilmassa. 

Patrick oli myös fyysinen. Tämän totesi Aurakin. Patrickin selitys käyttäytymiseensä oli, että mä olisin kaikille mun pareille, sullekin sellainen. Eli että kaappaa halailuun, pussailee... Patrickin omien sanojen vuoksi en tekisi mitään tulkintoja ihastuksesta Ankuun, kun se on sillekin fyysinen. Ja eihän Patrick itse ihastuksesta Ankuun ole puhunutkaan, vain Anku on puhunut ihastumisesta juuri sillä sanalla.

Vierailija
11688/23806 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anku ja Patrick sais voittaa koko höskän. Ainut pari jolla on kemiaa... väittäkööt muut mitä tahansa

Vierailija
11689/23806 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anku ja Patu yhdessä inhottaa mua. Naama vääntyy irvistykseen aina kun niitä näytetään. Jotain tuossa on niin väärin.

Voitko avata vähän enemmän tätä kommenttiasi. Vaikuttaa jotenkin sairaalta, miksi joku tuntematon pari saa aikaan näin äärilaidalla olevat tunteet, miksi tunnet, että heissä on jokin väärin. Jos irvistellä täytyy, niin voit jättää katsomatta. Vai onko kuitenkin niin, ettet pysty katsomaan toisiinsa ihastuneita ihmisiä, kateus?

Vierailija
11690/23806 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli nyt kun Pati sanoi suoraan niin väärin meni sekin. Yrittäkää nyt päättää pitääkö sen olla ystävällinen vai suora noissa puheissa. Ja eiköhän se Hanna tiennyt sen muutenkin.

Voisi vähän ajatella muitakin kuin itseään. Muut olisivat sanoneet tuossa tilanteessa, että kun minun puolelta ihastusta ei synny, sinun kannattaa katsella sitä muualta. Mutta kuten Emmaakin, on Patu valmis käyttämään Hannaa parinaan voittoa tavoitellakseen, ellei Anku ole enää mukana. Sano sen siis nyt ihan suoraan.

Et sinä voi tietää mitä muut olisi tuossa tilanteessa sanonut, etkä tiedä mitä muuta tuo keskustelu piti sisällään. Mitä esim. Hanna on puhunut. Patrick on sanonut Hannalle koko ajan, ettei häneen kannata tuhlata aikaa. Tuo Patin kommentti ei ollut pahasti sanottu. Totesi vain että jos Ankua ei talossa olis, niin valitsis Hannan koska ei halua rikkoa muita pareja. Mitä sen pitäisi siinä tilanteessa tehdä? Jättää Hanna valitsematta, jos silläkään ei ole paria ja poistua villalta vapaaehtoisesti? Vai eikö sitä saa sanoa ääneen, että Hanna vois olla Patin valinta jos Anku putoaa ensin? Eihän se käskenyt Hannan odottaa.

No tämähän se törkein kohta juuri onkin. Suomeksi sanottuna, Hanna on hänen viimeisin valintansa ja ottaisi kenet tahansa muun mieluummin. Ei siis sanonut pelkästään, että valitsee mieluummin Ankun, vaan sanoi, että valitsisi mieluummin myös Auran, Alexiinan, Pauliinan ja Veeran. 

Minusta tuo on taitavin kohta. Itsekeskeisyys ja pelaaminen ei suoraan tule ilmi, kun sanotaan tuollainen epäitsekäs lause väliin. Ja samalla Hannalle kuittia siitä, kun Hanna rikko parin. Patrick on parempi, kun ei sellaista halua tehdä. 😄 Alussa kuitenkin halusi mennä Villen ja Pauliinan väliin, vaikka nämä ihastuivat heti toisiinsa...?

No on kyllä kieltämättä taitavaa. Ainakin palstalaisiin näköjään upposi ihan täysin. "Olen niin symppis, että voin tässä nyt sanoa sinulle vähän ikävästi."  

Jos joku muu (esim. Jeffrey) ois ollut tuossa tilanteessa, niin varmasti olis kyllä sanonut paljon ikävemmin. En nyt ymmärrä, miten tuostakin sanomisesta saa väännettyä ihme tulkintoja täällä. Kun Patrick sanoi, että olisi Hannan pari, jos Anku tippuisi, ei oo mun mielestä mikään kuitti Hannalle tai mitään pelaamista, vaan yksinkertainen totuus. Patrick ei halua olla Hannan pari romanttisessa mielessä, mutta ei kuitenkaan inhoa häntä/ole kiinnostunut toisesta naisesta siinä määrin, että olisi valmis rikkomaan toisen parin, jos Anku lähtisi. 

Mitä ihmeellistä tuossa tulkinnassa mielestäsi on? Eihän kukaan sanonutkaan, että se olisi mikään kuitti. Pointti onkin se, että tuossa nähtiin, miten paljon Patrik oikeasti arvostaa Hannaa, eli ei yhtään. Eli on turha väittää, että välittäisi pätkääkään, mitä Hannalle tapahtuu ja että olisi mitään sympatiaa tämän tilannetta kohtaan. Muita kohtaan sitä sympatiaa kyllä riittää, mutta Hannaa kohtaan ei. 

Siinä ei ole mitään pahaa, ettei ole mitään romanttisia aikomuksia, mutta eipä tunnu olevan edes kaverillisia aikomuksia. 

Mä en osaisi arvostaa ihmistä, joka rikkoo mun parisuhteen. Vaikka osaisinkin tuossa tilanteessa hahmottaa, ettei Hannallakaan ollut helppo paikka ja että joku on pakko valita, niin emmä kyllä siltikään osaisi ajatella positiivisesti henkilöstä, joka meilkein lähetti toisen parin kotiin. Patrick sen sijaan kertoi Hannalle, ettei ole vihainen tämän valinnasta ja keskusteli muutenkin mukavia, mutta sanoi harkitsevansa tätä parikseen vain jos Anku lähtee pois. Pointti siis näissä mun viesteissä oli se, että ihan ymmärrettävää (vaikkei mitenkään suvaitsevaa) olisi myös ollut se, jos joku Hannalle olisi tuosta valinnasta suuttunut, ja niin olisi voinut käydäkkin jos Hanna olisi esim Jeffreyn valinnut.

Vierailija
11691/23806 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pauliinan ja Veeran ilmeet kun Shirley kertoi kenet katsojat haluavat eniten jäävän taloon😍🤩😍🤩aina ei voi olla halutuin🤣

Vierailija
11692/23806 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää kriteerit mulla oli voittajan suhteen jo ennenku ohjelma alko. Ja tällä hetkellä semmonen pari ois Anku ja Patrick. Vaikken oo mikään Panku-fani, mutta muut parit ei vaan täytä noita kriteereitä, joku kohta puuttuu muilta pareilta aina.

a) Anku on ihastunut, Patrick ei. 

b) kohtelee muita ystävällisesti? no varmaan sit Veera ja Janne. Veera on aina ystävällinen ja kokkaa muille. Miten P&A on kohdellut muita hyvin? Erityisesti Emmalle teki Patrick rumasti, kun ei kertonut suoraan haluavansa vaihtaa paria. Anku sai tehdä Patrickille kuuluvan työn.

c) Patrick ei todellakaan kohdannut aikusimaisesti Emmaa, kun meni selän takana Ankulle että valitse mut ja Emman piti tajuta se kuvio itse eikä niin että Patrick tuli kertomaan että juttumme on ohi, haluan kokeilla Ankun kanssa. Muutenkin aikuismaisuus ei sovi tohon pariin, kun suutelivat äänekkäästi että kenellekään ei jää epäselväksi mitä tapahtuu ja Refain nukkessa päikkäreitä heidän vieressä., Eli eivät todellakaan ajattele muita. Tollainen showmainen nuoleskelu kuuluu yläasteelle. 

Nuo kohdat täyttää Veera ja Janne, Pauliina ja Ville. Tulevaisuudessa ehkä Alexander ja Alexina. Heille toivon voittoa. Ovat ihastuneita, mutta pystyvät tekemään saarella muutakin kuin roikkumaan toisissaan alleviivatakseen katsojille että ovat pari. 

Vierailija
11693/23806 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mää en osaa pitää Patrickia minään kummosena pelurina, mutta jos hän tuolla vaan pelailee ja suunnittelee niin omia kuin muidenkin tekemisiä ja sanomisia, niin kyllähän osaa pelata!

Olen näitten pelailuohjelmien(survivor paratiisihotelli ym.) suurkuluttaja ja kyllä ne huippupeluritkin tahtoo jossain välissä mokata, ja saada sen pelurin maineen, jolloin on sit seuraavana itse lähdössä.

Eli jos Pati pelaa, niin voin kyllä suoda voitot hänelle jo tuon taitavan pelaamisen ansiosta :D

Jep ja tää on vielä pelaamiseen vaikeampi peli, koska muiden kilpailijoiden lisäksi pitää kusettaa myös katsojia.

Vierailija
11694/23806 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua häiritsee se miten noiden suhde alko. Anku kiltteyttään ei selkeästi torjunut Refaita, ja Patrick musta pelasi Emmalla kunnes sai omasta mielestään paremman. Ja sen takia Emma ja Refi sit tippu. Patrick vaikuttaa vähän selkärangattomalta vaikka näennäisesti kohtelee muita hyvin, ja sen takia en halua voittoa Pankulle. Anku taas vois yksin mun puolesta vaikka saadakki rahat, vaikka Anku ei mikään mun suosikki kuitenkaan ole. Mutta ei Anku tule niitä yksin pitämään, jos Patrickin pari vielä sitten olisi.

Mun mielestä kumpikaan ei kilteyttään torjunut aiempaa pariansa. Kyllähän Patrickin yritti (jo ennen sviittiä) Emmallekin sanoa, ettei ole ihastunut, ihan kuten Ankukin. Mutta Refai ja Emma kumpikin silti koittivat saada suhteita toimimaan ja olivat fyysisiä jne. Siinä vaiheessa Ankun ja Patrickin suhde ei ollut mitenkään alkanut edes, joten he yrittivät olla mukana oman parinsa kanssa, mutta samalla kuitenkin yrittivät myös selittää, ettei ainakaan vielä ole mitään ihastusta ilmassa. 

Patrick oli myös fyysinen. Tämän totesi Aurakin. Patrickin selitys käyttäytymiseensä oli, että mä olisin kaikille mun pareille, sullekin sellainen. Eli että kaappaa halailuun, pussailee... Patrickin omien sanojen vuoksi en tekisi mitään tulkintoja ihastuksesta Ankuun, kun se on sillekin fyysinen. Ja eihän Patrick itse ihastuksesta Ankuun ole puhunutkaan, vain Anku on puhunut ihastumisesta juuri sillä sanalla.

"Sä oot mieletön nainen" ei ole sellainen, jota olisin voinut kuvitella Patrickin sanovan Emmalle (tai Hannalle). Saarelaiset itsekin sanoneet, että Patrick on nyt ihan erilainen kun on Ankun pari.

Vierailija
11695/23806 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, tietääks joku missä se linkki on noiden instatileille????

Vierailija
11696/23806 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää formaatti on jotenki hankala. Jos uusia menee saarelle ja rikkoo vanhoja hyviä pareja (niinku Hanna teki), ei siinä oo mitään järkee, että vanhan parin jompikumpi osapuoli saattaa sitten tippua, eikä pari saakaan mahollisuutta päästä kilpailussa eteenpäin (niinku Ankulle meinas käydä). Jos siis oikeesti pari haluaa pysyä talossa, joutuu ehkä olemaan uusille vähän”ilkeä” ja kieltää heitä valitsemasta itseään. Anku ja Patu on liian kilttejä.

Vierailija
11697/23806 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selasin ainakin 10 sivua taaksepäin etsien kommentteja muistakin saarelaisista kuin Ankusta ja Patrickista, mutta turhaan. Pitäskö tän ohjelman nimeks vaihtaa Anku & Patrick Island?

Vierailija
11698/23806 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minusta se ei kyllä ole erityisen taitavaa, sillä alussa ehkä minuutin ajan Patu oli pelkästään epämääräinen, mutta sen jälkeen pelaaminen on ollut mulle täysin selkeää. Ja sen verran törkeää ja kiltteyteen puettua, että en todellakaan halua voittoa Patulle. Musta on vastenmielistä kuinka se on näennäisesti kilttiä, ja sen takia mm Emma sai haukut niskaansa roikkumisesta ja muusta.

Vierailija
11699/23806 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Simpleasthat kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei noita juttuja ihan noin mustavalkoisesti kannata tulkita. Tuo oli vaan yksi lause koko keskustelusta, eikä Hanna loukkaantunut siitä, joten tuskin kenenkään muunkaan tarvitsee tehdä sitä sen puolesta. Se oli totuus. Pati ei ole Hannasta kiinnostunut, mut se on kuitenkin Ankun jälkeen seuraava vaihtoehto. Hän ei kuitenkaan käskenyt Hannaa odottamaan sitä päivää, Hanna o täysin vapaa tekemään omat valintansa tuolla.

Täh? Eihän ole Ankun jälkeen seuraava vaihtoehto, kun sanoi, että valitsee Hannan, ettei tarvitsisi rikkoa muita pareja. Hannahan on siinä tapauksessa se viimeinen vaihtoehto kaikkien muiden saarelaisten jälkeen. Jos esim Aura olisi ilman paria, ottaisi hänet, koska tällöin ei riko paria. 

Otatkohan sä tän nyt vähän liian vakavasti? Patrick on sanonut jo aikaisemmin että Hanna on Ankun jälkeen seuraavaksi mielenkiintoisin tyyppi. Älä takerru yhteen lauseeseen kun et muuten tiedä keskustelun kulusta mitään.

Vierailija
11700/23806 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudet parit pitäis ajaa sisälle jotenki sillee että seuraava parinvalinta ois vaikka neljän päivän päästä, niin että uusilla ois muutama päivä aikaa tutustua kaikkiin ja kattoa klikkaisko jonkun kans, tuo ei mun mielestä oo hyvä keino että pakotettuna ängetään jonku vakiparin väliin, siitä ei oikein seuraa mitään hyvää.

Ketju on lukittu.