Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Vierailija kirjoitti:
Pauli ja Pauliina sopisivat hyvin yhteen.
Molemmat epävarmoja mököttäjiä. Toista tosin viihdytetään pimpin takia. Toinen jätetään porukan ulkopuolelle.
Nimet myös mätsäisivät! :D
Tosin tässä feministisessä maailmassa, mököttävä nainen ansaitsee paljon enemmän kuin mököttävän miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten Aura ja Jeffrey voi olla niin suosittu pari?
Monella käy Aura sääliksi.
Mikä säälisaari tämä on?
Miksi Auraa pitäisi sääliä? Ainoa kivan, itsevarman ja sydämellisen oloinen tyyppi tuolla. Täällä jauhetaan että Auraa säälitään, hänellä olisi taloudellisia vaikeuksia ja hänen pitäisi mennä töihin. Valheita, kenties myös mielipidemuokkausta? Auraa ei tarvitse sääliä, taloudelliset vaikeudet ovat vain jonkun heittämä juoru, ja Aura käy töissä.
Eiks Aura oo kampaaja? Taitava kaikenlisäksi, mitä oon nähnyt totoksiaan saarella. Taloudellisista huolista taas en tiedä onko vai ei.
Niin joku taisi kirjoittaa Auran maksuhäiriömerkinnöistä? Tarvis rahaa maksuihin.
Ankulla ei voi olla paksua kerrosta meikkivoidetta, koska pisamat näkyvät. Ton pinkin huulipunan heittäisin kyllä roskiin.
Patrickillakin taitaa olla pisamia, jos oon oikein nähnyt.
Mä tykkään pisamista.
Serkkutyttö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aura itse ei varmaan välittäisi vaikka tippuis. Oli jo poissa lähdössä, jos ei saa takas Jeffiä. Päiväkirjassaan kertoi. Eikä tuo Jeffrey vaikuta Auralle ees hyvltä parilta. Kylmäkiskoinen Auraa kohtaan. Auralle parempi mies.
Aura on itse sanonut, että hänen mielestä Jeffrey huomioi häntä sopivasti, ja hän ei tykkäisi jos miehen antama huomio olisi liiallista. Lisäksi Aura on sanonut jotain, että hän tykkää siitä, kun Jeffrey on välillä jopa ärsyttävä. Haluaa ehkä hiukan haastavan parin siis, eikä ole mitenkään yltiöromanttinen. Emman tippumisen jälkeen Jeffrey oli minusta kiva Auralle, kun otti syliin itkevää Auraa ja taisi kysyä jotain että tuonko sulle ruokaa.
Ok. Toivottavasti Aura ei satuta itseään miesvalinnoillaan ja Jeffrey on sopiva. Sivusta vaan näyttää arvelluttavalta tuo Jeffreyn käytös Auraa kohtaan.
Musta Auraa ei tunnu lainkaan liikuttavan yhdenkään miehen käytös. Jeffreyn vaihdettua ei ollut moksiskaan ja Samille vitsaili siitä kun olivat pari.
Jaaha, Nelli ja Sami siis tietävät toisensa ennestään. Selviää sovelluksen uusimmalta videolta...
Vierailija kirjoitti:
Ankulla ei voi olla paksua kerrosta meikkivoidetta, koska pisamat näkyvät. Ton pinkin huulipunan heittäisin kyllä roskiin.
Patrickillakin taitaa olla pisamia, jos oon oikein nähnyt.
Mä tykkään pisamista.
Ankulla ja Patukalla on vähän saman värisrt hiuksetki. Niille syntys varmaa pu ertava tukkasii ja pisamanaamasii lapsia.
Uusi nainen? Vai menikö multa jotain ohi?
Vierailija kirjoitti:
Serkkutyttö kirjoitti:
Musta Pauliina on kaunis myös ilman meikkiä.
Omasta mielestään vissiin ei, kun kerran haluaa meikillä tehdä itselleen toiset ja ilmeisesti paremmat kasvot.
No eikös sillä meikillä yleensäkin parannella kasvoja, ei se silti tarkoita sitä etteikö voisi pitää itseään kauniina myös ilman meikkiä. Toiset tykkää meikata enemmän, toiset vähemmän, mutta ei se nyt sekään kerro mistään muusta kuin omista mieltymyksistä.
Vierailija kirjoitti:
Pauliina näyttää siltä miltä nykyajan naiset näyttävät; meikin kanssa huoralta, ilman meikkiä rumalta. Epävarma, epäonnistunut ja hyvin surullinen nainen tämä.
Onneksi sinä tunnut olevan mitä kaunein ja hurmaavin persoona. Hyihitto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Serkkutyttö kirjoitti:
Musta Pauliina on kaunis myös ilman meikkiä.
Omasta mielestään vissiin ei, kun kerran haluaa meikillä tehdä itselleen toiset ja ilmeisesti paremmat kasvot.
Monikin meikkaa tuolla.
Meikkaa tietenkin. Muut vaan meikkaa siinä mielessä hillitymmin, että ne ei muutu tyystin toisennäköiseksi vaikka kyllähän tuolla on kaikilla melkoisen raskas tapa meikata itseään. Vähemmän on enemmän.
Mitä väliä sillä sulle on miten paljon joku toinen tykkää meikata? Eikä tuo Pauliina nyt oikeasti edes käytä paljon meikkiä, ihan tavallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Uusi nainen? Vai menikö multa jotain ohi?
Täh? Mistä sä ton uuden naisen revit
Vierailija kirjoitti:
Jaaha, Nelli ja Sami siis tietävät toisensa ennestään. Selviää sovelluksen uusimmalta videolta...
Sitäkö Nelli tarkotti? Hitsi kun saa selvää kunnolla. Huono äänentoisto. Oisko Sami tullut niinku Nellin perässä saarelle vai miten ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pauliina näyttää siltä miltä nykyajan naiset näyttävät; meikin kanssa huoralta, ilman meikkiä rumalta. Epävarma, epäonnistunut ja hyvin surullinen nainen tämä.
Kylläpä oli nätisti sanottu. Oletko itse nainen vai mies?
No tää kommentoija on selkeästi peräkammarin poika/tyttö jota hirvittää katsoa itseään peilistä👻👻👻👻👻👻👻👻👻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi sinä tunnut olevan mitä kaunein ja hurmaavin persoona. Hyihitto.
Joku trollaa...yrittää ärsyttää vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitäkö Nelli tarkotti? Hitsi kun saa selvää kunnolla. Huono äänentoisto. Oisko Sami tullut niinku Nellin perässä saarelle vai miten ?
Siis Nelli ollut töissä jossain kylpylähotellin allasbaarissa. Sami 4:n kaverinsa kanssa tuli sinne allasbaariin. Seuraavana päivänä Sami tuli yhden kaverinsa kanssa kuulemma vain Nellin takia kylpylään (N ei ollut töissä sinä päivänä). On siis sattumaa, että ovat molemmat nyt Love islandilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis Nelli ollut töissä jossain kylpylähotellin allasbaarissa. Sami 4:n kaverinsa kanssa tuli sinne allasbaariin. Seuraavana päivänä Sami tuli yhden kaverinsa kanssa kuulemma vain Nellin takia kylpylään (N ei ollut töissä sinä päivänä). On siis sattumaa, että ovat molemmat nyt Love islandilla
No wauuu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisään vielä, että eihän sitä tiedä, vaikka Nelli olisi laittanut välittömästi hakemuksen menemään kun näki Samin olevan tuolla :D Kun eivät kuitenkaan samaan aikaan tulleet saarelle
Kiitos vastauksestasi vierailija, joka valaisit minua tästä Patu/Pati/Tarzan nimityksistä. Mielestäni en ole ainoa häpsingillä oleva täällä näistä nimityksistä, onhan täällä viestejä aivan tavaton määrä verrattuna normaaliin keskustelupalstaan. Ja kirjoittajia ei tunnista mitenkään, kun kaikki ovat "vierailijoita." En minäkään ole rekannut itseäni, mutta tällä nimmarilla olen täällä ollut silloin todella harvoin, kun olen täällä vieraillut.
Eipä huolta kyllä ohjelman formaattiin vielä sotaNorsu ilmestyy.