Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Mää oon huomannut että kaikki Patrickin sanomiset, tekemiset, katseet ja ilmeet puidaan täällä palstalla aivan viimestä piirtoa myöten. Niin negatiivisessa kuin positiivisessa valossa. Mut ei siinä mitään, pitäähän sitä analysoida :)
Mut ois hauska jos vaikka Janne pääsis yhtä tarkkaan syyniin, jospa saatas muillekin pareille vähä hässäkkää näiden uusien tulokkaiden myötä.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän Nelli puhui Pauliinasta, et Sami yrittäis sitä vai mikä tuo juttu oli?
Tuosta Nellistä ei ota selvää onko lintu vai kala. Aurahan siinä oli kelle siitä kertoi, niin en yllättyisi vaikka olisi Auran liikkeelle pistämä huhu. Tosin Nellin puheiden mukaan Sami olisi itse niin sanonut. Tiedä sitten mikä on totuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää kun Jodelissa Ankua koko ajan kiusataan ja haukutaan ja sit jotain Auraa jumaloidaan.
No se johtuu siitä, että nykyään enemmistö suomalaisista naisista on Auran kaltaisia tatuoituja vihervassareita, joille "dokaaminen" on elämäntapa.
Valitettavasti.
Tai kertoo siittä, että tämän kaltainen ohjelma on kyseisenlaisten ihmisten suosiossa.
Niin näyttää olevan. Itse olen myös yllättynyt tuosta fb ryhmän tasosta, luulin että siellä keskityttäs puimaan just enemmän näitten suhteita ym. Mut sielläpä vaan aikuset ihmiset mollaa aika rajuinki kommentein osallistujien ulkonäköä ja ihan kaikkea muutakin.
Voisin melkein väittää että täälläkin on tasokkaampaa keskustelua...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän Nelli puhui Pauliinasta, et Sami yrittäis sitä vai mikä tuo juttu oli?
Tuosta Nellistä ei ota selvää onko lintu vai kala. Aurahan siinä oli kelle siitä kertoi, niin en yllättyisi vaikka olisi Auran liikkeelle pistämä huhu. Tosin Nellin puheiden mukaan Sami olisi itse niin sanonut. Tiedä sitten mikä on totuus.
Katsojat pidetään jännityksessä ku näytetään vaan noita "se sano sitä ja toi sano tätä" keskusteluja sen sijaan et näytettäis esim se tilanne mistä nelli sai ajatuksen et sami on kiinnostunu pauliinasta.
Patukka on oikein sanavalmis ja selväsanainen mies sillon kun heitetään läppää tai puhutaan muuten joutavia.
Sitten ku pitää puhua tunteista tai muusta vähäkään diipimmästä nii puhuminen ei luonnistu enää ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää kun Jodelissa Ankua koko ajan kiusataan ja haukutaan ja sit jotain Auraa jumaloidaan.
No se johtuu siitä, että nykyään enemmistö suomalaisista naisista on Auran kaltaisia tatuoituja vihervassareita, joille "dokaaminen" on elämäntapa.
Valitettavasti.
Tai kertoo siittä, että tämän kaltainen ohjelma on kyseisenlaisten ihmisten suosiossa.
Niin näyttää olevan. Itse olen myös yllättynyt tuosta fb ryhmän tasosta, luulin että siellä keskityttäs puimaan just enemmän näitten suhteita ym. Mut sielläpä vaan aikuset ihmiset mollaa aika rajuinki kommentein osallistujien ulkonäköä ja ihan kaikkea muutakin.
Kertoo sen miksi Aura on vielä ohjelmassa.
Alexiinalla on miellyttävä ääni ja selkeä artikulointi. Ulkonäöllisesti tulee Hanna Pakarinen mieleen ja murrekkin sama, mie ja sie.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti.
Fb ryhmän touhu menee jo kiusaamisen puolelle. Itse en ymmärrä kun siellä tieten tahtoen halutaan että joku mököttää tai toiselle tulee paha mieli. Ehkä minussa on jotain vikaa kun en nauti siitä että toisten tunteilla leikitään.
Uus tyttö on kiinnostunu Samista ja Jeffreystä.
Ei lähellekään niin kaunis ku Anku
Vierailija kirjoitti:
Patukka on oikein sanavalmis ja selväsanainen mies sillon kun heitetään läppää tai puhutaan muuten joutavia.
Sitten ku pitää puhua tunteista tai muusta vähäkään diipimmästä nii puhuminen ei luonnistu enää ollenkaan.
Mikä hiton Patukka? Ei voi typerämpää lempinimeä olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti.
Aura on aika elämänkoululaisen näköinen niin kyllähän se sellaisia viehättää. Sit kauniit, eteeriset, kiltit naiset on suuri uhka.
Siis voi huoh näitä uusia. Taas ikäistään kulahtaneempi parikymppinen, jolla tekoripset, tekokulmat ja tekohuulet ja jonka jutut eivät väläyttele mitään merkittävää liikettä pään sisällä. Vaikea uskoa että taso tästä enää nousisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten ku pitää puhua tunteista tai muusta vähäkään diipimmästä nii puhuminen ei luonnistu enää ollenkaan.Mikä hiton Patukka? Ei voi typerämpää lempinimeä olla.
Jep ja siitä voi syyttää vain Veeraa
Tuo uus näyttää tosi vanhalta tossa appin artikkelikuvassa, kuka noi kuvat oikeen ottaa? Ihan tosi huonoja kuvia noista.
Lupaavalta vaikuttaa tuo uus paitsi tietty nellin kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti.
Voisin melkein väittää että täälläkin on tasokkaampaa keskustelua...Fb ryhmän touhu menee jo kiusaamisen puolelle. Itse en ymmärrä kun siellä tieten tahtoen halutaan että joku mököttää tai toiselle tulee paha mieli. Ehkä minussa on jotain vikaa kun en nauti siitä että toisten tunteilla leikitään.
Juu kyllä fb-ryhmässä on monella ns. mopo karannu käsistä. Ohjelma menny vähän liikaa tunteisiin ja auta armias, jos joku on toista mieltä jotakin osallistujista, niin se on moro. Olet paha ihminen, kun puolustat..
Vierailija kirjoitti:
Niin no kiva ajatus teoriassa, mutta se on on fakta, että ihmiset yleensä päätyvät sellaisten ihmisten kanssa yhteen, jotka ovat "saman tasoisia" ulkonäössä.
Kyllä monilla rumilla miehillä on kauis nainen käsipuolessaan.
( jos nyt ketään ihmistä voi rumaksi kutsua )