Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin tuolla aiemmin tarkoitin Ankun roikkumisella sitä, että Patrikin treffeille lähtiessä oli selvästi peloissaan ja jauhoi sitä Patrikille ja muillekin. En tarkoittanut lähellä olemista, vaan tuota epävarmuutta. Ja Patrikin kanssa näytetyt juttelutkin ovat lähinnä siitä näkökulmasta, että mitä jos tulee joku parempi ja mitä jos Patrik ei tykkääkään ja miten me nyt voisimme olla niin, ettei eroa tulisi. Ja nimenomaan tarkoitan sitä, että näytetyistä pätkistä tulee se vaikutelma. En oleta tietenkään, että tämä olisi koko totuus, mutta puhun siitä, mitä minä näen. Ennen näiden pariutumista, näytettiin sellaista huumoriläppää, tutustumista ja flirttiä tyyliin "jos olisimme pari". Nyt näytetään kihnuttamista ja sellaista "olemme nyt pari, olethan varmasti nyt kiinnostunut, ethän vain nyt jätä minua".
Täällä kanssa samat ajatukset. Eniten ihmetyttää tuo Ankun puhetyyli Patulle, miksi ei voi puhua normaalisti vaan pitää lässyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä työtä Anku tehnyr ja mikä koulutus?? Kertoo jo ihmisestä aika paljon.
https://www.mtv.fi/viihde/televisio/artikkeli/love-island-suomi-kaunott…
Toihan on selkeästi Anku.Niin on. Korukaupan työtä tehnyt silloin, kun ei ollut vakipaikassaan töissä. Eli vapaa ajallaan. Ilmeisesti korukaupassa työskenteleminen on ollut parempi julkisuuden kannalta, vaikka onkin ollut sivutoimi. Hyvä ettei ole tarvinut olla työttömänä Suomen valtion elätettävänä muiden verorahoilla.
Mikähän tämä toinen työpaikka on?
Ja ne koulutukset mistä joku puhui?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos patua kiinnostaa surffaus, matkustelu ja urheileminen, miksi se yrittää parisuhdetta ankun kanssa? Miksi miehille merkitsee aina enemmän ulkonäkö kuin se millainen se nainen on oikeasti. Miksi ei voi etsiä sellaista ihmistä, jonka kanssa on jotain yhteistä?
Mistä sää tiiät mikä Ankua kiinostaa?
No ei ainakaan surffaus, kun se ei ole tuohon ikään mennessä sitä ikinä edes kokeillut. Jos urheilu kiinnostaisi, niin silarit ois jääny laittamatta. Anku ei myöskään todellakaan vaikuta miltään Patun tyyliseltä reppureissaaja/autossanukkujalta. En näe heissä kertakaikkiaan mitään yhteistä.
En minäkään. No, se taisi yhdistää, että olivat molemmat villan suosituimpia ja molemmat samanlaisia jahkailijoita parinvaihdossa. Tällaiset parit ovat juuri niitä, joissa sitten hetken päästä rutistaan, kun toinen ei ymmärrä ja tue niitä itselle tärkeitä juttuja ja ihmetellään, kun toinen ei muuttunutkaan sellaiseksi kuin itse olet.
Mitä Anku muutes harrastaa ?
Ainakin patikointia ja eräjormaiiua. Vetänyt myös Israelissa aavikko-safareja joissa nukkuvat taivas alla. Tuliko yllätyksenä?
Ei todellakaan tullut, oon pitänyt kumpaakin kokoajan seikkailun haluisena ja aktiivisena tyyppinä.
Tuo Espanja on sillain Ankulle tuttu maa, kun on ollut siellä 2 vuotta töissä.
Ankuhan sano esittelyssä, että haluais parin vuoden sisällä keksiä, mitä haluaa tehdä työkseen ja elämässä eli ok vielä aika hukassa sen asian suhteen.
Ankullahan on vakituinen työpaikka. Itseasiassa tehnyt nyt kahta työtä päällekkäin, joten jäänyt vähän vapaa-aikaa.
Vaikka on vakituinen työpaikka, ei tarkoita että ihminen on siihen tyytyväinen ja aikoo olla siinä jatkossakin. Onhan sitä rahaa hankittava elääkseen sinäkin aikana kun etsii sitä itselleen oikeaa alaa. Eipä nyt sotketa aioita ja etenkin kun itse sanoi ettei vielä tiedä mitä haluaa tehdä niin turha sitä on muitten alkaa muuksi vänkäämään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on piru irti jos Pauliina ja Ville hajotetaan taitaa Pauliinasta kuoriutua sen jälkeen pahempi 🍋🍋🍋Senjasta...
Pauliinahan itse kannusti eilen Hannaa tutustumaan kaikkiin ja olemaan itsekäs. Tuskin olisi toiminut niin jos olisi pelko persiissä. Jos Pauliina ja Ville hajotetaan niin tuskin siinä tapahtuu muuta kuin se että siirtyvät yhdessä sohvalle nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin tuolla aiemmin tarkoitin Ankun roikkumisella sitä, että Patrikin treffeille lähtiessä oli selvästi peloissaan ja jauhoi sitä Patrikille ja muillekin. En tarkoittanut lähellä olemista, vaan tuota epävarmuutta. Ja Patrikin kanssa näytetyt juttelutkin ovat lähinnä siitä näkökulmasta, että mitä jos tulee joku parempi ja mitä jos Patrik ei tykkääkään ja miten me nyt voisimme olla niin, ettei eroa tulisi. Ja nimenomaan tarkoitan sitä, että näytetyistä pätkistä tulee se vaikutelma. En oleta tietenkään, että tämä olisi koko totuus, mutta puhun siitä, mitä minä näen. Ennen näiden pariutumista, näytettiin sellaista huumoriläppää, tutustumista ja flirttiä tyyliin "jos olisimme pari". Nyt näytetään kihnuttamista ja sellaista "olemme nyt pari, olethan varmasti nyt kiinnostunut, ethän vain nyt jätä minua".
Jos sä ikinä edes elämässäsi olet ollut suhteessa niin tietäsit että monesti ihastumiseen kuuluu varsinkin alkuvaiheilla epävarmuus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.mtv.fi/viihde/televisio/artikkeli/love-island-suomi-kaunott…
Toihan on selkeästi Anku.Niin on. Korukaupan työtä tehnyt silloin, kun ei ollut vakipaikassaan töissä. Eli vapaa ajallaan. Ilmeisesti korukaupassa työskenteleminen on ollut parempi julkisuuden kannalta, vaikka onkin ollut sivutoimi. Hyvä ettei ole tarvinut olla työttömänä Suomen valtion elätettävänä muiden verorahoilla.
Mikähän tämä toinen työpaikka on?
Ja ne koulutukset mistä joku puhui?
Eihän sellaista koulutusta olekkaan kuin korukaupan myyjä. Jos Anku ei ole koulutuksiaan tai töistään halunnut halunnut ilmoittaa, en minäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä kanssa samat ajatukset. Eniten ihmetyttää tuo Ankun puhetyyli Patulle, miksi ei voi puhua normaalisti vaan pitää lässyttää.
No samalla tavallahan tuo on lässyttänyt ihan koko ajan kaikille. Itseäni raivostuttaa tuollainen puhetyyli, kun se kuulostaa niin feikiltä, mutta kai jotkut sitten oikeasti vain puhuvat noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sä ikinä edes elämässäsi olet ollut suhteessa niin tietäsit että monesti ihastumiseen kuuluu varsinkin alkuvaiheilla epävarmuus
Tottakai kuuluu, mutta ei sitä silti ole pakko koko ajan jauhaa ja voi keskittyä vähän muuhunkin. Tiedän todellakin, mistä puhun, koska olen aika monta kumppania epävarmuuteni vuoksi karkottanut. Ja jos se epävarmuus johtuu siitä, ettei suhde vielä ole kovin varmalla pohjalla, niin eihän se nyt ainakaan tuolla tavalla vahvistu, että höpötetään toiselle, että ethän sitten vain ketään muuta koskaan valitse. Jos joku toinen kiinnostaa enemmän, niin minkäs teet.
Alexiina on todella kaunis ja miellyttävä nainen. Hänessä on särmää, minkä Alexander on huomannut. He olisivat mitä mainioin pari mielestäni.
Vierailija kirjoitti:
Siinä päiväkirjassa yhdessä ollessaan olivat melko söpiksii. Yhteinen huumori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valmistunut kahdesta eri koulusta. Mitä koulutus kertoo ihmisestä?
Esimerkiksi sen, mistä alasta hän on kiinnostunut, koulutuksen pituus tietystä sitoutumisesta asiaan jne. On ihan normaali ominaisuus ihmiselle osata päätellä asioita.
Mutta hei, nää parithan on tunteneet toisensa vain hetken. Ei noi suhteet voi olla vielä täysin varmalla pohjalla. Tutustuminen jatkuu ohjelman jälkeen. Sitäpaitsi tuolla olosuhteet on niin erillaiset kuin ulkomaailmassa. Minusta vasta oikea suhteen luonne paljastuu, kun pääsevät tuolta pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tajuaisin vielä, että maksaa kymppitonnin väärälle tilille (vaikka siinäkin toki tarkastaa tilinumeron pariin kertaan) ja hukkaa sen sillä tavalla, mutta että hukkaa käteistä kymppitonnin on kyllä tosi turn off vaikka kuinka monesta syystä.
Ei anna tyypistä kovin vastuullista kuvaa. Jos halusi keksityillä rahoilla leveillä, niin olisi keksinyt edes pienemmän summan ja paremman selityksen.
Tuosta nyt jäi ainostaan se fiilis, että mitähän kamalaa voi tapahtua ihan vaan sen takia, että tyypillä on kuumetta.
Rafai on ihan naurettava. Tekee ja suorittaa. Esittää menestyjää ja jopa ihmistuntijaa. Sanoi tehneensä kaiken?
Kuka on Rafai?
Voihan se leivän vieminen olla hyvä ele puolin ja toisin, mutta välittäminen ja yhteys rakennetaan muulla tavalla.
Parinmuodistus olisi sangen helppoa leipää tuomalla.
Sinkkuja tuskin olisikaan.
Rafai on miehistä ainoa, joka on rakentanut koko olemisensa rooliin.
Nuo muutkin ehkä miettii kameroita silloin tällöin saarella, mutta Rafain persoona on rakentunut vinoutuneesti. Kylmä tyyppi. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Patrick näytti todella vaivaantuneelta siinä sänkykeskustelussa (varmaan koska kiinnostus Emmaan lopahti seksin jälkeen?) ja yritti vain esittää uneliasta jotta aihe vaihtuisi.
Ankun kysymyshän Patrickille oli, onko sinulle käynyt niin kun olet ollu kiinnostunut jostain naisesta niin seksin jälkeen on kiinnostus lopahtanut? No, jokainen villalla ja kaikki katsojat näki mitä tapahtui Emmalle ja Patrickille sviitti visiitin jälkeen. Ei tarvitse olla Einstein tietääkseen vastauksen kysymykseen.
Ei Patrick ollut missään vaiheessa kiinnostunut Emmasta, koko ajan puhuikin ettei minkäänlaisia tunteita tai ihastusta ole syntynyt vaan ihan kaveripohjalla mennään. Harva mies jättää panematta jos nainen änkeää päälle, olipa kiinnostusta tai ei, seksi kun ei tunteita tunnetusti vaadi.
Kyllähän Patrickilla ihan varmasti jonkilaista kiinostusta oli Emmaa kohtaan, ei varmaan motään erityisen voimakasta ja mitään ihastumisen tunteita ei ollut.
Mää en nyt nää tuota ihan niinkään että seksin jälkeen kiinostus loppu, olihan niillä jo ennen sitäkin erimielisyyttä siitä että kuka on ihastunu/ kiinostunut kenestäkin. Mulla on jäänyt mielee ku Patrick sano jollekin, että he ajattelivat Emman kans erilailla tuosta fyysisyyden lisäämisestä. Emma ajatteli sen seksin vain lisäävän sitä kiinostusta, Patrcik sano jotenki että tunnepuoli ei vaan nyt kohtaa.
En mää nää et se seksin harrastaminen oli siinä se itse ongelma, vaan se että heillä oli erinäkemys siitä et mitä se tarkottaa/mihin se johtaa. Emmahan ei koskaan itse sanonut edes olevansa ihastunut. Emmahan tuossa seksin harrastamisessa oli se innokkaampi osapuoli, niin siellä sviitissä kuin sen jälkeen puheissakin. Ylipäänsäkin oli jokseenkin virhe laittaa Emma ja Patrick sviittiin tuossa vaiheessa kun molemmilla oli vähä eri näkemys suhteen tilasta.
Mutta siis, tää oli vanhaa juttua, saas nyt nähä miten Ankulla ja Patrickilla tää juttu etenee ja jos tulevat tuolla panemaan, että miten se vaikuttaa heidän suhteeseen.
Eilisessä jaksossa kiinnitti huomiota se miten eri tavoilla Anku ja Pauliina puhui Hannalle. Anku nuoli takapuolta ja käytännössä aneli että älä valitse Patrickia. Pauliina puolestaan kannusti tutustumaan kaikkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tajuaisin vielä, että maksaa kymppitonnin väärälle tilille (vaikka siinäkin toki tarkastaa tilinumeron pariin kertaan) ja hukkaa sen sillä tavalla, mutta että hukkaa käteistä kymppitonnin on kyllä tosi turn off vaikka kuinka monesta syystä.
Ei anna tyypistä kovin vastuullista kuvaa. Jos halusi keksityillä rahoilla leveillä, niin olisi keksinyt edes pienemmän summan ja paremman selityksen.
Tuosta nyt jäi ainostaan se fiilis, että mitähän kamalaa voi tapahtua ihan vaan sen takia, että tyypillä on kuumetta.
Rafai on ihan naurettava. Tekee ja suorittaa. Esittää menestyjää ja jopa ihmistuntijaa. Sanoi tehneensä kaiken?
Kuka on Rafai?
Voihan se leivän vieminen olla hyvä ele puolin ja toisin, mutta välittäminen ja yhteys rakennetaan muulla tavalla.
Parinmuodistus olisi sangen helppoa leipää tuomalla.
Sinkkuja tuskin olisikaan.
Rafai on miehistä ainoa, joka on rakentanut koko olemisensa rooliin.
Nuo muutkin ehkä miettii kameroita silloin tällöin saarella, mutta Rafain persoona on rakentunut vinoutuneesti. Kylmä tyyppi. :(
Minusta Refai oli oma itsensä. Siis tuon kuvan sain hänestä, ettei esittänyt muuta.
Vierailija kirjoitti:
Eilisessä jaksossa kiinnitti huomiota se miten eri tavoilla Anku ja Pauliina puhui Hannalle. Anku nuoli takapuolta ja käytännössä aneli että älä valitse Patrickia. Pauliina puolestaan kannusti tutustumaan kaikkiin.
Ville ei ollutkaan uhattuna, vaan Ankun pari.
Pauliina on niin varma itsestään ja Viillestä että on varaa kannustaa tutustua toisiin ja pitäähän Pauliinan muistaa äänestäjät minkä kuvan antaa🐑🐑🐑
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä päiväkirjassa yhdessä ollessaan olivat melko söpiksii. Yhteinen huumori.
Niin oli! Just tuollanen sarkastinen arvuuttelva huumori on heillä yhteistä :D
Ei Patrick ollut missään vaiheessa kiinnostunut Emmasta, koko ajan puhuikin ettei minkäänlaisia tunteita tai ihastusta ole syntynyt vaan ihan kaveripohjalla mennään. Harva mies jättää panematta jos nainen änkeää päälle, olipa kiinnostusta tai ei, seksi kun ei tunteita tunnetusti vaadi.