Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Vierailija kirjoitti:
Serkkutyttö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Serkkutyttö kirjoitti:
Musta Pauliina on kaunis myös ilman meikkiä.
Sellainen söpö, hieman ehkä miehekäs mutta aika harmaavarpunen. Meikattuna on tosi kaunis. Oikeastaan just sellainen, että joku mies saattaisi hyvinkin kirjoittaa palstalle että apuaaa, mökkireissulla paljastui että uusi tyttis on oikeasti ihan täysin eri näköinen ja nyt mä en tykkääkään..
Eihän ole. Pauliina on kasvoistaan luonnonkaunis.
Pauliinalla on meikkaamattomana tihrusilmät ja jotenkin turvonneen näköiset, muodottomat kasvot. Pystyn helposti kuvittelemaan miltä Pauliina näyttäisi ylipainoisena 20 vuoden päästä.
Se kuva on sun oman mielikuvituksen tuote, eikä todellinen kuva, mutta repesin.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Anku ei lankea. Sitten menee ne vähätkin mahikset voittoon. Kolme pariahan tuossa on nyt etujoukoissa, lisäksi Veera ja Janne ja Ville ja Pauliina. Muut tippuu.
Portaissako? Vois tulla sairaalareissu jos kieris ne kierreportaat.
Pauliina on toiseksi kaunein mun mielestä. Nyrpee ilme vähentää kauneutta.
Stalkkasin vähän Refaita. Hän on kiinteistönvälittäjä (tai ainakin vielä keväällä on ollut) ja mukana kehittämässä henkilöstönvuokrauspalvelua, joka on aika alkutekijöissä, JobVenturas.
Aiemmilta vuosilta löytyi siivousfirma.
Yhdellä sivustolla koulutuksena oli Varia ja toisella Helsingin yliopisto 😉
Ootteko muuten muut huomanneet, että Alexina kuulostaa ihan Tuksulta? Silloin kun se tuli ohjelmaan, olin tekemässä just jotain muuta ja kuuntelin vain sivukorvalla tapahtumia, ja kun Alexina alkoi puhua, luulin, että olivat ottaneet Tuksun sinne! Ihan saman kuuloinen ääni, samanlainen puhetyyli, rytmitys, kaikki.
Serkkutyttö kirjoitti:
Omasta mielestään vissiin ei, kun kerran haluaa meikillä tehdä itselleen toiset ja ilmeisesti paremmat kasvot.
Vierailija kirjoitti:
Anku on ihan erillainen Patun kuin Refin kans. Koko olemus muuttunut.
Samoin on muuttunut Patun olemus. On ihan kuin toinen tyyppi nyt Ankun kanssa mitä oli Emman, jotenkin oli silloin kuin olisi jatkuva v*tutus päällä ja nyt on sitten rento ja oma itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Stalkkasin vähän Refaita. Hän on kiinteistönvälittäjä (tai ainakin vielä keväällä on ollut) ja mukana kehittämässä henkilöstönvuokrauspalvelua, joka on aika alkutekijöissä, JobVenturas.
Aiemmilta vuosilta löytyi siivousfirma.Yhdellä sivustolla koulutuksena oli Varia ja toisella Helsingin yliopisto 😉
Ok. Kuulostaa aina hyvältä, kun on töitä. Toivottavasti löytyy myös se molemmipuolinen rakkaus ❤
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Anku ei lankea. Sitten menee ne vähätkin mahikset voittoon. Kolme pariahan tuossa on nyt etujoukoissa, lisäksi Veera ja Janne ja Ville ja Pauliina. Muut tippuu.
Ja Mitähän väliä sillä on voiton kannalta?
Ja nainenko se on joka aina lankeaa? Mitä mies siinä sitten tekee
Vierailija kirjoitti:
Serkkutyttö kirjoitti:
Omasta mielestään vissiin ei, kun kerran haluaa meikillä tehdä itselleen toiset ja ilmeisesti paremmat kasvot.
Monikin meikkaa tuolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esittää uhria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Serkkutyttö kirjoitti:
Monikin meikkaa tuolla.
Meikkaa tietenkin. Muut vaan meikkaa siinä mielessä hillitymmin, että ne ei muutu tyystin toisennäköiseksi vaikka kyllähän tuolla on kaikilla melkoisen raskas tapa meikata itseään. Vähemmän on enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Aura itse ei varmaan välittäisi vaikka tippuis. Oli jo poissa lähdössä, jos ei saa takas Jeffiä. Päiväkirjassaan kertoi. Eikä tuo Jeffrey vaikuta Auralle ees hyvltä parilta. Kylmäkiskoinen Auraa kohtaan. Auralle parempi mies.
Aura on itse sanonut, että hänen mielestä Jeffrey huomioi häntä sopivasti, ja hän ei tykkäisi jos miehen antama huomio olisi liiallista. Lisäksi Aura on sanonut jotain, että hän tykkää siitä, kun Jeffrey on välillä jopa ärsyttävä. Haluaa ehkä hiukan haastavan parin siis, eikä ole mitenkään yltiöromanttinen. Emman tippumisen jälkeen Jeffrey oli minusta kiva Auralle, kun otti syliin itkevää Auraa ja taisi kysyä jotain että tuonko sulle ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Ootteko muuten muut huomanneet, että Alexina kuulostaa ihan Tuksulta? Silloin kun se tuli ohjelmaan, olin tekemässä just jotain muuta ja kuuntelin vain sivukorvalla tapahtumia, ja kun Alexina alkoi puhua, luulin, että olivat ottaneet Tuksun sinne! Ihan saman kuuloinen ääni, samanlainen puhetyyli, rytmitys, kaikki.
Eikä hah hah hah. Voi hitsi...repesin.
Pauli ja Pauliina sopisivat hyvin yhteen.
Molemmat epävarmoja mököttäjiä. Toista tosin viihdytetään pimpin takia. Toinen jätetään porukan ulkopuolelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten Aura ja Jeffrey voi olla niin suosittu pari?
Monella käy Aura sääliksi.
Mikä säälisaari tämä on?
Miksi Auraa pitäisi sääliä? Ainoa kivan, itsevarman ja sydämellisen oloinen tyyppi tuolla. Täällä jauhetaan että Auraa säälitään, hänellä olisi taloudellisia vaikeuksia ja hänen pitäisi mennä töihin. Valheita, kenties myös mielipidemuokkausta? Auraa ei tarvitse sääliä, taloudelliset vaikeudet ovat vain jonkun heittämä juoru, ja Aura käy töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aura itse ei varmaan välittäisi vaikka tippuis. Oli jo poissa lähdössä, jos ei saa takas Jeffiä. Päiväkirjassaan kertoi. Eikä tuo Jeffrey vaikuta Auralle ees hyvltä parilta. Kylmäkiskoinen Auraa kohtaan. Auralle parempi mies.
Aura on itse sanonut, että hänen mielestä Jeffrey huomioi häntä sopivasti, ja hän ei tykkäisi jos miehen antama huomio olisi liiallista. Lisäksi Aura on sanonut jotain, että hän tykkää siitä, kun Jeffrey on välillä jopa ärsyttävä. Haluaa ehkä hiukan haastavan parin siis, eikä ole mitenkään yltiöromanttinen. Emman tippumisen jälkeen Jeffrey oli minusta kiva Auralle, kun otti syliin itkevää Auraa ja taisi kysyä jotain että tuonko sulle ruokaa.
Ok. Toivottavasti Aura ei satuta itseään miesvalinnoillaan ja Jeffrey on sopiva. Sivusta vaan näyttää arvelluttavalta tuo Jeffreyn käytös Auraa kohtaan.
Oonko mä oikeesti ainut jonka mielestä Alexina muistuttaa kasvoiltaan hieman Sannia??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
naisen kunnia on pitää tavarastaan huoli,